quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Over hoog gesproken.
[ afbeelding ]
Ik en mijn hoogtevrees hebben dat getrotseerd.
En bng dat ik was.
Daar zijn MItch & ik in Best ook in geweest. Hij wilde elke keer niet fatsoenlijk over de kop. "Hup! Doorschommelen Mitch! Doorschommelen!!"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ik ben net in de shake & roll geweest...
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik val in slaap op de bank. Ik kan geen film meer afkijken en geen hoofdstuk meer lezen of mijn ogen gaan dichtvallen. Ik gaap 's middags me een ongeluk op 't werk. Kom 's ochtends m'n bed niet uit hoe lang ik ook slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef Cybart het volgende:
angel...whats up with the sleeping thing....
En dan nu weer 2 korte vakanties plannen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val in slaap op de bank. Ik kan geen film meer afkijken en geen hoofdstuk meer lezen of mijn ogen gaan dichtvallen. Ik gaap 's middags me een ongeluk op 't werk. Kom 's ochtends m'n bed niet uit hoe lang ik ook slaap.
Ik heb vakantie nodig denk ik. Heb al in 2 of 3 jaar geen lange vakantie meer gehad volgens mij.
Ja alsof dat ff mijn keus was zegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan nu weer 2 korte vakanties plannen...
O ja? En waarom dan wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alsof dat ff mijn keus was zeg![]()
Zat niets anders op he!
Omdat Eef niet langer dan 1 week naar het buitenland mag vanwege een eventuele tumor. Remember?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat Eef niet langer dan 1 week naar het buitenland mag vanwege een eventuele tumor. Remember?
Kunnen we hier wat duidelijker zijn of moeten we alles radenquote:
moet hier dan alles van voor tot achter uitgesproken worden ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we hier wat duidelijker zijn of moeten we alles raden
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
En een kus voor jou ook
ben lui vandaag gisteren tot 12 uur gewerkt om 1 uur in bed en vanochtend om 8 uur weer op dus geen invuloefeningen aub.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet hier dan alles van voor tot achter uitgesproken worden ?
af en toe is er niets mis met een invul oefening
in de Cork and Bottleshop nabij West End in die kelder ?????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben lui vandaag gisteren tot 12 uur gewerkt om 1 uur in bed en vanochtend om 8 uur weer op dus geen invuloefeningen aub.![]()
Vanavond vrij dus kaas en wijn avond
Nee laten we maar vooral iets te raden over houdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet hier dan alles van voor tot achter uitgesproken worden ?
af en toe is er niets mis met een invul oefening
Goed zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:47 schreef Nuno_G het volgende:Vanavond vrij dus kaas en wijn avond
ik kwam mitch ook nog tegen in de grote tent. Btw met die roll over: wij waren zo hard aan het schommelen dat we al 3 keer over de kop gingen toen dat ding nog niet eens bezig was met draaienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zijn MItch & ik in Best ook in geweest. Hij wilde elke keer niet fatsoenlijk over de kop. "Hup! Doorschommelen Mitch! Doorschommelen!!"
Nee, een wine bar in de buurt hier, ben niet op zoek naar zo'n avondquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de Cork and Bottleshop nabij West End in die kelder ?????
daar heb ik een paar leuke avonden gehad
dank jequote:
ik heb mij daar keurig gedragen omdat ik die avond alleen op stap was met een hetero vriend van mij, en hij s avonds/s nachts weer keurig naast zijn eigen vriendin is gaan liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee, een wine bar in de buurt hier, ben niet op zoek naar zo'n avond
Hee! Ik ook nog daarnaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ik ben net in de shake & roll geweest...
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik ook, maar de wijn van tevoren heeft anders beslotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat jij helemaal niet zo van de wilde attracties was?
Maar er zijn wel leuke obers daar, als ik tenminste de goede wine bar in mijn hoofd hebquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mij daar keurig gedragen omdat ik die avond alleen op stap was met een hetero vriend van mij, en hij s avonds/s nachts weer keurig naast zijn eigen vriendin is gaan liggen
Ik ga ook 10x liever in een shake & roll of een dominator die weliswaar hoog is maar hard gaat zodat je niet continu hoog bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar de wijn van tevoren heeft anders besloten. En het stomme is, ik vermaakte me best in die Shake & Roll
. Wel een beetje een pijnlijke attractie.
Die zweefmolen is een heel ander verhaal. Ik ben echt in een lange tijd niet zo bang geweest. 60 fucking meter, en dan hang je aan touwtjes
. Ik kon alleen maar denken "ik ga vallen. Ik ga pijn hebben. Ik ga vallen". Niks van uitzicht ofzo gezien, niet kunnen genieten van het briesje dat er stond (klotewind
). Helemaal niks. ik was echt doodsbang
.
Copy thatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga ook 10x liever in een shake & roll of een dominator die weliswaar hoog is maar hard gaat zodat je niet continu hoog bent.
tekst zegt mij dan weer helemaal nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
zit de hele tijd in mijn hoofd sinds de "vagabundo" opmerking van Stroekie
Zijstraatje van West End, trappetje afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar er zijn wel leuke obers daar, als ik tenminste de goede wine bar in mijn hoofd heb
Daniela Mercury, Brasiliaanse zangeres. Ik hou enorm van haar muziek, live is het helemaal geweldig show etc. Elke keer als ze in Lisboa is probeer ik erheen te gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tekst zegt mij dan weer helemaal niets
wel proef ik dan weer de 2e hands chocolade die toen in mijn mond gestopt werd
zeg Cybartquote:
Wat ben je nu weer engelig/engels/engelachtig aan het kijken?!quote:
En dat is niks voor jou ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Kwam gister een collega aan met "In het weekend had ik een bruiloft en daar was een hele leuke jongen! Homo. Echt iets voor jou. Model geweest en zo" ... stuurt ie vandaag de foto's op van de brruiloft... is het Ruudje, de barmaan van de Pecheur
Neequote:
Kort maar Krachtigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Ik ben NAT! Met 3 personen onder 1 plu is toch niete cht helemaal je van het. Al waren we wel heel innovatoef door als een treintje achter elkaar synchroon te gaan lopenMaar goed, ik was de voorste dus mijn broek en spierwitte schoenen werden doelwit van de enoooorme regendruppels. "{
oh ja dat is heeeeelemaaaal jou typequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Kwam gister een collega aan met "In het weekend had ik een bruiloft en daar was een hele leuke jongen! Homo. Echt iets voor jou. Model geweest en zo" ... stuurt ie vandaag de foto's op van de brruiloft... is het Ruudje, de barmaan van de Pecheur
Nou hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh ja dat is heeeeelemaaaal jou type
Ja kan.quote:is het ok als ik vanaaf rond 18.30 ff op en neer kom om je sleutels op te pikken?
Mijn telefoonscherm is kapot dus ik kan je niet smsen
Mja. Hij's geen latino hequote:
het was nog droog toen we beegonnen met lopen, maar na 1 straat zei ik al "Wedden dat het gaat regenen?". En dan toch stug doorlopen he.quote:Waarom ga je dan ook naar buiten in de regen
Dat heb ik ook 1 keer geprobeerd, na 4 uur heb ik de moed opgegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef MisterO het volgende:
Zo de banden zijn geplakt, ik mag weer trots zijn op mijzelf
Het is een kwestie van oefenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 keer geprobeerd, na 4 uur heb ik de moed opgegeven![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer engelig/engels/engelachtig aan het kijken?!
Whaddiyoudo?
* It was f*cking brilliantquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg Cybart
laats een wat details los over je bliksembezoek aan London![]()
heb je het naar je zin gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |