Idd, als je dat niet in kunt schatten dat het een jeugd opstelling wordt de dag na Arsenal dan ben je een idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een gejank om die opstelling. Dat hele toernooi is om te janken, dus niet meer dan logisch.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Longmen het volgende:
Waar haalt Vitesse ineens het geld vandaan?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vermeer speelt weer goed tegen USA. Ben benieuwd of hij nog veel minuten gaat pakken dit seizoen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Vermeer komend seizoen maar op doel!
Nederland 1. Of internet: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/0 (België op de achtergrond dus)quote:
Ja, als de rust voor bij is, komt er weer voetbal op Nederland 1.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt voetbal zometeen over hockeeeeeeeeey heen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederland 1. Of internet: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/0 (België op de achtergrond dus)
Inderdaad, prima ontwikkeling al die streams.quote:
En Drost , en dan zal zal Perez eventueel huurling 5 worden want hij zal ook nog wel een aardig salaris vragen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jenner, Molhoek en Tarvajärvi. Allemaal op huurbasis.
nee die kunnen wij niet halen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Dirk Marcellis niet halen trouwens? Liever Marcellis dan Robbie Wielaert, ook al komt-ie ook van PSV.
Dat is een beetje appels met peren vergelijken Montana.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Dirk Marcellis niet halen trouwens? Liever Marcellis dan Robbie Wielaert, ook al komt-ie ook van PSV.
Maduro = overrated.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:54 schreef BB-boy het volgende:
Die dacht dat hij het wel even ging doen in Valencia. Hij is niks beter geworden.
Laat ze maar lekker ervaring daar op blijven doen, de competitie is toch nog niet begonnen en blessures kan je bij de training van Ajax ook oplopen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Ruiseart het volgende:
Jammer dat Vermaelen en Vertonghen niet vroegtijdig naar huis kunnen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is een beetje appels met peren vergelijken Montana.
Marcellis is opbouwend gezien maar een hele matige speler, maar hij kanl uitstekende zijn man uitschakelen.
Wielaert is een type speler die goed zijn momenten kan kiezen op in te schuiven en een goede inspeel bal heeft, daarnaast kan Wielaert coachend ook nog van grote waarde zijn in tegenstelling tot Marcellis.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus, je vergeet er alleen bij te zeggen dat Ajax nooit van zijn kwaliteiten zal kunnen genieten, want onze Joop laat hem niet naar Ajax gaan. Ik sluit niet uit dat Wielaert volgend seizoen alsnog een buitenlandse klapper gaat maken, maar Ajax, nee, jammer jongens. Ik zou het toch maar weer eens proberen bij Aaron Mokoena als ik jullie was..
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:48 schreef venomsnake het volgende:
Wielaert wil zelf toch ook naar Ajax?
Ik denk dat hij gewoon naar Ajax verkast, Ajax betaalt wel..
Joop is de grootste popie jopie van allemaal, als hij slim is gaat hij heel erg snel cashen voor een speler als Wielaert. Bovendien kan Twente dat geld wel degelijk erg goed gebruiken, anders was er echt wel geïnvesteerd in betere spelers als vervangers van Engelaar en El Ahmadi. Ook kan Twente wel wat geld gebruiken om buiten Nederland een betere scouting op te zetten, op dat gebied valt er nog verschrikkelijk veel te verbeteren en te winnen voor Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:46 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop is de slimste voorzitter van allemaal, dat geld van Ajax hebben wij helemaal niet nodig. Nogmaals, alleen de hoofdprijs, anders oprotten.
En om het salaris van Stevie te betalen natuurlijk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joop is de grootste popie jopie van allemaal, als hij slim is gaat hij heel erg snel cashen voor een speler als Wielaert. Bovendien kan Twente dat geld wel degelijk erg goed gebruiken, anders was er echt wel geïnvesteerd in betere spelers als vervangers van Engelaar en El Ahmadi. Ook kan Twente wel wat geld gebruiken om buiten Nederland een betere scouting op te zetten.
En het salaris van Steve ja, omdat er per se een grote naam moest komen. FC Twente stond een paar jaar geleden nog redelijk op de rand van de afgrond, op de achtergrond lopen daar ook nog wel wat betalingsregelingen die niet erg fijn zijn voor Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
En om het salaris van Stevie te betalen natuurlijk!![]()
Wielaert wil zelf graag naar Ajax, in de praktijk is meestal gebleken dat de speler dan ook naar Ajax vertrekt.
Dat heb ik ff gemist, wat was er dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo te horen vermaken Dione en Klaas Jan zich prima in de studio![]()
Zoals Van Basten zei: Alles heeft zijn prijs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef Angstgegner het volgende:
Wielaert gaat absoluut niet naar Ajax.
Je kent onze Joop toch? Die houdt helemaal niet van geld!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals Van Basten zei: Alles heeft zijn prijs.
Pizza, niet zo op de man spelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wielaert komt gewoon hoor, jij leeft gewoon in een waanwereld, maakt niet uit ook junks en andere losers leven daarin!
Hij heeft niets te willen??quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef Angstgegner het volgende:
Wielaert gaat absoluut niet naar Ajax. Hij heeft ook niets te willen, want zijn contract loopt nog twee jaar door en Twente laat hem gewoon niet gaan.
Twente heeft noodgedwongen El Ahmadi en Engelaar, die niet waren tegen te houden, al laten gaan. Je denkt toch niet dat ze stom zijn om ook nog een derde topper te laten vertrekken. Nogmaals, voor het geld hoeft Twente dit niet te doen. Alleen als de hoofdprijs wordt betaald en de club een gelijkwaardige of een betere vervanger kan vinden - en dan heb ik het dus niet over Peter Wisgerhof van NEC - valt er na de wedstrijden tegen Arsenal te praten over een vertrek van Wielaert. Munsterman is al een paar keer heel duidelijk geweest, maar volgens is mij Van Basten een beetje hardleers. Maar ook dat is oud nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
En het salaris van Steve ja, omdat er per se een grote naam moest komen. FC Twente stond een paar jaar geleden nog redelijk op de rand van de afgrond, op de achtergrond lopen daar ook nog wel wat betalingsregelingen die niet erg fijn zijn voor Twente.
Dit is de kans voor Twente om flink te cashen met Wielaert, die kans om zo te cashen op een redelijk op leeftijd zijnde speler zoals hij zal waarschijnlijk niet vaker langskomen. Daarnaast hebben ze Douglas op dezelfde positie, weliswaar een heel ander type verdediger, maar zeker niet minder.
Jawel hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:02 schreef denthemen het volgende:
Sjimz, kun je wat tegen die reserve mof doen? Hij blijft steeds 't zelfde posten, niemand die het over Wielaert had of zo
Ik vind het prima dat je door een gekleurde bril kijkt wat Twente betreft, maar laat die onzin over Heracles svp achterwege.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef Angstgegner het volgende:
Wielaert gaat absoluut niet naar Ajax. Hij heeft ook niets te willen, want zijn contract loopt nog twee jaar door en Twente laat hem gewoon niet gaan. Zie Douglas, zie Arnautovic en zie Engelaar in de winterstop, toen meneer van Geel hem even dacht op te halen voor anderhalf miljoen.
Heracles staat al op de rand van de afgrond zolang ik de club ken. Niermand kan ontkennen dat Twente zijn zaakjes prima voor elkaar heeft. Er is één betalingsregeling met de gemeente en daar houdt de club zich uitstekend aan. Grote transferbedragen moeten voor een deel aan de gemeente worden afgelost. En afgelost is er al veel, dus ik zie het probleem niet zo.
Bovendien is de begroting omhoog gegaan naar bijna 30 miljoen, een verdubbeling van de vorige begroting. Met andere woorden, Twente leeft, en Heracles, volgend jaar maar weer Jupiler League denk ik. Een zeer matige selectie, die niets op het hoogste niveau heeft te zoeken.
Nog gezellige mensen om je heen zitten dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef Jasza het volgende:
Het AT was weer geweldig, lig er nog steeds van te slapen haha.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft niets te willen??![]()
Dat verhaal ken ik.. Tegenwoordig hebben spelers meer macht dan je denkt.
Hebben de klappers je niet wakker gehouden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef Jasza het volgende:
Het AT was weer geweldig, lig er nog steeds van te slapen haha.
Nonsens, hij komt gewoon naar Amsterdam, de provincie biedt hem helemaal niks en Ajax is gewoon een topclub waar hij altijd al van droomde net als elke andere speler van Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wielaert heeft zich er al min of meer bij neergelegd dat het verhaal Ajax niet doorgaat. Hij gaat volgend seizoen cashen, maar niet in Amsterdam.
-normaal reageren svp-quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Angstgegner, je mag best je Wielaert verhaaltjes en Ajax verhaaltjes hier ten toon spreiden maar de rest over Twente ga je maar lekker in het Twente topic verkondigen.
We zullen zien. Ik denk dat hij nog deze zomer naar A-Dam vertrekt, voor een miljoen of 5.5quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wielaert heeft zich er al min of meer bij neergelegd dat het verhaal Ajax niet doorgaat. Hij gaat volgend seizoen cashen, maar niet in Amsterdam.
Stond op 127, wel paar gasten die normaal ook vaak gaan, die ene met ze lange haren en ring door ze neus heen bijv, verder veel gasten die lam waren( ik had ook teveel op maargoed).quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog gezellige mensen om je heen zitten dan?
Inderdaad, net als Kennedy, een topper bij Twente die heerlijk op de bank zit te verpieteren en alweer weg mag..quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nonsens, hij komt gewoon naar Amsterdam, de provincie biedt hem helemaal niks en Ajax is gewoon een topclub waar hij altijd al van droomde net als elke andere speler van Twente.
Daar kreeg ik alleen maar koppijn vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hebben de klappers je niet wakker gehouden?
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar kreeg ik alleen maar koppijn van
Inderdaad, precies zoals kennedy die ook droomde van Ajax!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:09 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Inderdaad, net als Kennedy, een topper bij Twente die heerlijk op de bank zit te verpieteren en alweer weg mag..
Hmm hij durft nog wel in A'dam te komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.
Met Vermaelen doen we niets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef w00h00 het volgende:
Maar wat doen we met Vermealen mocht Wieleart of een andere nr 4 komen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk dat hij nog deze zomer naar A-Dam vertrekt, voor een miljoen of 5.5
Anyway, zo'n geweldige speler is het toch ook weer niet?
Waarom wil je zo graag dat hij blijft? Voor een miljoen of 6 zijn echt wel betere verdedigers te halen met een beetje goed scoutingswerk.
Mathijsen is voor Ajax niet haalbaar (gelukkig), Wielaert wel mits ze genoeg betalen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft Ajax niet voor hem over en ze hoeven er ook geen speler in te betrekken, want spelers zoals Siem de Jong lopen ook bij Jong Twente rond... En het lijkt me nogal duidelijk dat ik zo graag wil dat hij blijft: het is voor Twente wel een geweldige speler, en waar haalt de club nu nog een goede vervanger vandaan. Als Van Basten hem zo graag wil hebben, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK. Maar hij liever Mathijsen centraal achterin staan. Waar dat toe heeft geleid, hoef ik hopelijk niemand meer uit te leggen..
Als je het er niet mee eens ben verwijs ik je graag naar [FAQ & FB #73] Roep hier de mods terug van vakantie door voor al je klachten en opmerkingen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook even, of denk je soms dat je God zelf bent.
Alsof Ajax Siem de Jong zou laten vertrekken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft Ajax niet voor hem over en ze hoeven er ook geen speler in te betrekken, want spelers zoals Siem de Jong lopen ook bij Jong Twente rond... En het lijkt me nogal duidelijk dat ik zo graag wil dat hij blijft: het is voor Twente wel een geweldige speler, en waar haalt de club nu nog een goede vervanger vandaan. Als Van Basten hem zo graag wil hebben, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK. Maar hij liever Mathijsen centraal achterin staan. Waar dat toe heeft geleid, hoef ik hopelijk niemand meer uit te leggen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mathijsen is voor Ajax niet haalbaar (gelukkig), Wielaert wel mits ze genoeg betalen.
Zo werkt de voetballerij nu eenmaal. De Europese top koopt bij de Nederlandse top, de Nederlandse top koopt de besten van de Nederlandse subtop en Twente koopt weer de betere spelers van andere Nederlandse clubs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, dat doen ze niet. Stellen jullie maar lekker Van der Wiel op en blijf van spelers van subtoppers af. Ajax kan kennelijk zelf geen topverdedigers meer opleiden. Zo word je natuurlijk nooit meer kampioen.
Met Van der Wiel en hopelijk Wormgoor gaat het in de toekosmt helemaal goed komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist, dat doen ze niet. Stellen jullie maar lekker Van der Wiel op en blijf van spelers van subtoppers af. Ajax kan kennelijk zelf geen topverdedigers meer opleiden. Zo word je natuurlijk nooit meer kampioen.
Let maar op, dan gaan ze wel doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens ben verwijs ik je graag naar [FAQ & FB #73] Roep hier de mods terug van vakantie door voor al je klachten en opmerkingen.
En nee ik voel me geen god, wel af en toe zijn zoon
Dat heb ik inmiddels ook al een tijdje aangepastquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Waar ik problemen mee heb, is dat je mijn tekst verwijdert en het woord reserve mof laat staan. Als je Ajax-vriendjes iets voorstellen, hoef je dat toch niet gelijk in de praktijk te brengen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Van der Wiel en hopelijk Wormgoor gaat het in de toekosmt helemaal goed komen.
Alleen nu nog even niet.
Als hij het bij Ajax niet redt kan hij hopelijk naar een club als SCH, Twente of Groningen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Toevallig ken ik Wormgoor persoonlijk. Daar heb ik al mee afgesproken dat als hij het niet redt, dat hij zijn carrière gaat vervolgen bij Spakenburg.. Daar stond hij zeker niet afwijzend tegenover..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook al een tijdje aangepast
Ja, want Twente heeft Wielaert, Engelaar, Hersi, Douglas etc etc allemaal zelf opgeleid en niet weg gekocht bij een andere/kleinere club.. Twente doet het super en het is te prijzen dat ze hun goede spelers willne behouden, maar dit is een opmerking die echt geen hout snijdt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Let maar op, dan gaan ze wel doen.
Ajax begint alleen altijd wat gierig te bieden, maar als het puntje bij het paaltje komt betalen ze wel.
Als Marco hem ECHT wil hebben gaan ze straks gewoon betalen.
Ze proberen hem nu eerst even de kop gek te maken, Wie weet gaat hij lastig doen, dat drukt de prijs een beetje.
Tenzij hij het contract niet tekent en dus over 2 jaar gratis weg kan gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.
Als v Basten Wielaert echt wilt, betaald ie de hoofdprijs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, ben ik de eerste om dat hier toe te geven, maar ik denk niet dat het zover zal komen. Joop Munsterman is tot nu toe al zijn beloftes nagekomen aan de Twente-supporters en heeft ook nu al een paar keer een duidelijk statement gemaakt: we laten hem niet gaan. Bovendien heeft hij een verbeterd contract aangeboden gekregen, dat Wielaert binnenkort hopelijk gaat tekenen. Wielaert is er absoluut de persoon niet naar om lastig te gaan doen, dat heeft hij al op RTV Oost aangegeven. Een arbitragezaak zal er absoluut niet komen. Er valt alleen te praten als Ajax alsnog de hoofdprijs betaalt.
Ik dacht ze direct de vliegtuig naar Londen hadden gepakt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wanneer weer limit? Van Persie was gister nog ff in de poker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |