ik ben weer net op tijd zie ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
zullen wij het hier wat spannender maken dan?![]()
jammer, ik had wel zin in een lekker, ehm, gesprekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan tmm bezig houden want ik kijk tv
misschien wil stroelkie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, ik had wel zin in een lekker, ehm, gesprek
goede gesprekken hebben TMM en ik al zeer regelmatigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien wil stroelkie wel
valt best wel mee, ik hou niet van strakke teugelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeps, je houdt me wel in de gaten zie ik
Jahaaa, kijk dit filmpje maar.. en stel je voor dat je het met surround system geluid beluistert en op plasma tv bekijktquote:
Ik voel me in sommige situatie's graag beteugeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel mee, ik hou niet van strakke teugels
Filmpje is verwijderd, maar als ik het zo zie is het gewoon van de opening? Die heb ik wel gezien hoor (niet met plasma en surround sound), maar ik heb gewoon een hekel aan Sarah Brightman., Die vent vond ik beter zingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jahaaa, kijk dit filmpje maar.. en stel je voor dat je het met surround system geluid beluistert en op plasma tv bekijkt![]()
vanaf 2:00 is echt wauw
plasser bahquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:28 schreef Cairon het volgende:
Yurithemaster wil jij aan mijn plasser zitten...
Je hebt Muad'Dib als avatar!
Bi La Kaifa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij lurken ze allemaal hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is iedereen? dit topic staat al 5 dagen open
Vindjehetgekquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij lurken ze allemaal hier
Post hier de lekkerste OS heren
Grun weer onveilig gemaakt ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
damn ik ben brak![]()
Dan maar een vrolijk deuntje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |