Ik zal even mijn laatste post quoten DaviniaHR:quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat heb je in je avatar staan?Het ziet er eng uit!
Ha wat leuk dat je dat meteen herkende, cattie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef cattie het volgende:
BE, Spuugs avatar is uit de film Pan's Labyrinth. Hele mooi, indrukwekkende, film!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:59 schreef E.T. het volgende:
Spuug, ik heb idd nooit de gezichtjes van Wouter en Sterre in je oude icoontje gezienDoet nog eens plaatsen? Dat wil ik nog wel ff bekijken dan
![]()
Same here!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:06 schreef Belana het volgende:
dat was me nog nooit opgevallen, ik heb me wel eens afgevraagd waar het plaatje van was
Het is een beetje lastig te omschrijven omdat het echt van alles en niks is. Beetje 'manusje van alles' zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:32 schreef Belana het volgende:
meer een vraag voor het bankje, maar wat doe je daar precies op zo'n congres?
gekoeld bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:12 schreef Vivi het volgende:
En staan je plannen voor je eigen bedrijf nu helemaal in de ijskast BE?
klinkt echt geweldig leuk en afwisselendquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig te omschrijven omdat het echt van alles en niks is. Beetje 'manusje van alles' zeg maar.
We hebben een dagelijkse nieuwsbrief en op de eerste 2-e dagen dat ik daar voglende week ben ga ik samen met de mensen die het nieuws vergaren en de vertalers nog even doornemen wat ze precies gaan doen en hoe en wanneer. Daarna draag ik het over aan de 'local coordinator' en onze 'editor' en kom ik er alleen nog maar bij kijken als er problemen zijn. En zo zijn er meer dingen.
We houden ons ook bezig met vergaderingen voor de volgende jaren (2009 en 2010) de keuze voor 2011 wordt volgende week gemaakt. Als er problemen zijn met de registratie van mensen komen ze mij zoeken om te vragen of ze met korting naar binnen mogen etc. etc.
We beginnen de dag met een vergadering met 2 mensen van het locale committee, 2 mensen van ons (mijn baas en ik) en 2 mensen van de Professional Conference Organiser, dan nemen we de dag door, waar moeten we op letten, wat verdient extra aandacht etc. etc.
We hebben een stand, daar staan 2 collega's van mij op, maar af en toe los ik ze af.
Enzovoort enzovoort. Soms schrijf ik zelf nog kopij voor de nieuwsbrief.
Ik vind niet dat je er zo onderkoeld over hoeft te doenquote:
ik heb deze site gevonden yppy, maar ik ben nog aan het uitvogelen of ze in nederland bezorgen. als dat zo is ga ik veel centjes besparenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Zit even terug te lezen. Belana, waar koop je dat spul van Tigi? Hier gaat dat ook hard namelijk.
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok belanie! Maak je altijd na je knipbeurt gelijk een nieuwe afspraak? Niet eens een gek idee maar nooit aan gedacht
Ah, dan kan ik van de week eens even komen bekijken of jouw komkommers ook stekels hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef YPPY het volgende:
Geen idee PM. Maar de functie die ik nu heb, is me ook maar opgelegd en niet vrijwillig gekozen, dus ik wacht maar af.Ik heb een jaar geleden al besloten om te wachten wat er komt en me er niet actief mee te gaan bemoeien (dus me ook niet verkiesbaar gesteld voor de pvt, terwijl dat werk me wel ligt). Heb genoeg aan mijn hoofd en het bevalt me zo wel.
Wij hebben echt veel komkommers aan de plant, die doet het super goed.
kun je erop staan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dit gaan ze op mijn werk nooit geloven...
En ik ook niet...
Ik heb net volgens mij mijn teen gebroken...![]()
![]()
Hij staat helemaal scheef, is heel dik en het doet PIJN!!!!
Ferry is nog onderweg terug van duiken dus ik heb mijn zusje maar gebeld. Sasha ligt boven in zijn bedje te mopperen, die moet dus nog heel even wachten.
Oh men... hoe moet dat nu met Canada...![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liep tegen mijn bed op. En toen hoorde ik *krak*, en voor degenen die een Ikea Malm bed kennen... die zeggen geen krak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |