Ik hou alleen van foto's van mezelf die ik zelf maak, zodat ik precies mijn goede hoeken (ja, im heb zequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie met dat ding maar met een grote boog om me heen gaan lopen. Ik plak niet mooi op foto's, en mijn acties als ik gedronken heb al helemaaaaaal niet!
Erik, zet die maar op de foto. Daar houdt ie van
Whehe, ja dat ken ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou alleen van foto's van mezelf die ik zelf maak, zodat ik precies mijn goede hoeken (ja, im heb ze) en goede lichtval en niet geheel onbelangrijk goede photoshop erop los kan laten.
Ik ben vrij zelden gecharmeerd van snaps van mezelf door anderen.
Je bent gek! Ik ken er best een aantal van je die door anderen genomen zijn en die er heel goed uit zien hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja dat ken ik
Ik wil eigenlijk nog wel eens een keer door jou in de photoshop genomen worden.
(Ja dat klonk natuurlijk weer ranziger dan is bedoeld)
Zeg, ga jij eens je verjaardag vieren jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent gek! Ik ken er best een aantal van je die door anderen genomen zijn en die er heel goed uit zien hoor
Ik ben ff visiteloos. Dus ik denk dat ik zometeen ff op mijn balkon in slaap ga vallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens je verjaardag vieren ja
... Totdat de visite al een uur lang staat te bellen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben ff visiteloos. Dus ik denk dat ik zometeen ff op mijn balkon in slaap ga vallen.
Ze hebben mijn telefoonnummer. En anders die van mijn moeder, die heeft ook een sleutelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Weemz het volgende:
[..]
... Totdat de visite al een uur lang staat te bellen...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze hebben mijn telefoonnummer. En anders die van mijn moeder, die heeft ook een sleutel
Af en toe wel hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Waarom ben je trouwens nooit meer op MSN?
strooit een royale hand met slaapzand uit over Ang3lquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapenben echt doodop and I don;t know why
Trusten allemaal, en een extra kus voor de wijn & kaas meneer
Jazeker! Ik ben nog nooit zo jarig geweestquote:
wie is hier nu de fossiel ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapenben echt doodop and I don;t know why
Trusten allemaal, en een extra kus voor de wijn & kaas meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |