Ja oké, maar nu pwnd Lauren Heidi recht in haar graftakkenfacequote:
Dat was toch deze aflevering?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja oké, maar nu pwnd Lauren Heidi recht in haar graftakkenface
quote:
quote:
Nee toch niet volgens mij, je zag wel dat voorstukje dat ze stonden te praten daarover.quote:
jahaaa, alleen echte The Hills kijkers weten waar die film is!!quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jahaaa, alleen echte The Hills kijkers weten waar die film is!!
Er is geen film, waarom denk je dat het een roddel is?quote:
daarom ga ik maarquote:
ja maar er kan toch een echte film zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er is geen film, waarom denk je dat het een roddel is?
Neen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar er kan toch een echte film zijn![]()
net zoals dat 16jarige disneysletje
quote:
Alleen omdat je UI zo geil isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:36 schreef McFearless het volgende:
Plaats mijn UI ook even bij the Hills fanclub. Lauren is echt kkgeil.
frutquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:40 schreef BigKahuna het volgende:
hoe vinden jullie mn the hills fanclub banner?
PK is backquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Die blikken van Heidi en Spencer altijd_!
neequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:43 schreef gers het volgende:
mag ik ook bij de fanclub ondanks dat ik een newbie ben
quote:
quote:
quote:
WEet je hoeveel moeite dat isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:46 schreef slindenau het volgende:
Whehe, prutser...je hebt de OP helemaal verneukt.
Je moet niet het eerste beste lettertype pakken en blauw aanklikken, zo werkt dat niet
Gebruik op zn minst de zelfde kleur ofzo
Mooi iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hou je mond
- Ik zei niks
Hou je mond
- Okéhehehe
prachtig was datquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hou je mond
- Ik zei niks
Hou je mond
- Okéhehehe
Loquote:
Ebolalodie, Jen Bunny, Heidi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:56 schreef Fortitudo het volgende:
geil wijf
maja wie niet in dat program
heidiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:56 schreef Fortitudo het volgende:
geil wijf
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:56 schreef Fortitudo het volgende:
geil wijf
gastquote:
Echt een stoere niggahboyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:59 schreef BigKahuna het volgende:
Idd
Ja er was geen electriciteit en water, nu ben ik gangsta gangsta ofnoh??
quote:
Zet daar nog maar twee 0'en achterquote:
whehequote:
Iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:06 schreef 2609 het volgende:
wtf man wat is dat voor batty waar lauren nou mee uit is
*eens isquote:
Jij bent toch ook een The Hills kijker?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:06 schreef 2609 het volgende:
wtf man wat is dat voor batty waar lauren nou mee uit is
quote:You said the way my blue eyes shined,
Put those Georgia stars to shame that night
I said: "That's a lie"
Just a boy in a Chevy truck,
That had a tendency of gettin' stuck,
On backroads at night
An' I was right there beside him all summer long
An' then the time we woke up to find that summer'd gone
But when you think: Tim McGraw,
I hope you think my favorite song
The one we danced to all night long:
The moon like a spotlight on the lake
When you think happiness,
I hope you think: "That little black dress"
Think of my head on your chest,
An' my old faded blue jeans
When you think Tim McGraw,
I hope you think of me
September saw a month of tears,
An' thankin' God that you weren't here,
To see me like that
But in a box beneath my bed,
Is a letter that you never read,
From three summers back
It's hard not to find it all a little bitter sweet,
An' lookin' back on all of that, it's nice to believe:
When you think: Tim McGraw,
I hope you think my favorite song
The one we danced to all night long:
The moon like a spotlight on the lake
I hope you think of me
And I'm back for the first time since then:
I'm standin' on your street,
An' there's a letter left on your doorstep,
An' the first thing that you'll read:
Is: "When you think: Tim McGraw,
"I hope you think my favorite song"
Some day you'll turn your radio on,
I hope it takes you back to that place
I hope you think of me
Oh, think of me,
Mmmm
You said the way my blue eyes shined,
Put those Georgia stars to shame that night
I said: "That's a lie"
jaa maar was van 1 uur tot kwart voor 4 er niet dus ik heb gemist waar zij die homo van kentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een The Hills kijker?
Vanavond wss wel nog om 21:35 zoals altijd. Dan met de meer recente afleveringen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:10 schreef 2609 het volgende:
die whitney zou ik ook wel doen denk ikkomt het morgen ook weer??
Hij kwam voor een fotoshoot. En blijkbaar hadden ze al eerder samen een shoot gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:12 schreef 2609 het volgende:
[..]
jaa maar was van 1 uur tot kwart voor 4 er niet dus ik heb gemist waar zij die homo van kent
Hij is een modelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:12 schreef 2609 het volgende:
[..]
jaa maar was van 1 uur tot kwart voor 4 er niet dus ik heb gemist waar zij die homo van kent
liefquote:
ow noes *kras*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens tvgids.nl komt het vanavond niet
ja maar kan niet altijd de afleveringen zien doordeweeks dus ik weet niet allesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
2609 vorig deel ergens zei je toch ook dat je The Hills keek?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens tvgids.nl komt het vanavond niet
Ah, dat heb je wel eens. Ik vergat het een paar dagen geledenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:16 schreef 2609 het volgende:
[..]
ja maar kan niet altijd de afleveringen zien doordeweeks dus ik weet niet alles
Je bent gay als je niet kijkt :pquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:27 schreef Triptamine het volgende:
ben je effe werken, is dit een theHillsgayfanzone topic geworden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Mark Jacobs loopt wel in een mooie blauwe trainingsbroek rondt
Nee hoor, ik ken lekkere wijven in het echte leven, dus heb geen the Hills nodigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bent gay als je niet kijkt :p
Bek houwequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:27 schreef Triptamine het volgende:
ben je effe werken, is dit een theHillsgayfanzone topic geworden
quote:
Je mama, prutserquote:
Het is bijna af. En zelf kom je toch ook niet met een voorstel.?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:Wij mochten het niet over emo's hebben en nu gaat het al 2 delen over die fake american shit
![]()
Blonde borderline volblafhoeren zoals iemand het al eens noemde zijn het.
Mag ik ook een keer klagen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is bijna af. En zelf kom je toch ook niet met een voorstel.?
iddquote:
tetten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar ik moet toch gaan eten, verander het onderwerp maar als jullie willen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:28 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.zoei.nl/showbi(...)conrad-sex-tape.html
goed ideequote:
Eensquote:
dat, en de laatste cd van Beef, die jullie eigenlijk allemaal verplicht moeten downloadenquote:
Mien topiques worden tegenwoordig al veeuulll snellah geslotenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:43 schreef GasTurbine het volgende:
RickoKun-topic:
Mensen die baggertopics maken/openen
Wacht maar ik kom naar je toe in het rijksmusuemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:15 schreef De_Ananas het volgende:
Postmortem is homo.
Ah, de gulden middenweg, diplomatiek hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:48 schreef GasTurbine het volgende:
Volgende topic; Countrycavia's in Den Haag
boks ouwequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:51 schreef GasTurbine het volgende:
Maar ik ben ff cossacks playing.
boks (Y) (H)
my worldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik luistern nu naar fat joe en big pun!!!!!!!!!!!!!!
Kijk je ondertitel, en iemand had het over sjonnie.quote:
Dan alsnogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kijk je ondertitel, en iemand had het over sjonnie.
*Fap fap*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben wedergekeerd.
Ik zou dat nog niet wegkrijgen in twaalf uur man. Hoe zorgen die gasten er voor dat ze niet vol komen te zitten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:26 schreef BigKahuna het volgende:
The next day, he ate 100 roasted pork buns in 12 minutes.
Ze zitten harstikke vol. Was laatst een programma over de kampioen in Japan op tv. Hij had 12 kilo gegeten in no time. Toen hij klaar was voelde hij dat z'n ingewanden verschoven waren omdat z'n buik zo groot was geworden. Ze kunnen het braakgevoel veel langer onderdrukken dan wij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet wegkrijgen in twaalf uur man. Hoe zorgen die gasten er voor dat ze niet vol komen te zitten?
Ziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zitten harstikke vol. Was laatst een programma over de kampioen in Japan op tv. Hij had 12 kilo gegeten in no time. Toen hij klaar was voelde hij dat z'n ingewanden verschoven waren omdat z'n buik zo groot was geworden. Ze kunnen het braakgevoel veel langer onderdrukken dan wij.
Haha kaatjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef gers het volgende:
kut moet morgen weer werken
kan dus niet chickies husselen in het kaatje
das juist het nadeel bij die emo's weet je niet of het een wijf of een kerel isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha kaatje3/4 jaar terug was het daar wel erg relax hoor, nu is het een emo hol
Zeg ik oss dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:36 schreef gers het volgende:
[..]
das juist het nadeel bij die emo's weet je niet of het een wijf of een kerel is
maar welke tent in Oss moet ik dan heen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet wegkrijgen in twaalf uur man. Hoe zorgen die gasten er voor dat ze niet vol komen te zitten?
Zo'n dun mannetje, en hoe ie vreetquote:
Ik wil z'n schijt wel eens zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo'n dun mannetje, en hoe ie vreet
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil z'n schijt wel eens zien
Ik wil wel zien hoe dicht zijn kransslagader zitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil z'n schijt wel eens zien
We gaan nooit naar vaste kroegen. Maar er zijn daar zoveel leuke kroegjes/tenten dat je er gewoon 1 moet uitzoeken die leuk is. Bijvoorbeeld dat grote plein met onder meer de super enzo. Daartegenover zitten een hoop leuke tentjes, en die straatjes eromheen.quote:
ja maar het suckie van stappen in nijmegen in terug naar huis gaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
We gaan nooit naar vaste kroegen. Maar er zijn daar zoveel leuke kroegjes/tenten dat je er gewoon 1 moet uitzoeken die leuk is. Bijvoorbeeld dat grote plein met onder meer de super enzo. Daartegenover zitten een hoop leuke tentjes, en die straatjes eromheen.
Zoek vrienden waar je in Nijmegen bij kunt blijven slapen. Of bij zo'n leuke studente kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar het suckie van stappen in nijmegen in terug naar huis gaan
hendige sjieke oplossingquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zoek vrienden waar je in Nijmegen bij kunt blijven slapen. Of bij zo'n leuke studente kan natuurlijk ook
Lambal, "dagje". Ik heb deze week 45 uur gemaakt, en wel 6 topics gemist volgens mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Dagje werken en ik mis anderhalf topic
10 uur vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Lambal, "dagje". Ik heb deze week 45 uur gemaakt, en wel 6 topics gemist volgens mij
Lief dat je me hebt gemist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor mij ging het anders heel snel. [ afbeelding ]
quote:
Ga eens deaud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
weer die kutmongool met zn bold posts ?
Én zijn superman teken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
weer die kutmongool met zn bold posts ?
Omdat ik 47 uur heb moeten F5'en bij GS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het zo? en niet gewoon dood ?
dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ik 47 uur heb moeten F5'en bij GS.
Heb je nog nooit GS bezocht?quote:
jawel maar dan ga je toch niet gelijk met eau ipv o typen of ben je echt zo'n mongool?quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
jawel maar dan ga je toch niet gelijk met eau ipv o typen of ben je echt zo'n mongool?
HET IS GOEDVERDOEMME MET 1 L VUILE KEAULERE HOERRRRRRR!quote:
Ik had daar op m`n werk al een ban gekregen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is GS?
Toch geen GeenStijl?
Zo ja Juicyhil moet verbannen worden, zo nee, Juicyhil moet verbannen worden!!
quote:
Rot op mênnus debielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HET IS GOEDVERDOEMME MET 1 L VUILE KEAULERE HOERRRRRRR!
Mag ik u vragen waarom?quote:
Omdat je zo achterlijk gaat typen als die debieltjes op geenstijl met 'eau' ipv 'o', en omdat je alles in bold typt, en omdat je overal je supermanteken als PI gebruikt.quote:
Laat hem lekker, dat is toch niet iets waar je je druk over kan makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vind jij t geen idioot dan met zn Supermanteken, eau, en alles in bold?
Ik maak me niet druk hoor. Ik vraag me af waarom ie dat doetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat hem lekker, dat is toch niet iets waar je je druk over kan maken![]()
Na een tijdje reageert niemand er meer op en dan gaat ie weer normaal posten.
Een kwaliteitspost dient direct herkent te worden en een goede lay-out te hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omdat je zo achterlijk gaat typen als die debieltjes op geenstijl met 'eau' ipv 'o', en omdat je alles in bold typt, en omdat je overal je supermanteken als PI gebruikt.
Waarom doe je dat in godsnaam?
Wat is er erg aan Simple Plan, ik weet zeker dat ik niet de enige FOK!-ker ben hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en omdat je naar SImple Plan gaat!
Uhuh te herkennen aan mijn UI.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een kwaliteitspost dient direct herkent te worden en een goede lay-out te hebben.
Stel het voor zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat Juicyhill een 3 maandenban krijgt. Of in de prullenbak word gegooid.
Er word toch niet naar mij geluisterdquote:
Wat lul je dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word toch niet naar mij geluisterd [ afbeelding ]
1. Het is kutmuziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Simple Plan, ik weet zeker dat ik niet de enige FOK!-ker ben hoor.
Tvoje Maminkaquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Het is kutmuziek
2. Ze doen stoer
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1. Houd je kop, ze zijn gaaf en maken kwaliteitsmuziek.
2. Ali B en co. die doen stoer. SP niet.
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word toch niet naar mij geluisterd [ afbeelding ]
Goedenavond Bobbyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best wel triest met jullie gekanker richting Juicyhildat is al net zo triest, al dan niet triester dan in bold typen, maar ja. PK klaagt nogal graag blijkbaar.
[..]
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.
Ik weet waarom ze zo'n hekel aan emo's hebben, ze zijn er zelf 1. Ze gaan al krassen wanneer iemand in bold typt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
Kortom: @diegene die huilen dat ik bold typ, open een topic in R&P.
quote:
Niet in boldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hiihihi. hij heeft ervan geleerd
Sssst!quote:
quote:
Klagen zit in mijn bloed enzo. Ben gewoon Nederlander.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best wel triest met jullie gekanker richting Juicyhildat is al net zo triest, al dan niet triester dan in bold typen, maar ja. PK klaagt nogal graag blijkbaar.
[..]
Dat is in ieder geval 1 voordeel van FOK!, dat ze niet naar jou luisteren.
Ik hoopte eigenlijk op een flame terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klagen zit in mijn bloed enzo. Ben gewoon Nederlander.
Je wou dat ik je een doodverwensing naar je hoofd slingerde?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een flame terugik faalde.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze zo'n hekel aan emo's hebben, ze zijn er zelf 1. Ze gaan al krassen wanneer iemand in bold typt.
Ik doe altijd normaal, jeweetsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef Paaskonijn het volgende:
BobbyB kruip trouwens even uit de reet van Juicyhil, misschien doe je dan wat normaler.
Wil je het echt weten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
Hoe bevalt het weekend tot nu toe voor iedereen?
Ja, zoiets, of enge ziektes of zo, of Kenianen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je wou dat ik je een doodverwensing naar je hoofd slingerde?
Fabuleus, The Hills weekendbreak jewaidsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
* Paaskonijn gooit Gambiaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zoiets, of enge ziektes of zo, of Kenianen.
Een mod die ons uitscheldtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Doe eens rustig aan, stelletje schurfthonden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:38 schreef slindenau het volgende:
Mensen die in 'GS' taal typen (of nog erger, praten) mogen van een hele hoge flat vallen. Vrijwillig dan wel he
.
Bier!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een mod die ons uitscheldt [ afbeelding ]
...en Tieten.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Doe eens rustig aan, stelletje schurfthonden.
Down the road please.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hij zei "schurfthonden"
ik kan er niet meer tegen *kras kras*
Puick, met vriendin uit eten geweest en zulks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, jeweets![]()
Is je paling nog uit je broek geweest?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Puick, met vriendin uit eten geweest en zulks.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je paling nog uit je broek geweest?
Mensen die romantisch doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nee, het was wel een leuke dag.Denk dat ik haar volgende week uit eten neem.
Jij bent van 'hoi ik ben die en die!' en diezelfde avond nog d'rop?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die romantisch doen![]()
Enniehoe, doe haar de groeten van me.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen ook foto's maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |