Serieus gast, als je een bowlingbal tegen je aankrijgt donderdag zou ik er niet raar van opkijken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag je laats rijden ik herken je nummerbord!!! ook iets met een M aan t begin!
Je bent wel heel serieus sgat gastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus gast, als je een bowlingbal tegen je aankrijgt donderdag zou ik er niet raar van opkijken..
Ik niet iig, ga dat niet redden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
gaan we nog eten of iets van te voren ?
Huhquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
owja bowlen !! half 10 is goed 2 banen ook denk ik 6 man per baan ofzo ? wel 2 banen die zo naast elkaar liggen en niet met de rug tegen elkaar zitten
Zeg!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeie. Als je maar niet lomper bent dan Mikkie komt alles goed
.
Oh ja, als je niet komt zou ik je telefoon ff uitzettenquote:
Maar ik neem aan, dat als ik twee banen reserveer ze ze naast elkaar zetten..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
moet ik een paint maken
je hebt zon ballen dispensor en aan weerkanten bankjes zodat je tegenover elkaar zit en de baan daarnaast zit je dus met je rug tegen de ander aan dat is niet leuk als je die banen hebt
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
ondaks mn slechte paint snapt yasha het!!! ze kan bellen
Het is hendig sjiek om dat er ff bij te zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik neem aan, dat als ik twee banen reserveer ze ze naast elkaar zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |