Dan heb ik geen zusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe algemene voorwaarden van Fok? Bij het refereren naar het feit dat je een zus hebt ben je verplicht een foto te posten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je eventueel een moeder / tante / nichtje?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Geqxon het volgende:
GasTurbine, doe eens een foto van je vriendin.
Ze was toch knapper?quote:
doe mij maar hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
FI@P
Neen. Only voor PK's.quote:
Dit is een ander. De vorige had ik betrapt toen ze scheermesjes kocht! (terwijl we, natuurlijk, een scheerapparaat hebben)quote:
Mijn vriendin.quote:
Jawohlzors! Hoe durft zequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit is een ander. De vorige had ik betrapt toen ze scheermesjes kocht! (terwijl we, natuurlijk, een scheerapparaat hebben)
Frappant, niet?
Bij ons kwamen die gister na 2 seconden ofzoiets. En dat moet je tellen van 1 olifant, 2 olifant. Althans dat stond eerst in de Donald Duck.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef GasTurbine het volgende:
Bij mij was een énórm felle flits, en echt meer dan 40 tellen later pas de rombeldebom
Ik zal nog eens jonge woudloperstactieken gebruiken![]()
Poll: Volgende TT isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
Volgende TT is "De vriendin van GasTurbine" ?
Ik vertel het, als jij recht typt, in ieder geval in het vervolg in deze SCquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nog niet in je stoutste dromen.
Wie is dat?
Bij die tweede foto zie je precies alle donshaartjes zitten op haar benen en zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Omdat ik d'r zo geil vond in Alias, The Inside, The Amityville Horror en P2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker zachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij die tweede foto zie je precies alle donshaartjes zitten op haar benen en zo![]()
Nee, bij onweer moet je tellen vanaf het moment dat je de flits ziet tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij ons kwamen die gister na 2 seconden ofzoiets. En dat moet je tellen van 1 olifant, 2 olifant. Althans dat stond eerst in de Donald Duck.
En mooie borsten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JaFraaie benen heeft ze trouwens.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, bij onweer moet je tellen vanaf het moment dat je de flits ziet tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt.
Mijn aanbod staat nogquote:
stfu hurksnolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |