jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok belanie! Maak je altijd na je knipbeurt gelijk een nieuwe afspraak? Niet eens een gek idee maar nooit aan gedacht
Ah, dan kan ik van de week eens even komen bekijken of jouw komkommers ook stekels hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef YPPY het volgende:
Geen idee PM. Maar de functie die ik nu heb, is me ook maar opgelegd en niet vrijwillig gekozen, dus ik wacht maar af.Ik heb een jaar geleden al besloten om te wachten wat er komt en me er niet actief mee te gaan bemoeien (dus me ook niet verkiesbaar gesteld voor de pvt, terwijl dat werk me wel ligt). Heb genoeg aan mijn hoofd en het bevalt me zo wel.
Wij hebben echt veel komkommers aan de plant, die doet het super goed.
kun je erop staan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dit gaan ze op mijn werk nooit geloven...
En ik ook niet...
Ik heb net volgens mij mijn teen gebroken...![]()
![]()
Hij staat helemaal scheef, is heel dik en het doet PIJN!!!!
Ferry is nog onderweg terug van duiken dus ik heb mijn zusje maar gebeld. Sasha ligt boven in zijn bedje te mopperen, die moet dus nog heel even wachten.
Oh men... hoe moet dat nu met Canada...![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liep tegen mijn bed op. En toen hoorde ik *krak*, en voor degenen die een Ikea Malm bed kennen... die zeggen geen krak.![]()
Wat grappig! Mijn oom&tante hebben denk ik al een jaar of 10 een vakantiehuisje daar, dus kom er vaakquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:04 schreef Lois het volgende:
Hee Reinhilde dan was je hier vlakbij, mijn man werkt zelfs in Limmen
Vraag me af of dat mooi blijft. Djeez denkt dat het opgespannen moet worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef Ynske het volgende:
nietjes losmaken door een schroevendraaier ertussen te stoppen
naar de xenos gaan om een lijst te kopen
en zelf erin stoppen
als je voorzichtig te werk gaat en de schroevendraaier als hefboom gebruikt blijft t zeker mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dat mooi blijft. Djeez denkt dat het opgespannen moet worden.
Maar ben er achter dat het in Assen niet gedaan kan worden. Misschien in Hoogeveen, waar we woensdag heengaan.
Goede tip van Xenos. Is misschien wel goedkoper dan Hema.
Ingrid je kunt geborduurde werken heel gemakkelijk zelf opspannen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dat mooi blijft. Djeez denkt dat het opgespannen moet worden.
Maar ben er achter dat het in Assen niet gedaan kan worden. Misschien in Hoogeveen, waar we woensdag heengaan.
Goede tip van Xenos. Is misschien wel goedkoper dan Hema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |