We kunnen een keer minimeeten. Ik ben opgegroeid aan de Limmerweg en mijn ouders wonen daar nogquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Wat grappig! Mijn oom&tante hebben denk ik al een jaar of 10 een vakantiehuisje daar, dus kom er vaak
Ja leuk! Moeten we zeker een keer doen, als baby er isquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
We kunnen een keer minimeeten. Ik ben opgegroeid aan de Limmerweg en mijn ouders wonen daar nog
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Syrena het volgende:
...
Hier hebben we geklust. Nou ja "we", ik heb alleen bemoedigende kreten geslaakt enzo.
....
Bedankt! Ik snap het een beetje. Hopelijk snapt mijn moeder het helemaal, die komt zo langs. Laat het haar wel lezen. Komt vast goed!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:28 schreef ayla1 het volgende:
[..]
Ingrid je kunt geborduurde werken heel gemakkelijk zelf opspannen.
Je neemt een stuk dun karton op maat, het moet wel goed in de lijst passen en spant het borduurwerk eromheen. Je vouwt een dikke cm naar de achterkant en zet het hier en daar even tijdelijk vast met een plakbandje.
Dan pak je een boruurnaald (met stompe punt) en pakt een paar draden overdwars op, gaat dan naar de onderkant en pakt daar weer een paar draden, nou ja paar, steeds een stuk of 8 a 10, hang af van de grofheid van het materiaal en gaat weer naar boven tot je aan het einde bent.
Hezelfde doe je overdwars.
Trek de dragen steeds wel goed aan en blijf op dezelfde hoogte werken. Dit kan heel gemakkelijk als er op stramien geborduurd is. Kijk wel af en toe of de voorkant nog mooi recht is.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg
Hahaha, dat had ik ook. Ik dacht al dat het aan mijn dirty mind lag!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, ik kom te veel in OUD. Mijn eerste associatie met het woord klussen is dusdanig verOUDerd, dat ik hele rare beelden bij deze zin kreeg.
BE, veel sterkte. Ik heb gehoord dat een gebroken teen toch wel extreem pijnlijk is.
ah! dank! en nu gaan er ook belletjes rinkelenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef bixister het volgende:
ze had een gebroken been gewenst geloof ik belana.de vorige keer dan.
niet op een draaiende bureaustoel maar wel op t bureauquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef Memmel het volgende:
Waarom, tja, omdat 'onze' business veiligheid hoog in het vaandel heeft staan en er nog te vaak ongelukken gebeuren. Nu heeft dat meer betrekking op de fabriekslocaties en het werk in het veld (olievelden, platforms en raffinaderijen enzo), maar ook op kantoor. Dus doel is 0 ongevallen per jaar en daar hoort dan ook bij dat je niet op een draaiende bureaustoel een spin van het plafond mag halen. Of met koffie de lift in mag.
Soms denk ik wel eens: hallo, we zijn geen kleine kinderen. Maar goed, het is maar zo.
Hij zit er nog steeds, trouwens....de secretaresse begint steeds harder te gillen...
Ik wilde net zeggen: wel een plastic bakje, men zou zich kunnen bezeren...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha dus als je een rustig en gezellig middagje wil neem je een bakje met een spin mee naar je werk![]()
(Wel in je tas natuurlijk want anders kan je je niet goed vasthouden op de trap en in de lift mag natuurlijk helemaaaaal niet met zo'n gevaarlijk potje/beest)
Leuk he die oliebusiness. Heb ook in die branche gezeten. Mochten we geen mokken koffie meer nemen, maar papieren bekertjes met een dekseltje erop, zodat je geen koffie over iemand heen zou morgen als je botste.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef Memmel het volgende:
Waarom, tja, omdat 'onze' business veiligheid hoog in het vaandel heeft staan en er nog te vaak ongelukken gebeuren. Nu heeft dat meer betrekking op de fabriekslocaties en het werk in het veld (olievelden, platforms en raffinaderijen enzo), maar ook op kantoor. Dus doel is 0 ongevallen per jaar en daar hoort dan ook bij dat je niet op een draaiende bureaustoel een spin van het plafond mag halen. Of met koffie de lift in mag.
Soms denk ik wel eens: hallo, we zijn geen kleine kinderen. Maar goed, het is maar zo.
Hij zit er nog steeds, trouwens....de secretaresse begint steeds harder te gillen...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Lois het volgende:
Ik wil bij Memmel weleens zien wat de dames doen als er een muis over de afdeling loopt
Op kantoor waar ik werk lopen ze zo over je voeten soms, en ik heb diverse dames in recordtempo boven op bureau's zien vliegen
Nou, zeg dat wel!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:24 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
BAHHHHHH! Spinnen, geen probleem. Maar muizen...
Gétverquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef snoopy het volgende:
Die spin van ons werd doodgeslagen op het hoesje van de klamboe. Daar zat een gat in, helemaal uitgebeten door het gif ofzo
Lekker souvenir.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:11 schreef snoopy het volgende:
Het scheelde niet veel, ik geloof dat ik er een paar sokken uit pakte en toen zag ik HET
Ah toe, nog eentje dan voor het slapengaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef snoopy het volgende:
oeh miss-sly, ik wilde net een verhaal over zuid afrika vertellen maar dat moet ik maar even laten geloof ik
nou vooruitquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah toe, nog eentje dan voor het slapengaan
misschien ben je bang dat ze wraak komen nemen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Slakken, wormen, rupsen, muizen, kakkerlakken, noem maar op, vind ik geen leuke, lieve beesten, maar ik ben er niet bang van. Ik hoef niet te gillen en ruim ze zonder problemen op, ook al vind ik ze vies.
Ik heb het alleen van spinnen. En volgens mijn moeder ving ik ze toen ik klein was en hield ze in jampotjes
Had je dat verhaal niet ooit eens hier verteld? Het komt mij iig bekend voor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:59 schreef snoopy het volgende:
Ik ben niet zo snel bang voor een spin of muis. Maar een aantal jaar geleden zijn we naar Mexico geweest en is er per ongeluk een hele grote harige spin in onze tas mee teruggereisd. Toen stond ik heeeeel snel boven op mijn bed. Mijn vriend heeft het beest doodgeslagen met een slipper. Brrrrr, als ik daar nog aan denk
oh dat zou zomaar kunnen. Ik ben een gouwe ouwe en dan val je misschien wel eens in herhalingquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had je dat verhaal niet ooit eens hier verteld? Het komt mij iig bekend voor.
Gadverjakkes iig! Het kippevel springt me in mijn nek.
Nee, jammer genoeg nietquote:
De kleintjes zijn toch juist het meest giftig?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou vooruit
Ik ben 's nachts door een kleine schorpioen gestoken in bed. We sliepen in een lodge onder een enorme klamboe. Blijkbaar was er een schorpioentje door het gat van de ventilator, bovenin, gevallen en beklemd geraakt tussen mijn pols en horlogebandje. Gelukkig was het een kleintje, dat was al pijnlijk genoeg
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je zal maar last van mieren hebben, en wat problemen met printen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |