We kunnen een keer minimeeten. Ik ben opgegroeid aan de Limmerweg en mijn ouders wonen daar nogquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Wat grappig! Mijn oom&tante hebben denk ik al een jaar of 10 een vakantiehuisje daar, dus kom er vaak
Ja leuk! Moeten we zeker een keer doen, als baby er isquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
We kunnen een keer minimeeten. Ik ben opgegroeid aan de Limmerweg en mijn ouders wonen daar nog
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Syrena het volgende:
...
Hier hebben we geklust. Nou ja "we", ik heb alleen bemoedigende kreten geslaakt enzo.
....
Bedankt! Ik snap het een beetje. Hopelijk snapt mijn moeder het helemaal, die komt zo langs. Laat het haar wel lezen. Komt vast goed!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:28 schreef ayla1 het volgende:
[..]
Ingrid je kunt geborduurde werken heel gemakkelijk zelf opspannen.
Je neemt een stuk dun karton op maat, het moet wel goed in de lijst passen en spant het borduurwerk eromheen. Je vouwt een dikke cm naar de achterkant en zet het hier en daar even tijdelijk vast met een plakbandje.
Dan pak je een boruurnaald (met stompe punt) en pakt een paar draden overdwars op, gaat dan naar de onderkant en pakt daar weer een paar draden, nou ja paar, steeds een stuk of 8 a 10, hang af van de grofheid van het materiaal en gaat weer naar boven tot je aan het einde bent.
Hezelfde doe je overdwars.
Trek de dragen steeds wel goed aan en blijf op dezelfde hoogte werken. Dit kan heel gemakkelijk als er op stramien geborduurd is. Kijk wel af en toe of de voorkant nog mooi recht is.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg
Hahaha, dat had ik ook. Ik dacht al dat het aan mijn dirty mind lag!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg.
BE, veel sterkte. Ik heb gehoord dat een gebroken teen toch wel extreem pijnlijk is.
ah! dank! en nu gaan er ook belletjes rinkelenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef bixister het volgende:
ze had een gebroken been gewenst geloof ik belana.de vorige keer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |