SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel je nu eens voor dat je als antwoord zegt van "Alleen als u kanker kunt genezen !!1!" en dan een ontzettende scène schoppen!
![]()
Wedden dat zo iemand zich dan verlept voelt? Wehehehe, hard genaaid!
Kunnen jullie ook onhandige situaties bedenken voor (winkel)personeel?
Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja, en als er ooit iemand komt die dit doet, ga ik irl rick rollen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef Koenholio het volgende:
Of in een restaurant:
* "Is alles naar wens?"
- "Nee, mijn lul stinkt."
*
-
*
-
*
-
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef Koenholio het volgende:
Of in een restaurant:
* "Is alles naar wens?"
*
-
*
-
*
-
WHAHWHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef Lichtpunt het volgende:
Kan ik u helpen?
Ja dat mag ik hopen, jij werkt hier toch?
Doe dan ook even neplachen bij mij ofzoquote:
jaloerse bitchquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dan ook even neplachen bij mij ofzo
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef Koenholio het volgende:
Of in een restaurant:
* "Is alles naar wens?"
*
-
*
-
*
-
Plintenladders vragen bij de Gamma werkt ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Lesilolo het volgende:
ik ben dan wel een keer de formido binnen gelopen vragend naar 25 watt lampenolie.
Domme blondje: "Geen idee meneer, ik zal even in het magazijn voor u kijken"
Die staat toch gewoon naast de draadloze stopcontacten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Lesilolo het volgende:
ik ben dan wel een keer de formido binnen gelopen vragend naar 25 watt lampenolie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Plintenladders vragen bij de Gamma werkt ook
Race-ventielen of bougievonkjes bij een automaterialenzaak..
ff verbeterdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:42 schreef RicoRabbit het volgende:
verhaal
Ik:!
Hij:!
Ik: We gaan toch voor de Acer
Hij: Oke, dat is uw beslissing maar u loopt echt een topactie mis hoor
Ik: Zolang werk jij hier nog niet zeker?![]()
Hij: Every day low prices, high service![]()
![]()
Uiteindelijk Acer mee naar huis genomen![]()
Nog een mooie, eerst een flink stuk vlees bestellen en naar binnen werken en dan de volgende situatie:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef Koenholio het volgende:
Of in een restaurant:
* "Is alles naar wens?"
*
-
*
-
*
-
Maar, maar, hey, maar, dat bestaat helemaal niet, mallerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Plintenladders vragen bij de Gamma werkt ook
Race-ventielen of bougievonkjes bij een automaterialenzaak..
Een laptop van 850 euro voor normaal thuis gebruikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:42 schreef RicoRabbit het volgende:
Personeel bij elektronica zaken zijn wel goed af te bekken meestal,
Ik liep een keer in de BCC met een vriend die niet zo veel verstand van computers had, maar hij wilde een laptop hebben, dus ik mee![]()
We waren nog geen minuut binnen of er komt zo'n BCCjosti aanwandelen en vraagt wat we zochten, nou, me vriend uitleggen, hij wilde een laptop voor normaal thuis gebruik, spelletjes had hij gewoon een PC voor.
Afijn, wij zagen al wat staan natuurlijk, een Acer van 850euro met een Core2Duo, 2gig geheugen, 160gb schrijf etc..genoeg voor wat het moet doen.
Maar welnee, die BCCjosti nam ons mee naar een andere laptop (van 950 euro) en dan was het nog een Packard Bell ook
![]()
![]()
![]()
Die gozer zette alles op alles om te zorgen dat wij die kochten, net of ze hem kwijt moesten, kwam die aanzetten met verhalen:
'Ja, deze AMD dualcore is veel en veel sneller dan die Intel Dualcore, en deze heeft 3gig aan werkgeheugen dus daarmee kan je zelfs nog gamen, en niet te vergeten van een topmerk natuurlijk'
Hij:![]()
![]()
Inderdaad, godsamme. Wie is er dan de dwaas?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een laptop van 850 euro voor normaal thuis gebruik![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:09 schreef retuow82 het volgende:
Gaan we nu lopen bashen of lastige vragen verzinnen voor winkelpersoneel.
Ik heb wel een keer mijn mijn vriendin in een lingeriezaak gestaan waarna een verkoopster naar ons toe kwam en aan mijn vriendin vroeg of ze kon helpen. En voordat er ook maar een woord uit de mond van mijn vriendin kon komen begon ik al met de mededeling dat ik op zoek was naar een spannend setje voor mij waarbij mijn borsthaar zo spannend over zou komen.
Ik:![]()
Verkoopster:![]()
Vriendin:
Maar vegetariers vinden vlees over het algemeen wel lekker maar eten ze het niet uit principequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nog een mooie, eerst een flink stuk vlees bestellen en naar binnen werken en dan de volgende situatie:
* "heeft het gesmaakt?"
- "nee"
*![]()
*![]()
* "wat was er mis dan?"
- "nou ja, het vlees was vies, ik ben namelijk vegetariër..."
*![]()
-
Je zegt het precies goed, over het algemeen.... En die 17 jarige serveerster denkt daar echt niet aan wanneer ze die standaard vraag steltquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar vegetariers vinden vlees over het algemeen wel lekker maar eten ze het niet uit principe
Die 17-jarige serveerster komt dagelijks van dat soort grappenmakers tegen op haar werk dus die denkt waarschijnlijk ditquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed, over het algemeen.... En die 17 jarige serveerster denkt daar echt niet aan wanneer ze die standaard vraag stelt
Ehhh, deze truc is al heeeeeeeeel oud hoor: klant denkt na over een bepaald model, maar heeft nog enige twijfel. Verkoper neemt klant mee naar een duurder en slechter product: klant weet nu zeker dat-ie deze niet wil! Klant loopt terug naar z'n eerste product, weet nu zeker dat-ie deze wil, en verkoper pakt z'n provisie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:42 schreef RicoRabbit het volgende:
Personeel bij elektronica zaken zijn wel goed af te bekken meestal,
Ik liep een keer in de BCC met een vriend die niet zo veel verstand van computers had, maar hij wilde een laptop hebben, dus ik mee![]()
We waren nog geen minuut binnen of er komt zo'n BCCjosti aanwandelen en vraagt wat we zochten, nou, me vriend uitleggen, hij wilde een laptop voor normaal thuis gebruik, spelletjes had hij gewoon een PC voor.
Afijn, wij zagen al wat staan natuurlijk, een Acer van 850euro met een Core2Duo, 2gig geheugen, 160gb schrijf etc..genoeg voor wat het moet doen.
Maar welnee, die BCCjosti nam ons mee naar een andere laptop (van 950 euro) en dan was het nog een Packard Bell ook
![]()
![]()
![]()
Die gozer zette alles op alles om te zorgen dat wij die kochten, net of ze hem kwijt moesten, kwam die aanzetten met verhalen:
'Ja, deze AMD dualcore is veel en veel sneller dan die Intel Dualcore, en deze heeft 3gig aan werkgeheugen dus daarmee kan je zelfs nog gamen, en niet te vergeten van een topmerk natuurlijk'
Hij:![]()
![]()
Bij de mac:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef Billy_Talent het volgende:
Het is dat ik het niet durfde maar ik zag een leuke barvrouw en wou het volgende vragen: Mag ik 2 bier en een date?
Die serveerster in kwestie waar ik de grap bij uit heb gehaald die wist er anders niets op te zeggen. Het is dan ook niet zo voor de hand liggend als de opmerkingen die men maakt bij een kassabonnetje van het tanken (de ik-krijg-toch-geen-garantie grappen).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef Anniie het volgende:
[..]
Die 17-jarige serveerster komt dagelijks van dat soort grappenmakers tegen op haar werk dus die denkt waarschijnlijk dit
Dat komt omdat ze alleenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die serveerster in kwestie waar ik de grap bij uit heb gehaald die wist er anders niets op te zeggen. Het is dan ook niet zo voor de hand liggend als de opmerkingen die men maakt bij een kassabonnetje van het tanken (de ik-krijg-toch-geen-garantie grappen).
Zucht.... ik geloof dat jij die serveerster was of niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef Anniie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze alleendenkt. Zo kan ze natuurlijk niet echt reageren wanneer een gast met zo'n 'klacht' komt. Verder valt er op zo'n klacht ook niet echt iets zinnigs te zeggen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zucht.... ik geloof dat jij die serveerster was of niet?
Excuses daarvoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef retuow82 het volgende:
Maar waarom je dan de pret voor ons in dit topic wil verknallen snap ik niet
zucht jij heb ook die wal-mart brief gelezen -.-'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:32 schreef lenme het volgende:
niet zozeer een vraag voor winkelpersoneel meer een actie voor klanten in de winkel
in een kledingwinkel midden in zown rond kledingrek gaan zitten en als dan iemand bij de kleren staat te zoeken met een zielig stemmetje zeggen neem mij mee ik hang hier al heel lang.
of vanuit een pashokje heel hard schreeuwen waar het wc papier gebleven is.
wou t net zeggen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zucht jij heb ook die wal-mart brief gelezen -.-'
originaliteit word op zn prijs gesteld !
neej dat heb ik niet post de link eens ik ben wel nieuwschierig ??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zucht jij heb ook die wal-mart brief gelezen -.-'
originaliteit word op zn prijs gesteld !
moet hierdoor aan dit filmpje denken van de vieze manquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef Topspin het volgende:
Bij de sigaretten-boer vragen of je mag proeven aan de sigaret van het merk dat je koopt om te testen of het wel gaat bevallen.
En dan toch voor een andere gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef Topspin het volgende:
Bij de sigaretten-boer vragen of je mag proeven aan de sigaret van het merk dat je koopt om te testen of het wel gaat bevallen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef lenme het volgende:
[..]
moet hierdoor aan dit filmpje denken van de vieze man
lul. niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef lenme het volgende:
[..]
neej dat heb ik niet post de link eens ik ben wel nieuwschierig ??
hehe zitten goede grappen tussenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lul. niet.
http://www.netfunny.com/rhf/jokes/07/Sep/walmart.html
Plaatje kon ik niet vinden.
dit kan echt..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:38 schreef the_RAVEN het volgende:
Wortels bestellen bij McDonalds....
quote:
Het staat op de "kaart" als wortels dus laten we er maar vanuit gaan dat het ook wortels zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:02 schreef Second1 het volgende:
[..]
je gelooft toch niet echt dat dat wortels zijn, dat is gewoon verrot paardenvlees waar ze een hele zooi kleur en geurstoffen doorheen gesmeten hebben :p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |