abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60722564
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:07 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

want als hij niet bijtekent gaat hij aan het eind van dit seizoen voor veel geld naar een buitenlandse club.
Yeah right, met een 1-jarig contract zeker.
pi_60722607
Als hij bijtekent komt er hoogstwaarschijnlijk wel een gelimiteerde transfersom in zn contract.
pi_60722631
Nog steeds voor zes miljoen of meer, maar neem maar van mij aan dat hij gewoon bijtekent, en misschien zit daar een clausule in, maar dat zien we dan wel weer.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:29:41 #279
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60722863
Nou dan geen Wielaert. Is angstgegner ook weer blij. T was leuk geweest om een goede nederlandse verdediger te kopen maar Ajax zal toch nog even verder moeten zoeken. 6 Miljoen voor een bankzitter is een beetje aan de hoge kant. En als er niemand komt zal ik er ook niet echt van wakker liggen. In de Nederlandse Competitie kan je zelfs nog met Anita spelen.
#FreeHat
pi_60722900
Maar niet tegen Twente, want Arnautovic en de tegen Ajax altijd scorende Blaise N'Kufo vreten Anita met huid en haar op.
pi_60722937
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou dan geen Wielaert. Is angstgegner ook weer blij. T was leuk geweest om een goede nederlandse verdediger te kopen maar Ajax zal toch nog even verder moeten zoeken. 6 Miljoen voor een bankzitter is een beetje aan de hoge kant. En als er niemand komt zal ik er ook niet echt van wakker liggen. In de Nederlandse Competitie kan je zelfs nog met Anita spelen.
Wielaert is in z'n eentje beter dan Anita, Vermaelen en Van de Wiel bij elkaar, als hij al naar Ajax zou gaan, komt hij echt niet op de bank terecht.
pi_60722949
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:32 schreef Angstgegner het volgende:
Maar niet tegen Twente, want Arnautovic en de tegen Ajax altijd scorende Blaise N'Kufo vreten Anita met huid en haar op.
Wanneer is het kampioensfeest van Twente volgend jaar? Hangen de slingers al?
pi_60723018
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:35 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Wielaert is in z'n eentje beter dan Anita, Vermaelen en Van de Wiel bij elkaar, als hij al naar Ajax zou gaan, komt hij echt niet op de bank terecht.
Wielaert bereikt zijn hoogtepunt pas op 29 jarige leeftijd.

Anita, Vermaelen en van Van der Wiel kunnen en hebben de potentie om dat al veel eerder te bereiken.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:42:17 #284
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60723023
Gast waar heb jij het over.Wielaert is een goede voetballer maar echt niet meer dan dat. De plek naast Oleguer zal door Vermaelen worden opgevuld. Van Basten wil iemand achter de hand hebben in geval van schorsingen blessures. Daar wil hij graag een Nederlander voor halen die wat ervaring heeft en er meteen staat als het moet.
#FreeHat
pi_60723059
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:32 schreef Angstgegner het volgende:
want Arnautovic
Die jongen die lachwekkend genoeg op handen wordt gedragen alleen omdat hij zo schitterde bij Jong Twente maar in het eerste elftal amper heb zien spelen?

Ja daar doet Anita het inderdaad in zijn broek voor.
  maandag 11 augustus 2008 @ 03:01:27 #286
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60723706
Ajax !
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60723987
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die jongen die lachwekkend genoeg op handen wordt gedragen alleen omdat hij zo schitterde bij Jong Twente maar in het eerste elftal amper heb zien spelen?

Ja daar doet Anita het inderdaad in zijn broek voor.
Waarom denk je dat Feyenoord zo veel geld voor hem over had en Twente hem absoluut niet kwijtwilde, omdat hij er niets van kan zeker. Deze jongen heeft natuurlijk een geweldige concurrent in Blaise N'Kufo. Tot nu toe heeft hij louter invalbeurten gehad van tien minuten, dan kun je inderdaad nogal veel laten zien. Rutten wilde hem voorzichtig brengen. Daarnaast is het een zelfbewuste speler. Maar de kenners zijn ervan overtuigd dat we dit seizoen veel van hem gaan horen. De Sportweek omschreef hem vorig jaar niet voor niets als de nieuwe Ibrahimovic. Dat was wel erg voorbarig, maar wacht maar af. Insiders voorspellen deze speler een grote toekomst. En Anita kent hem al, want tegen Jong Ajax heeft hij een aantal keren gescoord. En ja, hij is net als de dood voor hem, ha ha.
pi_60723996
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gast waar heb jij het over.Wielaert is een goede voetballer maar echt niet meer dan dat. De plek naast Oleguer zal door Vermaelen worden opgevuld. Van Basten wil iemand achter de hand hebben in geval van schorsingen blessures. Daar wil hij graag een Nederlander voor halen die wat ervaring heeft en er meteen staat als het moet.
En waar heb jij het over, denk je dat een topper als Wielaert zich daarvoor laat lenen. Voel eens aan je voorhoofd man.
pi_60724012
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wielaert bereikt zijn hoogtepunt pas op 29 jarige leeftijd.

Anita, Vermaelen en van Van der Wiel kunnen en hebben de potentie om dat al veel eerder te bereiken.

Anita en Van der Wiel mogen blij zijn als ze volgend seizoen een leuke subtopper vinden in de Jupiler League. Ik hoop van harte dat ze meedoen tegen Twente, dan hebben we al zes punten in de knip. Toen Wielaert naar Twente kwam, dacht ik ook, wat moeten we daarmee, omdat hij bij NEC niet meer was dan een simpele rechtsback. Maar bij Twente heeft hij zich geweldig ontwikkeld, mede door de aanwezigheid van toptrainer Fred Rutten, die iedere speler beter maakt.
  maandag 11 augustus 2008 @ 03:59:37 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60724038
Wat is dat toch, elke half omhooggevallen club die een seizoentje aardig voetbalt moet altijd weer zo'n grote mond komen hebben in het Ajax topic...
pi_60724617
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Egamer het volgende:
Overmars naar GAE.
Daar zat hij al
Wel gaaf dat hij weer gaat ballen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 11 augustus 2008 @ 08:45:55 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_60724995
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:46 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Feyenoord zo veel geld voor hem over had en Twente hem absoluut niet kwijtwilde, omdat hij er niets van kan zeker.
1. Het aankoopbeleid van Feyenoord is idd super! als die geld over hebben voor een speler dan moettie wel van wereldklasse zijn... not...
2. Het kan ook in 1 post hoor..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_60725251
Ik vond dat Vermeer er bij de hoge ballen vanuit een corner ofzo wel vaak slecht bij zat. Wees blij dat jullie Stekelenburg nog hebben, want die is echt wel een stuk beter!
pi_60725539
Dat getwijfel aan Stekelenburg ineens.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60725636
Als je Wielaert een topper gaat noemen ben je per definitie al niet serieus te nemen
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:30:14 #296
52871 Blight
Supersized.
pi_60725644
Dat er uberhaupt een discussie is over Vermeer vs Stekelenburg.. Vermeer is een talentvolle keeper die het nu uitstekend doet met het Olympisch elftal, maar Stekelenburg is toch duidelijk een grote stap verder in zijn ontwikkeling.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60725772
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:59 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch, elke half omhooggevallen club die een seizoentje aardig voetbalt moet altijd weer zo'n grote mond komen hebben in het Ajax topic...
Idd, het begint een beetje vermoeiend te worden.
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:47:47 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60725947
Ach, niemand neemt die flapdrol toch serieus of wel?
Gourmetten of steengrillen?
pi_60726371
Wel lachen dat je gisteren ineens hoort dat Overmars weer gaat voetballen.
Volgende week lees je ineens dat Bergkamp ook weer zijn schoenen aantrekt.
pi_60726375
quote:
Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.

Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek voorlopig dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.
http://www.enschede.tctub(...)ij_nee_van_fc_twente
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')