nee daarvoor ben ik te gek op eten, droom in eten, leef voor eten, eten rules, eten is the powerquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gezellig! Je bent toch niet aan het lijnen heh?
![]()
Nee die heb je nogquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had een goeie tekst.... misshob......
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!Het bijlezen hier vergt nogal veel tijd en dan loop ik nòg 3 topics achter
![]()
Uit welke 'waren' is er keuze hier? (qua TT)
Thenks woman fot ze updeetquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef MissHobje het volgende:![]()
Welkom woman in het land der wakkeren![]()
Update:
Krakkemieke doet pogingen om mij moe te maken zodat ik kan slapen wat niet wil.
Lein zit met zelfde probleem
Octo doet mee met model voor 1 dag
Pf heeft een maatje voor dezelfde opleiding gevonden en is terug van d;r feestje.
Fleshwound heeft zo'n color lamp gekregen
en verder weet ik het ff nie meer
Tot zover dus.
Ik doe mee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vraag me echt serieus af wie hier nog vrijgezel zijn. Isa, krakje en ik? Nynke? En verder? Steer en FW? D_H? De spoeling is dun aan het worden
Met 'iene miene mutten' kom ik op Steer uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
krakje en ik? Nynke? Steer en FW? D_H?
Ja shit. Ik wou Steer. Nu zijn FW en D_H nog over. D_H heb ik al gehad en is mn type niet, en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 'iene miene mutten' kom ik op Steer uit
Ik heb een vriendje
Dat zuigtquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh:
* krakkemieke is al 8 jaar vrijgezel
Maar wel lief geprobeerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef missHobje slaapthee........ en koekjes...en slaapliedjes....niks werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |