Ik zal even mijn laatste post quoten DaviniaHR:quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat heb je in je avatar staan?Het ziet er eng uit!
Ha wat leuk dat je dat meteen herkende, cattie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef cattie het volgende:
BE, Spuugs avatar is uit de film Pan's Labyrinth. Hele mooi, indrukwekkende, film!
 Ik was m'n oude (héél oude, want toen was Tristan er nog niet) avatar even zat (er was toch niemand die zag dat ik met veel pijn en moeite de hoofdjes van Wouter en Sterre in een afbeelding van Rhapsody had geknutseld). En ik had die film gezien en was zo enthousiast dat ik een avatar van de filmsite een stukje heb ingekort en heb gebruikt. Ik houd wel van eng, BE!
 Ik was m'n oude (héél oude, want toen was Tristan er nog niet) avatar even zat (er was toch niemand die zag dat ik met veel pijn en moeite de hoofdjes van Wouter en Sterre in een afbeelding van Rhapsody had geknutseld). En ik had die film gezien en was zo enthousiast dat ik een avatar van de filmsite een stukje heb ingekort en heb gebruikt. Ik houd wel van eng, BE!   

We hebben net een reisje Disney geboekt
 We hebben net een reisje Disney geboekt  

Doet nog eens plaatsen?  Dat wil ik nog wel ff bekijken dan
 Doet nog eens plaatsen?  Dat wil ik nog wel ff bekijken dan  

(alleen was ik er altijd van overtuigd dat de krullen wel van jezelf waren )
 (alleen was ik er altijd van overtuigd dat de krullen wel van jezelf waren )

quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:59 schreef E.T. het volgende:
Spuug, ik heb idd nooit de gezichtjes van Wouter en Sterre in je oude icoontje gezienDoet nog eens plaatsen? Dat wil ik nog wel ff bekijken dan

Same here!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:06 schreef Belana het volgende:
dat was me nog nooit opgevallen, ik heb me wel eens afgevraagd waar het plaatje van was

.
 . , dus dat is echt top!
 , dus dat is echt top!  

Geniet er maar lekker van.
 Geniet er maar lekker van. En naar de DM, een enorm grote drogist, waar ik Nutrisse haarverf heb gekocht voor 3.75! Dat was daar de standaard prijs!
  En naar de DM, een enorm grote drogist, waar ik Nutrisse haarverf heb gekocht voor 3.75! Dat was daar de standaard prijs!   (In NL is dat 11.59!)
  (In NL is dat 11.59!)   En haarlak, hier 3.99 en daar 2.65. Ik ben een fan
 En haarlak, hier 3.99 en daar 2.65. Ik ben een fan   Aldi was ook anders, veel meer soorten koekjes
  Aldi was ook anders, veel meer soorten koekjes   veel meer vlees (bah) enzovoorts.
  veel meer vlees (bah) enzovoorts. En het mooie is dat het nog geen 2 km van ons flatje afligt allemaal
  En het mooie is dat het nog geen 2 km van ons flatje afligt allemaal  

En daar heb ik echt geen zin in
  En daar heb ik echt geen zin in   
  Geldverspilling
  Geldverspilling   
  Ik had na Superman al gezegd dat ik NOOOOOOOIT meer naar zo'n film wilde
 Ik had na Superman al gezegd dat ik NOOOOOOOIT meer naar zo'n film wilde   
  maar ik sta open voor suggesties
 maar ik sta open voor suggesties   

ET die krullen had ik toch niet toen je me pas leerde kennen toch? Die heb ik pas een jaar of 3.... In eerste instantie heb ik dat gedaan om die bekende "hopeloze lengte" op te vangen toen ik het liet groeien en daarna ben ik er gewoon aan gewend geraakt. Mijn eigen haar is zo enorm steil, en glad, en fijn, dat hangt alleen maar.
  ET die krullen had ik toch niet toen je me pas leerde kennen toch? Die heb ik pas een jaar of 3.... In eerste instantie heb ik dat gedaan om die bekende "hopeloze lengte" op te vangen toen ik het liet groeien en daarna ben ik er gewoon aan gewend geraakt. Mijn eigen haar is zo enorm steil, en glad, en fijn, dat hangt alleen maar. 

k herinner t me nog zo van vroeger
 k herinner t me nog zo van vroeger 

)
 )

)
 )

Het is een beetje lastig te omschrijven omdat het echt van alles en niks is. Beetje 'manusje van alles' zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:32 schreef Belana het volgende:
meer een vraag voor het bankje, maar wat doe je daar precies op zo'n congres?

gekoeld bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:12 schreef Vivi het volgende:
En staan je plannen voor je eigen bedrijf nu helemaal in de ijskast BE?

klinkt echt geweldig leuk en afwisselendquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig te omschrijven omdat het echt van alles en niks is. Beetje 'manusje van alles' zeg maar.
We hebben een dagelijkse nieuwsbrief en op de eerste 2-e dagen dat ik daar voglende week ben ga ik samen met de mensen die het nieuws vergaren en de vertalers nog even doornemen wat ze precies gaan doen en hoe en wanneer. Daarna draag ik het over aan de 'local coordinator' en onze 'editor' en kom ik er alleen nog maar bij kijken als er problemen zijn. En zo zijn er meer dingen.
We houden ons ook bezig met vergaderingen voor de volgende jaren (2009 en 2010) de keuze voor 2011 wordt volgende week gemaakt. Als er problemen zijn met de registratie van mensen komen ze mij zoeken om te vragen of ze met korting naar binnen mogen etc. etc.
We beginnen de dag met een vergadering met 2 mensen van het locale committee, 2 mensen van ons (mijn baas en ik) en 2 mensen van de Professional Conference Organiser, dan nemen we de dag door, waar moeten we op letten, wat verdient extra aandacht etc. etc.
We hebben een stand, daar staan 2 collega's van mij op, maar af en toe los ik ze af.
Enzovoort enzovoort. Soms schrijf ik zelf nog kopij voor de nieuwsbrief.

Easy!
 Easy! 
 ) En we wildne het samen met een grote speler doen, maar die schreef een maand geleden in een artikel in de krant dat de markt maar zozo was en dat ze nu voorlopig even pas op de plaats maakten etc. etc.
 ) En we wildne het samen met een grote speler doen, maar die schreef een maand geleden in een artikel in de krant dat de markt maar zozo was en dat ze nu voorlopig even pas op de plaats maakten etc. etc.  

Ik vind niet dat je er zo onderkoeld over hoeft te doenquote:
 .
  .

De organisatie waar ik werk gaat fuseren, dat is nu zeker. De fusiepartner is ook bekend, in september krijgen wij (personeel) de eerste gesprekken. En dan maar zien waar ik eindig.
 De organisatie waar ik werk gaat fuseren, dat is nu zeker. De fusiepartner is ook bekend, in september krijgen wij (personeel) de eerste gesprekken. En dan maar zien waar ik eindig.  

allemaal. Hier net slingers opgehangen voor het feestje van Morris morgen. Wat een gedoe weer, maar het is gelukt
 allemaal. Hier net slingers opgehangen voor het feestje van Morris morgen. Wat een gedoe weer, maar het is gelukt   

ik heb deze site gevonden yppy, maar ik ben nog aan het uitvogelen of ze in nederland bezorgen. als dat zo is ga ik veel centjes besparenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Zit even terug te lezen. Belana, waar koop je dat spul van Tigi? Hier gaat dat ook hard namelijk.

Ik heb wel zelf even de lange plukken uit mijn nek geknipt, die stoorden me
 Ik heb wel zelf even de lange plukken uit mijn nek geknipt, die stoorden me  

jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok belanie! Maak je altijd na je knipbeurt gelijk een nieuwe afspraak? Niet eens een gek idee maar nooit aan gedacht
 altijd meteen een nieuwe afspraak, het moge duidelijk zijn dat ik een enorme pietlut met mijn haar ben
 altijd meteen een nieuwe afspraak, het moge duidelijk zijn dat ik een enorme pietlut met mijn haar ben 

Ik heb oude brieven van mijn vriendin die ik graag goed wil bewaren. Ze zitten nu in een dichte envelop. Iemand enig idee hoe ik ze het beste kan bewaren?
 Ik heb oude brieven van mijn vriendin die ik graag goed wil bewaren. Ze zitten nu in een dichte envelop. Iemand enig idee hoe ik ze het beste kan bewaren?

Het is vast geen gewone komkommer, dus ik vraag me af wanneer we moeten oogsten en of we ze echt kunnen eten...!
 Het is vast geen gewone komkommer, dus ik vraag me af wanneer we moeten oogsten en of we ze echt kunnen eten...!

Ik heb een jaar geleden al besloten om te wachten wat er komt en me er niet actief mee te gaan bemoeien (dus me ook niet verkiesbaar gesteld voor de pvt, terwijl dat werk me wel ligt). Heb genoeg aan mijn hoofd en het bevalt me zo wel.
 Ik heb een jaar geleden al besloten om te wachten wat er komt en me er niet actief mee te gaan bemoeien (dus me ook niet verkiesbaar gesteld voor de pvt, terwijl dat werk me wel ligt). Heb genoeg aan mijn hoofd en het bevalt me zo wel. 

Ah, dan kan ik van de week eens even komen bekijken of jouw komkommers ook stekels hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef YPPY het volgende:
Geen idee PM. Maar de functie die ik nu heb, is me ook maar opgelegd en niet vrijwillig gekozen, dus ik wacht maar af.Ik heb een jaar geleden al besloten om te wachten wat er komt en me er niet actief mee te gaan bemoeien (dus me ook niet verkiesbaar gesteld voor de pvt, terwijl dat werk me wel ligt). Heb genoeg aan mijn hoofd en het bevalt me zo wel.
Wij hebben echt veel komkommers aan de plant, die doet het super goed.
 Eten jullie ze ook echt op, of wordt dit jullie eerste oogst?
  Eten jullie ze ook echt op, of wordt dit jullie eerste oogst?

Wat heb je gedaan BE
 Wat heb je gedaan BE  

We hebben er al 5 of 6 opgegeten, dus de twee die er nu liggen gaan mee naar schoonzusje voor op de bbq.
 We hebben er al 5 of 6 opgegeten, dus de twee die er nu liggen gaan mee naar schoonzusje voor op de bbq. 

Ik heb nu allemaal stokjes in de grond gezet, omdat al die slierten in het zand lagen.
 Ik heb nu allemaal stokjes in de grond gezet, omdat al die slierten in het zand lagen.

kun je erop staan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dit gaan ze op mijn werk nooit geloven...
En ik ook niet...
Ik heb net volgens mij mijn teen gebroken...

Hij staat helemaal scheef, is heel dik en het doet PIJN!!!!
Ferry is nog onderweg terug van duiken dus ik heb mijn zusje maar gebeld. Sasha ligt boven in zijn bedje te mopperen, die moet dus nog heel even wachten.
Oh men... hoe moet dat nu met Canada...

Ik heb ooit mijn teen gekneusd en vond dat al erg pijnlijk. Veel sterkte dus
 Ik heb ooit mijn teen gekneusd en vond dat al erg pijnlijk. Veel sterkte dus  

Maar ja, met een gebroken teen schoenen kopen lijkt mij ook niet echt ideaal, dus ik heb geen idee hoe ik dat ga doen. Wrsch de birks maar voor onderweg en dan, als de pijn wat minder wordt die DrMartens ofzo.
 Maar ja, met een gebroken teen schoenen kopen lijkt mij ook niet echt ideaal, dus ik heb geen idee hoe ik dat ga doen. Wrsch de birks maar voor onderweg en dan, als de pijn wat minder wordt die DrMartens ofzo.  

Ik zou nog even wachten met plannen als ik jou was, vanavond is de pijn vele malen erger als nu vrees ik. (sprak zij uit ervaring)
 Ik zou nog even wachten met plannen als ik jou was, vanavond is de pijn vele malen erger als nu vrees ik. (sprak zij uit ervaring)

, hij is in de muren aan het frezen. Wat een t***** herrie!
 , hij is in de muren aan het frezen. Wat een t***** herrie!

Hopelijk heb je niet al teveel last de eerste dagen (en daarna is het vast over
 Hopelijk heb je niet al teveel last de eerste dagen (en daarna is het vast over  )
 ) 

quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liep tegen mijn bed op. En toen hoorde ik *krak*, en voor degenen die een Ikea Malm bed kennen... die zeggen geen krak.
 Nee, die geven niet mee..
  Nee, die geven niet mee..   

Ik hoop dat je inmiddels een beetje pijnvrij op de bank hangt en dat Canada door kan gaan.
  Ik hoop dat je inmiddels een beetje pijnvrij op de bank hangt en dat Canada door kan gaan. Niet meer liggen k*tten met eerst heel lang koud water, dan gloeiendheet dat je bijna niet normaal krijgt
  Niet meer liggen k*tten met eerst heel lang koud water, dan gloeiendheet dat je bijna niet normaal krijgt   Nee, kraan aan en binnen een paar seconden gewoon 38 graden en dat blijft zo
  Nee, kraan aan en binnen een paar seconden gewoon 38 graden en dat blijft zo   
  Met laptop
 Met laptop  

De hele week gewerkt.. heb dr 55 uur opzitten ofzo..
  De hele week gewerkt.. heb dr 55 uur opzitten ofzo..   Vandaag kwam een extern bedrijf de winkel tellen en wij moesten dan alles verwerken en controleren... Het tellen is gelukt!
 Vandaag kwam een extern bedrijf de winkel tellen en wij moesten dan alles verwerken en controleren... Het tellen is gelukt!  ... maar nu het verwerken nog...
... maar nu het verwerken nog...   Computersysteem ligt plat...
 Computersysteem ligt plat...   Wat een domper zeg op zo'n zware week...
 Wat een domper zeg op zo'n zware week...   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |