He gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moible pay as you go broadband internet is zo geregeld![]()
En nou wilde ik net ruig Berlijnsgewijs mijn haar laten millimeteren?quote:Stroek heeft geen lang haar, ik wil alleen lang haar in bed
succes met inrichten morgen, en niet heel de winkel leeg shoppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
goeed weekend allemaal en Ang3l veel plezier in Berlijn
Dank je wel amor. Jij een fijn weekend met je nieuwe appartement.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
goeed weekend allemaal en Ang3l veel plezier in Berlijn
nog tips voor Ang3l die straks vertrekt ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berlijn was tofoktober en november weer terug
Sony Center, Holocaust Memorial (heel eng en indrukwekkend) en Tiergartenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:08 schreef Stroekie het volgende:
nog tips voor Ang3l die straks vertrekt ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo. We hebben weer eens goed huisgehoudne met Vampire.
Andrea, Amanda en Linda de physically challenged lesbian gangsters zijn dood
Ik ga mijn scjoenen nog ff in m'n tas proppen en slapen.
Morgen om 6:00 op
sorry, en dat is mijn mening, maar boycotten op olympisch gebied vind ik een beetje raar. Boycot je dan ook alles wat in china wordt vervaardigd of chinees voedsel of dingen die werkelijk met mensenrechten te maken hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dat toch mooi he, dat zwemmen op de olympische spelen.
Ik heb uit principe de opening niet gekeken, geboycot, maar dat zwemmen pakken ze me niet af, mensenrechten of niet.
Ik ben het met je eens, in zo verre dat ik vind dat je wel moet laten blijken dat je het niet eens bent met de situatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, en dat is mijn mening, maar boycotten op olympisch gebied vind ik een beetje raar. Boycot je dan ook alles wat in china wordt vervaardigd of chinees voedsel of dingen die werkelijk met mensenrechten te maken hebben?
De opening was trouwens echt supermooi en bijna met liefde gemaakt!
Ik heb er echt met kippenvel naar zitten kijken. Hoe mooi was dat zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
De opening was trouwens echt supermooi en bijna met liefde gemaakt!
Ik vond de medaileuitreiking bij judo en het winnen van die Koreaan ook erg ontroerend en mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb er echt met kippenvel naar zitten kijken. Hoe mooi was dat zeg![]()
![]()
Die opening...Sarah Brightman op die bol
... Hoe het vuur aangestoken werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |