Dat lukt prima zonder geluidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Greys het volgende:
Probeer dit stukje eens te kijken zonder mee te zingen
Volgende week de dinsdag dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Wohooooo is dit de sc of het asieldingestopic???
Anyhow, Young1, wanneer jij wil, ik kan komende week alleen maandag niet , verders pas ik me helemaal aan!
Ik dacht dat Ingetje bedoelde dat de stand bijna op 1200 Euri's stond...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef TheYoung1 het volgende:
En MAMA MIA wat gaat het hard!! 1200 cups voeren de poen blijft maar binnen stromen
Hmmmm, nou je het zegt ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ingetje bedoelde dat de stand bijna op 1200 Euri's stond...
It's a little bit of both! Gezellig he? Geld en spullen ophalen en ook nog kleppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Wohooooo is dit de sc of het asieldingestopic???
Haha, ik weet een nog gezelliger topic om in te kleppen!! Hè Greysquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
It's a little bit of both! Gezellig he? Geld en spullen ophalen en ook nog kleppen![]()
Djep!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Djep het volgende:
Ik ga zo spullen halen bij een mevrouw hier in Meppel!
Nou daar ben ik wel effe klaar als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Haha, ik weet een nog gezelliger topic om in te kleppen!! Hè Greys![]()
Zie TT. We zijn hard op weg naar de 1200 euro, in elk geval over de 1100 heen!quote:Maar wat is die 1200 nou? Het geld of echt 1200 cups voer?
Wauw!! Een date nog welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Dinsdagavond hebben Young1 en ik een date en komt ie spullen halen
MissBliss is zo aardig geweest om gisteren bij mij langs te rijden om de spullen op te halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh leuk! Foto's maken van de overdracht he?![]()
Leuk voor dit topic!
En ik ben ook erg benieuwd naar de overdracht die gisteravond heeft plaatsgevonden tussen Stiemie en MissBliss!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wauw!! Een date nog wel![]()
Moet ik me wel weer eens douchen en scheren....![]()
Gaat helemaal goed komen oh-oh!!
-zal de camera meenemen-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |