quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:tof. Ik heb rond kerst samen met iemand kerstliedjes gezongen in de trein (denkend dat niemand ons kon horen
). En toen we op een gegeven moment de tekst niet meer wisten hoorden we ergens vandaan het vervolg van het liedje
. Volkomen serieus enzo
.
Nee nog steeds niet, misschien dit weekend. Moet eerst verhuizen en dan ga ik shoppen, maar dat zullen wel weer kleren wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik denk ik begin maar alvast aan mijn P.A. taken voor je
wellicht heb je deze ook nog steeds niet utgevoerd
http://direct.tesco.com/q/N.1999759$4294966414/Nr.99.aspx
beijo bonito en doe niks wat ik ook niet zou doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Ik ga weekend vieren en... vakantie vieren!
Als een goede P.A. zou ik dat ding dus al lang en breed voor je gekocht hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, misschien dit weekend. Moet eerst verhuizen en dan ga ik shoppen, maar dat zullen wel weer kleren wordenDat gebeurt altijd als ik me voorneem om iets nuttigs te kopen
de dames van het secretariaat gaan zo de stad en heb het hun gevraagd, ze zouden even kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als een goede P.A. zou ik dat ding dus al lang en breed voor je gekocht hebben
maar ja ik heb nog geen Post Box nummer van je waar het naar toe moet,
moet je hem de 30e maar komen halen
PM mij hun email adres maar eens, want ik heb het idee als we zulke zaken van 2 kanten aan de orde stellen dat het iets dwingenderd bij je over komtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de dames van het secretariaat gaan zo de stad en heb het hun gevraagd, ze zouden even kijken
O dat laat nog een heleboel dingen over danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
beijo bonito en doe niks wat ik ook niet zou doen
doe in elk geval mijn Stroekblunder maar niet herhalen door in de bus je rugzak te laten staan en daar dan 5 minuten later achter te komen en dan met de volgende bus erachteraan reizen en dan NIET kunnen genieten van een 1.5 uur durende sightseeing tour door Berlijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat laat nog een heleboel dingen over dan
die tour was ook niet geplandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga sowieso geen 1,5 uur durende sightseeing tour doen![]()
Zoveel zie je niet in de berlijnse Darkrooms
maar geen darkroomsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat laat nog een heleboel dingen over dan
ze zijn heel bezorgd dat wanneer ik in een appertement ga, dat ik dan boodschappen (eten en zo) moet doen en hebben al aangeboden om een keer naar de supermarkt te gaan om de basis dingen te halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
PM mij hun email adres maar eens, want ik heb het idee als we zulke zaken van 2 kanten aan de orde stellen dat het iets dwingenderd bij je over komt
maar ik geloof er dan ook niks van dat jij daar echt gaat kokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze zijn heel bezorgd dat wanneer ik in een appertement ga, dat ik dan boodschappen (eten en zo) moet doen en hebben al aangeboden om een keer naar de supermarkt te gaan om de basis dingen te halenAlsof ik niks zelf kan doen
bovendien is een goede Tesco natuurlijk ook 24/7 open en bezorgen ze ook aan huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze zijn heel bezorgd dat wanneer ik in een appertement ga, dat ik dan boodschappen (eten en zo) moet doen en hebben al aangeboden om een keer naar de supermarkt te gaan om de basis dingen te halenAlsof ik niks zelf kan doen
Kokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik geloof er dan ook niks van dat jij daar echt gaat koken![]()
ja af en toe een ei voor bij het ontbijt
Is Ang3l een leernichtjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Ang3l ook wel meer lederwaren meeneemt dan alleen z'n jas
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je ook een leer nichtje als je knipbeurs van leer is ?
maar ook zeker leergierigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester is
Echt nietquote:
Ja, als jij het je leerlingen niet leert zal ik 't moeten doen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat Ang3l een leermeester is
Volgens mij heeft die er vorig jaar al gestaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Weemz het volgende:
Jeumig... Wanneer zou deze naar Tilburg komen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt nietAlleen mijn riem en mijn jas
O ja, heb wle een polsband en een halsband
Maar dat was voor carnaval!
Ik vind 't echt 1 van de meest vreselijke dingen om te doen, in- en uitpakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, koffers pakken, favoriete bezigheid![]()
. Ik mag dit weekend ook gaan pakken.
Koffers pakken doe je toch 15 minuten voor je gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar berlijn en neem mee......
Treintickets
Pinpas/creditcard
Paspoort
Tig lenzen (wegwerplenzen)
M'n bril (stom ding)
Toilettas (voorzien van alle gay gemakken)
Spartacus gids (thanks Stroek)
Fototoestel van pap en mam (mijne is blijkbaar stuk)
Leesboek
Telefoon & oplader
Plu
Ok.... nu komt het lastige gedeelteKleding!
quote:
ja laat ik ook maar eens op de (betaalde) zuip en koopavond afkoersenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
pff dat zit er weer op korte deze keer maar bijna 4 uur
Veel plezier, ik schenk ook even wat in en dan nog even wat dingen afwerken en dan is het weekend en ik heb niks te doen dit weekend (behalve verhuizen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja laat ik ook maar eens op de (betaalde) zuip en koopavond afkoersen
dat schreeuwt om een housewarming morgenavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel plezier, ik schenk ook even wat in en dan nog even wat dingen afwerken en dan is het weekend en ik heb niks te doen dit weekend (behalve verhuizen)
Dacht eerder aan een bedwarming partyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat schreeuwt om een housewarming morgenavond
kom ik wel even, want Ang3l heeft toch geen tijd
We gaan met de treinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffers pakken doe je toch 15 minuten voor je gaat![]()
En kleding ja dat is het moelijkste, hebvorig jaar een weegschaal kado gekregen omdat ik altijd ruim over de toegestane waarde inpak.
noteert een kruik en electrische deken op Nuno's shoppinglistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een bedwarming party
- edit- Moet wel wat doen morgen want er is geen internet in het appertement kom ik net achter![]()
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een bedwarming party
Wat!!!!!???quote:- edit- Moet wel wat doen morgen want er is geen internet in het appertement kom ik net achter![]()
ja een beetje wel, maar het is wel raar na meer dan 1 jaar in hotels gewoond te hebben. Zal er zeker aan moeten wennen dat ik bepaalde dingen zelf moet doen niet te veel want ik heb al een schoonmaakster geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
@Nuno, ben je wel blij dat je het hotel achter je kan laten?
Moible pay as you go broadband internet is zo geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.
Ik kan het helaas niet doen, ik zit in Berlijn dan. Slaap pas dinsdag weer thuis.
[..]
Wat!!!!!???
Zo lang kan ik je toch niet missen?!![]()
oh dat mag dus wei, maar je eigen bed blijft taboe voor ons ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat nemt Stroek graag van me over dnek ik, als ie mag van TMM.
Ik kan het helaas niet doen, ik zit in Berlijn dan. Slaap pas dinsdag weer thuis.
[..]
Wat!!!!!???
Zo lang kan ik je toch niet missen?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |