Maar Hans had het er wel over dat Siem in de deal betrokken werd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is nog steeds in onderhandeling met Wielaert aldus Marco zojuist op SBS6.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Alderweireld, Van der Wiel, Slijngard; Rommedahl, Donald, De Jong; Martina, Leonardo, Cvitanich
Oh crap.
Idd, zeker niet verkopen maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Hans had het er wel over dat Siem in de deal betrokken werd.
Ik hoop het niet he!
Sowieso verhuur en verkoop niet.
Je hebt niet voor niets Perez net naar Jong Ajax gestuurd.
Klopt het dat Marco heeft gezegd dat 2e Elftal ook betaald voetbal isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Hans had het er wel over dat Siem in de deal betrokken werd.
Ik hoop het niet he!
Sowieso verhuur en verkoop niet.
Je hebt niet voor niets Perez net naar Jong Ajax gestuurd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Klopt het dat Marco heeft gezegd dat 2e Elftal ook betaald voetbal is?
quote:“Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij krijgt gewoon hetzelfde betaald en kan daar z’n werk doen”, meent Van Basten.
Deze even bookmarken dan maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:14 schreef Angstgegner het volgende:
Zal ik jullie gelijk even uit de droom helpen. Zolang Joop Munsterman voorzitter is van FC Twente - en dat is hij nog heel lang - gaat Wielaert echt niet naar Ajax en al helemaal niet voor de prijs die Ajax voor hem over heeft. Siem de Jong hebben we niet nodig, want Twente hoopt binnenkort de Zweedse middenvelder Petter Andersson van Hammarby te presenteren. Dag Ajax.
De prijs die Ajax voor hem over heeft is alweer verleden tijd. Denk je dat Ajax opnieuw hetzelfde bod gaat bieden? En ook Munsterman gaat op een acceptabel bod in, dus ook Wielaert is te koop. Doei.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:14 schreef Angstgegner het volgende:
Zal ik jullie gelijk even uit de droom helpen. Zolang Joop Munsterman voorzitter is van FC Twente - en dat is hij nog heel lang - gaat Wielaert echt niet naar Ajax en al helemaal niet voor de prijs die Ajax voor hem over heeft. Siem de Jong hebben we niet nodig, want Twente hoopt binnenkort de Zweedse middenvelder Petter Andersson van Hammarby te presenteren. Dag Ajax.
Wanneer is er geinformeerd naar Alex? Vorig jaar in de winterstop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Volgens iemand van Ajax Netwerk is er geinformeerd naar Alex.. Degene die met dit verhaal komt is volgens mij ook moderator op Ajax Netwerk
Voor dat hij naar Ajax psv kwam, daarom kom ik 't nu melden!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wanneer is er geinformeerd naar Alex? Vorig jaar in de winterstop?
Sarcastisch? Schakel net pas in..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Omg, wat is Donald goed zeg...
Nee serieus, die gast kan echt goed voetballen, lijkt een beetje op Vieira.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sarcastisch? Schakel net pas in..
V/d Wiel ook wel toch? Heb ik tot nu toe goede ingrepen zien doen.
You jinxed himquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Omg, wat is Donald goed zeg...
tegen Murcia of Mallorca toch nog?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:17 schreef MaxC het volgende:
Nog meer oefenwedstrijden? Normaal spelen we er altijd één tegen PSV maar dit jaar niet
Strakke uitspraak. Toch weer geboeid zitten kijken deze wedstrijd.quote:
geblesseerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:54 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn Jan-arie v/d Heijden
geen flauw idee. Maar Alderweireld deed het zeker niet onaardig vandaag prima debuut.quote:en Vito Wormgoor eigenlijk?
Beetje jammer dat Van Basten niet eens wist dat Alderweireld een belg is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
geblesseerd.
[..]
geen flauw idee. Maar Alderweireld deed het zeker niet onaardig vandaag prima debuut.
Had je verwacht dat hij in 20 minuten tegen Arsenal en in 45 minuten tegen Inter na een blessure wel even 5 keer raak schoot?quote:
Het ga je goedquote:Exclusief: Kenneth Perez vertrekt naar Vitesse
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover
Kenneth Perez kan weer lachen. De Deense middenvelder was vandaag aanwezig in Stroe, waar Vitesse een oefenduel afwerkte tegen het Spaanse Getafe. Een bron binnen de Arnhemse club meld ons dat de Ajacied in onderhandeling is met Vitesse. De club zoekt, na het vertrek van Theo Janssen, naar een nieuwe aanvallende middenvelder.
Hans Westerhof zag dat zijn selectie eerder al flink werd verstevigd. Met Alfred Schreuder trok Vitesse al een routinier binnen. Ook Frank van der Struijk en Ronald Graafland versterkte de linie's in Arhnem. Daarnaast huurde Vitesse ook vier spelers uit de Eredivisie; Rogier Molhoek, Niklas Tarvajarvi, Julian Jenner en Jeroen Drost.
Andere jaren zat er een dag tussen toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:29 schreef Longmen het volgende:
Alex![]()
Amsterdam tournament, wat een sneue bedoeling dit jaar met 2 wedstrijden zo kort achter elkaar.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:14 schreef Rejected het volgende:
Perez naar Vitesse
[..]
Het ga je goed
Lijkt me toch een sterke aanwijzingquote:Exclusief: Kenneth Perez vertrekt naar Vitesse
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover
Kenneth Perez kan weer lachen. De Deense middenvelder was vandaag aanwezig in Stroe, waar Vitesse een oefenduel afwerkte tegen het Spaanse Getafe. Een bron binnen de Arnhemse club meld ons dat de Ajacied in onderhandeling is met Vitesse. De club zoekt, na het vertrek van Theo Janssen, naar een nieuwe aanvallende middenvelder.
Hans Westerhof zag dat zijn selectie eerder al flink werd verstevigd. Met Alfred Schreuder trok Vitesse al een routinier binnen. Ook Frank van der Struijk en Ronald Graafland versterkte de linie's in Arhnem. Daarnaast huurde Vitesse ook vier spelers uit de Eredivisie; Rogier Molhoek, Niklas Tarvajarvi, Julian Jenner en Jeroen Drost.
dude het is geen willem 2 hequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:13 schreef toma het volgende:
Ik had toch wel minstens wat felheid verwacht en wat een paar acties maar ik heb m buiten een vrije trap helemaal niet gezien.
ik had het over inter milan en niet over Ajax, die gast heeft in maanden weer zijn 45 minuten gemaakt ofzo KJH was vandaag toch ook niks? dat kwam vooral door Inter en onze opstelling.quote:
PI heldquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik had het over inter milan en niet over Ajax, die gast heeft in maanden weer zijn 45 minuten gemaakt ofzo KJH was vandaag toch ook niks? dat kwam vooral door Inter en onze opstelling.
Zijkanten waren openquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:44 schreef BonJovi het volgende:im sorry wat was er met dat broekje van Ibracadabra eigenlijk?
Zag hem vanmiddag idd , later las ik dat ie voor Junker zo zijn gekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:14 schreef Rejected het volgende:
Perez naar Vitesse
[..]
Het ga je goed
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
De prijs die Ajax voor hem over heeft is alweer verleden tijd. Denk je dat Ajax opnieuw hetzelfde bod gaat bieden? En ook Munsterman gaat op een acceptabel bod in, dus ook Wielaert is te koop. Doei.
Dat is wel sneu, maar kan Van Basten ook wel begrijpen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:24 schreef TheJanitor het volgende:
Wel zielig voor mijn neefje van 6 die voor het eerst ging en dan zoiets voorgeschoteld krijgt.
quote:Aissati: 'Wielaert zeker weten aanwinst'
Als het aan Ismaïl Aissati ligt, wordt Rob Wielaert dit seizoen zijn ploeggenoot bij Ajax. Dat liet de middenvelder zaterdagavond aan Elf Voetbal weten.
'Of hij een aanwinst zou zijn voor de ploeg? Zeker weten. Ik heb samen met hem bij Twente gespeeld. Hij is iemand die de bal durft in te spelen en altijd vooruit druk zet. Ik hoop dat hij alsnog naar Ajax komt. Hij zou hier goed passen.'
Wielaert staat al enige tijd op het verlanglijstje van Ajax, maar FC Twente weigert vooralsnog mee te werken aan een overgang, omdat het geboden bedrag te laag is. Marco van Basten heeft echter nog vertrouwen in een goede afloop. 'We zijn nog altijd in gesprek', vertelde de Ajax-coach vlak voor de aftrap tegen Internazionale op het Amsterdam Tournament. 'We willen hem er graag bij hebben. Wielaert is nog steeds welkom.'
en dan na 6 maanden weer terug naar vitesse?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Perez het gaat je goed. Dat je nu Westerhof's leven zuur mag maken en in de winterstop weer vrolijk de overstap maakt naar Roda JC. Adios.
Wat is daar schitterend aan, ga je zó met mensen om?quote:
Van Basten moet presteren. Als hij geen kampioen wordt, gaat zijn kop eraf. Nogal logisch dus dat hij een voor hem zo sterk mogelijke selectie wil werken, en middelmatige spelers niet kan gebruiken. Iedereen is op nul begonnen, en de besten bleven over. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:36 schreef muggefitter het volgende:
[..]
Wat is daar schitterend aan, ga je zó met mensen om?
Dit soort geintjes kan alleen maar afkomstig zijn uit Amsterdam.
mwah.. dat zal nog wel meevallen... Natuurlijk wordt er veel van hem verwacht, maar als hij 2e wordt met wel een duidelijk stijgende lijn, hoeft hij zich niet al te druk te maken over zijn kopquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Basten moet presteren. Als hij geen kampioen wordt, gaat zijn kop eraf
2e plaats telt niet meer, de titel moet binnen gehaald worden...quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. dat zal nog wel meevallen... Natuurlijk wordt er veel van hem verwacht, maar als hij 2e wordt met wel een duidelijk stijgende lijn, hoeft hij zich niet al te druk te maken over zijn kop
Zal mij een zorg wezen als ze hem ophalen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Longmen het volgende:
Waar haalt Vitesse ineens het geld vandaan?
natuurlijk is dat het doel... maar no way dat Marco geofferd wordt als dat niet zou lukken omdat een ander team simpelweg beter is... Natuurlijk is hij wel de sjaak als Ajax dramatisch zou spelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
2e plaats telt niet meer, de titel moet binnen gehaald worden...
Rob Witschge vergeten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:36 schreef muggefitter het volgende:
[..]
Pot en ketel....quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:36 schreef muggefitter het volgende:
[..]
Inderdaad. Had gewoon al 4-0 kunnen staan na 7minuten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:36 schreef koningdavid het volgende:
Wat was Inter gisteren lief voor ons zeg.Als ze een beetje hadden aangezet had het een afstraffing kunnen worden.
Al bekend wat er met Donald is?
Is gewoon naaierij, gebruik dan een andere oefenwedstrijd voor zo een opstellingquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef kevin6188 het volgende:
Zat je dan gisteren voor je 30 euro.
Hehe, dat zei ik dus ook toen ik de opstelling zag. Dit kun je gewoon niet maken richting je supporters. Maar sowieso is het een waardeloos idee om een wedstrijd op vrijdag én zaterdag te spelen. Er is geen professional die dat 2 dagen achter elkaar kan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef kevin6188 het volgende:
Zat je dan gisteren voor je 30 euro.
Eens, maarja van te voren kun je al weten dat het AT zuigt. Aan zoiets verspil ik m'n geld dus echt niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Is gewoon naaierij, gebruik dan een andere oefenwedstrijd voor zo een opstelling
Waar staat dat op AN btw?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor dat hij naar Ajax psv kwam, daarom kom ik 't nu melden!
Nu natuurlijk
Hehe ik ga er ook niet heen, maar voor die mensen die eens in de zoveel jaar heen gaan is zou het geweldig moeten zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens, maarja van te voren kun je al weten dat het AT zuigt. Aan zoiets verspil ik m'n geld dus echt niet.
Moest wel lachen om dat opstootje tussen Cvitanich en Figoquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:22 schreef kevin6188 het volgende:
Overigens wel uitermate positief dat Figo een paar tikken kreeg. En die actie van Slijngard mocht er ook zijn, dat 'ie die gast liet vliegen. Beetje bikkelen kan geen kwaad.
Hoorde 't op de chat, via Nikkiquote:
Die hele toernooi is om te oefenen, als je ziet dat Ajax 2 wedstrijden in 2 dagen moet spelen weet je dat hij niet 2x de A selectie laat spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Is gewoon naaierij, gebruik dan een andere oefenwedstrijd voor zo een opstelling
Sportweek meldt het nu ookquote:‘Ajax-banneling Perez in gesprek met Vitesse’
- Datum: 10-aug-2008 10:35
Kenneth Perez (foto) lijkt in gesprek te zijn met Vitesse voor een overstap naar Arnhem. De Deen is zaterdag gesignaleerd in Stroe, waar Vitesse een oefenduel afwerkte tegen het Spaanse Getafe (0-2). Bij Vitesse zou Perez als opvolger gelden van Theo Janssen, die naar FC Twente vertrok. Beide spelers voelen zich het beste thuis op de positie achter de spitsen.
Perez kreeg afgelopen maandag te horen dat er voor hem dit seizoen geen plaats is in de hoofdmacht van Ajax. Coach Marco van Basten zette de middenvelder terug naar Ajax 2. Perez laat het hier niet bij zitten en stapt naar de arbitragecommissie van de KNVB, omdat de Deen eist dat hij mag meetrainen bij de eerste selectie van Ajax. Een vertrek van de middenvelder lijkt voor alle partijen een goede oplossing.
Vitesse is deze zomer zeer actief op de transfermarkt. Er werd met Hans Westerhof een nieuwe coach aangetrokken. Op het spelersfront kocht Vitesse Alfred Schreuder, Frank van der Struijk en Ronald Graafland. Daarnaast huurde de Arnhemse formatie Rogier Molhoek, Niklas Tarvajarvi, Julian Jenner en Jeroen Drost. (EvS)
Idd, als je dat niet in kunt schatten dat het een jeugd opstelling wordt de dag na Arsenal dan ben je een idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een gejank om die opstelling. Dat hele toernooi is om te janken, dus niet meer dan logisch.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Longmen het volgende:
Waar haalt Vitesse ineens het geld vandaan?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vermeer speelt weer goed tegen USA. Ben benieuwd of hij nog veel minuten gaat pakken dit seizoen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Vermeer komend seizoen maar op doel!
Nederland 1. Of internet: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/0 (België op de achtergrond dus)quote:
Ja, als de rust voor bij is, komt er weer voetbal op Nederland 1.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt voetbal zometeen over hockeeeeeeeeey heen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederland 1. Of internet: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/0 (België op de achtergrond dus)
Inderdaad, prima ontwikkeling al die streams.quote:
En Drost , en dan zal zal Perez eventueel huurling 5 worden want hij zal ook nog wel een aardig salaris vragen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jenner, Molhoek en Tarvajärvi. Allemaal op huurbasis.
nee die kunnen wij niet halen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Dirk Marcellis niet halen trouwens? Liever Marcellis dan Robbie Wielaert, ook al komt-ie ook van PSV.
Dat is een beetje appels met peren vergelijken Montana.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Dirk Marcellis niet halen trouwens? Liever Marcellis dan Robbie Wielaert, ook al komt-ie ook van PSV.
Maduro = overrated.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:54 schreef BB-boy het volgende:
Die dacht dat hij het wel even ging doen in Valencia. Hij is niks beter geworden.
Laat ze maar lekker ervaring daar op blijven doen, de competitie is toch nog niet begonnen en blessures kan je bij de training van Ajax ook oplopen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Ruiseart het volgende:
Jammer dat Vermaelen en Vertonghen niet vroegtijdig naar huis kunnen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is een beetje appels met peren vergelijken Montana.
Marcellis is opbouwend gezien maar een hele matige speler, maar hij kanl uitstekende zijn man uitschakelen.
Wielaert is een type speler die goed zijn momenten kan kiezen op in te schuiven en een goede inspeel bal heeft, daarnaast kan Wielaert coachend ook nog van grote waarde zijn in tegenstelling tot Marcellis.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus, je vergeet er alleen bij te zeggen dat Ajax nooit van zijn kwaliteiten zal kunnen genieten, want onze Joop laat hem niet naar Ajax gaan. Ik sluit niet uit dat Wielaert volgend seizoen alsnog een buitenlandse klapper gaat maken, maar Ajax, nee, jammer jongens. Ik zou het toch maar weer eens proberen bij Aaron Mokoena als ik jullie was..
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:48 schreef venomsnake het volgende:
Wielaert wil zelf toch ook naar Ajax?
Ik denk dat hij gewoon naar Ajax verkast, Ajax betaalt wel..
Joop is de grootste popie jopie van allemaal, als hij slim is gaat hij heel erg snel cashen voor een speler als Wielaert. Bovendien kan Twente dat geld wel degelijk erg goed gebruiken, anders was er echt wel geïnvesteerd in betere spelers als vervangers van Engelaar en El Ahmadi. Ook kan Twente wel wat geld gebruiken om buiten Nederland een betere scouting op te zetten, op dat gebied valt er nog verschrikkelijk veel te verbeteren en te winnen voor Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:46 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop is de slimste voorzitter van allemaal, dat geld van Ajax hebben wij helemaal niet nodig. Nogmaals, alleen de hoofdprijs, anders oprotten.
En om het salaris van Stevie te betalen natuurlijk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joop is de grootste popie jopie van allemaal, als hij slim is gaat hij heel erg snel cashen voor een speler als Wielaert. Bovendien kan Twente dat geld wel degelijk erg goed gebruiken, anders was er echt wel geïnvesteerd in betere spelers als vervangers van Engelaar en El Ahmadi. Ook kan Twente wel wat geld gebruiken om buiten Nederland een betere scouting op te zetten.
En het salaris van Steve ja, omdat er per se een grote naam moest komen. FC Twente stond een paar jaar geleden nog redelijk op de rand van de afgrond, op de achtergrond lopen daar ook nog wel wat betalingsregelingen die niet erg fijn zijn voor Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
En om het salaris van Stevie te betalen natuurlijk!![]()
Wielaert wil zelf graag naar Ajax, in de praktijk is meestal gebleken dat de speler dan ook naar Ajax vertrekt.
Dat heb ik ff gemist, wat was er dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo te horen vermaken Dione en Klaas Jan zich prima in de studio![]()
Zoals Van Basten zei: Alles heeft zijn prijs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef Angstgegner het volgende:
Wielaert gaat absoluut niet naar Ajax.
Je kent onze Joop toch? Die houdt helemaal niet van geld!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals Van Basten zei: Alles heeft zijn prijs.
Pizza, niet zo op de man spelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wielaert komt gewoon hoor, jij leeft gewoon in een waanwereld, maakt niet uit ook junks en andere losers leven daarin!
Hij heeft niets te willen??quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef Angstgegner het volgende:
Wielaert gaat absoluut niet naar Ajax. Hij heeft ook niets te willen, want zijn contract loopt nog twee jaar door en Twente laat hem gewoon niet gaan.
Twente heeft noodgedwongen El Ahmadi en Engelaar, die niet waren tegen te houden, al laten gaan. Je denkt toch niet dat ze stom zijn om ook nog een derde topper te laten vertrekken. Nogmaals, voor het geld hoeft Twente dit niet te doen. Alleen als de hoofdprijs wordt betaald en de club een gelijkwaardige of een betere vervanger kan vinden - en dan heb ik het dus niet over Peter Wisgerhof van NEC - valt er na de wedstrijden tegen Arsenal te praten over een vertrek van Wielaert. Munsterman is al een paar keer heel duidelijk geweest, maar volgens is mij Van Basten een beetje hardleers. Maar ook dat is oud nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
En het salaris van Steve ja, omdat er per se een grote naam moest komen. FC Twente stond een paar jaar geleden nog redelijk op de rand van de afgrond, op de achtergrond lopen daar ook nog wel wat betalingsregelingen die niet erg fijn zijn voor Twente.
Dit is de kans voor Twente om flink te cashen met Wielaert, die kans om zo te cashen op een redelijk op leeftijd zijnde speler zoals hij zal waarschijnlijk niet vaker langskomen. Daarnaast hebben ze Douglas op dezelfde positie, weliswaar een heel ander type verdediger, maar zeker niet minder.
Jawel hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:02 schreef denthemen het volgende:
Sjimz, kun je wat tegen die reserve mof doen? Hij blijft steeds 't zelfde posten, niemand die het over Wielaert had of zo
Ik vind het prima dat je door een gekleurde bril kijkt wat Twente betreft, maar laat die onzin over Heracles svp achterwege.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef Angstgegner het volgende:
Wielaert gaat absoluut niet naar Ajax. Hij heeft ook niets te willen, want zijn contract loopt nog twee jaar door en Twente laat hem gewoon niet gaan. Zie Douglas, zie Arnautovic en zie Engelaar in de winterstop, toen meneer van Geel hem even dacht op te halen voor anderhalf miljoen.
Heracles staat al op de rand van de afgrond zolang ik de club ken. Niermand kan ontkennen dat Twente zijn zaakjes prima voor elkaar heeft. Er is één betalingsregeling met de gemeente en daar houdt de club zich uitstekend aan. Grote transferbedragen moeten voor een deel aan de gemeente worden afgelost. En afgelost is er al veel, dus ik zie het probleem niet zo.
Bovendien is de begroting omhoog gegaan naar bijna 30 miljoen, een verdubbeling van de vorige begroting. Met andere woorden, Twente leeft, en Heracles, volgend jaar maar weer Jupiler League denk ik. Een zeer matige selectie, die niets op het hoogste niveau heeft te zoeken.
Nog gezellige mensen om je heen zitten dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef Jasza het volgende:
Het AT was weer geweldig, lig er nog steeds van te slapen haha.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft niets te willen??![]()
Dat verhaal ken ik.. Tegenwoordig hebben spelers meer macht dan je denkt.
Hebben de klappers je niet wakker gehouden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef Jasza het volgende:
Het AT was weer geweldig, lig er nog steeds van te slapen haha.
Nonsens, hij komt gewoon naar Amsterdam, de provincie biedt hem helemaal niks en Ajax is gewoon een topclub waar hij altijd al van droomde net als elke andere speler van Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wielaert heeft zich er al min of meer bij neergelegd dat het verhaal Ajax niet doorgaat. Hij gaat volgend seizoen cashen, maar niet in Amsterdam.
-normaal reageren svp-quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Angstgegner, je mag best je Wielaert verhaaltjes en Ajax verhaaltjes hier ten toon spreiden maar de rest over Twente ga je maar lekker in het Twente topic verkondigen.
We zullen zien. Ik denk dat hij nog deze zomer naar A-Dam vertrekt, voor een miljoen of 5.5quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wielaert heeft zich er al min of meer bij neergelegd dat het verhaal Ajax niet doorgaat. Hij gaat volgend seizoen cashen, maar niet in Amsterdam.
Stond op 127, wel paar gasten die normaal ook vaak gaan, die ene met ze lange haren en ring door ze neus heen bijv, verder veel gasten die lam waren( ik had ook teveel op maargoed).quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog gezellige mensen om je heen zitten dan?
Inderdaad, net als Kennedy, een topper bij Twente die heerlijk op de bank zit te verpieteren en alweer weg mag..quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nonsens, hij komt gewoon naar Amsterdam, de provincie biedt hem helemaal niks en Ajax is gewoon een topclub waar hij altijd al van droomde net als elke andere speler van Twente.
Daar kreeg ik alleen maar koppijn vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hebben de klappers je niet wakker gehouden?
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar kreeg ik alleen maar koppijn van
Inderdaad, precies zoals kennedy die ook droomde van Ajax!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:09 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Inderdaad, net als Kennedy, een topper bij Twente die heerlijk op de bank zit te verpieteren en alweer weg mag..
Hmm hij durft nog wel in A'dam te komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.
Met Vermaelen doen we niets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef w00h00 het volgende:
Maar wat doen we met Vermealen mocht Wieleart of een andere nr 4 komen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk dat hij nog deze zomer naar A-Dam vertrekt, voor een miljoen of 5.5
Anyway, zo'n geweldige speler is het toch ook weer niet?
Waarom wil je zo graag dat hij blijft? Voor een miljoen of 6 zijn echt wel betere verdedigers te halen met een beetje goed scoutingswerk.
Mathijsen is voor Ajax niet haalbaar (gelukkig), Wielaert wel mits ze genoeg betalen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft Ajax niet voor hem over en ze hoeven er ook geen speler in te betrekken, want spelers zoals Siem de Jong lopen ook bij Jong Twente rond... En het lijkt me nogal duidelijk dat ik zo graag wil dat hij blijft: het is voor Twente wel een geweldige speler, en waar haalt de club nu nog een goede vervanger vandaan. Als Van Basten hem zo graag wil hebben, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK. Maar hij liever Mathijsen centraal achterin staan. Waar dat toe heeft geleid, hoef ik hopelijk niemand meer uit te leggen..
Als je het er niet mee eens ben verwijs ik je graag naar [FAQ & FB #73] Roep hier de mods terug van vakantie door voor al je klachten en opmerkingen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook even, of denk je soms dat je God zelf bent.
Alsof Ajax Siem de Jong zou laten vertrekken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft Ajax niet voor hem over en ze hoeven er ook geen speler in te betrekken, want spelers zoals Siem de Jong lopen ook bij Jong Twente rond... En het lijkt me nogal duidelijk dat ik zo graag wil dat hij blijft: het is voor Twente wel een geweldige speler, en waar haalt de club nu nog een goede vervanger vandaan. Als Van Basten hem zo graag wil hebben, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK. Maar hij liever Mathijsen centraal achterin staan. Waar dat toe heeft geleid, hoef ik hopelijk niemand meer uit te leggen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mathijsen is voor Ajax niet haalbaar (gelukkig), Wielaert wel mits ze genoeg betalen.
Zo werkt de voetballerij nu eenmaal. De Europese top koopt bij de Nederlandse top, de Nederlandse top koopt de besten van de Nederlandse subtop en Twente koopt weer de betere spelers van andere Nederlandse clubs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, dat doen ze niet. Stellen jullie maar lekker Van der Wiel op en blijf van spelers van subtoppers af. Ajax kan kennelijk zelf geen topverdedigers meer opleiden. Zo word je natuurlijk nooit meer kampioen.
Met Van der Wiel en hopelijk Wormgoor gaat het in de toekosmt helemaal goed komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, dat doen ze niet. Stellen jullie maar lekker Van der Wiel op en blijf van spelers van subtoppers af. Ajax kan kennelijk zelf geen topverdedigers meer opleiden. Zo word je natuurlijk nooit meer kampioen.
Let maar op, dan gaan ze wel doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens ben verwijs ik je graag naar [FAQ & FB #73] Roep hier de mods terug van vakantie door voor al je klachten en opmerkingen.
En nee ik voel me geen god, wel af en toe zijn zoon
Dat heb ik inmiddels ook al een tijdje aangepastquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Waar ik problemen mee heb, is dat je mijn tekst verwijdert en het woord reserve mof laat staan. Als je Ajax-vriendjes iets voorstellen, hoef je dat toch niet gelijk in de praktijk te brengen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Van der Wiel en hopelijk Wormgoor gaat het in de toekosmt helemaal goed komen.
Alleen nu nog even niet.
Als hij het bij Ajax niet redt kan hij hopelijk naar een club als SCH, Twente of Groningen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Toevallig ken ik Wormgoor persoonlijk. Daar heb ik al mee afgesproken dat als hij het niet redt, dat hij zijn carrière gaat vervolgen bij Spakenburg.. Daar stond hij zeker niet afwijzend tegenover..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook al een tijdje aangepast
Ja, want Twente heeft Wielaert, Engelaar, Hersi, Douglas etc etc allemaal zelf opgeleid en niet weg gekocht bij een andere/kleinere club.. Twente doet het super en het is te prijzen dat ze hun goede spelers willne behouden, maar dit is een opmerking die echt geen hout snijdt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Let maar op, dan gaan ze wel doen.
Ajax begint alleen altijd wat gierig te bieden, maar als het puntje bij het paaltje komt betalen ze wel.
Als Marco hem ECHT wil hebben gaan ze straks gewoon betalen.
Ze proberen hem nu eerst even de kop gek te maken, Wie weet gaat hij lastig doen, dat drukt de prijs een beetje.
Tenzij hij het contract niet tekent en dus over 2 jaar gratis weg kan gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.
Als v Basten Wielaert echt wilt, betaald ie de hoofdprijs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.
Ik dacht ze direct de vliegtuig naar Londen hadden gepakt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.
Op zich prima. Gewonnen van zwak China dat een half uur lang met 9 man moest spelen na 2 rode kaarten. Vertonghen en Vermaelen speelden de hele wedstrijd en deden dat solide zonder bijzonder op te vallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef koningdavid het volgende:
Vermeer was weer klasse vanmiddag.![]()
Urby was ook redelijk op linksback.
Hoe hebben onze Belgische vrienden het gedaan?
Je hebt het voortdurend over "de hoofdprijs" maar hoeveel is dat nou volgens jou?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
de hoofdprijs
Laten we het hopen. Kan Gentenaar ook wel uitkijken naar een andere club.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef koningdavid het volgende:
Vermeer zal wel tweede keeper nu zijn, terecht ook wel denk ik.
Het gaat er natuurlijk niet alleen om wat een speler waard is. Clubs als Twente zijn nu financieel kerngezond en hoeven dus niet meer te verkopen. Dan gaat de prijs dus omhoog aangezien zo'n club de speler wil behouden..quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:07 schreef fuckbuddy het volgende:
5 miljoen voor Wielaert? Das toch van de zotte.....
Tis een goede en constante verdediger maar lijkt mij toch vrij veel...
En ik denk dat Twente als het geboden word door de knieen zal gaan voor dit bod.
Heerenveen heeft nog wel een goede keeper nodig!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef tha_dark het volgende:
Waarom Vermeer niet nog een jaar verhuren aan een subtopper in Nederland?
Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef tha_dark het volgende:
quote:Knieblessure voor Donald
AMSTERDAM - Mitchell Donald krijgt maandag duidelijkheid over de ernst van de knieblessure die hij zaterdag opliep tijdens het duel van Ajax tegen Internazionale (0-1). De talentvolle middenvelder ging in de tweede helft van het duel op het Amsterdam Tournament door de linkerknie en verliet kermend van de pijn op de brancard het speelveld. Hij laat het gewricht maandag in een ziekenhuis onderzoeken.
Hoeft niet perse een subtopper te zijn. Iedere eredivisieclub die Vermeer 34 wedstrijden onder de lat laat staan is prima.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef tha_dark het volgende:
Hangt er puur vanaf of 'ie goed genoeg is of niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.
Neuh, ik denk dat men dan liever een keeper uit het buitenland haalt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hangt er puur vanaf of 'ie goed genoeg is of niet.
In het geval van Heerenveen is hij beter dan de huidige keepers alleen vanwege de concurentie met Ajax is het geen ideale situatie en zal een subtopper dus niet snel voor de huur van een keeper kiezen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hangt er puur vanaf of 'ie goed genoeg is of niet.
dat boeit toch niet als je profijt van die speler hebt? bovendien is dat juist het nut van huren: de ene club mag tijdelijk van een speler z'n kwaliteiten gebruik maken terwijl de andere club (hopelijk) een betere speler terug krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat men dan liever een keeper uit het buitenland haalt.
Huren zal alleen gebeuren in absolute noodzaak.
Je maakt geen winst op het huren en bovendien ben je gewoon voor een concurrent aan het opleiden.
Tsss, want?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef MaxC het volgende:
Wat was Vermeer heerlijk bezig zeg![]()
Hoop eigenlijk dat Maarten na dit seizoen weg gaat
Als ze Tim Krul of Stijn Stijnen niet kunnen krijgen lijkt Vermeer me de beste optie voor Heerenveen, maar aan het geld zal het niet liggen voor Heerenveen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat boeit toch niet als je profijt van die speler hebt? bovendien is dat juist het nut van huren: de ene club mag tijdelijk van een speler z'n kwaliteiten gebruik maken terwijl de andere club (hopelijk) een betere speler terug krijgt.
clubs als Heerenveen mogen blij zijn dat ze een jaartje een talentvolle keeper van Ajax mogen gebruiken, tenzij er een betere optie te koop is natuurlijk.
Juist.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Als ze Tim Krul of Stijn Stijnen niet kunnen krijgen lijkt Vermeer me de beste optie voor Heerenveen, maar aan het geld zal het niet liggen voor Heerenveen.
Ik vind Vermeer nu absoluut goed keepen, maar ik heb vooralsnog toch beduidend meer vertrouwen in Stekelenburg. Ik vind Vermeer ook eigenlijk iets te klein voor de echte top.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef MaxC het volgende:
Wat was Vermeer heerlijk bezig zeg![]()
Hoop eigenlijk dat Maarten na dit seizoen weg gaat
Ten eerste denk ik gewoon niet dat men een keeper wil huren omdat dat niet in het beleid past, mits optie tot koop natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat boeit toch niet als je profijt van die speler hebt? bovendien is dat juist het nut van huren: de ene club mag tijdelijk van een speler z'n kwaliteiten gebruik maken terwijl de andere club (hopelijk) een betere speler terug krijgt.
clubs als Heerenveen mogen blij zijn dat ze een jaartje een talentvolle keeper van Ajax mogen gebruiken, tenzij er een betere optie te koop is natuurlijk.
Heerenveen, az en feyenoord kunnen wel een fatsoenlijke keeper gebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik gewoon niet dat men een keeper wil huren omdat dat niet in het beleid past, mits optie tot koop natuurlijk.
Of het moet pure noodzaak zijn zoals ik al zei.
En tuurlijk is het principe van huren het kunnen genieten van een talent, en aan de andere kant een betere speler afleveren.. Alleen niet als je het jaar daarop tegen die (inmiddels betere keeper) punten kan laten liggen![]()
Sowieso versterk je indirect een concurrent..
Huren uit het buitenland is wat anders, daar speel je niet tegen het jaar daarop.. Huren is prima als je financieel niet gezond bent, maar dat is de subtop wel.
Ik zie het persoonlijk gewoon niet gebeuren..![]()
Ook omdat er geen absolute noodzaak voor is, er is geen keeper op het laatste moment weggekocht oid..
Groningen ook wel..quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerenveen, az en feyenoord kunnen wel een fatsoenlijke keeper gebruiken.
Ik denk dat Steek dat nu nog makkelijk wint.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop op een gevecht tussen Steek en Vermeer.
Wie daar als winnaar uitkomt zal iig flink z'n best doen. Is alleen maar goed, lekker houden en 2de keep maken met een eerlijke kans om 1ste te worden.
Ik hoop iig niet op zo'n gevecht. Deed Koeman dat enkele seizoenen geleden niet? Stond er zo ongeveer elke week een andere keeper op doel. Was niet fijn voor de wisselwerking met de verdediging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop op een gevecht tussen Steek en Vermeer.
Wie daar als winnaar uitkomt zal iig flink z'n best doen. Is alleen maar goed, lekker houden en 2de keep maken met een eerlijke kans om 1ste te worden.
Nee, dat ook niet. Maar als Vermeer beter is dan Steek een tijdje, verdient een zeker een kans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoop iig niet op zo'n gevecht. Deed Koeman dat enkele seizoenen geleden niet? Stond er zo ongeveer elke week een andere keeper op doel. Was niet fijn voor de wisselwerking met de verdediging.
tijdens het seizoen van keeper wisselen vind ik zelden een vooruitgang, tenzij de eerste keeper echt structureel staat te blunderen. Maar een gezonde strijd in de voorbereiding is altijd welkom.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Maar als Vermeer beter is dan Steek een tijdje, verdient een zeker een kans.
Dat dus. We hebben gewoon een 'luxe-probleem' met twee goede/talentvolle doelmannen. Maar Stekelenburg is sinds een jaar ook echt uistekend bezig dus die moet gewoon blijven staan. Vermeer mag van mij verhuurd worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:58 schreef BoNi het volgende:
Waan van de dag hier?
Stekelenburg heeft vorig jaar gewoon een heel seizoen lang laten zien dat hij absoluut terecht de eerste keeper is.
Vermeer ontwikkelt zich goed en lijkt dus een goede vervanger te gaan worden van Stekelenburg als hij vertrekt, maar voorlopig is Stekelenburg absoluut nummer 1...
Deze naam ook...!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
ManU wil deze week een nieuwe spits presenteren. In de Engelse media zie wel erg vaak de naam Huntelaar voorbij komen...
Hehe klopt.quote:
Zoals Van Basten zei: Alles heeft zijn prijsquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
ManU wil deze week een nieuwe spits presenteren. In de Engelse media zie wel erg vaak de naam Huntelaar voorbij komen...
quote:Marc Overmars maakt rentree bij Go Ahead
zondag 10 augustus, door Dreamer, Thuis, 22:09u, De Stentor
DEVENTER - Marc Overmars keert terug op het voetbalveld. De 35-jarige oud-international speelt de rest van het seizoen bij Go Ahead Eagles, de club waar hij sinds drie jaar ook bestuurslid technische zaken is en in 1991 zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.
Destijds ook al in de eerste divisie. ,,Ik doe het voor Go Ahead’’, zegt Overmars. ,,Om de club vooruit te helpen. En natuurlijk vind ik het ook leuk om weer te spelen.’’
Het verlangen om weer te spelen won het van de pijn in zijn rechterknie. Kort na het EK van 2004 stopte Overmars met voetballen en leverde zijn doorlopende contract in bij Barcelona. Een chronische blessure aan de knie maakte het de rappe vleugelspits onmogelijk langer op topniveau te voetballen
Ja verdedigend onderschept hij ook veel ballenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:38 schreef endr0me het volgende:
Dat vind ik als buitenstaander het mooie van Vd Wiel.. zit veel voetbal in en is niet bang om meters te maken voor de opbouw
quote:Kenneth Perez was aanwezig bij een oefenduel van Vitesse, omdat de Deense voetballer gewoon even naar zijn vriend Mads Junker (beiden afkomstig uit Kopenhagen) wilde kijken. Gesprekken met de Gelderse club zijn er niet geweest.
Een transfer lijkt overigens helemaal niet aan de orde, omdat Perez naar de arbitragecommissie is gestapt. De Deen wilt zijn plek terug in de A-selectie. Mocht hij geen gelijk krijgen, dan zal een vertrek uit Amsterdam waarschijnlijk de enige oplossing zijn.
Feyenoord heeft in ieder geval geen interesse. Dat liet technisch directeur Peter Bosz weten aan RTV NH begin deze week.
Ze halen maar Berbatov.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Nee inderdaad, want als je al een wereldkeeper als van Loo hebt dan wil je niets anders meer!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.
Haha prachtig die v/d Wielquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2849
Het is een club die altijd in mijn hart zal blijven. Ik was blij dat de supporters juichden toen ik het veld verliet. En gisteren erin kwam. Het was een geweldig gevoel voor mij en dat zal ik altijd onthouden. Ik was blij om terug te zijn.
Zlatan
En naar zeggen van Van der Wiel wou iemand ZIJN shirt na afloop van de wedstrijd![]()
Luciano keept waarschijnlijk dit seizoen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want als je al een wereldkeeper als van Loo hebt dan wil je niets anders meer!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
Ik wist serieus niet dat Winston bij Ajax stage liep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:“Het gaat niet alleen om kopsterk en fors, in principe gaat het om het verdedigen op zich. Ik denk dat over het algemeen in Nederland, maar ook in het buitenland, het verdedigen minder is geworden. En daaraan gaan we keihard werken”, aldus een gemotiveerde Bogarde, die de talenten van Ajax en Volendam wil helpen in hun ontwikkeling. “Verdedigen is detailwerk. Het zijn jonge jongens die nog heel veel moeten leren en daar probeer ik ze mee te helpen”
Wat een held!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaar dat Luque niet weg wil, hij krijgt les van de meester in bankzaken!
Wist ik ook niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja die neger buigt voor niemand hequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K vind het echt tof dat vermeer het zo goed doet hoor. En over een aantal jaar hebben we een goeie als opvolger voor stekelenburg. Maar kom op de Steek heeft al twee seizoenen zwaar goed gekeept en is samen met Huntelaar de belangrijkste speler. Dat is echt wel een aderlating als die weg gaat. En ondanks dat vermeer heel goed kan keepen duurt het nog jaren voor het alles heeft wat Stekelenburg nu al heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk. Vermeer moet dit seizoen verhuurd worden, kan dan hopelijk volgend jaar Stekelenburg vervangen.
Wie zegt dat Vermeer niet weg wil als hij niet de kans krijgt om eerste keeper te worden. En voorlopig is er geen sprake van, Stekelenburg heeft al aangegeven nog geen behoefte te hebben om weg te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K vind het echt tof dat vermeer het zo goed doet hoor. En over een aantal jaar hebben we een goeie als opvolger voor stekelenburg. Maar kom op de Steek heeft al twee seizoenen zwaar goed gekeept en is samen met Huntelaar de belangrijkste speler. Dat is echt wel een aderlating als die weg gaat. En ondanks dat vermeer heel goed kan keepen duurt het nog jaren voor het alles heeft wat Stekelenburg nu al heeft.
Ow enne Wielaert sorry maar 5 miljoen betalen voor een verdediger die waarschijnlijk op de bank komt. wtf??
Dat lijkt NWA wel manquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
hej swa, alles cool? ik ga maffen man, no spang he.
Nou ik heb hem toch allang niet meer op een echte fout kunnen betrappen. Daarnaast is hij vorig seizoen wel veel gegroeid in het leiding geven. Ook bij de hoge ballen komt hij echt overtuigend uit en dat was iets waar hij een aantal jaar geleden veel moeite mee had. Op het AT was Stekekelburg ook een van de betere met een aantal hele goede reddingen. Bij een degelijke keeper denk ik eerder aan Gentenaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef toma het volgende:
Zo fantastisch vind ik stekelenburg niet hoor. Maar het is een degelijke keeper.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef toma het volgende:
Zo fantastisch vind ik stekelenburg niet hoor. Maar het is een degelijke keeper.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij hij het contract niet tekent en dus over 2 jaar gratis weg kan gaan.
Dan is het slim van Twente om eieren voor het geld te kiezen helemaal omdat de CL miljoenen buiten bereik zijn (helaas)
Ajax zal waarschijnlijk met een bod van 5 miljoen komen en daar zal Twente denk ik wel in meegaan.
Heb ik ook al een paar keer gemeld, zes miljoen of meer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt het voortdurend over "de hoofdprijs" maar hoeveel is dat nou volgens jou?
Yeah right, met een 1-jarig contract zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:07 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
want als hij niet bijtekent gaat hij aan het eind van dit seizoen voor veel geld naar een buitenlandse club.
Wielaert is in z'n eentje beter dan Anita, Vermaelen en Van de Wiel bij elkaar, als hij al naar Ajax zou gaan, komt hij echt niet op de bank terecht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou dan geen Wielaert. Is angstgegner ook weer blij. T was leuk geweest om een goede nederlandse verdediger te kopen maar Ajax zal toch nog even verder moeten zoeken. 6 Miljoen voor een bankzitter is een beetje aan de hoge kant. En als er niemand komt zal ik er ook niet echt van wakker liggen. In de Nederlandse Competitie kan je zelfs nog met Anita spelen.
Wanneer is het kampioensfeest van Twente volgend jaar? Hangen de slingers al?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:32 schreef Angstgegner het volgende:
Maar niet tegen Twente, want Arnautovic en de tegen Ajax altijd scorende Blaise N'Kufo vreten Anita met huid en haar op.
Wielaert bereikt zijn hoogtepunt pas op 29 jarige leeftijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:35 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wielaert is in z'n eentje beter dan Anita, Vermaelen en Van de Wiel bij elkaar, als hij al naar Ajax zou gaan, komt hij echt niet op de bank terecht.
Die jongen die lachwekkend genoeg op handen wordt gedragen alleen omdat hij zo schitterde bij Jong Twente maar in het eerste elftal amper heb zien spelen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:32 schreef Angstgegner het volgende:
want Arnautovic
Waarom denk je dat Feyenoord zo veel geld voor hem over had en Twente hem absoluut niet kwijtwilde, omdat hij er niets van kan zeker. Deze jongen heeft natuurlijk een geweldige concurrent in Blaise N'Kufo. Tot nu toe heeft hij louter invalbeurten gehad van tien minuten, dan kun je inderdaad nogal veel laten zien. Rutten wilde hem voorzichtig brengen. Daarnaast is het een zelfbewuste speler. Maar de kenners zijn ervan overtuigd dat we dit seizoen veel van hem gaan horen. De Sportweek omschreef hem vorig jaar niet voor niets als de nieuwe Ibrahimovic. Dat was wel erg voorbarig, maar wacht maar af. Insiders voorspellen deze speler een grote toekomst. En Anita kent hem al, want tegen Jong Ajax heeft hij een aantal keren gescoord. En ja, hij is net als de dood voor hem, ha ha.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die jongen die lachwekkend genoeg op handen wordt gedragen alleen omdat hij zo schitterde bij Jong Twente maar in het eerste elftal amper heb zien spelen?
Ja daar doet Anita het inderdaad in zijn broek voor.
En waar heb jij het over, denk je dat een topper als Wielaert zich daarvoor laat lenen. Voel eens aan je voorhoofd man.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gast waar heb jij het over.Wielaert is een goede voetballer maar echt niet meer dan dat. De plek naast Oleguer zal door Vermaelen worden opgevuld. Van Basten wil iemand achter de hand hebben in geval van schorsingen blessures. Daar wil hij graag een Nederlander voor halen die wat ervaring heeft en er meteen staat als het moet.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wielaert bereikt zijn hoogtepunt pas op 29 jarige leeftijd.
Anita, Vermaelen en van Van der Wiel kunnen en hebben de potentie om dat al veel eerder te bereiken.
Daar zat hij alquote:
1. Het aankoopbeleid van Feyenoord is idd super! als die geld over hebben voor een speler dan moettie wel van wereldklasse zijn... not...quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:46 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Feyenoord zo veel geld voor hem over had en Twente hem absoluut niet kwijtwilde, omdat hij er niets van kan zeker.
Idd, het begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:59 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch, elke half omhooggevallen club die een seizoentje aardig voetbalt moet altijd weer zo'n grote mond komen hebben in het Ajax topic...
http://www.enschede.tctub(...)ij_nee_van_fc_twentequote:Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.
Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek voorlopig dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.
Dan kom ik ook even kijken hier!quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:59 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch, elke half omhooggevallen club die een seizoentje aardig voetbalt moet altijd weer zo'n grote mond komen hebben in het Ajax topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |