Heyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Stali het volgende:
Hoi..
Juup is zo lief geweest om vanmiddag langs te komen en al zijn spullen staan nu hier in Woensdrecht.
Ik moet alleen Ollie nog even heel duidelijk maken dat al het moois niet voor hem is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even als de donder de schuur opruimen hier!
Ps. er is ook nog een krabpaal bij maar die staat nog in de huiskamer. Maar dan zijn jullie op de hoogte.
Lekker beest is het ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Stali het volgende:
Hoi..
Juup is zo lief geweest om vanmiddag langs te komen en al zijn spullen staan nu hier in Woensdrecht.
Ik moet alleen Ollie nog even heel duidelijk maken dat al het moois niet voor hem is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even als de donder de schuur opruimen hier!
Ps. er is ook nog een krabpaal bij maar die staat nog in de huiskamer. Maar dan zijn jullie op de hoogte.
............................quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ben ik nou de enige of hebben meer van jullie dat dat het zo kriebelt om naar het asiel te gaan en (nog) een dier te adopteren?
Och hou op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ben ik nou de enige of hebben meer van jullie dat dat het zo kriebelt om naar het asiel te gaan en (nog) een dier te adopteren?
Was dat niet goed?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie dat de tekst van Zusje letterlijk is gekopieerd
Ja hoor...prima...jullie lezen wrs. haar sarcastische ondertoon nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat niet goed?
Ik was even een avondje kroegen![]()
Die sarcastische ondertoon en naar wie begrijp ik ook niet, loop te kort mee in deze reeks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou idd ook geen beest meenemen, want 3 katten was meer dan genoeg![]()
[ afbeelding ]
Kijk es hoe consequent ik ben (ja, ik weet dat ik jullie doodgooi met deze foto, maar meneer kijkt zoooo ontzettend lief hierop)
Gratis af te halen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou idd ook geen beest meenemen, want 3 katten was meer dan genoeg![]()
[ afbeelding ]
Kijk es hoe consequent ik ben (ja, ik weet dat ik jullie doodgooi met deze foto, maar meneer kijkt zoooo ontzettend lief hierop)
Even mailen naar asielactie@gmail.comquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
hoe kom ik ook alweer aan het rekning nummer?
ow ja dank!quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Even mailen naar asielactie@gmail.com
Je hebt mail terugquote:
dank! zal zo even overmaken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt mail terug
ATTENTIONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Met permissie van Yvonne en dus geen spam:
Meet broodfok
Spread the word.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef DuchessX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |