liefquote:
ow noes *kras*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens tvgids.nl komt het vanavond niet
ja maar kan niet altijd de afleveringen zien doordeweeks dus ik weet niet allesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
2609 vorig deel ergens zei je toch ook dat je The Hills keek?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens tvgids.nl komt het vanavond niet
Ah, dat heb je wel eens. Ik vergat het een paar dagen geledenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:16 schreef 2609 het volgende:
[..]
ja maar kan niet altijd de afleveringen zien doordeweeks dus ik weet niet alles
Je bent gay als je niet kijkt :pquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:27 schreef Triptamine het volgende:
ben je effe werken, is dit een theHillsgayfanzone topic geworden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Mark Jacobs loopt wel in een mooie blauwe trainingsbroek rondt
Nee hoor, ik ken lekkere wijven in het echte leven, dus heb geen the Hills nodigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bent gay als je niet kijkt :p
Bek houwequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:27 schreef Triptamine het volgende:
ben je effe werken, is dit een theHillsgayfanzone topic geworden
quote:
Je mama, prutserquote:
Het is bijna af. En zelf kom je toch ook niet met een voorstel.?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:Wij mochten het niet over emo's hebben en nu gaat het al 2 delen over die fake american shit
![]()
Blonde borderline volblafhoeren zoals iemand het al eens noemde zijn het.
Mag ik ook een keer klagen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is bijna af. En zelf kom je toch ook niet met een voorstel.?
iddquote:
tetten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar ik moet toch gaan eten, verander het onderwerp maar als jullie willen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:28 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.zoei.nl/showbi(...)conrad-sex-tape.html
goed ideequote:
Eensquote:
dat, en de laatste cd van Beef, die jullie eigenlijk allemaal verplicht moeten downloadenquote:
Mien topiques worden tegenwoordig al veeuulll snellah geslotenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:43 schreef GasTurbine het volgende:
RickoKun-topic:
Mensen die baggertopics maken/openen
Wacht maar ik kom naar je toe in het rijksmusuemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:15 schreef De_Ananas het volgende:
Postmortem is homo.
Ah, de gulden middenweg, diplomatiek hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:48 schreef GasTurbine het volgende:
Volgende topic; Countrycavia's in Den Haag
boks ouwequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:51 schreef GasTurbine het volgende:
Maar ik ben ff cossacks playing.
boks (Y) (H)
my worldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik luistern nu naar fat joe en big pun!!!!!!!!!!!!!!
Kijk je ondertitel, en iemand had het over sjonnie.quote:
Dan alsnogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kijk je ondertitel, en iemand had het over sjonnie.
*Fap fap*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben wedergekeerd.
Ik zou dat nog niet wegkrijgen in twaalf uur man. Hoe zorgen die gasten er voor dat ze niet vol komen te zitten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:26 schreef BigKahuna het volgende:
The next day, he ate 100 roasted pork buns in 12 minutes.
Ze zitten harstikke vol. Was laatst een programma over de kampioen in Japan op tv. Hij had 12 kilo gegeten in no time. Toen hij klaar was voelde hij dat z'n ingewanden verschoven waren omdat z'n buik zo groot was geworden. Ze kunnen het braakgevoel veel langer onderdrukken dan wij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet wegkrijgen in twaalf uur man. Hoe zorgen die gasten er voor dat ze niet vol komen te zitten?
Ziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zitten harstikke vol. Was laatst een programma over de kampioen in Japan op tv. Hij had 12 kilo gegeten in no time. Toen hij klaar was voelde hij dat z'n ingewanden verschoven waren omdat z'n buik zo groot was geworden. Ze kunnen het braakgevoel veel langer onderdrukken dan wij.
Haha kaatjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef gers het volgende:
kut moet morgen weer werken
kan dus niet chickies husselen in het kaatje
das juist het nadeel bij die emo's weet je niet of het een wijf of een kerel isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha kaatje3/4 jaar terug was het daar wel erg relax hoor, nu is het een emo hol
Zeg ik oss dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:36 schreef gers het volgende:
[..]
das juist het nadeel bij die emo's weet je niet of het een wijf of een kerel is
maar welke tent in Oss moet ik dan heen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet wegkrijgen in twaalf uur man. Hoe zorgen die gasten er voor dat ze niet vol komen te zitten?
Zo'n dun mannetje, en hoe ie vreetquote:
Ik wil z'n schijt wel eens zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo'n dun mannetje, en hoe ie vreet
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil z'n schijt wel eens zien
Ik wil wel zien hoe dicht zijn kransslagader zitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil z'n schijt wel eens zien
We gaan nooit naar vaste kroegen. Maar er zijn daar zoveel leuke kroegjes/tenten dat je er gewoon 1 moet uitzoeken die leuk is. Bijvoorbeeld dat grote plein met onder meer de super enzo. Daartegenover zitten een hoop leuke tentjes, en die straatjes eromheen.quote:
ja maar het suckie van stappen in nijmegen in terug naar huis gaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
We gaan nooit naar vaste kroegen. Maar er zijn daar zoveel leuke kroegjes/tenten dat je er gewoon 1 moet uitzoeken die leuk is. Bijvoorbeeld dat grote plein met onder meer de super enzo. Daartegenover zitten een hoop leuke tentjes, en die straatjes eromheen.
Zoek vrienden waar je in Nijmegen bij kunt blijven slapen. Of bij zo'n leuke studente kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar het suckie van stappen in nijmegen in terug naar huis gaan
hendige sjieke oplossingquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zoek vrienden waar je in Nijmegen bij kunt blijven slapen. Of bij zo'n leuke studente kan natuurlijk ook
Lambal, "dagje". Ik heb deze week 45 uur gemaakt, en wel 6 topics gemist volgens mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Dagje werken en ik mis anderhalf topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |