Met Vermaelen doen we niets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef w00h00 het volgende:
Maar wat doen we met Vermealen mocht Wieleart of een andere nr 4 komen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk dat hij nog deze zomer naar A-Dam vertrekt, voor een miljoen of 5.5
Anyway, zo'n geweldige speler is het toch ook weer niet?
Waarom wil je zo graag dat hij blijft? Voor een miljoen of 6 zijn echt wel betere verdedigers te halen met een beetje goed scoutingswerk.
Mathijsen is voor Ajax niet haalbaar (gelukkig), Wielaert wel mits ze genoeg betalen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft Ajax niet voor hem over en ze hoeven er ook geen speler in te betrekken, want spelers zoals Siem de Jong lopen ook bij Jong Twente rond... En het lijkt me nogal duidelijk dat ik zo graag wil dat hij blijft: het is voor Twente wel een geweldige speler, en waar haalt de club nu nog een goede vervanger vandaan. Als Van Basten hem zo graag wil hebben, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK. Maar hij liever Mathijsen centraal achterin staan. Waar dat toe heeft geleid, hoef ik hopelijk niemand meer uit te leggen..
Als je het er niet mee eens ben verwijs ik je graag naar [FAQ & FB #73] Roep hier de mods terug van vakantie door voor al je klachten en opmerkingen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook even, of denk je soms dat je God zelf bent.
Alsof Ajax Siem de Jong zou laten vertrekken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft Ajax niet voor hem over en ze hoeven er ook geen speler in te betrekken, want spelers zoals Siem de Jong lopen ook bij Jong Twente rond... En het lijkt me nogal duidelijk dat ik zo graag wil dat hij blijft: het is voor Twente wel een geweldige speler, en waar haalt de club nu nog een goede vervanger vandaan. Als Van Basten hem zo graag wil hebben, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK. Maar hij liever Mathijsen centraal achterin staan. Waar dat toe heeft geleid, hoef ik hopelijk niemand meer uit te leggen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mathijsen is voor Ajax niet haalbaar (gelukkig), Wielaert wel mits ze genoeg betalen.
Zo werkt de voetballerij nu eenmaal. De Europese top koopt bij de Nederlandse top, de Nederlandse top koopt de besten van de Nederlandse subtop en Twente koopt weer de betere spelers van andere Nederlandse clubs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, dat doen ze niet. Stellen jullie maar lekker Van der Wiel op en blijf van spelers van subtoppers af. Ajax kan kennelijk zelf geen topverdedigers meer opleiden. Zo word je natuurlijk nooit meer kampioen.
Met Van der Wiel en hopelijk Wormgoor gaat het in de toekosmt helemaal goed komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, dat doen ze niet. Stellen jullie maar lekker Van der Wiel op en blijf van spelers van subtoppers af. Ajax kan kennelijk zelf geen topverdedigers meer opleiden. Zo word je natuurlijk nooit meer kampioen.
Let maar op, dan gaan ze wel doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens ben verwijs ik je graag naar [FAQ & FB #73] Roep hier de mods terug van vakantie door voor al je klachten en opmerkingen.
En nee ik voel me geen god, wel af en toe zijn zoon
Dat heb ik inmiddels ook al een tijdje aangepastquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Waar ik problemen mee heb, is dat je mijn tekst verwijdert en het woord reserve mof laat staan. Als je Ajax-vriendjes iets voorstellen, hoef je dat toch niet gelijk in de praktijk te brengen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Van der Wiel en hopelijk Wormgoor gaat het in de toekosmt helemaal goed komen.
Alleen nu nog even niet.
Als hij het bij Ajax niet redt kan hij hopelijk naar een club als SCH, Twente of Groningen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Toevallig ken ik Wormgoor persoonlijk. Daar heb ik al mee afgesproken dat als hij het niet redt, dat hij zijn carrière gaat vervolgen bij Spakenburg.. Daar stond hij zeker niet afwijzend tegenover..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook al een tijdje aangepast
Ja, want Twente heeft Wielaert, Engelaar, Hersi, Douglas etc etc allemaal zelf opgeleid en niet weg gekocht bij een andere/kleinere club.. Twente doet het super en het is te prijzen dat ze hun goede spelers willne behouden, maar dit is een opmerking die echt geen hout snijdt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Let maar op, dan gaan ze wel doen.
Ajax begint alleen altijd wat gierig te bieden, maar als het puntje bij het paaltje komt betalen ze wel.
Als Marco hem ECHT wil hebben gaan ze straks gewoon betalen.
Ze proberen hem nu eerst even de kop gek te maken, Wie weet gaat hij lastig doen, dat drukt de prijs een beetje.
Tenzij hij het contract niet tekent en dus over 2 jaar gratis weg kan gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.
Als v Basten Wielaert echt wilt, betaald ie de hoofdprijs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.
Ik dacht ze direct de vliegtuig naar Londen hadden gepakt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |