Aahh goed, kan ik 'm ook niet vergetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn camera altijd paraat!
Hoop dat je niet bang bent voor honden??????
Zo heb ik nonneke leren kennen bij de Jochem actiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo leuk hoe zo'n asielactie ineens Fok!-ers die wildvreemden voor elkaar zijn bij elkaar over de vloer krijgt![]()
Ik krijg zo'n "oh ohw" gevoel.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je vooral Frits angstaanjagend vindt![]()
Misschien Oh-oh even de foto van Frits op het strand, met zijn fans, kan showen alhier
Leuk! Nonneke isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zo heb ik nonneke leren kennen bij de Jochem actie
Frips heeft heul geen tanden meer dus vrees niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
OMG, neeee. The horror!!!
Die zijn het meest gevaarlijk die kleintjes. Die bijten je niet, die perforeren je!!!![]()
Gaat heulemaal goed komen, anders wacht ik wel ff buiten
Geweldig!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ahum, nou hou je vast dan:
Denk je dat je t aan durft???
Tis dr dan nog maar 1 van de 4 he
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Frips heeft heul geen tanden meer dus vrees niet!
En die kale honden van me knuffelen je hooguit dood hoor
Oh dat is echt heel lief van je, maar ze lusten niks, ze eten alleen rauw vlees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Was het maar al dinsdag!!
Zal ik een zakje knabbels van de Hills meenemen voor je hondjes? Mag dat?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt heel lief van je, maar ze lusten niks, ze eten alleen rauw vlees.
Geef maar aan het asiel![]()
Ze zijn niet te paaien met lekkertjes, wel met knuffels, tis een ongelooflijk stel vrijdozen
OOOH ja, ik heb een grote konijnenkooi staan nog, en een vervoersbakje , die mogen ook zo mee hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kon er nou ook spul voor knaagdieren gedoneerd worden?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hmmmm, gelukkig ben ikzelf nogal een gaar persoontje. Mij zullen ze dus niet lusten
Nou.... 1 voor 1 niet zo... Maar 4 tegelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stiekem ben je best een beetje bang voor ze he?
Ik kan het me indenken, tis een gevaarlijk ogende massa honden natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou.... 1 voor 1 niet zo... Maar 4 tegelijk![]()
Nee, Greys vertelde mij dat het asiel geen knaagdieren opvangt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kon er nou ook spul voor knaagdieren gedoneerd worden?
Dan moet ik jouw vriendin teleurstellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef verita het volgende:
[..]
Nee, Greys vertelde mij dat het asiel geen knaagdieren opvangt.
Super! Hartstikke lief dat je aan de actie dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:02 schreef MissJ het volgende:
Als eerste wil ik ff kwijt dat ik dit echt een geweldig aktie vind!![]()
Heb zelf 2 lieve katten![]()
Heb vandaag nieuwe handdoeken gekocht en wil daarom mijn oude handdoeken doneren.
Hoe wordt dit geregeld (of heb ik ergens overheen gelezen..)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |