Ik zal even mijn laatste post quoten DaviniaHR:quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat heb je in je avatar staan?Het ziet er eng uit!
Ha wat leuk dat je dat meteen herkende, cattie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef cattie het volgende:
BE, Spuugs avatar is uit de film Pan's Labyrinth. Hele mooi, indrukwekkende, film!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:59 schreef E.T. het volgende:
Spuug, ik heb idd nooit de gezichtjes van Wouter en Sterre in je oude icoontje gezienDoet nog eens plaatsen? Dat wil ik nog wel ff bekijken dan
![]()
Same here!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:06 schreef Belana het volgende:
dat was me nog nooit opgevallen, ik heb me wel eens afgevraagd waar het plaatje van was
Het is een beetje lastig te omschrijven omdat het echt van alles en niks is. Beetje 'manusje van alles' zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:32 schreef Belana het volgende:
meer een vraag voor het bankje, maar wat doe je daar precies op zo'n congres?
gekoeld bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:12 schreef Vivi het volgende:
En staan je plannen voor je eigen bedrijf nu helemaal in de ijskast BE?
klinkt echt geweldig leuk en afwisselendquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig te omschrijven omdat het echt van alles en niks is. Beetje 'manusje van alles' zeg maar.
We hebben een dagelijkse nieuwsbrief en op de eerste 2-e dagen dat ik daar voglende week ben ga ik samen met de mensen die het nieuws vergaren en de vertalers nog even doornemen wat ze precies gaan doen en hoe en wanneer. Daarna draag ik het over aan de 'local coordinator' en onze 'editor' en kom ik er alleen nog maar bij kijken als er problemen zijn. En zo zijn er meer dingen.
We houden ons ook bezig met vergaderingen voor de volgende jaren (2009 en 2010) de keuze voor 2011 wordt volgende week gemaakt. Als er problemen zijn met de registratie van mensen komen ze mij zoeken om te vragen of ze met korting naar binnen mogen etc. etc.
We beginnen de dag met een vergadering met 2 mensen van het locale committee, 2 mensen van ons (mijn baas en ik) en 2 mensen van de Professional Conference Organiser, dan nemen we de dag door, waar moeten we op letten, wat verdient extra aandacht etc. etc.
We hebben een stand, daar staan 2 collega's van mij op, maar af en toe los ik ze af.
Enzovoort enzovoort. Soms schrijf ik zelf nog kopij voor de nieuwsbrief.
Ik vind niet dat je er zo onderkoeld over hoeft te doenquote:
ik heb deze site gevonden yppy, maar ik ben nog aan het uitvogelen of ze in nederland bezorgen. als dat zo is ga ik veel centjes besparenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Zit even terug te lezen. Belana, waar koop je dat spul van Tigi? Hier gaat dat ook hard namelijk.
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok belanie! Maak je altijd na je knipbeurt gelijk een nieuwe afspraak? Niet eens een gek idee maar nooit aan gedacht
Ah, dan kan ik van de week eens even komen bekijken of jouw komkommers ook stekels hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef YPPY het volgende:
Geen idee PM. Maar de functie die ik nu heb, is me ook maar opgelegd en niet vrijwillig gekozen, dus ik wacht maar af.Ik heb een jaar geleden al besloten om te wachten wat er komt en me er niet actief mee te gaan bemoeien (dus me ook niet verkiesbaar gesteld voor de pvt, terwijl dat werk me wel ligt). Heb genoeg aan mijn hoofd en het bevalt me zo wel.
Wij hebben echt veel komkommers aan de plant, die doet het super goed.
kun je erop staan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dit gaan ze op mijn werk nooit geloven...
En ik ook niet...
Ik heb net volgens mij mijn teen gebroken...![]()
![]()
Hij staat helemaal scheef, is heel dik en het doet PIJN!!!!
Ferry is nog onderweg terug van duiken dus ik heb mijn zusje maar gebeld. Sasha ligt boven in zijn bedje te mopperen, die moet dus nog heel even wachten.
Oh men... hoe moet dat nu met Canada...![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liep tegen mijn bed op. En toen hoorde ik *krak*, en voor degenen die een Ikea Malm bed kennen... die zeggen geen krak.![]()
Wat grappig! Mijn oom&tante hebben denk ik al een jaar of 10 een vakantiehuisje daar, dus kom er vaakquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:04 schreef Lois het volgende:
Hee Reinhilde dan was je hier vlakbij, mijn man werkt zelfs in Limmen
Vraag me af of dat mooi blijft. Djeez denkt dat het opgespannen moet worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef Ynske het volgende:
nietjes losmaken door een schroevendraaier ertussen te stoppen
naar de xenos gaan om een lijst te kopen
en zelf erin stoppen
als je voorzichtig te werk gaat en de schroevendraaier als hefboom gebruikt blijft t zeker mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dat mooi blijft. Djeez denkt dat het opgespannen moet worden.
Maar ben er achter dat het in Assen niet gedaan kan worden. Misschien in Hoogeveen, waar we woensdag heengaan.
Goede tip van Xenos. Is misschien wel goedkoper dan Hema.
Ingrid je kunt geborduurde werken heel gemakkelijk zelf opspannen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dat mooi blijft. Djeez denkt dat het opgespannen moet worden.
Maar ben er achter dat het in Assen niet gedaan kan worden. Misschien in Hoogeveen, waar we woensdag heengaan.
Goede tip van Xenos. Is misschien wel goedkoper dan Hema.
We kunnen een keer minimeeten. Ik ben opgegroeid aan de Limmerweg en mijn ouders wonen daar nogquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Wat grappig! Mijn oom&tante hebben denk ik al een jaar of 10 een vakantiehuisje daar, dus kom er vaak
Ja leuk! Moeten we zeker een keer doen, als baby er isquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
We kunnen een keer minimeeten. Ik ben opgegroeid aan de Limmerweg en mijn ouders wonen daar nog
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Syrena het volgende:
...
Hier hebben we geklust. Nou ja "we", ik heb alleen bemoedigende kreten geslaakt enzo.
....
Bedankt! Ik snap het een beetje. Hopelijk snapt mijn moeder het helemaal, die komt zo langs. Laat het haar wel lezen. Komt vast goed!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:28 schreef ayla1 het volgende:
[..]
Ingrid je kunt geborduurde werken heel gemakkelijk zelf opspannen.
Je neemt een stuk dun karton op maat, het moet wel goed in de lijst passen en spant het borduurwerk eromheen. Je vouwt een dikke cm naar de achterkant en zet het hier en daar even tijdelijk vast met een plakbandje.
Dan pak je een boruurnaald (met stompe punt) en pakt een paar draden overdwars op, gaat dan naar de onderkant en pakt daar weer een paar draden, nou ja paar, steeds een stuk of 8 a 10, hang af van de grofheid van het materiaal en gaat weer naar boven tot je aan het einde bent.
Hezelfde doe je overdwars.
Trek de dragen steeds wel goed aan en blijf op dezelfde hoogte werken. Dit kan heel gemakkelijk als er op stramien geborduurd is. Kijk wel af en toe of de voorkant nog mooi recht is.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg
Hahaha, dat had ik ook. Ik dacht al dat het aan mijn dirty mind lag!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg.
BE, veel sterkte. Ik heb gehoord dat een gebroken teen toch wel extreem pijnlijk is.
ah! dank! en nu gaan er ook belletjes rinkelenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef bixister het volgende:
ze had een gebroken been gewenst geloof ik belana.de vorige keer dan.
niet op een draaiende bureaustoel maar wel op t bureauquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef Memmel het volgende:
Waarom, tja, omdat 'onze' business veiligheid hoog in het vaandel heeft staan en er nog te vaak ongelukken gebeuren. Nu heeft dat meer betrekking op de fabriekslocaties en het werk in het veld (olievelden, platforms en raffinaderijen enzo), maar ook op kantoor. Dus doel is 0 ongevallen per jaar en daar hoort dan ook bij dat je niet op een draaiende bureaustoel een spin van het plafond mag halen. Of met koffie de lift in mag.
Soms denk ik wel eens: hallo, we zijn geen kleine kinderen. Maar goed, het is maar zo.
Hij zit er nog steeds, trouwens....de secretaresse begint steeds harder te gillen...
Ik wilde net zeggen: wel een plastic bakje, men zou zich kunnen bezeren...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha dus als je een rustig en gezellig middagje wil neem je een bakje met een spin mee naar je werk![]()
(Wel in je tas natuurlijk want anders kan je je niet goed vasthouden op de trap en in de lift mag natuurlijk helemaaaaal niet met zo'n gevaarlijk potje/beest)
Leuk he die oliebusiness. Heb ook in die branche gezeten. Mochten we geen mokken koffie meer nemen, maar papieren bekertjes met een dekseltje erop, zodat je geen koffie over iemand heen zou morgen als je botste.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef Memmel het volgende:
Waarom, tja, omdat 'onze' business veiligheid hoog in het vaandel heeft staan en er nog te vaak ongelukken gebeuren. Nu heeft dat meer betrekking op de fabriekslocaties en het werk in het veld (olievelden, platforms en raffinaderijen enzo), maar ook op kantoor. Dus doel is 0 ongevallen per jaar en daar hoort dan ook bij dat je niet op een draaiende bureaustoel een spin van het plafond mag halen. Of met koffie de lift in mag.
Soms denk ik wel eens: hallo, we zijn geen kleine kinderen. Maar goed, het is maar zo.
Hij zit er nog steeds, trouwens....de secretaresse begint steeds harder te gillen...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Lois het volgende:
Ik wil bij Memmel weleens zien wat de dames doen als er een muis over de afdeling loopt
Op kantoor waar ik werk lopen ze zo over je voeten soms, en ik heb diverse dames in recordtempo boven op bureau's zien vliegen
Nou, zeg dat wel!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:24 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
BAHHHHHH! Spinnen, geen probleem. Maar muizen...
Gétverquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef snoopy het volgende:
Die spin van ons werd doodgeslagen op het hoesje van de klamboe. Daar zat een gat in, helemaal uitgebeten door het gif ofzo
Lekker souvenir.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:11 schreef snoopy het volgende:
Het scheelde niet veel, ik geloof dat ik er een paar sokken uit pakte en toen zag ik HET
Ah toe, nog eentje dan voor het slapengaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef snoopy het volgende:
oeh miss-sly, ik wilde net een verhaal over zuid afrika vertellen maar dat moet ik maar even laten geloof ik
nou vooruitquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah toe, nog eentje dan voor het slapengaan
misschien ben je bang dat ze wraak komen nemen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Slakken, wormen, rupsen, muizen, kakkerlakken, noem maar op, vind ik geen leuke, lieve beesten, maar ik ben er niet bang van. Ik hoef niet te gillen en ruim ze zonder problemen op, ook al vind ik ze vies.
Ik heb het alleen van spinnen. En volgens mijn moeder ving ik ze toen ik klein was en hield ze in jampotjes
Had je dat verhaal niet ooit eens hier verteld? Het komt mij iig bekend voor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:59 schreef snoopy het volgende:
Ik ben niet zo snel bang voor een spin of muis. Maar een aantal jaar geleden zijn we naar Mexico geweest en is er per ongeluk een hele grote harige spin in onze tas mee teruggereisd. Toen stond ik heeeeel snel boven op mijn bed. Mijn vriend heeft het beest doodgeslagen met een slipper. Brrrrr, als ik daar nog aan denk
oh dat zou zomaar kunnen. Ik ben een gouwe ouwe en dan val je misschien wel eens in herhalingquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had je dat verhaal niet ooit eens hier verteld? Het komt mij iig bekend voor.
Gadverjakkes iig! Het kippevel springt me in mijn nek.
Nee, jammer genoeg nietquote:
De kleintjes zijn toch juist het meest giftig?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou vooruit
Ik ben 's nachts door een kleine schorpioen gestoken in bed. We sliepen in een lodge onder een enorme klamboe. Blijkbaar was er een schorpioentje door het gat van de ventilator, bovenin, gevallen en beklemd geraakt tussen mijn pols en horlogebandje. Gelukkig was het een kleintje, dat was al pijnlijk genoeg
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je zal maar last van mieren hebben, en wat problemen met printen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef texelonia het volgende:
Wat een enge verhalen over enge beesten zeg
Ik heb nog wel een grappig iets over een lief beestje!
Casper, de nieuwe kat van mijn ouders, blijkt een meisje te zijn
snoopy natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor leuke poeze-namen?
Ja, dat was ook de reactie van mijn oudersquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:40 schreef Stiemie het volgende:
O ja mijn ergste ervaring qua vieze beesten is met een kwal in zee bij Andalusie. Een soort die daar normaal gesproken nooit vookwam en die eigenlijk wat tropischer was... Heb er na bijna 3 jaar nog een groot litteken van op mijn arm zitten door de allergische reactie...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zeker nog een klacht indienen en een vergoeding op wat voor wijze dan ook claimen, maar op dit moment interesseert me dat allemaal eigenlijk helemaal niets. We hebben al zoveel narigheid gehad met dit huis, en ik wil er gewoon wonen, punt. Ben het zo moe aan het worden.
vandaag sowieso een baaldag, want ook al geen ei op de echo, druk op mijn werk en dan dat gedoe met het huis...kan niet nog meer tegenvallers hebben vandaag
Mja, de badkamer is klaar op anderhalve m2 na...alles eraf halen enzo is ook een enorm karwei, kost veel tijd en geld en is zoo zondequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef jellyrose het volgende:
Miss_Sly, wat balen![]()
om wat voor soort tegels gaat het? edit - wat een domper.. ik zou ook niet zo snel weten wat ik in zo'n geval zou doen. Misschien laten hertegelen met een andere tegel en alle kosten op dat bedrijf verhalen ofzo? Bah. Het zit je ook niet mee zo
![]()
![]()
met kozakken is alles goed hoor, die heeft het alleen nogal druk met andere zakenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Kozakken is? heb haar ook al zo lang niet meer gezien met die mooie mannen
Casper heet voortaan Dora! Heeft Noah bedachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef texelonia het volgende:
Wat een enge verhalen over enge beesten zeg
Ik heb nog wel een grappig iets over een lief beestje!
Casper, de nieuwe kat van mijn ouders, blijkt een meisje te zijn
Goed zo!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
Over spinnen gesproken. Dat heb ik gisteren weer gedaan.![]()
![]()
En het was best lekker ook nog.
Ik dacht WTF?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
![]()
Ik ga dat denk ik vanavond weer doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
![]()
he, dat zit ik net in jullie eigen topic te lezenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik vanavond weer doen
In ieder geval eerst een uur steps en daarna gaat dezelfde sportleraar door naar spinnen en ik denk dat ik dan weer meega. Aan het eind ben je dan wel doodmoe, maar het is wel echt heerlijk
We hebben misschien een beetje geluk met de tegels: ik heb gisteren rondgebeld en gemaild en uiteindelijk heb ik bij een bedrijf in Almelo ( lekker naast de deur ook) een hele aardige mevrouw gesproken. Ze had niets volgens de computer, maar toen ik had uitgelegd dat we met 2 doosjes al blij zouden zijn (kunnen we iig de badkamer afmaken, toilet zonder tegels aan de wand is minder erg) ging ze even in het magazijn kijken. Uiteindelijk heeft ze zeer waarschijnlijk ruim 2 doosjes op de kop getikt! Nu moeten we er 'even' heen mijn een oude tegel en vergelijken en als het klopt, zijn ze voor ons
Er zou wat kleurverschil in kunnen zitten, zei ze, maar dat zit natuurlijk ook in de nieuwe tegels die nog moeten worden gemaakt.
Probleem is dat we het nog niet zeker weten, omdat er geen duidelijk artikelnummer ofzo door Sanidump is gehanteerd. We moeten ze dus echt vergelijken om te zien of het de goede zijn.
En uitgerekend gistermiddag heeft schaap een opdracht voor 8 dagen aangenomen in den Haag waardoor hij niet vandaag even op en eneer kan naar Almelo...dus zaterdag maar dan.
Maak er hier maar 4 jaar vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef Webkim het volgende:
Pump en combat.![]()
Van die eerste heb ik na vorige week een paar dagen aardig last gehad. Kon geen trap meer af.Best ernstig, een jaar niet sporten. Maar er is weer een beginnetje.
No pictures please.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ook, daarom wil ik wel es zien hoe dutchie dat aanpakt
Ik geloof er niks van. Je wilt ze gewoon voor jezelfquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef Suzziieee het volgende:
Van mij mag je mee Rocka... maaar... ik mag niemand meenemen van hun![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |