Nee ok, snap ik wel hoor. Wees maar blij dat ik de stand niet bij hoef te houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
We komen al een heel eind in de richting TheYoung1 !
Ik wil niet té vaak tussenstanden geven, in verband met het niet bekend maken van de gestorte bedragen. Hoop niet dat ik als een zeikerd overkom hierdoor, maar ik wil gewoon niet dat het duidelijk wordt wat mensen overgemaakt hebben omdat dat niet uitmaakt
Ik zal dit weekend weer een tussenstand doen, oke?
Ga es tutten danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik hoef pas om kwart voor negen bij Pathe de Kuip te zijn
Film begint pas om half tien
Thx!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik liep met mijn nu zielige grote teen tegen de kitten kattenbak aan en dacht oh ja, die mag ook wel weg. Verder ga ik binnenkort in woerden wat handdoeken ophalen, komt goed Verita.
Echt leuk jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
die mand is gaaf he
waarde van de spullen: 40,11 euro
Door Astrid betaald: 16.25 minus personeelskorting is 13.81 euro
Ik ga van vrijdag 15 augustus(of zaterdag 16) een weekendje naar Heerlen. Ik ga vanuit Meppel en het is een flink stuk, dus een omweggetje kan altijd. Dus als iemand nog wat op te halen heeft... Ik houd me aanbevolen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik woon in Utrecht, op de uithof m,ocht iemand van een opslagpunt eens in de buurt zijn![]()
ben ov afhankelijk namelijk
Ik was ff wandelen met de honden, maar ik heb terug gepeeëmdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Djeeeeheeeep! Je hebt een Peee Emmmm
Ik was het bed aan het opmaken, maar ik heb ook weer terug gePMdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik was ff wandelen met de honden, maar ik heb terug gepeeëmd
Heb je geen ruimte voor haar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:32 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Floortje trouwens zooooo ontzettend lief![]()
Ze lijkt heel erg op mijn Sisqo
Ruimte wel, maar ik denk dat Nala het niet leuk gaat vinden.. Sisqo zal het wel leuk vinden, die vindt elke kat aardig, maar Nala is echt een jaloerse bitch wat dat betreft haha.quote:
De overdracht ging oke. Over. Morgen meer. Over. Jezus, pagina 6 al. Over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef Greys het volgende:
MissBliss, hoe ging de overdracht met Stiemie?(Wat klinkt dat gangster/crimi achtig!)
Ik galm in gedachten meequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:55 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Ing!
Ik galm nog even een paar Abba nummers
Stuur me een pm en het komt heulemaal goed. Nu ga ik een 'nieuwe' bank ergens ophalenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:32 schreef Greys het volgende:
MissJ, ik heb je PM gelezen.
Dizzy-Miss-Lizzy woont in Den Haag en komt voor het einde van de actie bij mij spulletjes brengen, dus misschien kan je haar lief aankijken dat ze dat van jou ook meeneemt
Aahh, oke.. Kan ik nog een uurtje buiten in de zon gaan spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Greys het volgende:
De stand is op dit moment nog hetzelfde als gisteren, dus nog even geduld voor een nieuwe tussenstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |