Serieus gast, als je een bowlingbal tegen je aankrijgt donderdag zou ik er niet raar van opkijken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag je laats rijden ik herken je nummerbord!!! ook iets met een M aan t begin!
Je bent wel heel serieus sgat gastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus gast, als je een bowlingbal tegen je aankrijgt donderdag zou ik er niet raar van opkijken..
Ik niet iig, ga dat niet redden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
gaan we nog eten of iets van te voren ?
Huhquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
owja bowlen !! half 10 is goed 2 banen ook denk ik 6 man per baan ofzo ? wel 2 banen die zo naast elkaar liggen en niet met de rug tegen elkaar zitten
Zeg!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeie. Als je maar niet lomper bent dan Mikkie komt alles goed
.
Oh ja, als je niet komt zou ik je telefoon ff uitzettenquote:
Maar ik neem aan, dat als ik twee banen reserveer ze ze naast elkaar zetten..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
moet ik een paint maken
je hebt zon ballen dispensor en aan weerkanten bankjes zodat je tegenover elkaar zit en de baan daarnaast zit je dus met je rug tegen de ander aan dat is niet leuk als je die banen hebt
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
ondaks mn slechte paint snapt yasha het!!! ze kan bellen
Het is hendig sjiek om dat er ff bij te zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik neem aan, dat als ik twee banen reserveer ze ze naast elkaar zetten..
Ja uhhm per baan zijn er 2 rijen stoeltjes, dus je zit met 2 banen altijd met 1 zon rugzitter. Maar vorige keer stonden we toch meer beetje bij die tafels te ouwehoerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
moet ik een paint maken
je hebt zon ballen dispensor en aan weerkanten bankjes zodat je tegenover elkaar zit en de baan daarnaast zit je dus met je rug tegen de ander aan dat is niet leuk als je die banen hebt
we hadden ook maar 1 baan toch toen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja uhhm per baan zijn er 2 rijen stoeltjes, dus je zit met 2 banen altijd met 1 zon rugzitter. Maar vorige keer stonden we toch meer beetje bij die tafels te ouwehoeren
quote:
Is het niet een half cirkeltje per baan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja uhhm per baan zijn er 2 rijen stoeltjes, dus je zit met 2 banen altijd met 1 zon rugzitter. Maar vorige keer stonden we toch meer beetje bij die tafels te ouwehoeren
Ik had voor dat hij die paint maakte de uitleg al begrepen:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Yasha hoe krijg je het voor mekaar om de tekstuele uitleg niet te begrijpen, en die paint wel
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Yasha hoe krijg je het voor mekaar om de tekstuele uitleg niet te begrijpen, en die paint wel
jij eet niet meer ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Mikkie het volgende:
Eten is een no-go voor mij.
Als er een paar een collegekaart laten zien is het meestal al lang goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Studententarief: Op vertoon van collegekaart van alle bowlers.
Maandag t/m vrijdag tot 18.00 uur ¤ 18,00
Donderdag na 22.00 uur ¤ 18,00
Heeft iedereen een collegekaart? Of misschien kunnen we 1 baan met een collegekaart vol krijgen?
HBO is toch ook gewoon collegekaart? NEE, dit niet beledigdend bedoeld
Ik ga in hongerstaking tijdens de ramadan.quote:
het verschil is 1 euro pp had ik al gezien dus boeiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Studententarief: Op vertoon van collegekaart van alle bowlers.
Maandag t/m vrijdag tot 18.00 uur ¤ 18,00
Donderdag na 22.00 uur ¤ 18,00
Heeft iedereen een collegekaart? Of misschien kunnen we 1 baan met een collegekaart vol krijgen?
HBO is toch ook gewoon collegekaart? NEE, dit niet beledigdend bedoeld
No shit, ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een studentenpas.
Het scheelt dan ook 7 euro ppquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow 1 euro is niet echt de moeite waard.
Dan, gaat om 't aantal banenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel mensen gingen er nu mee, zou je dat van te voren moeten zeggen dan van die pas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |