Ik ben niet van plan om met haar alleen nog op school te zitten 's avondsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een wat, duurt vast niet de hele avond
.
Boeiequote:
Bierdrinken is ook een onderdeel van de triathlon. Bier Bowl Pool en Airhockeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk 't wel jaquote:
Ik vind dat eigenlijk wel een pleonasme, Lompe Mikkie is net zoiets als groen gras..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeie. Als je maar niet lomper bent dan Mikkie komt alles goed
.
Met ze 500 frientjuhsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, kan die meteen vragen of de persoon in kwestie hyves heeft.. voor zijn virtuele player imago
jaloezie alert!!!quote:
Hup, bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want als je terrasvrees hebt kan je niet reserveren
Maar fijn dat ik uitgezonderd wordt!!
i second thatquote:
Als ik niet bij de harde kern hoor hoef ik ook niet te bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook al gereserveerd hoorzelfs cocktail volgends mij.... lr aan de beurt
Ja, maar van 9:00 tot 17:00 uur in Venray? Dus ook nog stuk reizen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook weer gewoon stage dan
OMG dat wil je niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
als jij dat wil zal ik speciaal een stuk reizen
In z'n cabrio dan hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
als jij dat wil zal ik speciaal een stuk reizen
Ik vind dat jij wel bij de harde kern hoort.. ook al behoorlijk wat meets meegeweest toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als ik niet bij de harde kern hoor hoef ik ook niet te bellen![]()
Plus dat ik een belfobie heb
Oh en ik doe niet aan bierdrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |