quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Faithy het volgende:![]()
EDINBURGH
![]()
![]()
daar hadden twee mensen het over op het terras van de Blaauwe Hand woensdagkreeg meteen zin om daar weer 's heen te gaan als stedentrip
Ik ga over anderhalve week voor stedentripquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Faithy het volgende:![]()
EDINBURGH
![]()
![]()
daar hadden twee mensen het over op het terras van de Blaauwe Hand woensdagkreeg meteen zin om daar weer 's heen te gaan als stedentrip
naar Edinburgh?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga over anderhalve week voor stedentrip
We? Gaat Hosti mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
tenminste... als we een appartement hebben
Er is ook 1 of andere website waar je kamers kunt krijgen in GBquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef Californium het volgende:
heb het mens van de Universiteit die daar de appartementen en kamers uitdeelt lopen stalken met mailtjesdusse
nee... een vriendin van me van schoolquote:
klopt... maar hij opent nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is ook 1 of andere website waar je kamers kunt krijgen in GB
Weet niet meer via welke wij hebben gebruikt
niceeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]en naar Glasgow
Heb er nu al zin in
Ah, jullie gaan een ultieme relatiecheck doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:46 schreef Californium het volgende:
nee... een vriendin van me van school
misschienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan een ultieme relatiecheck doen.
Ja je kan 't ook gewoon vooraf uitmakenquote:
Pics enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan een ultieme relatiecheck doen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je kan 't ook gewoon vooraf uitmaken.
we hopen een appartement... maar kreeg straks al een mail met of we al waren ingeschreven op de universiteit of nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie samenwonen in 1 appartement dan of gewoon in een studentenhuis?
Kun je niks via uni regelen dan, zelf heb ik gewoon geregeld dat we in hetzelfde studentenhuis zatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
we hopen een appartement... maar kreeg straks al een mail met of we al waren ingeschreven op de universiteit of nietDus volgens mij is er ook iets fout gegaan daar
maar ik vind op dit moment alles goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |