1 |
quote:Goede middag,,
Hierbij het langverwachte foto van het bordje. Het hangt er bijna een jaar.
Groetjes, Jacqueline
Stichting Dierenopvang Rijnmond,
Jacqueline Aukema,
administratief medewerker
Dat komt door al die lieve mensjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat hard met bijna 100 Euri's per dag na het weekend...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef Greys het volgende:
Ing, ik verheug me enorm op een I can still recallll our last summerrrrr zingende Colin Firth![]()
Reactie Heer G toen hij hoorde dat ik er heen wil: "Gódallemachtig, als je maar niet denkt dat...." en toen riep ik maar snel dat ik met een vriendin ga
Jipje, Schunckelstar, MadMaster, blij dat jullie er in dit nieuwe deel alweer zo vroeg bij zijn!
Dat wou ik maar even zeggen jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar zoiets moet je niet eens met je kerel heen willen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar zoiets moet je niet eens met je kerel heen willen!
Da's veel gezelliger met vriendinnen...vind ik danquote:
Dat lukt prima zonder geluidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Greys het volgende:
Probeer dit stukje eens te kijken zonder mee te zingen
Volgende week de dinsdag dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Wohooooo is dit de sc of het asieldingestopic???
Anyhow, Young1, wanneer jij wil, ik kan komende week alleen maandag niet , verders pas ik me helemaal aan!
Ik dacht dat Ingetje bedoelde dat de stand bijna op 1200 Euri's stond...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef TheYoung1 het volgende:
En MAMA MIA wat gaat het hard!! 1200 cups voeren de poen blijft maar binnen stromen
Hmmmm, nou je het zegt ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ingetje bedoelde dat de stand bijna op 1200 Euri's stond...
It's a little bit of both! Gezellig he? Geld en spullen ophalen en ook nog kleppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Wohooooo is dit de sc of het asieldingestopic???
Haha, ik weet een nog gezelliger topic om in te kleppen!! Hè Greysquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
It's a little bit of both! Gezellig he? Geld en spullen ophalen en ook nog kleppen![]()
Djep!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Djep het volgende:
Ik ga zo spullen halen bij een mevrouw hier in Meppel!
Nou daar ben ik wel effe klaar als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Haha, ik weet een nog gezelliger topic om in te kleppen!! Hè Greys![]()
Zie TT. We zijn hard op weg naar de 1200 euro, in elk geval over de 1100 heen!quote:Maar wat is die 1200 nou? Het geld of echt 1200 cups voer?
Wauw!! Een date nog welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Dinsdagavond hebben Young1 en ik een date en komt ie spullen halen
MissBliss is zo aardig geweest om gisteren bij mij langs te rijden om de spullen op te halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh leuk! Foto's maken van de overdracht he?![]()
Leuk voor dit topic!
En ik ben ook erg benieuwd naar de overdracht die gisteravond heeft plaatsgevonden tussen Stiemie en MissBliss!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wauw!! Een date nog wel![]()
Moet ik me wel weer eens douchen en scheren....![]()
Gaat helemaal goed komen oh-oh!!
-zal de camera meenemen-
Aahh goed, kan ik 'm ook niet vergetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn camera altijd paraat!
Hoop dat je niet bang bent voor honden??????
Zo heb ik nonneke leren kennen bij de Jochem actiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo leuk hoe zo'n asielactie ineens Fok!-ers die wildvreemden voor elkaar zijn bij elkaar over de vloer krijgt![]()
Ik krijg zo'n "oh ohw" gevoel.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je vooral Frits angstaanjagend vindt![]()
Misschien Oh-oh even de foto van Frits op het strand, met zijn fans, kan showen alhier
Leuk! Nonneke isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zo heb ik nonneke leren kennen bij de Jochem actie
Frips heeft heul geen tanden meer dus vrees niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
OMG, neeee. The horror!!!
Die zijn het meest gevaarlijk die kleintjes. Die bijten je niet, die perforeren je!!!![]()
Gaat heulemaal goed komen, anders wacht ik wel ff buiten
Geweldig!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ahum, nou hou je vast dan:
Denk je dat je t aan durft???
Tis dr dan nog maar 1 van de 4 he
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Frips heeft heul geen tanden meer dus vrees niet!
En die kale honden van me knuffelen je hooguit dood hoor
Oh dat is echt heel lief van je, maar ze lusten niks, ze eten alleen rauw vlees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Was het maar al dinsdag!!
Zal ik een zakje knabbels van de Hills meenemen voor je hondjes? Mag dat?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt heel lief van je, maar ze lusten niks, ze eten alleen rauw vlees.
Geef maar aan het asiel![]()
Ze zijn niet te paaien met lekkertjes, wel met knuffels, tis een ongelooflijk stel vrijdozen
OOOH ja, ik heb een grote konijnenkooi staan nog, en een vervoersbakje , die mogen ook zo mee hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kon er nou ook spul voor knaagdieren gedoneerd worden?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hmmmm, gelukkig ben ikzelf nogal een gaar persoontje. Mij zullen ze dus niet lusten
Nou.... 1 voor 1 niet zo... Maar 4 tegelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stiekem ben je best een beetje bang voor ze he?
Ik kan het me indenken, tis een gevaarlijk ogende massa honden natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou.... 1 voor 1 niet zo... Maar 4 tegelijk![]()
Nee, Greys vertelde mij dat het asiel geen knaagdieren opvangt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kon er nou ook spul voor knaagdieren gedoneerd worden?
Dan moet ik jouw vriendin teleurstellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef verita het volgende:
[..]
Nee, Greys vertelde mij dat het asiel geen knaagdieren opvangt.
Super! Hartstikke lief dat je aan de actie dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:02 schreef MissJ het volgende:
Als eerste wil ik ff kwijt dat ik dit echt een geweldig aktie vind!![]()
Heb zelf 2 lieve katten![]()
Heb vandaag nieuwe handdoeken gekocht en wil daarom mijn oude handdoeken doneren.
Hoe wordt dit geregeld (of heb ik ergens overheen gelezen..)?
Ok, dan ga ik Greys ff PM-enquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Super! Hartstikke lief dat je aan de actie dacht![]()
Je kunt in de OP kijken bij welk opslagpunt je het dichtst bij woont en evt. wat regelen met die persoon.
Ok dat zal ik zeker doen. Hij is heel leuk want hij is knalrozequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
MissJ![]()
Als je de kattenbak ff schoonmaakt moet het geen probleem zijn.
Ik heb zelf ook nog een gebruikte staan die ik aan Zwolle geef
Ja vervoer en opslag. en de verwarring komt misschien omdat ik zelf nog wat te doneren heb en daar ook over gemaild had. Vandaar. Heb ook wat euries overgemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
Zie mijn edit, ik had het net gevonden![]()
En ik heb voor Djep ook een tagje aangevraagd
Ik had in mijn hoofd dat Djep met spulletjes op het lijstje moest ook nog, maar ik kon het niet meer terugvinden
Jullie van de organisatie zijn anders ook heldenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie zijn allemaal kanjers hier trouwens...dat wilde ik nog ff kwijt
Vanmiddag via de girofoon. Maar geeft niet hoor, ik was nog redelijk op de achtergrond namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
Ah, kijk! Had je dat vandaag overgemaakt of al eerder? Ik wist dat er nóg iets was!
Ik ga je meteen bij de donateurs zetten ook. Dan zit daar dus mijn grote fout, excuses!!!!
Aah daar ben ik echt serieus reuze benieuwd naar!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja vervoer en opslag. en de verwarring komt misschien omdat ik zelf nog wat te doneren heb en daar ook over gemaild had. Vandaar. Heb ook wat euries overgemaakt.
En ik ken iemand die vroeger een chinese naakthond had. Inmiddels is het beesie overleden. Hij had kort haar op zijn hoofd en op zijn lichaam hier en daar een plukje. Ik zal eens kijken of ik van mijn computer een foto mag scannen.
klopt, en 4 voorletters.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Djep, begint jouw achternaam met een H? En had je je Foknaam bij de overschrijving niet gezet? Dan is het binnen namelijk![]()
En een donatie van Omearos!
We gaan nog steeds richting de 1200quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Greys, ik durf haast niet te vragen, maar euh.... gaan we al richting de 1299 euro? Of is dat al een gepasseerd station
Nee ok, snap ik wel hoor. Wees maar blij dat ik de stand niet bij hoef te houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
We komen al een heel eind in de richting TheYoung1 !
Ik wil niet té vaak tussenstanden geven, in verband met het niet bekend maken van de gestorte bedragen. Hoop niet dat ik als een zeikerd overkom hierdoor, maar ik wil gewoon niet dat het duidelijk wordt wat mensen overgemaakt hebben omdat dat niet uitmaakt
Ik zal dit weekend weer een tussenstand doen, oke?
Ga es tutten danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik hoef pas om kwart voor negen bij Pathe de Kuip te zijn
Film begint pas om half tien
Thx!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik liep met mijn nu zielige grote teen tegen de kitten kattenbak aan en dacht oh ja, die mag ook wel weg. Verder ga ik binnenkort in woerden wat handdoeken ophalen, komt goed Verita.
Echt leuk jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
die mand is gaaf he
waarde van de spullen: 40,11 euro
Door Astrid betaald: 16.25 minus personeelskorting is 13.81 euro
Ik ga van vrijdag 15 augustus(of zaterdag 16) een weekendje naar Heerlen. Ik ga vanuit Meppel en het is een flink stuk, dus een omweggetje kan altijd. Dus als iemand nog wat op te halen heeft... Ik houd me aanbevolen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik woon in Utrecht, op de uithof m,ocht iemand van een opslagpunt eens in de buurt zijn![]()
ben ov afhankelijk namelijk
Ik was ff wandelen met de honden, maar ik heb terug gepeeëmdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Djeeeeheeeep! Je hebt een Peee Emmmm
Ik was het bed aan het opmaken, maar ik heb ook weer terug gePMdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik was ff wandelen met de honden, maar ik heb terug gepeeëmd
Heb je geen ruimte voor haar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:32 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Floortje trouwens zooooo ontzettend lief![]()
Ze lijkt heel erg op mijn Sisqo
Ruimte wel, maar ik denk dat Nala het niet leuk gaat vinden.. Sisqo zal het wel leuk vinden, die vindt elke kat aardig, maar Nala is echt een jaloerse bitch wat dat betreft haha.quote:
De overdracht ging oke. Over. Morgen meer. Over. Jezus, pagina 6 al. Over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef Greys het volgende:
MissBliss, hoe ging de overdracht met Stiemie?(Wat klinkt dat gangster/crimi achtig!)
Ik galm in gedachten meequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:55 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Ing!
Ik galm nog even een paar Abba nummers
Stuur me een pm en het komt heulemaal goed. Nu ga ik een 'nieuwe' bank ergens ophalenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:32 schreef Greys het volgende:
MissJ, ik heb je PM gelezen.
Dizzy-Miss-Lizzy woont in Den Haag en komt voor het einde van de actie bij mij spulletjes brengen, dus misschien kan je haar lief aankijken dat ze dat van jou ook meeneemt
Aahh, oke.. Kan ik nog een uurtje buiten in de zon gaan spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Greys het volgende:
De stand is op dit moment nog hetzelfde als gisteren, dus nog even geduld voor een nieuwe tussenstand
Het is inderdaad heel erg veel, ook een hoop voer, bakjes en een tas vol speeltjes etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Stali![]()
Wat veel trouwens!
Juup en DuchessX
Dus die kan erbij in het lijstjequote:oehoe!
Ik heb in de aanbieding voor jullie geweldige actie;
een reismand
3 tuigjes (2x poes 1x hond)
5 hoeslakens
2 lakens
overheerlijke kattenbrokjes
honden en kattenvoer
hondenkoekjes
is het niet geweldig.....
Weet je al waar dat van was?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben verliefd op Ollie! Die foto dat ie naar die spullen staat te kijken doet me denken aan die foto van Bink tussen de emmers koekjes vorig jaar met de asielactie (is al dertig keer langsgekomen, maar ik doe hem gewoon nog een keer hoor)
[ afbeelding ]
En Bink die een deel van haar speelgoed moet doneren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's the thought that counts?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:56 schreef Qwea het volgende:mn pa heeft net die spullen van dat mens uit emmen gehaald. De helft heeft ie maar weg geflikkerd. Voer van 2005, dekens met scheuren en gaten
In dit geval nietquote:
Ik heb wel mailcontact met een dame van kattenplaza via Verita. Hebben we het nu over dezelfde?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:18 schreef Stali het volgende:
Oja, Verita zal hier ook meelezen, maar ik heb nog geen mail gekregen van de dame van Kattenplaza.
En ik weet zelf natuurlijk niet om wie het gaat, dus kan haar zelf niet benaderen.
Geen idee, durf het niet te zeggen... Ik woon in Woensdrecht als jij bv. in Groningen woont zal het wrs. niet dezelfde zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel mailcontact met een dame van kattenplaza via Verita. Hebben we het nu over dezelfde?
Het ging om een mevrouw in woerden dus denk het niet danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Geen idee, durf het niet te zeggen... Ik woon in Woensdrecht als jij bv. in Groningen woont zal het wrs. niet dezelfde zijn.
Ik wacht het nog wel af dan..
Hoi Stali en Dizzy miss lizzy, ik heb beide dames/personen op kattenplaza jullie respectievelijke mailadressen doorgegeven dus het zou moeten werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Geen idee, durf het niet te zeggen... Ik woon in Woensdrecht als jij bv. in Groningen woont zal het wrs. niet dezelfde zijn.
Ik wacht het nog wel af dan..
Zou mss handig zijn, als je dan in ons mooie zuidelijke gelegen Limboland vertoeft, ff bij mij langs te komen voor een verkoelend drankje, een lekker snackje, en de reeds verzamelde spulletjes al iets meer noordelijker te verslepen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:38 schreef Djep het volgende:
Morgen ga ik langs Freecell om spullen op te halen.
Nog ff weer de reminder:
Iedere tweede en vierde zondag van de maand ga ik vanuit Meppel naar Groningen. En volgend weekend hoop ik naar Zuid-Limburg te gaan(en terug te komen) dus als er nog mensen zijn die op een van deze routes wonen....? PM werkt prima!
Nu ja, misschien komt er nog een mailtje. Ik hou in ieder geval mail en ook spambox in de gaten en zal zodra ik bericht krijg in deze reeks posten om jullie op de hoogte te houden m.b.t. wat hier eventueel aan spullen bijkomt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:01 schreef verita het volgende:
[..]
Hoi Stali en Dizzy miss lizzy, ik heb beide dames/personen op kattenplaza jullie respectievelijke mailadressen doorgegeven dus het zou moeten werken.
Voor Stali: de persoon met de nickname 'Wijkhuijs' , en voor Dizzy Miss Lizzy was dat Shenadoa (uit mijn hoofd).
Lijkt mij een goed idee!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zou mss handig zijn, als je dan in ons mooie zuidelijke gelegen Limboland vertoeft, ff bij mij langs te komen voor een verkoelend drankje, een lekker snackje, en de reeds verzamelde spulletjes al iets meer noordelijker te verslepen?
Oeps, met mijn drie poezels.... hmmmmmm....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee!
Ik heb alleen(uiteraard wel mijn 2 honden bij me=> maar die had je al vast gespot in mijn fotoboek(die ernstig aan een update toe is) en een vriend van mij vergezelt mij ook met zijn jack russel, dus dat moet wel allemaal op een of andere manier bij jou thuis passen.........![]()
Dat moeten we dan maar per PM uitvechten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oeps, met mijn drie poezels.... hmmmmmm....
Ik kan ze wel een uurtje op mn slaapkamer verstoppen. Hebben ze achteraf wat te snuffelen
Dus zeg het maar, als jullie willen en kunnen. Passen we wel een mouw aan
Hebbie zoveel spul!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef Djep het volgende:
En misschien kan ik ook wel een imperiaal en een skikoffer gaan regelen.......
ik neem zelf ook wat (andere) spullen mee vanuit Limboland, dus al met al.....Maar ik heb een stationwagon dus daar past al heel wat in. En anders bind ik die vriend wel op het dak....quote:
Ik zit met 20 minuutjes in Meppel, dus als je auto door begint te zakken prop je maar wat bij mij inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:25 schreef Djep het volgende:
[..]
ik neem zelf ook wat (andere) spullen mee vanuit Limboland, dus al met al.....
Na ik bedoel meer als ik bij The young1 in limboland ben langs geweest....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit met 20 minuutjes in Meppel, dus als je auto door begint te zakken prop je maar wat bij mij in
Oh zo!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:30 schreef Djep het volgende:
[..]
Na ik bedoel meer als ik bij The young1 in limboland ben langs geweest....
ik moet nog 12 dozen franse wijn voor mijn vader ophalen in Heerlen!Die moesten ze noodgedwongen achter laten omdat mijn vader ziek naar huis terug moest.
Het Heerlen topic ja... Ook nog maar eens een kick in gaan geven...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:41 schreef Djep het volgende:
Ja, hij is erg ziek, Hij weet het ook niet eens meer.
In Heerlen! Dan moet ik je kennen uit het Heerlen topic, daar kom ik lang geleden eens een enkele keer.Je naam kwam me al bekend voor.
Nou, dan is t helemaal makkelijk, want die spullen staan in Hoensbroek, das ook Heerlen.
Dat kan jij niet weten moppie. En zo idioot was je opmerking niet. Je bent idd errug ziek als je zoveel wijn achterlaat en je vakantie af breekt. En het is hier nu echt een kuttijd, maar je moet ook je dingen blijven doen en ook zeker wat lol trappen. dat doet mijn vader ook nog enigszins. Maar hij is inderdaad ongeneeslijk ziek. Prognoses weten we nog niet, hij is nu iig terug uit het ziekenhuis, maar heel erg ziek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeps...het gaat toch wel goed komen met hem?![]()
mompelt iets over idiote opmerkingen enzo
Thnx! Dat vind ik een mooie wens!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Sterkte Djep! En dat wat positieviteit van deze actie, bij je pa terecht mag komen.
Gadverquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef Djep het volgende:
[..]
Dat kan jij niet weten moppie. En zo idioot was je opmerking niet. Je bent idd errug ziek als je zoveel wijn achterlaat en je vakantie af breekt. En het is hier nu echt een kuttijd, maar je moet ook je dingen blijven doen en ook zeker wat lol trappen. dat doet mijn vader ook nog enigszins. Maar hij is inderdaad ongeneeslijk ziek. Prognoses weten we nog niet, hij is nu iig terug uit het ziekenhuis, maar heel erg ziek.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadver![]()
En ik kon het idd niet weten, maar heb altijd de bek weer te snel te groot![]()
Sterkte ermee iig.
Je bent een jaar ouder dan ik...dan kun je nog lang niet zonder papa![]()
Tis toch jammer dat ze geen knagers opvangen in zwolle. Dan had ik Franz-Ferdinand/Achmed the dead terrorist kunnen doneren!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Geniet dan vooral nog van elkaar...toppert![]()
Gaan we het nu maar weer over leuke, positieve dingen hebben als inzamelingsacties voor lieve diertjes enzo
Heyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Stali het volgende:
Hoi..
Juup is zo lief geweest om vanmiddag langs te komen en al zijn spullen staan nu hier in Woensdrecht.
Ik moet alleen Ollie nog even heel duidelijk maken dat al het moois niet voor hem is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even als de donder de schuur opruimen hier!
Ps. er is ook nog een krabpaal bij maar die staat nog in de huiskamer. Maar dan zijn jullie op de hoogte.
Lekker beest is het ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Stali het volgende:
Hoi..
Juup is zo lief geweest om vanmiddag langs te komen en al zijn spullen staan nu hier in Woensdrecht.
Ik moet alleen Ollie nog even heel duidelijk maken dat al het moois niet voor hem is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even als de donder de schuur opruimen hier!
Ps. er is ook nog een krabpaal bij maar die staat nog in de huiskamer. Maar dan zijn jullie op de hoogte.
............................quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ben ik nou de enige of hebben meer van jullie dat dat het zo kriebelt om naar het asiel te gaan en (nog) een dier te adopteren?
Och hou op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ben ik nou de enige of hebben meer van jullie dat dat het zo kriebelt om naar het asiel te gaan en (nog) een dier te adopteren?
Was dat niet goed?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie dat de tekst van Zusje letterlijk is gekopieerd
Ja hoor...prima...jullie lezen wrs. haar sarcastische ondertoon nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat niet goed?
Ik was even een avondje kroegen![]()
Die sarcastische ondertoon en naar wie begrijp ik ook niet, loop te kort mee in deze reeks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou idd ook geen beest meenemen, want 3 katten was meer dan genoeg![]()
[ afbeelding ]
Kijk es hoe consequent ik ben (ja, ik weet dat ik jullie doodgooi met deze foto, maar meneer kijkt zoooo ontzettend lief hierop)
Gratis af te halen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou idd ook geen beest meenemen, want 3 katten was meer dan genoeg![]()
[ afbeelding ]
Kijk es hoe consequent ik ben (ja, ik weet dat ik jullie doodgooi met deze foto, maar meneer kijkt zoooo ontzettend lief hierop)
Even mailen naar asielactie@gmail.comquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
hoe kom ik ook alweer aan het rekning nummer?
ow ja dank!quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Even mailen naar asielactie@gmail.com
Je hebt mail terugquote:
dank! zal zo even overmaken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt mail terug
ATTENTIONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Met permissie van Yvonne en dus geen spam:
Meet broodfok
Spread the word.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Speciaal voor jou zet ik het in mijn onderschriftquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Trouwens! Veel mensen vinden dit topic ook door het tagje en/of de sig. Het zou dus eigenlijk wel goed zijn als mensen het tagje accepteren.
Bakjes komen volgens mij altijd van pas daarquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
moeten jullie ook nog iets van bakjes (tupperware) ofzo hebben? dan kijk ik even nog wat er over is daar deze week
yeee!!!!quote:MrSpliffy, ik heb je erbij gezet in het lijstje en zal ff een tagje voor je aanvragen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
yeee!!!!![]()
dan zet ik ff het linkje in mn sig
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zet ik het in mijn onderschrift
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:07 schreef Ingetje79 het volgende:
I
En Baloe is niet gratis af te halen...en ook niet tegen betaling!![]()
*herkenbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ben al heel streng toegesproken dat ik het niet eens in mn hoofd hoef te halen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat een rust hier vandaag!!
Wat betekent dat eigenlijk?quote:Let me play once, before I die
Dat zo'n beestje graag een keertje lekker wil spelen/ravotten voordat ie dood gaat. In het kader van dat al die mishandelde beestjes alleen maar in een hokje zitten te zitten en niet gewoon een jong vrolijk beestje mogen zijn.quote:
Dat het diertje, op zn minst 1 keer "vrij" om te spelen geweest mag zijn, voordat 'ie zich in het hiernamaals terug vindt.quote:
Ja maar die waren gisteren ook al!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef TJDoornbos het volgende:
OS hé
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Het is precies als vorig jaar tijdens de asielactie, toen lagen de topics in de weekenden ook zo goed als stil. Vooral op zondag. Dan bleek ineens dat we toch allemaal nog een leven naast de actie hebben
En ik mn kofferbak uitruimenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik was weg maar ben weer thuis na een heerlijk weekendje Noordwijk & Delft.
Morgenavond ga ik alle spullen bij elkaar rapen hier
Sterker nog: het is nog niet afgelopen hè! Ben echt benieuwd wat de stand morgen isquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Truowens eh, gewoon bijna 1200 euro!! Das geen kattendrek![]()
. Ik krijg soms reacties "oh, aardig bedragje ja" dan denk ik echt "wtf"
Zeg dat wel jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Truowens eh, gewoon bijna 1200 euro!! Das geen kattendrek![]()
. Ik krijg soms reacties "oh, aardig bedragje ja" dan denk ik echt "wtf"
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Carmella het volgende:
[..]
Zeg dat wel jaEen aardig bedragje zou ik het niet noemen nee
Tenzij er "WOW wat een aardig bedrag!!" gezegd wordt
![]()
Op naar 1400
Bigbird, zou je ff na willen gaan wanneer je het spul wil/kan ophalen?quote:Goedemorgen,
Hartelijk dank nogmaals voor uw bericht.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 u tot 17.00 u.
Het maakt niet uit wanneer u langs komt.
Het zijn ca. 14 grote dozen welke voor u klaar staan.
Enige wat ik moet zien te doen is regelen dat ik kan, maar het gaat vrijwel zeker in de auto passenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Bericht terug van het alu-cupbedrijf![]()
[..]
Bigbird, zou je ff na willen gaan wanneer je het spul wil/kan ophalen?![]()
En gaat dat passen in je auto?
Er zijn een aantal mensen geweest die een onafgerond bedrag hebben gedoneerd, om zo hun rekening weer op een mooi rond bedrag te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vraag me dan toch af hoe je aan 36 cent komt
Vriend heb octavia en als we de achterbak leeg halen en de achterbank plat leggen kan er behoorlijk wat in, en mocht het dan nog niet goed zijn, dan rijden we 2xquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
14 Grote dozen?????? Whoeeeeeeeeeeeee!!!!
Bigbird, je bent een engeltje dat je een poging gaat wagen om het mee te krijgen
Draculettetje!![]()
Juup misschien nog meer spulletjes
Miniatureman, bedankt voor je donatie![]()
* Greys tagje gaat aanvragen voor Draculettetje en Miniatureman!
*rene90 meldt zichquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen geweest die een onafgerond bedrag hebben gedoneerd, om zo hun rekening weer op een mooi rond bedrag te krijgen![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
I know mijn vader had een hatchback en nu de station (die Greys zaterdag kan bewonderen) dus dat moet wel passen.
kleine moeite voor zo'n goede aktie weer!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Bigbird, je bent een engeltje dat je een poging gaat wagen om het mee te krijgen
Draculettetje!![]()
Juup misschien nog meer spulletjes
Miniatureman, bedankt voor je donatie![]()
* Greys tagje gaat aanvragen voor Draculettetje en Miniatureman!
Dat is zeker wel een paarquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |