Ja TMM liep al heel dramatisch weg met "Geen commentaar!" toen ik er naar vroegquote:
waarom denk je dat hij zo'n haast had ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja TMM liep al heel dramatisch weg met "Geen commentaar!" toen ik er naar vroeg
waarom denk je dat hij zo'n haast had ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja TMM liep al heel dramatisch weg met "Geen commentaar!" toen ik er naar vroeg
Pardon?! Er wordt NIET gesext in mijn bed in mijn afwezigheid!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef Stroekie het volgende:
we treffen elkaar wel op minder prominente plaatsen. En waarom denk je dat TMM juist nu de sleutel kwam halen, zonde als dat huis leeg en omgebruikt blijft
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet in je bed, ok, maar onder de douche, op je balkon, op de bank, op de keukentafel, in de studeerkamer, in de hal, mag dat wel?
arme jijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
2 min binnen en ze ziojn alweer aan het poetsen
waar vonden ze het hoognodig om te poetsen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
2 min binnen en ze ziojn alweer aan het poetsen
ja ik heb gisteren goed opgelet en ken dus ook de code voor koffiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R doet ook haar ogen open
Goedemorgen
quote:
slapen doe je maar in de treinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Enorm. Al denk ik dat het niet echt rusten zal worden. 4 dagen action packed Berlijn, dan 1 dag tas uit te pakken en om alles te wassen en drogen, tent op te halen en tas weer in te pakken en dan de volgende dag weer naar Lowlands.
die ligt vast nog te dromen over stilton cheese overgoten met rode portquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, 08-08-08!
Wat zullen er vandaag weer veel mensen trouwen.
Lindo! ... Trouwen?
Je vergeet glimlachende obers!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt vast nog te dromen over stilton cheese overgoten met rode port
nee die heb ik bewust uit zijn droom gelaten,quote:
dat ik misschien wel moeten doen, wellicht had ik dan wel heerlijk kunnen doorslapen en had ik om 04.30 uur niet op kattenjacht gehoevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:05 schreef Ang3l het volgende:
En heb jij ook gedroomd over je nieuwe grote liefde?
Volgens mij is je Lindo in het sprookje van de schone slaper terecht gekomen aangezien hij hier nog steeds niet gesignaleerd isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, 08-08-08!
Lindo! ... Trouwen?
Jaaaaaaaa reserveer jij het stadshuis in Eindhoven voor 8 over 8 vanavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, 08-08-08!
Lindo! ... Trouwen?
wel heel veel flessen wijn maar de zoals al eerder gezegd de ober is een goede vriend aan het worden en dus geen bedmateriaal, wel in ieder geval niet op die manierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die heb ik bewust uit zijn droom gelaten,
kans valt niet uit te sluiten dat hij daar naast ligt te dromen
Ik ga m'n best doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa reserveer jij het stadshuis in Eindhoven voor 8 over 8 vanavond
* pakt telefoon en belt BA voor een private charter plane *
Morgen Lindo. Hoe was je wijn en kaas avondje gegaan?quote:Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
was je nu ook al eens bij deze geweest ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa reserveer jij het stadshuis in Eindhoven voor 8 over 8 vanavond
* pakt telefoon en belt BA voor een private charter plane *
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
Jij in een witte jurk, dat is vragen om rode pasta saus of Ketchupquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doenmaar dan heb ik wel nog geen mooie witte jurk aan hoor
(alsof ik in een jurk zou gaan... en alsof ik in 't wit mag)
[..]
Morgen Lindo. Hoe was je wijn en kaas avondje gegaan?
Oeh, nog maar een dik uurtje werken en dan vakantie!!!!
Daarom. Doe maar niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij in een witte jurk, dat is vragen om rode pasta saus of Ketchup
Je mag van mij in alle kleuren, maar je moet wel wat roods aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga m'n best doenmaar dan heb ik wel nog geen mooie witte jurk aan hoor
(alsof ik in een jurk zou gaan... en alsof ik in 't wit mag)
Wijn en Kaas avond wasquote:Morgen Lindo. Hoe was je wijn en kaas avondje gegaan?
Oeh, nog maar een dik uurtje werken en dan vakantie!!!!
Rood? Rood? Ik heb niks roods!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je mag van mij in alle kleuren, maar je moet wel wat roods aan![]()
Zeg DAT was niet de bedoeling van de wijn & kaas avond!quote:[..]
Wijn en Kaas avond wasEerst wijn gedornken, kaas gegeten alleen toen kwam de ober en zijn we naar een portugees restaurant gegaan. Bekenden van mij dus veel meer wijn en drank (Macieira). Toen nog naar een of andere sleazy tent is Soho, dus
Geeneens rood ondergoed, ik hou van roodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Rood? Rood? Ik heb niks roods!
Ik ben als een rode lap voor een stier soms, dat wel
Hoho er is niets gebeurd we hebben ons alle 2 goed gedragen, afgezien dan de grote hoeveelheid drank. We zijn gewoon alleen naar huis gegaan (denk ook niet dat ik ergens meer toe in staat was)quote:Zeg DAT was niet de bedoeling van de wijn & kaas avond!Haha! O wacht, ja nou ja, opvrolijken was ook een deel van het doel, dus dat is goed gelukt volgens mij
Ik heb 1 rode boxer maar die's niet fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geeneens rood ondergoed, ik hou van rooddan maar rode rozen als trouwboeket
![]()
Zeg, dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:[..]
Hoho er is niets gebeurd we hebben ons alle 2 goed gedragen, afgezien dan de grote hoeveelheid drank. We zijn gewoon alleen naar huis gegaan (denk ook niet dat ik ergens meer toe in staat was)
1 keer, we gaan zaterdag weer. Bedankt dat je me eraan herrinerd hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je nu ook al eens bij deze geweest ?
http://www.london-eating.co.uk/2867.htm ?
Ja ik denk ik begin maar alvast aan mijn P.A. taken voor jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 keer, we gaan zaterdag weer. Bedankt dat je me eraan herrinerd hebt
Als Nuno & ik dan getrouwd zijn he.... mag ik dan ook van je diensten gebruik maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik denk ik begin maar alvast aan mijn P.A. taken voor je
wellicht heb je deze ook nog steeds niet utgevoerd
http://direct.tesco.com/q/N.1999759$4294966414/Nr.99.aspx
dat doe je nu toch ook alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Nuno & ik dan getrouwd zijn he.... mag ik dan ook van je diensten gebruik maken?
Borrachoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1 rode boxer maar die's niet fijn
Rood staat me niet. Worden blonde mensen zo bleek van
[..]
Zeg, dat zeg ik toch ook helemaal niet?Ik bedoelde alleen dat van het rustige avondje alleen niet veel terecht is gekomen
maar opgevrolikt worden is wel flink gelukt zo te lezen
Borracho!
Ik maakt een broma, lindoquote:
Ja dat zat er aan te komen hequote:En het begin was wel rustig en heb over heel veel dingen na kunnen denken, daarna liep het alleen een beetje uit de hand. Maar dat was wel te verwachten![]()
Niet van die losse! Vreselijk (dat zit niet eens lekker).quote:Ik hou niiet van boxers
daar beschik jij al hardstikke overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat doe je nu toch ook al
maar dan wil ik wel een aanpassing van de secundaire arbiedsvoorwaarden en dat ik dat ik ook af en toe over je huidige hulp in de huishouding mag beschikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |