Echt nietquote:
Ja, als jij het je leerlingen niet leert zal ik 't moeten doen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester is
Volgens mij heeft die er vorig jaar al gestaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Weemz het volgende:
Jeumig... Wanneer zou deze naar Tilburg komen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt nietAlleen mijn riem en mijn jas
O ja, heb wle een polsband en een halsband
Maar dat was voor carnaval!
Ik vind 't echt 1 van de meest vreselijke dingen om te doen, in- en uitpakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, koffers pakken, favoriete bezigheid![]()
. Ik mag dit weekend ook gaan pakken.
Koffers pakken doe je toch 15 minuten voor je gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar berlijn en neem mee......
Treintickets
Pinpas/creditcard
Paspoort
Tig lenzen (wegwerplenzen)
M'n bril (stom ding)
Toilettas (voorzien van alle gay gemakken)
Spartacus gids (thanks Stroek)
Fototoestel van pap en mam (mijne is blijkbaar stuk)
Leesboek
Telefoon & oplader
Plu
Ok.... nu komt het lastige gedeelteKleding!
quote:
ja laat ik ook maar eens op de (betaalde) zuip en koopavond afkoersenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
pff dat zit er weer op korte deze keer maar bijna 4 uur
Veel plezier, ik schenk ook even wat in en dan nog even wat dingen afwerken en dan is het weekend en ik heb niks te doen dit weekend (behalve verhuizen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja laat ik ook maar eens op de (betaalde) zuip en koopavond afkoersen
dat schreeuwt om een housewarming morgenavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel plezier, ik schenk ook even wat in en dan nog even wat dingen afwerken en dan is het weekend en ik heb niks te doen dit weekend (behalve verhuizen)
Dacht eerder aan een bedwarming partyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat schreeuwt om een housewarming morgenavond
kom ik wel even, want Ang3l heeft toch geen tijd
We gaan met de treinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffers pakken doe je toch 15 minuten voor je gaat![]()
En kleding ja dat is het moelijkste, hebvorig jaar een weegschaal kado gekregen omdat ik altijd ruim over de toegestane waarde inpak.
noteert een kruik en electrische deken op Nuno's shoppinglistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een bedwarming party
- edit- Moet wel wat doen morgen want er is geen internet in het appertement kom ik net achter![]()
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een bedwarming party
Wat!!!!!???quote:- edit- Moet wel wat doen morgen want er is geen internet in het appertement kom ik net achter![]()
ja een beetje wel, maar het is wel raar na meer dan 1 jaar in hotels gewoond te hebben. Zal er zeker aan moeten wennen dat ik bepaalde dingen zelf moet doen niet te veel want ik heb al een schoonmaakster geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
@Nuno, ben je wel blij dat je het hotel achter je kan laten?
Moible pay as you go broadband internet is zo geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.
Ik kan het helaas niet doen, ik zit in Berlijn dan. Slaap pas dinsdag weer thuis.
[..]
Wat!!!!!???
Zo lang kan ik je toch niet missen?!![]()
oh dat mag dus wei, maar je eigen bed blijft taboe voor ons ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.
Ik kan het helaas niet doen, ik zit in Berlijn dan. Slaap pas dinsdag weer thuis.
[..]
Wat!!!!!???
Zo lang kan ik je toch niet missen?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |