Er zijn een aantal mensen geweest die een onafgerond bedrag hebben gedoneerd, om zo hun rekening weer op een mooi rond bedrag te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vraag me dan toch af hoe je aan 36 cent komt
Vriend heb octavia en als we de achterbak leeg halen en de achterbank plat leggen kan er behoorlijk wat in, en mocht het dan nog niet goed zijn, dan rijden we 2xquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
14 Grote dozen?????? Whoeeeeeeeeeeeee!!!!
Bigbird, je bent een engeltje dat je een poging gaat wagen om het mee te krijgen
Draculettetje!![]()
Juup misschien nog meer spulletjes
Miniatureman, bedankt voor je donatie![]()
* Greys tagje gaat aanvragen voor Draculettetje en Miniatureman!
*rene90 meldt zichquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen geweest die een onafgerond bedrag hebben gedoneerd, om zo hun rekening weer op een mooi rond bedrag te krijgen![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
I know mijn vader had een hatchback en nu de station (die Greys zaterdag kan bewonderen) dus dat moet wel passen.
kleine moeite voor zo'n goede aktie weer!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Bigbird, je bent een engeltje dat je een poging gaat wagen om het mee te krijgen
Draculettetje!![]()
Juup misschien nog meer spulletjes
Miniatureman, bedankt voor je donatie![]()
* Greys tagje gaat aanvragen voor Draculettetje en Miniatureman!
Dat is zeker wel een paarquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |