Waarom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan, zo te zien
Die Miesjel kan veel te goed bowlenquote:
Als Miesjel z'n eigen schoenen en bal meeneemt vrees ik het ergstequote:
Ja maar ik heb wel een titel te verdedigen. Of naja: twee titels. Eén titel van de hoogste score op de avond, en een titel voor meeste lompe speler van de avondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Interesseert mij toch niet wie er wint met bowlen?
Ik was toen onderweg naar een hogere score toen we moesten stoppen, nadat ik de magische drie bier op had weet je nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een titel te verdedigen. Of naja: twee titels. Eén titel van de hoogste score op de avond, en een titel voor meeste lompe speler van de avond
The Stig stylequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kom wel op de motor, houd ik me pak en helm op, lijkt me wel zo verantwoordhelemaal als we langs de airhockey tafel komen
Onderweg, onderweg. Wie zegt dat je niet alles in de goot had gegooid erna? Het gaat om keihard winstpunten hier menneke, geen redeneringen van 'ja maar', 'stel dat' en 'als'...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik was toen onderweg naar een hogere score toen we moesten stoppen, nadat ik de magische drie bier op had weet je nog
Dan ga ik proberen een ster in je vizier te hockeyenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kom wel op de motor, houd ik me pak en helm op, lijkt me wel zo verantwoordhelemaal als we langs de airhockey tafel komen
Dan heb je geluk dat ik niet kom bowlen! Er zit namelijk vrij weinig verschil bij mij tussen kogelstoten en bowlen! Die tweede titel win ik zo!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een titel te verdedigen. Of naja: twee titels. Eén titel van de hoogste score op de avond, en een titel voor meeste lompe speler van de avond
Kleintjequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
Mja, dan moeten jullie dus niet bij Ovum gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:08 schreef LastRequest het volgende:
Als LG en ik bij Ovum gaan zijn we die vrijdag op introkamp!
Wat zeg je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja! ik sta in de B4You maar heb het zelf nog niet gelezeneens even navragen maar
Niet als het op vrijdag isquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoezo sluit toch mooi op elkaar aan de meet en ovum ?
Ik ga m'n best doen er 4 sept te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet kon misschien iets regelen had ie gezegd..
Klopt helemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn moeder nog nooit gezien
Op msn welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht ik ook, probeer 't maar zeg niks toe op dit moment
.
jij word dat jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik wordt gewoon maar op de komerslijst gezet?
ja want ik heb die avond een spellingscursus namelijkquote:
geeft niksquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja want ik heb die avond een spellingscursus namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |