We halen ze wel inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow btw Grun 268 - Nimma 164 = 104 topics
Nee idd, zelfs geen film met Doris Day.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef morgane het volgende:
Ik ben nog steeds niet moe, maar er is geen bal meer op tv.
Tegen de pijn! Afgelopen nacht via de huisartsenpost naar de spoedeisende hulp en daar morfine gekregen. En dat terwijl ik van te voren al zware pijnstillers op had en slaapmiddelen. Ik ben nu net een beetje weer helder uit mijn roes.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zit jij aan de morfine![]()
?
Wow dat klinkt heftig man!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen de pijn! Afgelopen nacht via de huisartsenpost naar de spoedeisende hulp en daar morfine gekregen. En dat terwijl ik van te voren al zware pijnstillers op had en slaapmiddelen. Ik ben nu net een beetje weer helder uit mijn roes.
Ik mag nu gaan regelen dat als het nog een keer gebeurt dat ik me dan alleen maar hoef te melden en ze de morfine er gewoon gelijk in jassenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wow dat klinkt heftig man!![]()
Heb je dat vaker?
Ik ga een beetje topics teruglezen waar een TT vandaan komtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:58 schreef morgane het volgende:
Blader anders ff naar pagina 6 van het vorige topic...het is ook een nummer van Belle Perez btw, die ik nu niet meer uit mn kop krijg
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:58 schreef morgane het volgende:
Blader anders ff naar pagina 6 van het vorige topic...het is ook een nummer van Belle Perez btw, die ik nu niet meer uit mn kop krijg
Stond er nog iets belangrijksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Manu, teruglezen sil vous plait
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren vandaag maar kbegin straks wel een keer, eerst dadelijk mijn moeder ophalen in Nijmegen, dan langs mijn kamer en dan ben ik wel een keer thuis om te leren
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Faithy het volgende:![]()
EDINBURGH
![]()
![]()
daar hadden twee mensen het over op het terras van de Blaauwe Hand woensdagkreeg meteen zin om daar weer 's heen te gaan als stedentrip
Ik ga over anderhalve week voor stedentripquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Faithy het volgende:![]()
EDINBURGH
![]()
![]()
daar hadden twee mensen het over op het terras van de Blaauwe Hand woensdagkreeg meteen zin om daar weer 's heen te gaan als stedentrip
naar Edinburgh?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week voor stedentrip
We? Gaat Hosti mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
tenminste... als we een appartement hebben
Er is ook 1 of andere website waar je kamers kunt krijgen in GBquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef Californium het volgende:
heb het mens van de Universiteit die daar de appartementen en kamers uitdeelt lopen stalken met mailtjesdusse
nee... een vriendin van me van schoolquote:
klopt... maar hij opent nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is ook 1 of andere website waar je kamers kunt krijgen in GB
Weet niet meer via welke wij hebben gebruikt
niceeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]en naar Glasgow
Heb er nu al zin in
Ah, jullie gaan een ultieme relatiecheck doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:46 schreef Californium het volgende:
nee... een vriendin van me van school
misschienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan een ultieme relatiecheck doen.
Ja je kan 't ook gewoon vooraf uitmakenquote:
Pics enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan een ultieme relatiecheck doen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je kan 't ook gewoon vooraf uitmaken.
we hopen een appartement... maar kreeg straks al een mail met of we al waren ingeschreven op de universiteit of nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie samenwonen in 1 appartement dan of gewoon in een studentenhuis?
Kun je niks via uni regelen dan, zelf heb ik gewoon geregeld dat we in hetzelfde studentenhuis zatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
we hopen een appartement... maar kreeg straks al een mail met of we al waren ingeschreven op de universiteit of nietDus volgens mij is er ook iets fout gegaan daar
maar ik vind op dit moment alles goed eigenlijk
we hebben ons daar ingeschreven enzo... voor een appartement... maar zoiets kunnen we ook doen... wacht wel af wat we terug krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je niks via uni regelen dan, zelf heb ik gewoon geregeld dat we in hetzelfde studentenhuis zaten
precies... en dat is nou net het probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan altijd vanuit daar nog gaan zoeken, als je maar al ergens zit
hmm.... dat wil bij ons even niet lukken... maar ik ga maar gewoon afwachten op een mailtje... nu eerst even weer de boeken induiken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:02 schreef Manu82 het volgende:
Toen ik in England ging wonen heb ik overigens ook binnen 3 dagen een appartement geregeld
Nou eigenlijk zijn we een heel normaal gezin hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
He Yashaaaaa, je hebt altijd wel 1 groot feest thuis ofnie
Ze zeikt gewoon veel, niet teveel op lettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
He Yashaaaaa, je hebt altijd wel 1 groot feest thuis ofnie
Wat zeggen we dan Piet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 90's mixen zijn echt te cool, soms moet je je ff door een kwartiertje backstreet-westlife-cher troep wurmen maar daarna komen DJ jurgen, jean en de vengaboys
![]()
![]()
.
10 mixen van een uur, 1990 - 1999! Link via pm, msn, whatever maar niet hier
.
Saved by the neighboursquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef LaGrive het volgende:
Lekker slim, ouders zijn op vakantie, zusjes aan de kust. Ik heb rijles, trek de voordeur achter me dicht.
Gelukkig hadden de buren een sleutel!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zeggen we dan Piet?
Die route rijd ik ook! Klote pleinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh en we hebben trouwens een mijdhetkkplein route![]()
Ik vond het een stuk rustiger rijdenen mijn mama heeft keizerkarelplein vrees
Buik/borst pijn van onbekende oorzaak. Daar heb ik de laatste vier jaar last van, maar hoe en wat weten ze niet. Thuis heb ik daar slaapmiddelen en zware pijnstillers tegen en als die niet voldoende werken dan wordt het morfine.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vertel nou eerst es waar je pien had dan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anders ga je gewoon ff je kamer opruimen terror piet
Coolquote:
Zei je watquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fail !
kut mobiel inet! Had een post klaar en nu is hij weg. Ook geen t9 dus fail x 2 laat maar ik lurk wel :pquote:
ff hyves checkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
He toch, nu heb je niks te klagen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozer
Je denkt swarma is er niet ik neem zijn rol over?
Ik denk dat ik denk dat jij denkt wat ik denkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt eraan wat jij nu denkt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Lesilolo het volgende:
ik ben dan wel een keer de formido binnen gelopen vragend naar 25 watt lampenolie.
Domme blondje: "Geen idee meneer, ik zal even in het magazijn voor u kijken"
Dus ik stuur terug: * gestuurd en gast je geeft jezelf teveel eerquote:Ik wou nog even kwijt dan het allemaal ouwehoeren was, maar dat zou je wel begrepen hebben. Samen met mijn vriendin (nu vrouw) hadden we die berichtjes gestuurt, we hadden gewoon niks te doen. Dus hecht er maar niet te veel waarde aan. T ga je goed! Ciao
Kan hij zien dan dat jij op zijn profiel bent geweest of was er een andere aanleiding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahaha hoe toevallig, gister was ik ff mn hyvesberichtjes aant wissen en kwam zo weer op t profiel van mijn ex, krijg ik nu een mailtje:
[..]
Dus ik stuur terug: * gestuurd en gast je geeft jezelf teveel eer
Volgens mij niet, dus geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan hij zien dan dat jij op zijn profiel bent geweest of was er een andere aanleiding?
Geloof dat CP vrijgezel isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo en weer even wakker! Ik ga het allemaal maar niet nalezen das me teveel werk!
O ja nu heb ik wel het antwoord gemist op de belangrijke vraag wie er hier allemaal vrijgezel zijn? Man of vrouw ik ben niet zo kieskeurig
Edinburgh is gaaf, ben er twee jaar terug geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
omdat ik voor tien maanden naar edinburgh ga verhuizen![]()
Je had ze er natuurlijk ook zelf uit kunnen halen, waarschijnlijk heb je ze ook zelf laten liggen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, mama heeft haar autosleutels mee, en de mijne liggen in de auto van mijn broer Ik heb hem nog maar 100 keer gevraagd ze eruit te halen
Niks mis mee, zonde van de Audi anders. Overigens wel redelijk diefstal- en vandalismegevoelig...quote:en mijn broer is op vakantie en heeft zijn auto afgedekt!
Die smoes moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah mijn moeder heeft een Keizerkarelpleinfobie dus ik wilde haar een keer een andere manier laten zien
Nee, hij heeft mijn auto gebruikt toen wij op vakantie waren, daarna heb ik iedere avond gevraagd van pak die sleutels nu eens een keer, ook gewoon vlak voor hij bijvoorbeeld even Kim naar huis ging brengen.. en iedere keer zo van oh jah klopt goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had ze er natuurlijk ook zelf uit kunnen halen, waarschijnlijk heb je ze ook zelf laten liggen?
[..]
Niks mis mee, zonde van de Audi anders. Overigens wel redelijk diefstal- en vandalismegevoelig...
Hij is wel goed bezig hoor, niks mis meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozer
Je denkt swarma is er niet ik neem zijn rol over?
Hoe lang heb jij niet gewassen zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik speel memory met een stuk of 40 sokken.
Dan doen we toch gewoon: Nijmegen #165 het-grote-zeik-hier-yashi-af-topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is wel goed bezig hoor, niks mis mee
Met schone sokkenquote:
Verkapte ik-wil-een-naamtopic-post.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan doen we toch gewoon: Nijmegen #165 het-grote-zeik-hier-yashi-af-topic
Hoor haar... mijn autoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn auto gebruikt
Ja dat snap ik. Vuile sokken voor het wassen bij elkaar zoeken heeft weinig nut hèquote:
Als ik was gooi ik na 't drogen gewoon de schone weer bij de bak schone sokken, alleen niet per paar, dus die hele berekening gaat niet opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
Ja dat snap ik. Vuile sokken voor het wassen bij elkaar zoeken heeft weinig nut hè.
Maar dan nog. 40 sokken = 20 paar. 1 paar per dag (plus een paar paar () voor sporten), da's dik twee weken niet wassen
Neuh, die heb ik al zatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-een-naamtopic-post.
Jah want ik kan er helemaal niet tegen enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet zo lullig tegen Yashi.
ik ook! ik ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-een-naamtopic-post.
Jij hebt er net een gehad en je krijgt er pas weer een na de housewarming.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt er net een gehad en je krijgt er pas weer een na de housewarmingbbq.
Hypocriete zakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet zo lullig tegen Yashi.
En in de auto van je moeder hoeft 'ie geen benzine te dokken ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat de benzine duur is ofzoIk snapte het ook niet helemaal..
Daar hebben ze een oplossing voor, die in de volksmond 'wasstraat' heet. Kost je een paar euro (maar hey, je hoeft toch geen benzine te betalenquote:En sorry mama, het is inderdaad niet mijn auto.. behalve als ie gepoetst moet worden
Als hij hem daarna niet tankt en ik hem weer voltank blijkbaar nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hypocriete zak
[..]
En in de auto van je moeder hoeft 'ie geen benzine te dokken ofzo?
[..]
Daar hebben ze een oplossing voor, die in de volksmond 'wasstraat' heet. Kost je een paar euro (maar hey, je hoeft toch geen benzine te betalen), maar dan ben je overal vanaf.
Ja, jij, jij bent hier de grote veroorzaker van allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kunnen swarma als onaardigheidsoorzaak ook doorstrepen.
Zelfs Mikkie niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:53 schreef Faithy het volgende:
niets is te grof voor mij, dat weet je toch
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
waar een hopeloze kutkloon om aandacht smeekt
Dan bedoel je dus groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positiefover je smulrol enzo
Ik zeg, ik ken die artiesten niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
Ik zeg, meet..
[24-08] City Dance Nijmegen Goffertpark
Crimineelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef LaGrive het volgende:
dat is in de intro
ik heb daarnet een stukje zwart gereisd met de trein
Nja tikken is normaal bij een GS, dit is directe copy paist van MFquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Die tikken en kloppen hoor ik ook wel eens bij oude BMW 3-series die echt op het eind van hun Latijn zijn en nog maar zo'n 3k kunnen lopen...
eensch...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
*leest even snel dat hele verhaal van CP
Heb je nu een proefrit gemaakt zonder dat je je rijbewijs hebt![]()
Echt serieus ik vind je daarin zo ongelofelijk dom heaen die verkoper ook dat ie het zo aan je meegeeft
![]()
![]()
Mocht het niet zo zijn dan neem ik deze post NIET terug, want je hebt al vaker zonder rbw gereden![]()
Ik zie hier een romance ontwikkelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
*leest even snel dat hele verhaal van CP
Echt serieus ik vind je daarin zo ongelofelijk dom heaen die verkoper ook dat ie het zo aan je meegeeft
![]()
![]()
Mocht het niet zo zijn dan neem ik deze post NIET terug, want je hebt al vaker zonder rbw gereden![]()
Succesquote:
Dan ben ik benieuwd naar jouw definitie van romancequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zie hier een romance ontwikkelen
Ik ken de hele serie nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
Hee, moest jij geen Ocean's kijken?
Ik ga zo beginnen aan seizoen 5 van One Tree Hill.
Wel jammer dat ie maar 18 afleveringen heeft.
True romance is toch wel als je je vriendins haar aan de kant houdt als ze loopt tequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar jouw definitie van romance
Ik een rel, maar ach haat en liefde liggen zo dicht bij elkaarquote:
Jah maar af en toe lurk ik hier mee en post ik watquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
Hee, moest jij geen Ocean's kijken?
Ik ga zo beginnen aan seizoen 5 van One Tree Hill.
Wel jammer dat ie maar 18 afleveringen heeft.
Tuurlijk, maar fouten maken is menselijk denk ik dan altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar goed rijden zonder rijbewijs is dom, op andermans motor oerstom.
Must agree on this one. Ik snap het ook niet hoor, als je een aanrijding krijgt ben je wel verzekerd, maar zal de verzekering vervolgens alle kosten op jou verhalen. Dat wordt dus heel snel emigreren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je het nu al een stuk of 10 keer gedaan hebt is het geen fout meer maar een gewoonte
Zulk soort dingen hoef ik niet te weten, leef het liefst in ontkenningquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op eigen terrein is een heel ander verhaal..
Het verhaal is gewoon kort CP rijd zo af en toe rond zonder rijbewijs, met snelheden waar je bang van wordt..
Die Mybook is 1TB toch? Die zag ik staan voor 125 euro ex verzenden inderdaad. Ziet er wel heel blits uit, maar aangezien ik 'm functioneel gebruik koop ik dan wel een 1TB minder mooi maar net zo functioneel apparaat voor twee tientjes minderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij blokker nu een Western Digital 500 gig 84,95
In de folder staat niet bij dat het een WD is maar toen ik die doosjes zag dacht ik meteenik heb een paar maanden geleden namelijk nog een WD mybook gekocht voor 120 euro (inclusief verzendkosten)
en dees had ik dus voor 72 euro gehadMaar hij is wel vrij zwaar want heeft een metalenbehuizing, en mijne ziet eruit als een boek
en heeft ook een betere koeling
Ik heb al een nasje met 2 tera s erin, lijkt me genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Mybook is 1TB toch? Die zag ik staan voor 125 euro ex verzenden inderdaad. Ziet er wel heel blits uit, maar aangezien ik 'm functioneel gebruik koop ik dan wel een 1TB minder mooi maar net zo functioneel apparaat voor twee tientjes minder
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd, dus nog even last minute kado kopen en ergens uit eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die NAS gekocht om de ene tera de ander te backuppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef Mikkie het volgende:
Ongelooflijk dat ik het al twee jaar met 250 Gb doe. Heb dan ook al het nodige weggeschreven naar dvd's of gewoon weggegooid.
Ik heb het gewoon 3 jaar met 60 gig gedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef Mikkie het volgende:
Ongelooflijk dat ik het al twee jaar met 250 Gb doe. Heb dan ook al het nodige weggeschreven naar dvd's of gewoon weggegooid.
Leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd, dus nog even last minute kado kopen en ergens uit eten.
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je ooit al eens een neie mobiel gekocht dan?
Ik heb een maand of drie geleden een nieuwe gekocht nadat m'n vorige van een jaar of vier oud zo'n beetje naar de gallemise was. En met deze hoop ik weer net zo lang te doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je ooit al eens een neie mobiel gekocht dan?
Deze heb ik :quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Deze ziet er wel heel geil uit:
[ afbeelding ]
Helaas is het prijskaartje van 135 euro inclusief verzending iets minder geil.
Oh ja, leren, daar moet ik ook nog mee beginnen. Dat moet ik in de UB doen, anders komt er niks van. Maar als ik naar de UB ga is m'n vakantiegevoel voor zover ik dat al had dit jaar, compleet weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Planning: Morgen werken, 's avonds niksen en volgende dag leren
Kost een paar centen, of niet dan, als je de HD's er nog los bij moet kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heb ik :
http://synology.com/enu/products/DS207+/index.php
Dan moet je nog hds erbij kopen.
Weet ik veelquote:
2 tera's van 100 euro elk erbij, mja, wel een leuke printserver, etc. Kan er nog een derde aan hangen als ik zou willen. Maar dat kan ik ook nog aan mijn airport extreme routerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kost een paar centen, of niet dan, als je de HD's er nog los bij moet kopen.
Vind het eigenlijk nooit fijn om daar te zitten, moet altijd beetje feedback hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh ja, leren, daar moet ik ook nog mee beginnen. Dat moet ik in de UB doen, anders komt er niks van. Maar als ik naar de UB ga is m'n vakantiegevoel voor zover ik dat al had dit jaar, compleet weg..
Ik voel me zo langzamerhand een beetje sneu met m'n 250Gbquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 tera's van 100 euro elk erbij, mja, wel een leuke printserver, etc. Kan er nog een derde aan hangen als ik zou willen. Maar dat kan ik ook nog aan mijn airport extreme router
Feedback? Elke vorm van iemand die feedback kan geven is een afleiding en voor mij reden om weer te gaan ouwehoeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk nooit fijn om daar te zitten, moet altijd beetje feedback hebben
Mwoa, ik heb een uit de hand gelopen hobby, dus ik heb de ruimte hard nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik voel me zo langzamerhand een beetje sneu met m'n 250Gb
Ja, en dat trek ik dus serieus niet. Leer het beste als ik rondlopend tegen iemand zit aan te lullen en die mij zit te verbeterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Feedback? Elke vorm van iemand die feedback kan geven is een afleiding en voor mij reden om weer te gaan ouwehoeren.Ik ga juist in de UB zitten in de hoop er niemand te kennen en daarom 'verplicht' aan het werk te moeten
.
Dat heb ik dan weer niet, voor mij is 't puur data-opslag. Series, films, muziek, foto's etc. Echt een backupschijf, omdat het met die dvd's op een gegeven moment ook niet meer te doen is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb een uit de hand gelopen hobby, dus ik heb de ruimte hard nodig
Dat laatste gaat me dus niet te ver. Ik heb die 1,8G schijven vol, met ieder 900 G aan data. Dat staat ook al gedeeltelijk op die NAS nu. Hopelijk komen er zo grotere schijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, voor mij is 't puur data-opslag. Series, films, muziek, foto's etc. Echt een backupschijf, omdat het met die dvd's op een gegeven moment ook niet meer te doen is.
