Dat zie ik 3 dagen van te voren wel! Alsof ik een agenda hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, we gaan Bowlen(ja CP je hebt helemaal gelijk) en ik stel de volgende data voor
Donderdag 4 september
Donderdag 11 September (of we gaan iets met vliegtuigen doen, ook leuk die dag)
Vrijdag 12 september
Zaterdag 13 september
Of is dat teveel keus
Ik kan eigenlijk alle Data wel maar prefereer donderdag 4 september
Veel plezier.... ik zal er niet zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, we gaan Bowlen(ja CP je hebt helemaal gelijk) en ik stel de volgende data voor
Donderdag 4 september
Donderdag 11 September (of we gaan iets met vliegtuigen doen, ook leuk die dag)
Vrijdag 12 september
Zaterdag 13 september
Of is dat teveel keus
Ik kan eigenlijk alle Data wel maar prefereer donderdag 4 september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef LastRequest het volgende:
Hee jij bent degene die telkens zo plant dat ik niet kan!
Jij wil alle aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan doen we het gewoon int weekend en neem je jemee
![]()
Dat laatste is dan weer zo'n toevoeging die je op de avond zelf toch vergeetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook liever donderdag!
Ga gewoon op tijd naar huis
Gelijk de ritssluiting los!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
Ja, dus? Dan kun je toch mooi in één keer door! Hendig bukken met een litteken
Bestel dan meteen voor ons dat rondje dat we nog tegoed hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom wel een biertje drinken op de achtergrond.
Kutolifantquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bestel dan meteen voor ons dat rondje dat we nog tegoed hebben.
Ik wilde daarstraks al zeggen ik hoor dat sommigen nog een rondje tegoed hebben maar ik dacht ik hou me er wel buitenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bestel dan meteen voor ons dat rondje dat we nog tegoed hebben.
Die arme studenten kunnen zich nogal druk maken om een rondje blijkbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde daarstraks al zeggen ik hoor dat sommigen nog een rondje tegoed hebben maar ik dacht ik hou me er wel buiten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom wel een biertje drinken op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |