precies... en dat is nou net het probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan altijd vanuit daar nog gaan zoeken, als je maar al ergens zit
hmm.... dat wil bij ons even niet lukken... maar ik ga maar gewoon afwachten op een mailtje... nu eerst even weer de boeken induiken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:02 schreef Manu82 het volgende:
Toen ik in England ging wonen heb ik overigens ook binnen 3 dagen een appartement geregeld
Nou eigenlijk zijn we een heel normaal gezin hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
He Yashaaaaa, je hebt altijd wel 1 groot feest thuis ofnie
Ze zeikt gewoon veel, niet teveel op lettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
He Yashaaaaa, je hebt altijd wel 1 groot feest thuis ofnie
Wat zeggen we dan Piet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 90's mixen zijn echt te cool, soms moet je je ff door een kwartiertje backstreet-westlife-cher troep wurmen maar daarna komen DJ jurgen, jean en de vengaboys
![]()
![]()
.
10 mixen van een uur, 1990 - 1999! Link via pm, msn, whatever maar niet hier
.
Saved by the neighboursquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef LaGrive het volgende:
Lekker slim, ouders zijn op vakantie, zusjes aan de kust. Ik heb rijles, trek de voordeur achter me dicht.
Gelukkig hadden de buren een sleutel!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zeggen we dan Piet?
Die route rijd ik ook! Klote pleinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh en we hebben trouwens een mijdhetkkplein route![]()
Ik vond het een stuk rustiger rijdenen mijn mama heeft keizerkarelplein vrees
Buik/borst pijn van onbekende oorzaak. Daar heb ik de laatste vier jaar last van, maar hoe en wat weten ze niet. Thuis heb ik daar slaapmiddelen en zware pijnstillers tegen en als die niet voldoende werken dan wordt het morfine.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vertel nou eerst es waar je pien had dan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anders ga je gewoon ff je kamer opruimen terror piet
Coolquote:
Zei je watquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fail !
kut mobiel inet! Had een post klaar en nu is hij weg. Ook geen t9 dus fail x 2 laat maar ik lurk wel :pquote:
ff hyves checkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
He toch, nu heb je niks te klagen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozer
Je denkt swarma is er niet ik neem zijn rol over?
Ik denk dat ik denk dat jij denkt wat ik denkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt eraan wat jij nu denkt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Lesilolo het volgende:
ik ben dan wel een keer de formido binnen gelopen vragend naar 25 watt lampenolie.
Domme blondje: "Geen idee meneer, ik zal even in het magazijn voor u kijken"
Dus ik stuur terug: * gestuurd en gast je geeft jezelf teveel eerquote:Ik wou nog even kwijt dan het allemaal ouwehoeren was, maar dat zou je wel begrepen hebben. Samen met mijn vriendin (nu vrouw) hadden we die berichtjes gestuurt, we hadden gewoon niks te doen. Dus hecht er maar niet te veel waarde aan. T ga je goed! Ciao
Kan hij zien dan dat jij op zijn profiel bent geweest of was er een andere aanleiding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahaha hoe toevallig, gister was ik ff mn hyvesberichtjes aant wissen en kwam zo weer op t profiel van mijn ex, krijg ik nu een mailtje:
[..]
Dus ik stuur terug: * gestuurd en gast je geeft jezelf teveel eer
Volgens mij niet, dus geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan hij zien dan dat jij op zijn profiel bent geweest of was er een andere aanleiding?
Geloof dat CP vrijgezel isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo en weer even wakker! Ik ga het allemaal maar niet nalezen das me teveel werk!
O ja nu heb ik wel het antwoord gemist op de belangrijke vraag wie er hier allemaal vrijgezel zijn? Man of vrouw ik ben niet zo kieskeurig
Edinburgh is gaaf, ben er twee jaar terug geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
omdat ik voor tien maanden naar edinburgh ga verhuizen![]()
Je had ze er natuurlijk ook zelf uit kunnen halen, waarschijnlijk heb je ze ook zelf laten liggen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, mama heeft haar autosleutels mee, en de mijne liggen in de auto van mijn broer Ik heb hem nog maar 100 keer gevraagd ze eruit te halen
Niks mis mee, zonde van de Audi anders. Overigens wel redelijk diefstal- en vandalismegevoelig...quote:en mijn broer is op vakantie en heeft zijn auto afgedekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |