quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3lijntje, serafijntje!
Nu ik toch je aandacht heb:
Mooi.
Nog commentaar ook?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Took you long enough.
Van dat stel , is er maar 1 in dit topic, dus dat kan de rest niks schelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Enne... als je van stellen af moet blijven zal ik me dan nu ook maar heeel snel terugtrekken?
[..]
Ik weet wie die wijs man isEn ik kende de PM al.
Denk je? Heb je toch een beetje een verkeerd beeld van me lindo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van dat stel , is er maar 1 in dit topic, dus dat kan de rest niks schelen
Het is echt niet helemaal waar. Groot gedeelte wel, maar denk niet dat Engelen overal vanaf kunnen komen. Nooit gehoord van verstoten Engelen door Zonden? De Zondeval? The Fallen? Denk niet dat ik geheel ongeschonden zal blijven op welke manier dan ook en na welke daad dan ook. Geloof er niets van.quote:Dacht ik al, maar het is helaas waarEn nu hou ik erover op
Omg, ik ben een cherubijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving weten dat ik helemaaaal niet van Cherubijnen hou omdat die tegenwoordig altijd als vieze dikke kindertjes afgeschilderd worden en ik niet van vieze dikke kindertjes hou. Zie ik er uit als een vies dik kindje?!
quote:Serafijnen hebben dan weer 3 paar vleugels, wat misschien een beetje lastig is, maar ach.....
[..]
Goed zo. Braaf.
Zie jij jezelf als een vies dik kind?quote:
Ik zeg helemaal niet dat ik boven iedereen staatquote:[..]! Die dominante houding van je vind ik dus echt helemaal niks, meneertje ik-heb-vleugels-dus-ik-sta-boven-iedereen!
Nou ja, ik kom net uit bad, dus echt vies nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als een vies dik kind?ERIK!
Zeg he, ik ben geen Pavlovexperiment.quote:[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik boven iedereen staatNet zoals MisterO braaf en goed zo tegen mij zegt als ik naar hem luister, zeg ik 't tegen jou als jij naar me luistert. Da's gewoon klassieke conditionerig. Straks ga je al kwijlen bij de bel
En ook geen dik kind. Zeggen ze iets van mij dat ik mezelf niet naar beneden mag praten. Nou dat geldt dan ook voor jou hoor jongeman!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom net uit bad, dus echt vies niet.
*bergt belletje op*quote:[..]
Zeg he, ik ben geen Pavlovexperiment.
had je ook Summerrain van Rituals ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom net uit bad, dus echt vies niet.
Waar sta jij ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef MisterO het volgende:
CDP kijk wat ik gevonden heb![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind Demonen net zo goed interessant jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef wonderer het volgende:
Hee Engel, vind jij boeken over demonen(afstammelingen) ook leuk of alleen Engelen?
Bijna net zo vloeiend als mijn Nederlands.quote:En hoe is je Engels?
Lekker duidelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk naar die andere fotograaf daar op het dak
dus? kan ik het helpenquote:
Nuffin' Just curiousquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Demonen net zo goed interessant ja![]()
[..]
Bijna net zo vloeiend als mijn Nederlands.
Whyyyyy?
Ja dat kan dus niet hè, hoog tijd dat we je op 30 aug veel duidelijker op de kiek gaan zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
dus? kan ik het helpen![]()
Dit is de duidelijkste waar ik op sta![]()
[ afbeelding ]
Jij dus ook hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet hè, hoog tijd dat we je op 30 aug veel duidelijker op de kiek gaan zetten
Ik ga ook de hele tijd wegduikenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie met dat ding maar met een grote boog om me heen gaan lopen. Ik plak niet mooi op foto's, en mijn acties als ik gedronken heb al helemaaaaaal niet!
Erik, zet die maar op de foto. Daar houdt ie van
Ik hou alleen van foto's van mezelf die ik zelf maak, zodat ik precies mijn goede hoeken (ja, im heb zequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie met dat ding maar met een grote boog om me heen gaan lopen. Ik plak niet mooi op foto's, en mijn acties als ik gedronken heb al helemaaaaaal niet!
Erik, zet die maar op de foto. Daar houdt ie van
Whehe, ja dat ken ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou alleen van foto's van mezelf die ik zelf maak, zodat ik precies mijn goede hoeken (ja, im heb ze) en goede lichtval en niet geheel onbelangrijk goede photoshop erop los kan laten.
Ik ben vrij zelden gecharmeerd van snaps van mezelf door anderen.
Je bent gek! Ik ken er best een aantal van je die door anderen genomen zijn en die er heel goed uit zien hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja dat ken ik
Ik wil eigenlijk nog wel eens een keer door jou in de photoshop genomen worden.
(Ja dat klonk natuurlijk weer ranziger dan is bedoeld)
Zeg, ga jij eens je verjaardag vieren jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent gek! Ik ken er best een aantal van je die door anderen genomen zijn en die er heel goed uit zien hoor
Ik ben ff visiteloos. Dus ik denk dat ik zometeen ff op mijn balkon in slaap ga vallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens je verjaardag vieren ja
... Totdat de visite al een uur lang staat te bellen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben ff visiteloos. Dus ik denk dat ik zometeen ff op mijn balkon in slaap ga vallen.
Ze hebben mijn telefoonnummer. En anders die van mijn moeder, die heeft ook een sleutelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Weemz het volgende:
[..]
... Totdat de visite al een uur lang staat te bellen...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze hebben mijn telefoonnummer. En anders die van mijn moeder, die heeft ook een sleutel
Af en toe wel hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Waarom ben je trouwens nooit meer op MSN?
strooit een royale hand met slaapzand uit over Ang3lquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapenben echt doodop and I don;t know why
Trusten allemaal, en een extra kus voor de wijn & kaas meneer
Jazeker! Ik ben nog nooit zo jarig geweestquote:
wie is hier nu de fossiel ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapenben echt doodop and I don;t know why
Trusten allemaal, en een extra kus voor de wijn & kaas meneer
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Over hoog gesproken.
[ afbeelding ]
Ik en mijn hoogtevrees hebben dat getrotseerd.
En báng dat ik was.
Daar zijn MItch & ik in Best ook in geweest. Hij wilde elke keer niet fatsoenlijk over de kop. "Hup! Doorschommelen Mitch! Doorschommelen!!"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ik ben net in de shake & roll geweest...
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik val in slaap op de bank. Ik kan geen film meer afkijken en geen hoofdstuk meer lezen of mijn ogen gaan dichtvallen. Ik gaap 's middags me een ongeluk op 't werk. Kom 's ochtends m'n bed niet uit hoe lang ik ook slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef Cybart het volgende:
angel...whats up with the sleeping thing....
En dan nu weer 2 korte vakanties plannen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val in slaap op de bank. Ik kan geen film meer afkijken en geen hoofdstuk meer lezen of mijn ogen gaan dichtvallen. Ik gaap 's middags me een ongeluk op 't werk. Kom 's ochtends m'n bed niet uit hoe lang ik ook slaap.
Ik heb vakantie nodig denk ik. Heb al in 2 of 3 jaar geen lange vakantie meer gehad volgens mij.
Ja alsof dat ff mijn keus was zegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan nu weer 2 korte vakanties plannen...
O ja? En waarom dan wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alsof dat ff mijn keus was zeg![]()
Zat niets anders op he!
Omdat Eef niet langer dan 1 week naar het buitenland mag vanwege een eventuele tumor. Remember?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat Eef niet langer dan 1 week naar het buitenland mag vanwege een eventuele tumor. Remember?
Kunnen we hier wat duidelijker zijn of moeten we alles radenquote:
moet hier dan alles van voor tot achter uitgesproken worden ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we hier wat duidelijker zijn of moeten we alles raden
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
En een kus voor jou ook
ben lui vandaag gisteren tot 12 uur gewerkt om 1 uur in bed en vanochtend om 8 uur weer op dus geen invuloefeningen aub.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet hier dan alles van voor tot achter uitgesproken worden ?
af en toe is er niets mis met een invul oefening
in de Cork and Bottleshop nabij West End in die kelder ?????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben lui vandaag gisteren tot 12 uur gewerkt om 1 uur in bed en vanochtend om 8 uur weer op dus geen invuloefeningen aub.![]()
Vanavond vrij dus kaas en wijn avond
Nee laten we maar vooral iets te raden over houdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet hier dan alles van voor tot achter uitgesproken worden ?
af en toe is er niets mis met een invul oefening
Goed zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:47 schreef Nuno_G het volgende:Vanavond vrij dus kaas en wijn avond
ik kwam mitch ook nog tegen in de grote tent. Btw met die roll over: wij waren zo hard aan het schommelen dat we al 3 keer over de kop gingen toen dat ding nog niet eens bezig was met draaienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zijn MItch & ik in Best ook in geweest. Hij wilde elke keer niet fatsoenlijk over de kop. "Hup! Doorschommelen Mitch! Doorschommelen!!"
Nee, een wine bar in de buurt hier, ben niet op zoek naar zo'n avondquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de Cork and Bottleshop nabij West End in die kelder ?????
daar heb ik een paar leuke avonden gehad
dank jequote:
ik heb mij daar keurig gedragen omdat ik die avond alleen op stap was met een hetero vriend van mij, en hij s avonds/s nachts weer keurig naast zijn eigen vriendin is gaan liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee, een wine bar in de buurt hier, ben niet op zoek naar zo'n avond
Hee! Ik ook nog daarnaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ik ben net in de shake & roll geweest...
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik ook, maar de wijn van tevoren heeft anders beslotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat jij helemaal niet zo van de wilde attracties was?
Maar er zijn wel leuke obers daar, als ik tenminste de goede wine bar in mijn hoofd hebquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mij daar keurig gedragen omdat ik die avond alleen op stap was met een hetero vriend van mij, en hij s avonds/s nachts weer keurig naast zijn eigen vriendin is gaan liggen
Ik ga ook 10x liever in een shake & roll of een dominator die weliswaar hoog is maar hard gaat zodat je niet continu hoog bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar de wijn van tevoren heeft anders besloten. En het stomme is, ik vermaakte me best in die Shake & Roll
. Wel een beetje een pijnlijke attractie.
Die zweefmolen is een heel ander verhaal. Ik ben echt in een lange tijd niet zo bang geweest. 60 fucking meter, en dan hang je aan touwtjes
. Ik kon alleen maar denken "ik ga vallen. Ik ga pijn hebben. Ik ga vallen". Niks van uitzicht ofzo gezien, niet kunnen genieten van het briesje dat er stond (klotewind
). Helemaal niks. ik was echt doodsbang
.
Copy thatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga ook 10x liever in een shake & roll of een dominator die weliswaar hoog is maar hard gaat zodat je niet continu hoog bent.
tekst zegt mij dan weer helemaal nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
zit de hele tijd in mijn hoofd sinds de "vagabundo" opmerking van Stroekie
Zijstraatje van West End, trappetje afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar er zijn wel leuke obers daar, als ik tenminste de goede wine bar in mijn hoofd heb
Daniela Mercury, Brasiliaanse zangeres. Ik hou enorm van haar muziek, live is het helemaal geweldig show etc. Elke keer als ze in Lisboa is probeer ik erheen te gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tekst zegt mij dan weer helemaal niets
wel proef ik dan weer de 2e hands chocolade die toen in mijn mond gestopt werd
zeg Cybartquote:
Wat ben je nu weer engelig/engels/engelachtig aan het kijken?!quote:
En dat is niks voor jou ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Kwam gister een collega aan met "In het weekend had ik een bruiloft en daar was een hele leuke jongen! Homo. Echt iets voor jou. Model geweest en zo" ... stuurt ie vandaag de foto's op van de brruiloft... is het Ruudje, de barmaan van de Pecheur
Neequote:
Kort maar Krachtigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Ik ben NAT! Met 3 personen onder 1 plu is toch niete cht helemaal je van het. Al waren we wel heel innovatoef door als een treintje achter elkaar synchroon te gaan lopenMaar goed, ik was de voorste dus mijn broek en spierwitte schoenen werden doelwit van de enoooorme regendruppels. "{
oh ja dat is heeeeelemaaaal jou typequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Kwam gister een collega aan met "In het weekend had ik een bruiloft en daar was een hele leuke jongen! Homo. Echt iets voor jou. Model geweest en zo" ... stuurt ie vandaag de foto's op van de brruiloft... is het Ruudje, de barmaan van de Pecheur
Nou hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh ja dat is heeeeelemaaaal jou type
Ja kan.quote:is het ok als ik vanaaf rond 18.30 ff op en neer kom om je sleutels op te pikken?
Mijn telefoonscherm is kapot dus ik kan je niet smsen
Mja. Hij's geen latino hequote:
het was nog droog toen we beegonnen met lopen, maar na 1 straat zei ik al "Wedden dat het gaat regenen?". En dan toch stug doorlopen he.quote:Waarom ga je dan ook naar buiten in de regen
Dat heb ik ook 1 keer geprobeerd, na 4 uur heb ik de moed opgegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef MisterO het volgende:
Zo de banden zijn geplakt, ik mag weer trots zijn op mijzelf
Het is een kwestie van oefenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 keer geprobeerd, na 4 uur heb ik de moed opgegeven![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer engelig/engels/engelachtig aan het kijken?!
Whaddiyoudo?
* It was f*cking brilliantquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg Cybart
laats een wat details los over je bliksembezoek aan London![]()
heb je het naar je zin gehad ?
goeie ouwe tijdenquote:
Soms is het hier wel leuk ja. Ben je ook nog in Camden geweest ? Dan had je me tegen kunnen komen, daar was ik zaterdagmiddag en avond en nachtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
* It was f*cking brilliant
* Found this Mraz cd from 2001 which I was looking for
* Became this Starbucks addict
* That picasso painting at Tate Modern was just awsome
* My butt looks real good in those Aussiebums..
* Watched David Beckham sleep...
* I bought a hat
* I like hat's
* A hat is my new favourite thing
* Had some panecakes for lunch in Soho, and muesli for breakfast at Jamie Olivers'
* G-A-Y was fun, Ku had the hottest staff
* Going deeper underground, took tube after tube
* Walked for hours
* I'm going back real soon....
Is er geen fietsenmaker in Assenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:42 schreef MisterO het volgende:
fucking kut mn band is weer lek. ik ga weer bezig.
Ik draai dat nummer sinds die uitzending nu al bijna non-stop thuisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:01 schreef Jerruh het volgende:
als dit geen emmy wordt... dan weet ik het niet meer!
ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik draai dat nummer sinds die uitzending nu al bijna non-stop thuis
Charlotte Martin - The Dance
Kijk maar eens naar Mitchies MSN-naaam: It's ok this love weighs fifty menquote:
ach, wat ouderwetse dancehall kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Mitchies MSN-naaam: It's ok this love weighs fifty men
Regel uit dat nummer.
O why... why... can't ... can't... you take me in your arms now?
ZO'n enorm mooi nummer....
Neuh kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, wat ouderwetse dancehall kan ook geen kwaad.
doe dan mij voor te dansen maar hip hip chin chinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh klopt*bubbled door kanttoor*
Maar van The Dance krijg ik altijd meteen... ja... dance-neigingen![]()
Kun je zo heerlijk op deinen... dat ritme.
O bah nee, dat vind ik niksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe dan mij voor te dansen maar hip hip chin chin
Kan het nummer niet vinden alleen de tekstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Mitchies MSN-naaam: It's ok this love weighs fifty men
Regel uit dat nummer.
O why... why... can't ... can't... you take me in your arms now?
ZO'n enorm mooi nummer....
It is possible to speakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kan het nummer niet vinden alleen de tekst
Portugees
Een mooi nummer
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NahDie vertaling ging niet overal helemaal lekker
Owquote:
Nu niet meeeeeeeeeer!quote:
gaat faxen niet sneller ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu niet meeeeeeeeeer!
Je kunt je liefdesbrief op send drukken
Nou nee, dan krijg je weer van die fax-indidenten waarbij gevoelige info iets te lang op de fax blijft liggen in een andere ruimtequote:
Ik heb nu een assistente.quote:
fout. Dubbel werken dus, je assistente controlerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu een assistente.
Ik hoef niet meer te werken
Kan mij daar weer niets bij voorstellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, dan krijg je weer van die fax-indidenten waarbij gevoelige info iets te lang op de fax blijft liggen in een andere ruimte
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fout. Dubbel werken dus, je assistente controleren
Nog steeds vol (je moet de verwijderde berichten ook definitief verwijderen)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu niet meeeeeeeeeer!
Je kunt je liefdesbrief op send drukken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fout. Dubbel werken dus, je assistente controleren
Doe maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog steeds vol (je moet de verwijderde berichten ook definitief verwijderen)
Als je niet opschiet plaats ik de liefdesbrief hier
Dat ligt een beetje gevoeligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als de assistente niet goed is, ontslaan die vrouw
O oepsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Als je niet opschiet plaats ik de liefdesbrief hier
Ja hallo, ik heb 'r net een week of zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als de assistente niet goed is, ontslaan die vrouw
Donequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*rilt* Iek, doe niet zo eng... !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb 'r net een week of zo.
Die kan ook niet alles meteen goed doen!
*ritst gulp weer dicht*
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*rilt* Iek, doe niet zo eng... !
Gevoelens en werk moet je scheidenquote:
Mja, maar soms werk je met mensen en niet met nummers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gevoelens en werk moet je scheiden![]()
Lig ik wel gewoon onder je buro tijdens de lunchquote:Als ik die toko hier over een paar maanden weer goed op gang heb, ga ik ook de hele dag met mijn voeten op het bureau liggen en 3 uur lunchen en zo
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zat net aan een draadje van d'r truitje te trekken en ik zei al "Wil je dat niet doen? Straks sta je hier in je BH!"
betekende ikke helemaal niks voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je niet opschiet plaats ik de liefdesbrief hier
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:00 schreef samjustme het volgende:![]()
![]()
[..]
betekende ikke helemaal niks voor je
Ow 18:30quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Dickie... als je je gsm niet opneemt en je bent niet om 17:30 zoals je vroeg om de sleutels op te halen ..... dan weet ik 't ook niet meer hoe we't moeten regelen hoor
Hasta mañana amor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
Ik ga .... yeah wijn en kaas ik kom eraan
tijd voor een portier met al dat bezoekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow 18:30De bel ging al. Laat maaaaaaaaaaar!
pure strategiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, net toch het stel op bezoek. Apart van elkaar.
Eerst TMM en daarna Stroekie over de vloer
Ja TMM liep al heel dramatisch weg met "Geen commentaar!" toen ik er naar vroegquote:
waarom denk je dat hij zo'n haast had ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja TMM liep al heel dramatisch weg met "Geen commentaar!" toen ik er naar vroeg
waarom denk je dat hij zo'n haast had ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja TMM liep al heel dramatisch weg met "Geen commentaar!" toen ik er naar vroeg
Pardon?! Er wordt NIET gesext in mijn bed in mijn afwezigheid!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef Stroekie het volgende:
we treffen elkaar wel op minder prominente plaatsen. En waarom denk je dat TMM juist nu de sleutel kwam halen, zonde als dat huis leeg en omgebruikt blijft
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet in je bed, ok, maar onder de douche, op je balkon, op de bank, op de keukentafel, in de studeerkamer, in de hal, mag dat wel?
arme jijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
2 min binnen en ze ziojn alweer aan het poetsen
waar vonden ze het hoognodig om te poetsen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
2 min binnen en ze ziojn alweer aan het poetsen
ja ik heb gisteren goed opgelet en ken dus ook de code voor koffiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R doet ook haar ogen open
Goedemorgen
quote:
slapen doe je maar in de treinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Enorm. Al denk ik dat het niet echt rusten zal worden. 4 dagen action packed Berlijn, dan 1 dag tas uit te pakken en om alles te wassen en drogen, tent op te halen en tas weer in te pakken en dan de volgende dag weer naar Lowlands.
die ligt vast nog te dromen over stilton cheese overgoten met rode portquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, 08-08-08!
Wat zullen er vandaag weer veel mensen trouwen.
Lindo! ... Trouwen?
Je vergeet glimlachende obers!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt vast nog te dromen over stilton cheese overgoten met rode port
nee die heb ik bewust uit zijn droom gelaten,quote:
dat ik misschien wel moeten doen, wellicht had ik dan wel heerlijk kunnen doorslapen en had ik om 04.30 uur niet op kattenjacht gehoevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:05 schreef Ang3l het volgende:
En heb jij ook gedroomd over je nieuwe grote liefde?
Volgens mij is je Lindo in het sprookje van de schone slaper terecht gekomen aangezien hij hier nog steeds niet gesignaleerd isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, 08-08-08!
Lindo! ... Trouwen?
Jaaaaaaaa reserveer jij het stadshuis in Eindhoven voor 8 over 8 vanavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, 08-08-08!
Lindo! ... Trouwen?
wel heel veel flessen wijn maar de zoals al eerder gezegd de ober is een goede vriend aan het worden en dus geen bedmateriaal, wel in ieder geval niet op die manierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die heb ik bewust uit zijn droom gelaten,
kans valt niet uit te sluiten dat hij daar naast ligt te dromen
Ik ga m'n best doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa reserveer jij het stadshuis in Eindhoven voor 8 over 8 vanavond
* pakt telefoon en belt BA voor een private charter plane *
Morgen Lindo. Hoe was je wijn en kaas avondje gegaan?quote:Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
was je nu ook al eens bij deze geweest ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa reserveer jij het stadshuis in Eindhoven voor 8 over 8 vanavond
* pakt telefoon en belt BA voor een private charter plane *
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
Jij in een witte jurk, dat is vragen om rode pasta saus of Ketchupquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doenmaar dan heb ik wel nog geen mooie witte jurk aan hoor
(alsof ik in een jurk zou gaan... en alsof ik in 't wit mag)
[..]
Morgen Lindo. Hoe was je wijn en kaas avondje gegaan?
Oeh, nog maar een dik uurtje werken en dan vakantie!!!!
Daarom. Doe maar niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij in een witte jurk, dat is vragen om rode pasta saus of Ketchup
Je mag van mij in alle kleuren, maar je moet wel wat roods aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga m'n best doenmaar dan heb ik wel nog geen mooie witte jurk aan hoor
(alsof ik in een jurk zou gaan... en alsof ik in 't wit mag)
Wijn en Kaas avond wasquote:Morgen Lindo. Hoe was je wijn en kaas avondje gegaan?
Oeh, nog maar een dik uurtje werken en dan vakantie!!!!
Rood? Rood? Ik heb niks roods!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je mag van mij in alle kleuren, maar je moet wel wat roods aan![]()
Zeg DAT was niet de bedoeling van de wijn & kaas avond!quote:[..]
Wijn en Kaas avond wasEerst wijn gedornken, kaas gegeten alleen toen kwam de ober en zijn we naar een portugees restaurant gegaan. Bekenden van mij dus veel meer wijn en drank (Macieira). Toen nog naar een of andere sleazy tent is Soho, dus
Geeneens rood ondergoed, ik hou van roodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Rood? Rood? Ik heb niks roods!
Ik ben als een rode lap voor een stier soms, dat wel
Hoho er is niets gebeurd we hebben ons alle 2 goed gedragen, afgezien dan de grote hoeveelheid drank. We zijn gewoon alleen naar huis gegaan (denk ook niet dat ik ergens meer toe in staat was)quote:Zeg DAT was niet de bedoeling van de wijn & kaas avond!Haha! O wacht, ja nou ja, opvrolijken was ook een deel van het doel, dus dat is goed gelukt volgens mij
Ik heb 1 rode boxer maar die's niet fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geeneens rood ondergoed, ik hou van rooddan maar rode rozen als trouwboeket
![]()
Zeg, dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:[..]
Hoho er is niets gebeurd we hebben ons alle 2 goed gedragen, afgezien dan de grote hoeveelheid drank. We zijn gewoon alleen naar huis gegaan (denk ook niet dat ik ergens meer toe in staat was)
1 keer, we gaan zaterdag weer. Bedankt dat je me eraan herrinerd hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je nu ook al eens bij deze geweest ?
http://www.london-eating.co.uk/2867.htm ?
Ja ik denk ik begin maar alvast aan mijn P.A. taken voor jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 keer, we gaan zaterdag weer. Bedankt dat je me eraan herrinerd hebt
Als Nuno & ik dan getrouwd zijn he.... mag ik dan ook van je diensten gebruik maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik denk ik begin maar alvast aan mijn P.A. taken voor je
wellicht heb je deze ook nog steeds niet utgevoerd
http://direct.tesco.com/q/N.1999759$4294966414/Nr.99.aspx
dat doe je nu toch ook alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Nuno & ik dan getrouwd zijn he.... mag ik dan ook van je diensten gebruik maken?
Borrachoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1 rode boxer maar die's niet fijn
Rood staat me niet. Worden blonde mensen zo bleek van
[..]
Zeg, dat zeg ik toch ook helemaal niet?Ik bedoelde alleen dat van het rustige avondje alleen niet veel terecht is gekomen
maar opgevrolikt worden is wel flink gelukt zo te lezen
Borracho!
Ik maakt een broma, lindoquote:
Ja dat zat er aan te komen hequote:En het begin was wel rustig en heb over heel veel dingen na kunnen denken, daarna liep het alleen een beetje uit de hand. Maar dat was wel te verwachten![]()
Niet van die losse! Vreselijk (dat zit niet eens lekker).quote:Ik hou niiet van boxers
daar beschik jij al hardstikke overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat doe je nu toch ook al
maar dan wil ik wel een aanpassing van de secundaire arbiedsvoorwaarden en dat ik dat ik ook af en toe over je huidige hulp in de huishouding mag beschikken![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:tof. Ik heb rond kerst samen met iemand kerstliedjes gezongen in de trein (denkend dat niemand ons kon horen
). En toen we op een gegeven moment de tekst niet meer wisten hoorden we ergens vandaan het vervolg van het liedje
. Volkomen serieus enzo
.
Nee nog steeds niet, misschien dit weekend. Moet eerst verhuizen en dan ga ik shoppen, maar dat zullen wel weer kleren wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik denk ik begin maar alvast aan mijn P.A. taken voor je
wellicht heb je deze ook nog steeds niet utgevoerd
http://direct.tesco.com/q/N.1999759$4294966414/Nr.99.aspx
beijo bonito en doe niks wat ik ook niet zou doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Ik ga weekend vieren en... vakantie vieren!
Als een goede P.A. zou ik dat ding dus al lang en breed voor je gekocht hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, misschien dit weekend. Moet eerst verhuizen en dan ga ik shoppen, maar dat zullen wel weer kleren wordenDat gebeurt altijd als ik me voorneem om iets nuttigs te kopen
de dames van het secretariaat gaan zo de stad en heb het hun gevraagd, ze zouden even kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als een goede P.A. zou ik dat ding dus al lang en breed voor je gekocht hebben
maar ja ik heb nog geen Post Box nummer van je waar het naar toe moet,
moet je hem de 30e maar komen halen
PM mij hun email adres maar eens, want ik heb het idee als we zulke zaken van 2 kanten aan de orde stellen dat het iets dwingenderd bij je over komtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de dames van het secretariaat gaan zo de stad en heb het hun gevraagd, ze zouden even kijken
O dat laat nog een heleboel dingen over danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
beijo bonito en doe niks wat ik ook niet zou doen
doe in elk geval mijn Stroekblunder maar niet herhalen door in de bus je rugzak te laten staan en daar dan 5 minuten later achter te komen en dan met de volgende bus erachteraan reizen en dan NIET kunnen genieten van een 1.5 uur durende sightseeing tour door Berlijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat laat nog een heleboel dingen over dan
die tour was ook niet geplandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga sowieso geen 1,5 uur durende sightseeing tour doen![]()
Zoveel zie je niet in de berlijnse Darkrooms
maar geen darkroomsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat laat nog een heleboel dingen over dan
ze zijn heel bezorgd dat wanneer ik in een appertement ga, dat ik dan boodschappen (eten en zo) moet doen en hebben al aangeboden om een keer naar de supermarkt te gaan om de basis dingen te halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
PM mij hun email adres maar eens, want ik heb het idee als we zulke zaken van 2 kanten aan de orde stellen dat het iets dwingenderd bij je over komt
maar ik geloof er dan ook niks van dat jij daar echt gaat kokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze zijn heel bezorgd dat wanneer ik in een appertement ga, dat ik dan boodschappen (eten en zo) moet doen en hebben al aangeboden om een keer naar de supermarkt te gaan om de basis dingen te halenAlsof ik niks zelf kan doen
bovendien is een goede Tesco natuurlijk ook 24/7 open en bezorgen ze ook aan huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze zijn heel bezorgd dat wanneer ik in een appertement ga, dat ik dan boodschappen (eten en zo) moet doen en hebben al aangeboden om een keer naar de supermarkt te gaan om de basis dingen te halenAlsof ik niks zelf kan doen
Kokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik geloof er dan ook niks van dat jij daar echt gaat koken![]()
ja af en toe een ei voor bij het ontbijt
Is Ang3l een leernichtjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Ang3l ook wel meer lederwaren meeneemt dan alleen z'n jas
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je ook een leer nichtje als je knipbeurs van leer is ?
maar ook zeker leergierigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester is
Echt nietquote:
Ja, als jij het je leerlingen niet leert zal ik 't moeten doen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester is
Volgens mij heeft die er vorig jaar al gestaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Weemz het volgende:
Jeumig... Wanneer zou deze naar Tilburg komen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt nietAlleen mijn riem en mijn jas
O ja, heb wle een polsband en een halsband
Maar dat was voor carnaval!
Ik vind 't echt 1 van de meest vreselijke dingen om te doen, in- en uitpakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, koffers pakken, favoriete bezigheid![]()
. Ik mag dit weekend ook gaan pakken.
Koffers pakken doe je toch 15 minuten voor je gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar berlijn en neem mee......
Treintickets
Pinpas/creditcard
Paspoort
Tig lenzen (wegwerplenzen)
M'n bril (stom ding)
Toilettas (voorzien van alle gay gemakken)
Spartacus gids (thanks Stroek)
Fototoestel van pap en mam (mijne is blijkbaar stuk)
Leesboek
Telefoon & oplader
Plu
Ok.... nu komt het lastige gedeelteKleding!
quote:
ja laat ik ook maar eens op de (betaalde) zuip en koopavond afkoersenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
pff dat zit er weer op korte deze keer maar bijna 4 uur
Veel plezier, ik schenk ook even wat in en dan nog even wat dingen afwerken en dan is het weekend en ik heb niks te doen dit weekend (behalve verhuizen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja laat ik ook maar eens op de (betaalde) zuip en koopavond afkoersen
dat schreeuwt om een housewarming morgenavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel plezier, ik schenk ook even wat in en dan nog even wat dingen afwerken en dan is het weekend en ik heb niks te doen dit weekend (behalve verhuizen)
Dacht eerder aan een bedwarming partyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat schreeuwt om een housewarming morgenavond
kom ik wel even, want Ang3l heeft toch geen tijd
We gaan met de treinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffers pakken doe je toch 15 minuten voor je gaat![]()
En kleding ja dat is het moelijkste, hebvorig jaar een weegschaal kado gekregen omdat ik altijd ruim over de toegestane waarde inpak.
noteert een kruik en electrische deken op Nuno's shoppinglistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een bedwarming party
- edit- Moet wel wat doen morgen want er is geen internet in het appertement kom ik net achter![]()
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een bedwarming party
Wat!!!!!???quote:- edit- Moet wel wat doen morgen want er is geen internet in het appertement kom ik net achter![]()
ja een beetje wel, maar het is wel raar na meer dan 1 jaar in hotels gewoond te hebben. Zal er zeker aan moeten wennen dat ik bepaalde dingen zelf moet doen niet te veel want ik heb al een schoonmaakster geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
@Nuno, ben je wel blij dat je het hotel achter je kan laten?
Moible pay as you go broadband internet is zo geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.
Ik kan het helaas niet doen, ik zit in Berlijn dan. Slaap pas dinsdag weer thuis.
[..]
Wat!!!!!???
Zo lang kan ik je toch niet missen?!![]()
oh dat mag dus wei, maar je eigen bed blijft taboe voor ons ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.
Ik kan het helaas niet doen, ik zit in Berlijn dan. Slaap pas dinsdag weer thuis.
[..]
Wat!!!!!???
Zo lang kan ik je toch niet missen?!![]()
He gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moible pay as you go broadband internet is zo geregeld![]()
En nou wilde ik net ruig Berlijnsgewijs mijn haar laten millimeteren?quote:Stroek heeft geen lang haar, ik wil alleen lang haar in bed
succes met inrichten morgen, en niet heel de winkel leeg shoppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
goeed weekend allemaal en Ang3l veel plezier in Berlijn
Dank je wel amor. Jij een fijn weekend met je nieuwe appartement.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
goeed weekend allemaal en Ang3l veel plezier in Berlijn
nog tips voor Ang3l die straks vertrekt ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berlijn was tofoktober en november weer terug
Sony Center, Holocaust Memorial (heel eng en indrukwekkend) en Tiergartenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:08 schreef Stroekie het volgende:
nog tips voor Ang3l die straks vertrekt ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo. We hebben weer eens goed huisgehoudne met Vampire.
Andrea, Amanda en Linda de physically challenged lesbian gangsters zijn dood
Ik ga mijn scjoenen nog ff in m'n tas proppen en slapen.
Morgen om 6:00 op
sorry, en dat is mijn mening, maar boycotten op olympisch gebied vind ik een beetje raar. Boycot je dan ook alles wat in china wordt vervaardigd of chinees voedsel of dingen die werkelijk met mensenrechten te maken hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dat toch mooi he, dat zwemmen op de olympische spelen.
Ik heb uit principe de opening niet gekeken, geboycot, maar dat zwemmen pakken ze me niet af, mensenrechten of niet.
Ik ben het met je eens, in zo verre dat ik vind dat je wel moet laten blijken dat je het niet eens bent met de situatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, en dat is mijn mening, maar boycotten op olympisch gebied vind ik een beetje raar. Boycot je dan ook alles wat in china wordt vervaardigd of chinees voedsel of dingen die werkelijk met mensenrechten te maken hebben?
De opening was trouwens echt supermooi en bijna met liefde gemaakt!
Ik heb er echt met kippenvel naar zitten kijken. Hoe mooi was dat zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
De opening was trouwens echt supermooi en bijna met liefde gemaakt!
Ik vond de medaileuitreiking bij judo en het winnen van die Koreaan ook erg ontroerend en mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb er echt met kippenvel naar zitten kijken. Hoe mooi was dat zeg![]()
![]()
Die opening...Sarah Brightman op die bol
... Hoe het vuur aangestoken werd
ik ben weer net op tijd zie ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
zullen wij het hier wat spannender maken dan?![]()
jammer, ik had wel zin in een lekker, ehm, gesprekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan tmm bezig houden want ik kijk tv
misschien wil stroelkie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, ik had wel zin in een lekker, ehm, gesprek
goede gesprekken hebben TMM en ik al zeer regelmatigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien wil stroelkie wel
valt best wel mee, ik hou niet van strakke teugelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeps, je houdt me wel in de gaten zie ik
Jahaaa, kijk dit filmpje maar.. en stel je voor dat je het met surround system geluid beluistert en op plasma tv bekijktquote:
Ik voel me in sommige situatie's graag beteugeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel mee, ik hou niet van strakke teugels
Filmpje is verwijderd, maar als ik het zo zie is het gewoon van de opening? Die heb ik wel gezien hoor (niet met plasma en surround sound), maar ik heb gewoon een hekel aan Sarah Brightman., Die vent vond ik beter zingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jahaaa, kijk dit filmpje maar.. en stel je voor dat je het met surround system geluid beluistert en op plasma tv bekijkt![]()
vanaf 2:00 is echt wauw
plasser bahquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:28 schreef Cairon het volgende:
Yurithemaster wil jij aan mijn plasser zitten...
Je hebt Muad'Dib als avatar!
Bi La Kaifa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij lurken ze allemaal hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is iedereen? dit topic staat al 5 dagen open
Vindjehetgekquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij lurken ze allemaal hier
Post hier de lekkerste OS heren
Grun weer onveilig gemaakt ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
damn ik ben brak![]()
Dan maar een vrolijk deuntje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |