abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60712725
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef koningdavid het volgende:
Vermeer was weer klasse vanmiddag.
Urby was ook redelijk op linksback.

Hoe hebben onze Belgische vrienden het gedaan?
Op zich prima. Gewonnen van zwak China dat een half uur lang met 9 man moest spelen na 2 rode kaarten. Vertonghen en Vermaelen speelden de hele wedstrijd en deden dat solide zonder bijzonder op te vallen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60712748
Vermeer zal wel tweede keeper nu zijn, terecht ook wel denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2008 @ 19:40:36 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60712954
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
de hoofdprijs
Je hebt het voortdurend over "de hoofdprijs" maar hoeveel is dat nou volgens jou?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60712961
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef koningdavid het volgende:
Vermeer zal wel tweede keeper nu zijn, terecht ook wel denk ik.
Laten we het hopen. Kan Gentenaar ook wel uitkijken naar een andere club.
pi_60713039
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:07 schreef fuckbuddy het volgende:
5 miljoen voor Wielaert? Das toch van de zotte.....
Tis een goede en constante verdediger maar lijkt mij toch vrij veel...

En ik denk dat Twente als het geboden word door de knieen zal gaan voor dit bod.
Het gaat er natuurlijk niet alleen om wat een speler waard is. Clubs als Twente zijn nu financieel kerngezond en hoeven dus niet meer te verkopen. Dan gaat de prijs dus omhoog aangezien zo'n club de speler wil behouden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60713195
Waarom Vermeer niet nog een jaar verhuren aan een subtopper in Nederland?
Koning.
pi_60713245
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef tha_dark het volgende:
Heerenveen heeft nog wel een goede keeper nodig!
pi_60713281
quote:
Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60713561
quote:
Knieblessure voor Donald

AMSTERDAM
- Mitchell Donald krijgt maandag duidelijkheid over de ernst van de knieblessure die hij zaterdag opliep tijdens het duel van Ajax tegen Internazionale (0-1). De talentvolle middenvelder ging in de tweede helft van het duel op het Amsterdam Tournament door de linkerknie en verliet kermend van de pijn op de brancard het speelveld. Hij laat het gewricht maandag in een ziekenhuis onderzoeken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:20:47 #210
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60714069
quote:
Hoeft niet perse een subtopper te zijn. Iedere eredivisieclub die Vermeer 34 wedstrijden onder de lat laat staan is prima.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60714188
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.
Hangt er puur vanaf of 'ie goed genoeg is of niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60714971
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Neuh, ik denk dat men dan liever een keeper uit het buitenland haalt.
Huren zal alleen gebeuren in absolute noodzaak.
Je maakt geen winst op het huren en bovendien ben je gewoon voor een concurrent aan het opleiden.
pi_60715003
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

In het geval van Heerenveen is hij beter dan de huidige keepers alleen vanwege de concurentie met Ajax is het geen ideale situatie en zal een subtopper dus niet snel voor de huur van een keeper kiezen.
pi_60715597
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neuh, ik denk dat men dan liever een keeper uit het buitenland haalt.
Huren zal alleen gebeuren in absolute noodzaak.
Je maakt geen winst op het huren en bovendien ben je gewoon voor een concurrent aan het opleiden.
dat boeit toch niet als je profijt van die speler hebt? bovendien is dat juist het nut van huren: de ene club mag tijdelijk van een speler z'n kwaliteiten gebruik maken terwijl de andere club (hopelijk) een betere speler terug krijgt.

clubs als Heerenveen mogen blij zijn dat ze een jaartje een talentvolle keeper van Ajax mogen gebruiken, tenzij er een betere optie te koop is natuurlijk.
pi_60715601
Wat was Vermeer heerlijk bezig zeg

Hoop eigenlijk dat Maarten na dit seizoen weg gaat
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:12:50 #216
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_60715662
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef MaxC het volgende:

Tsss, want?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_60715727
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

dat boeit toch niet als je profijt van die speler hebt? bovendien is dat juist het nut van huren: de ene club mag tijdelijk van een speler z'n kwaliteiten gebruik maken terwijl de andere club (hopelijk) een betere speler terug krijgt.

clubs als Heerenveen mogen blij zijn dat ze een jaartje een talentvolle keeper van Ajax mogen gebruiken, tenzij er een betere optie te koop is natuurlijk.
Als ze Tim Krul of Stijn Stijnen niet kunnen krijgen lijkt Vermeer me de beste optie voor Heerenveen, maar aan het geld zal het niet liggen voor Heerenveen.
pi_60715818
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Als ze Tim Krul of Stijn Stijnen niet kunnen krijgen lijkt Vermeer me de beste optie voor Heerenveen, maar aan het geld zal het niet liggen voor Heerenveen.
Juist.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:19:04 #219
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60715853
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef MaxC het volgende:

Ik vind Vermeer nu absoluut goed keepen, maar ik heb vooralsnog toch beduidend meer vertrouwen in Stekelenburg. Ik vind Vermeer ook eigenlijk iets te klein voor de echte top.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60715894
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ten eerste denk ik gewoon niet dat men een keeper wil huren omdat dat niet in het beleid past, mits optie tot koop natuurlijk.
Of het moet pure noodzaak zijn zoals ik al zei.

En tuurlijk is het principe van huren het kunnen genieten van een talent, en aan de andere kant een betere speler afleveren.. Alleen niet als je het jaar daarop tegen die (inmiddels betere keeper) punten kan laten liggen
Sowieso versterk je indirect een concurrent..

Huren uit het buitenland is wat anders, daar speel je niet tegen het jaar erop.. Huren is prima als je financieel niet gezond bent, maar dat is de subtop wel.

Ik zie het persoonlijk gewoon niet gebeuren..
Ook omdat er geen absolute noodzaak voor is, er is geen keeper op het laatste moment weggekocht oid..
pi_60716008
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ten eerste denk ik gewoon niet dat men een keeper wil huren omdat dat niet in het beleid past, mits optie tot koop natuurlijk.
Of het moet pure noodzaak zijn zoals ik al zei.

En tuurlijk is het principe van huren het kunnen genieten van een talent, en aan de andere kant een betere speler afleveren.. Alleen niet als je het jaar daarop tegen die (inmiddels betere keeper) punten kan laten liggen
Sowieso versterk je indirect een concurrent..

Huren uit het buitenland is wat anders, daar speel je niet tegen het jaar daarop.. Huren is prima als je financieel niet gezond bent, maar dat is de subtop wel.

Ik zie het persoonlijk gewoon niet gebeuren..
Ook omdat er geen absolute noodzaak voor is, er is geen keeper op het laatste moment weggekocht oid..
Heerenveen, az en feyenoord kunnen wel een fatsoenlijke keeper gebruiken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60716055
Je kunt hem beter verhuren. Kijk hoe die nu al gegroeid is.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_60716084
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:23 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Heerenveen, az en feyenoord kunnen wel een fatsoenlijke keeper gebruiken.
Groningen ook wel..
En toch denk ik niet dat men een keeper van Ajax gaat huren.
En helemaal Vermeer niet, Aerts hield hem vorig seizoen nog uit de basis.

AZ heeft trouwens met die Argentijn toch een redelijke keepert?
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:27:48 #224
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60716123
Ik hoop op een gevecht tussen Steek en Vermeer.
Wie daar als winnaar uitkomt zal iig flink z'n best doen. Is alleen maar goed, lekker houden en 2de keep maken met een eerlijke kans om 1ste te worden.
-
pi_60716164
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop op een gevecht tussen Steek en Vermeer.
Wie daar als winnaar uitkomt zal iig flink z'n best doen. Is alleen maar goed, lekker houden en 2de keep maken met een eerlijke kans om 1ste te worden.
Ik denk dat Steek dat nu nog makkelijk wint.
Vermeer moet gewoon 2e keeper bij Ajax worden, kan hij Steek opvolgen als hij ooit vertrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')