Ik ben alleen zo bang dat als je veel op die backupschijf zet, die een keer kapot gaat en dan heb je niks meer. En om nou twee identieke backupschijven te maken, just-in-case...dat gaat me weer wat ver.
Mjah zo is het met alles, toen was 500 gig het meeste volgens mij in die prijsklasse..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Wel zuur trouwens Yashi, ik zit net te kijken en die Mybook die jij hebt is maar liefst 5 euro goedkoper dan de 1Tb versie die ook te koop is.
Hier BBQ'en met vrienden en daarna stappen in voorbereiding op de vakantiequote:
Oeh, dat laatste is minderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Jullie hebben het lekker makkelijk, moet hele bbq organiseren voor familie en dan ook die kinderen nog vermaken
Muziekvideos, hoge kwaliteit, van '60s tot nu. Niet dat geyoutubecrap zooiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk alleen een portable moeten kopen maar goed ben ook tevreden met dees
En Pheno wat is je hobby dan
Ach, uiteindelijk doe je niks met 95% van de opgeslagen meukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik voel me zo langzamerhand een beetje sneu met m'n 250Gb
Tnx Piet, maar daar zat ik zelf ook alquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muziekvideos, hoge kwaliteit, van '60s tot nu. Niet dat geyoutubecrap zooi
Mwoa, ik heb ze als stream op het intranet, heb een irc server met al die meuk er op, en kijk ze zelf met winamp plugin als ik aan het werk ben. Who needs fucking tmfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk doe je niks met 95% van de opgeslagen meuk.
quote:
Dat is inderdaad ook weer waar. Daarom besluit ik bij dezen dat ik die ultrageile Mybook van 135 euro maar laat staan en dat ik voor een 500 Gb-schijfje ga.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk doe je niks met 95% van de opgeslagen meuk.
Ik pats er niet mee, ik vertel gewoon mijn verhaaltje van vandaag, en hoe blij ik met de motor ben. Je hoeft et niet te lezen hoor, het stond zelfs in een spoiler !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja eigenlijk moet ie gewoon een ongeluk maken en zijn hele leven krom moeten liggen om de schade te betalen, misschien leert ie het dan
Geen dodelijk ongeluk dan enzo hea, voor ik weer heel haatdragend ben..
Maar het is zo ongelofelijk dom, en je loopt er iedere keer zo mee te patsen..
Gelukkig is het nu mijn motorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar goed rijden zonder rijbewijs is dom, op andermans motor oerstom.
Kleur was juist wel goed, beter lezen schatjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en je voelt jezelf niet helemaal goed over de kleur en tis niet de GS die je gehoopt had en toch koop je hem![]()
/eindecpafzeikposten
schijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch...
onverantwoordelijk poserventje ben je nu Lucas
ja en dan rijd ik het liefst ook volle gas door het centrum van Nijmegen, toch? En ik word niet bang van die snelheden, maar dat had ik je al verteldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op eigen terrein is een heel ander verhaal..
Het verhaal is gewoon kort CP rijd zo af en toe rond zonder rijbewijs, met snelheden waar je bang van wordt..
Ik kan er wel mee omgaan hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah en CP kan zich nu ook niet verdedigen want hij is er niet dus we houden er maar over op
Ach, in het ergste geval heb ik alleen mezelf er meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zelf ook maar snapt dat je alleen maar drogredenen opvoert, dan maken we er geen punt van.
Ik weet niet of je 't erom doet, zo nee, dan ben ik serieus wel een beetje ernstig teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, in het ergste geval heb ik alleen mezelf er mee
Dat is jouw probleem dus Piet, je bent bang om mensen voor het hoofd te stoten en daarom rellen mensen niet met jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die van moblo was te grof, krijg ik ruzie met Mis.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegen #165 Waar terrorPiet relloos is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |