Alleen swarma en ik wilde datquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mannelijke bezoekers van de reeks willen gaan paintballen tegenArnhem
!
Maar ik ben voor beide partijenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mannelijke bezoekers van de reeks Piet en Swarma willen gaan paintballen tegenArnhem
!
zo'n 20 jaar in Arnhem gewoond (lees: opgegroeid), dus ik ben down met me stadje jeweetsch... dammit, trage Pietje...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
.....want?
Ik vind het echt niet zon slecht idee hoor, beetje bowlen, airhockey, poolen, en voor de kansloze daters nog eventjes de stad inquote:
Jij en gevoelensquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg er gewoon een beetje kansloos gevoel bij
Hehe dat jij altijd faalt met je liften en de diehards dus kansloos noemt is een beetje jammerlijk heaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet zon slecht idee hoor, beetje bowlen, airhockey, poolen, en voor de kansloze daters nog eventjes de stad inBest leuk die vorige keren, en dat is inmiddels al weer eventjes terug dat bowlen
Fijn dat jij het er ook mee eens bentquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja spelen met ballen is leuk, kan Mikkie ook weer een keer zijn brute kant laten zien
Ontwijk maar eerst die schijven die op je af komen, is een stuk moeilijkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik gooi gemiddeld 30 punten! Beat that biatches!
Als iemand een schijf naar me mikt dan gooi ik zijn eigen knieschijf terug!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ontwijk maar eerst die schijven die op je af komen, is een stuk moeilijkerOfniet Mikkie
Dat zie ik 3 dagen van te voren wel! Alsof ik een agenda hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, we gaan Bowlen(ja CP je hebt helemaal gelijk) en ik stel de volgende data voor
Donderdag 4 september
Donderdag 11 September (of we gaan iets met vliegtuigen doen, ook leuk die dag)
Vrijdag 12 september
Zaterdag 13 september
Of is dat teveel keus
Ik kan eigenlijk alle Data wel maar prefereer donderdag 4 september
Veel plezier.... ik zal er niet zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, we gaan Bowlen(ja CP je hebt helemaal gelijk) en ik stel de volgende data voor
Donderdag 4 september
Donderdag 11 September (of we gaan iets met vliegtuigen doen, ook leuk die dag)
Vrijdag 12 september
Zaterdag 13 september
Of is dat teveel keus
Ik kan eigenlijk alle Data wel maar prefereer donderdag 4 september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef LastRequest het volgende:
Hee jij bent degene die telkens zo plant dat ik niet kan!
Jij wil alle aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan doen we het gewoon int weekend en neem je jemee
![]()
Dat laatste is dan weer zo'n toevoeging die je op de avond zelf toch vergeetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook liever donderdag!
Ga gewoon op tijd naar huis
Gelijk de ritssluiting los!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
Ja, dus? Dan kun je toch mooi in één keer door! Hendig bukken met een litteken
Bestel dan meteen voor ons dat rondje dat we nog tegoed hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom wel een biertje drinken op de achtergrond.
Kutolifantquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bestel dan meteen voor ons dat rondje dat we nog tegoed hebben.
Ik wilde daarstraks al zeggen ik hoor dat sommigen nog een rondje tegoed hebben maar ik dacht ik hou me er wel buitenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bestel dan meteen voor ons dat rondje dat we nog tegoed hebben.
Die arme studenten kunnen zich nogal druk maken om een rondje blijkbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde daarstraks al zeggen ik hoor dat sommigen nog een rondje tegoed hebben maar ik dacht ik hou me er wel buiten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom wel een biertje drinken op de achtergrond.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan, zo te zien
Die Miesjel kan veel te goed bowlenquote:
Als Miesjel z'n eigen schoenen en bal meeneemt vrees ik het ergstequote:
Ja maar ik heb wel een titel te verdedigen. Of naja: twee titels. Eén titel van de hoogste score op de avond, en een titel voor meeste lompe speler van de avondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Interesseert mij toch niet wie er wint met bowlen?
Ik was toen onderweg naar een hogere score toen we moesten stoppen, nadat ik de magische drie bier op had weet je nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een titel te verdedigen. Of naja: twee titels. Eén titel van de hoogste score op de avond, en een titel voor meeste lompe speler van de avond
The Stig stylequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kom wel op de motor, houd ik me pak en helm op, lijkt me wel zo verantwoordhelemaal als we langs de airhockey tafel komen
Onderweg, onderweg. Wie zegt dat je niet alles in de goot had gegooid erna? Het gaat om keihard winstpunten hier menneke, geen redeneringen van 'ja maar', 'stel dat' en 'als'...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik was toen onderweg naar een hogere score toen we moesten stoppen, nadat ik de magische drie bier op had weet je nog
Dan ga ik proberen een ster in je vizier te hockeyenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kom wel op de motor, houd ik me pak en helm op, lijkt me wel zo verantwoordhelemaal als we langs de airhockey tafel komen
Dan heb je geluk dat ik niet kom bowlen! Er zit namelijk vrij weinig verschil bij mij tussen kogelstoten en bowlen! Die tweede titel win ik zo!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een titel te verdedigen. Of naja: twee titels. Eén titel van de hoogste score op de avond, en een titel voor meeste lompe speler van de avond
Kleintjequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
Mja, dan moeten jullie dus niet bij Ovum gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:08 schreef LastRequest het volgende:
Als LG en ik bij Ovum gaan zijn we die vrijdag op introkamp!
Wat zeg je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja! ik sta in de B4You maar heb het zelf nog niet gelezeneens even navragen maar
Niet als het op vrijdag isquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoezo sluit toch mooi op elkaar aan de meet en ovum ?
Ik ga m'n best doen er 4 sept te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet kon misschien iets regelen had ie gezegd..
Klopt helemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn moeder nog nooit gezien
Op msn welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht ik ook, probeer 't maar zeg niks toe op dit moment
.
jij word dat jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik wordt gewoon maar op de komerslijst gezet?
ja want ik heb die avond een spellingscursus namelijkquote:
geeft niksquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja want ik heb die avond een spellingscursus namelijk
Héquote:
Gast^2, hoe kom je nou weer bij de 9e.quote:
Dacht ik ook maar hij bedoelde 9e meetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast^2, hoe kom je nou weer bij de 9e.
Oh verrek jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef LastRequest het volgende:
Dacht ik ook maar hij bedoelde 9e meet
quote:
Nouja, als jij midden in kroeg je shirtje omhoog trekt en bijna je bh uit doet dan vind ik dat inderdaad ook niet echt onder de noemen 'normaal gedrag' vallen. Maar om daar nou bang van te worden...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
Anna was een beetje boos op me, ze vond dat ik me schandalig gedragen had, maar na wat gepraat kwamen we er toch achter dat zij zich gewoon een beetje aanstelde
Want ze is beetje bang voor dronken mensen ofzo, schijnt bij haar vriendinnengroep van de middelbare nog wel eens goed fout te gaan dan ofzoen was bang dat dat bij mij ook ging gebeuren
Sinds wanneer is die regel gebroken dat wat er op meets gebeurt niet online wordt gezet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, als jij midden in kroeg je shirtje omhoog trekt en bijna je bh uit doet dan vind ik dat inderdaad ook niet echt onder de noemen 'normaal gedrag' vallen. Maar om daar nou bang van te worden...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die daar echt baat bij heeft he
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die daar echt baat bij heeft he
Die regel is andersom juist; wat er op meets gebeurd, wordt uitgebreid achteraf besproken op t forum.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die regel gebroken dat wat er op meets gebeurt niet online wordt gezet?
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:34 schreef Misstique het volgende:
Ter leeringh ende vermeack.
Nee sorry, ik werk fulltime, dus doordeweeks meeten kan echt niet.quote:
Dat je niet komt, okay, maar dit is wel een hele gare kutsmoesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee sorry, ik werk fulltime, dus doordeweeks meeten kan echt niet..
Ik woon niet in Nijmegen hè? Tis niet echt naast de deur voor me ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat je niet komt, okay, maar dit is wel een hele gare kutsmoes
Hij staat op de gastenlijstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweest.
Ik ben niet van plan om met haar alleen nog op school te zitten 's avondsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een wat, duurt vast niet de hele avond
.
Boeiequote:
Bierdrinken is ook een onderdeel van de triathlon. Bier Bowl Pool en Airhockeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk 't wel jaquote:
Ik vind dat eigenlijk wel een pleonasme, Lompe Mikkie is net zoiets als groen gras..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeie. Als je maar niet lomper bent dan Mikkie komt alles goed
.
Met ze 500 frientjuhsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, kan die meteen vragen of de persoon in kwestie hyves heeft.. voor zijn virtuele player imago
jaloezie alert!!!quote:
Hup, bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want als je terrasvrees hebt kan je niet reserveren
Maar fijn dat ik uitgezonderd wordt!!
i second thatquote:
Als ik niet bij de harde kern hoor hoef ik ook niet te bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook al gereserveerd hoorzelfs cocktail volgends mij.... lr aan de beurt
Ja, maar van 9:00 tot 17:00 uur in Venray? Dus ook nog stuk reizen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook weer gewoon stage dan
OMG dat wil je niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
als jij dat wil zal ik speciaal een stuk reizen
In z'n cabrio dan hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
als jij dat wil zal ik speciaal een stuk reizen
Ik vind dat jij wel bij de harde kern hoort.. ook al behoorlijk wat meets meegeweest toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als ik niet bij de harde kern hoor hoef ik ook niet te bellen![]()
Plus dat ik een belfobie heb
Oh en ik doe niet aan bierdrinken.
Serieus gast, als je een bowlingbal tegen je aankrijgt donderdag zou ik er niet raar van opkijken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag je laats rijden ik herken je nummerbord!!! ook iets met een M aan t begin!
Je bent wel heel serieus sgat gastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus gast, als je een bowlingbal tegen je aankrijgt donderdag zou ik er niet raar van opkijken..
Ik niet iig, ga dat niet redden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
gaan we nog eten of iets van te voren ?
Huhquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
owja bowlen !! half 10 is goed 2 banen ook denk ik 6 man per baan ofzo ? wel 2 banen die zo naast elkaar liggen en niet met de rug tegen elkaar zitten
Zeg!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeie. Als je maar niet lomper bent dan Mikkie komt alles goed
.
Oh ja, als je niet komt zou ik je telefoon ff uitzettenquote:
Maar ik neem aan, dat als ik twee banen reserveer ze ze naast elkaar zetten..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
moet ik een paint maken
je hebt zon ballen dispensor en aan weerkanten bankjes zodat je tegenover elkaar zit en de baan daarnaast zit je dus met je rug tegen de ander aan dat is niet leuk als je die banen hebt
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
ondaks mn slechte paint snapt yasha het!!! ze kan bellen
Het is hendig sjiek om dat er ff bij te zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik neem aan, dat als ik twee banen reserveer ze ze naast elkaar zetten..
Ja uhhm per baan zijn er 2 rijen stoeltjes, dus je zit met 2 banen altijd met 1 zon rugzitter. Maar vorige keer stonden we toch meer beetje bij die tafels te ouwehoerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
moet ik een paint maken
je hebt zon ballen dispensor en aan weerkanten bankjes zodat je tegenover elkaar zit en de baan daarnaast zit je dus met je rug tegen de ander aan dat is niet leuk als je die banen hebt
we hadden ook maar 1 baan toch toen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja uhhm per baan zijn er 2 rijen stoeltjes, dus je zit met 2 banen altijd met 1 zon rugzitter. Maar vorige keer stonden we toch meer beetje bij die tafels te ouwehoeren
quote:
Is het niet een half cirkeltje per baan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja uhhm per baan zijn er 2 rijen stoeltjes, dus je zit met 2 banen altijd met 1 zon rugzitter. Maar vorige keer stonden we toch meer beetje bij die tafels te ouwehoeren
Ik had voor dat hij die paint maakte de uitleg al begrepen:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Yasha hoe krijg je het voor mekaar om de tekstuele uitleg niet te begrijpen, en die paint wel
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Yasha hoe krijg je het voor mekaar om de tekstuele uitleg niet te begrijpen, en die paint wel
jij eet niet meer ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Mikkie het volgende:
Eten is een no-go voor mij.
Als er een paar een collegekaart laten zien is het meestal al lang goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Studententarief: Op vertoon van collegekaart van alle bowlers.
Maandag t/m vrijdag tot 18.00 uur ¤ 18,00
Donderdag na 22.00 uur ¤ 18,00
Heeft iedereen een collegekaart? Of misschien kunnen we 1 baan met een collegekaart vol krijgen?
HBO is toch ook gewoon collegekaart? NEE, dit niet beledigdend bedoeld
Ik ga in hongerstaking tijdens de ramadan.quote:
het verschil is 1 euro pp had ik al gezien dus boeiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Studententarief: Op vertoon van collegekaart van alle bowlers.
Maandag t/m vrijdag tot 18.00 uur ¤ 18,00
Donderdag na 22.00 uur ¤ 18,00
Heeft iedereen een collegekaart? Of misschien kunnen we 1 baan met een collegekaart vol krijgen?
HBO is toch ook gewoon collegekaart? NEE, dit niet beledigdend bedoeld
No shit, ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een studentenpas.
Het scheelt dan ook 7 euro ppquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow 1 euro is niet echt de moeite waard.
Dan, gaat om 't aantal banenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel mensen gingen er nu mee, zou je dat van te voren moeten zeggen dan van die pas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |