Maar Hans had het er wel over dat Siem in de deal betrokken werd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is nog steeds in onderhandeling met Wielaert aldus Marco zojuist op SBS6.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Alderweireld, Van der Wiel, Slijngard; Rommedahl, Donald, De Jong; Martina, Leonardo, Cvitanich
Oh crap.
Idd, zeker niet verkopen maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Hans had het er wel over dat Siem in de deal betrokken werd.
Ik hoop het niet he!
Sowieso verhuur en verkoop niet.
Je hebt niet voor niets Perez net naar Jong Ajax gestuurd.
Klopt het dat Marco heeft gezegd dat 2e Elftal ook betaald voetbal isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Hans had het er wel over dat Siem in de deal betrokken werd.
Ik hoop het niet he!
Sowieso verhuur en verkoop niet.
Je hebt niet voor niets Perez net naar Jong Ajax gestuurd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Klopt het dat Marco heeft gezegd dat 2e Elftal ook betaald voetbal is?
quote:“Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij krijgt gewoon hetzelfde betaald en kan daar z’n werk doen”, meent Van Basten.
Deze even bookmarken dan maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:14 schreef Angstgegner het volgende:
Zal ik jullie gelijk even uit de droom helpen. Zolang Joop Munsterman voorzitter is van FC Twente - en dat is hij nog heel lang - gaat Wielaert echt niet naar Ajax en al helemaal niet voor de prijs die Ajax voor hem over heeft. Siem de Jong hebben we niet nodig, want Twente hoopt binnenkort de Zweedse middenvelder Petter Andersson van Hammarby te presenteren. Dag Ajax.
De prijs die Ajax voor hem over heeft is alweer verleden tijd. Denk je dat Ajax opnieuw hetzelfde bod gaat bieden? En ook Munsterman gaat op een acceptabel bod in, dus ook Wielaert is te koop. Doei.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:14 schreef Angstgegner het volgende:
Zal ik jullie gelijk even uit de droom helpen. Zolang Joop Munsterman voorzitter is van FC Twente - en dat is hij nog heel lang - gaat Wielaert echt niet naar Ajax en al helemaal niet voor de prijs die Ajax voor hem over heeft. Siem de Jong hebben we niet nodig, want Twente hoopt binnenkort de Zweedse middenvelder Petter Andersson van Hammarby te presenteren. Dag Ajax.
Wanneer is er geinformeerd naar Alex? Vorig jaar in de winterstop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Volgens iemand van Ajax Netwerk is er geinformeerd naar Alex.. Degene die met dit verhaal komt is volgens mij ook moderator op Ajax Netwerk
Voor dat hij naar Ajax psv kwam, daarom kom ik 't nu melden!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wanneer is er geinformeerd naar Alex? Vorig jaar in de winterstop?
Sarcastisch? Schakel net pas in..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Omg, wat is Donald goed zeg...
Nee serieus, die gast kan echt goed voetballen, lijkt een beetje op Vieira.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sarcastisch? Schakel net pas in..
V/d Wiel ook wel toch? Heb ik tot nu toe goede ingrepen zien doen.
You jinxed himquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Omg, wat is Donald goed zeg...
tegen Murcia of Mallorca toch nog?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:17 schreef MaxC het volgende:
Nog meer oefenwedstrijden? Normaal spelen we er altijd één tegen PSV maar dit jaar niet
Strakke uitspraak. Toch weer geboeid zitten kijken deze wedstrijd.quote:
geblesseerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:54 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn Jan-arie v/d Heijden
geen flauw idee. Maar Alderweireld deed het zeker niet onaardig vandaag prima debuut.quote:en Vito Wormgoor eigenlijk?
Beetje jammer dat Van Basten niet eens wist dat Alderweireld een belg is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
geblesseerd.
[..]
geen flauw idee. Maar Alderweireld deed het zeker niet onaardig vandaag prima debuut.
Had je verwacht dat hij in 20 minuten tegen Arsenal en in 45 minuten tegen Inter na een blessure wel even 5 keer raak schoot?quote:
Het ga je goedquote:Exclusief: Kenneth Perez vertrekt naar Vitesse
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover
Kenneth Perez kan weer lachen. De Deense middenvelder was vandaag aanwezig in Stroe, waar Vitesse een oefenduel afwerkte tegen het Spaanse Getafe. Een bron binnen de Arnhemse club meld ons dat de Ajacied in onderhandeling is met Vitesse. De club zoekt, na het vertrek van Theo Janssen, naar een nieuwe aanvallende middenvelder.
Hans Westerhof zag dat zijn selectie eerder al flink werd verstevigd. Met Alfred Schreuder trok Vitesse al een routinier binnen. Ook Frank van der Struijk en Ronald Graafland versterkte de linie's in Arhnem. Daarnaast huurde Vitesse ook vier spelers uit de Eredivisie; Rogier Molhoek, Niklas Tarvajarvi, Julian Jenner en Jeroen Drost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |