quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat een rust hier vandaag!!
Wat betekent dat eigenlijk?quote:Let me play once, before I die
Dat zo'n beestje graag een keertje lekker wil spelen/ravotten voordat ie dood gaat. In het kader van dat al die mishandelde beestjes alleen maar in een hokje zitten te zitten en niet gewoon een jong vrolijk beestje mogen zijn.quote:
Dat het diertje, op zn minst 1 keer "vrij" om te spelen geweest mag zijn, voordat 'ie zich in het hiernamaals terug vindt.quote:
Ja maar die waren gisteren ook al!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef TJDoornbos het volgende:
OS hé
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Het is precies als vorig jaar tijdens de asielactie, toen lagen de topics in de weekenden ook zo goed als stil. Vooral op zondag. Dan bleek ineens dat we toch allemaal nog een leven naast de actie hebben
En ik mn kofferbak uitruimenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik was weg maar ben weer thuis na een heerlijk weekendje Noordwijk & Delft.
Morgenavond ga ik alle spullen bij elkaar rapen hier
Sterker nog: het is nog niet afgelopen hè! Ben echt benieuwd wat de stand morgen isquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Truowens eh, gewoon bijna 1200 euro!! Das geen kattendrek![]()
. Ik krijg soms reacties "oh, aardig bedragje ja" dan denk ik echt "wtf"
Zeg dat wel jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Truowens eh, gewoon bijna 1200 euro!! Das geen kattendrek![]()
. Ik krijg soms reacties "oh, aardig bedragje ja" dan denk ik echt "wtf"
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Carmella het volgende:
[..]
Zeg dat wel jaEen aardig bedragje zou ik het niet noemen nee
Tenzij er "WOW wat een aardig bedrag!!" gezegd wordt
![]()
Op naar 1400
Bigbird, zou je ff na willen gaan wanneer je het spul wil/kan ophalen?quote:Goedemorgen,
Hartelijk dank nogmaals voor uw bericht.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 u tot 17.00 u.
Het maakt niet uit wanneer u langs komt.
Het zijn ca. 14 grote dozen welke voor u klaar staan.
Enige wat ik moet zien te doen is regelen dat ik kan, maar het gaat vrijwel zeker in de auto passenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Bericht terug van het alu-cupbedrijf![]()
[..]
Bigbird, zou je ff na willen gaan wanneer je het spul wil/kan ophalen?![]()
En gaat dat passen in je auto?
Er zijn een aantal mensen geweest die een onafgerond bedrag hebben gedoneerd, om zo hun rekening weer op een mooi rond bedrag te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vraag me dan toch af hoe je aan 36 cent komt
Vriend heb octavia en als we de achterbak leeg halen en de achterbank plat leggen kan er behoorlijk wat in, en mocht het dan nog niet goed zijn, dan rijden we 2xquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
14 Grote dozen?????? Whoeeeeeeeeeeeee!!!!
Bigbird, je bent een engeltje dat je een poging gaat wagen om het mee te krijgen
Draculettetje!![]()
Juup misschien nog meer spulletjes
Miniatureman, bedankt voor je donatie![]()
* Greys tagje gaat aanvragen voor Draculettetje en Miniatureman!
*rene90 meldt zichquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen geweest die een onafgerond bedrag hebben gedoneerd, om zo hun rekening weer op een mooi rond bedrag te krijgen![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
I know mijn vader had een hatchback en nu de station (die Greys zaterdag kan bewonderen) dus dat moet wel passen.
kleine moeite voor zo'n goede aktie weer!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Bigbird, je bent een engeltje dat je een poging gaat wagen om het mee te krijgen
Draculettetje!![]()
Juup misschien nog meer spulletjes
Miniatureman, bedankt voor je donatie![]()
* Greys tagje gaat aanvragen voor Draculettetje en Miniatureman!
Dat is zeker wel een paarquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |