quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef texelonia het volgende:
Wat een enge verhalen over enge beesten zeg
Ik heb nog wel een grappig iets over een lief beestje!
Casper, de nieuwe kat van mijn ouders, blijkt een meisje te zijn

snoopy natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor leuke poeze-namen?

Ja, dat was ook de reactie van mijn oudersquote:

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:40 schreef Stiemie het volgende:
O ja mijn ergste ervaring qua vieze beesten is met een kwal in zee bij Andalusie. Een soort die daar normaal gesproken nooit vookwam en die eigenlijk wat tropischer was... Heb er na bijna 3 jaar nog een groot litteken van op mijn arm zitten door de allergische reactie...

quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zeker nog een klacht indienen en een vergoeding op wat voor wijze dan ook claimen, maar op dit moment interesseert me dat allemaal eigenlijk helemaal niets. We hebben al zoveel narigheid gehad met dit huis, en ik wil er gewoon wonen, punt. Ben het zo moe aan het worden.
vandaag sowieso een baaldag, want ook al geen ei op de echo, druk op mijn werk en dan dat gedoe met het huis...kan niet nog meer tegenvallers hebben vandaag

Mja, de badkamer is klaar op anderhalve m2 na...alles eraf halen enzo is ook een enorm karwei, kost veel tijd en geld en is zoo zondequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef jellyrose het volgende:
Miss_Sly, wat balen![]()
om wat voor soort tegels gaat het? edit - wat een domper.. ik zou ook niet zo snel weten wat ik in zo'n geval zou doen. Misschien laten hertegelen met een andere tegel en alle kosten op dat bedrijf verhalen ofzo? Bah. Het zit je ook niet mee zo
![]()
![]()

met kozakken is alles goed hoor, die heeft het alleen nogal druk met andere zakenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Kozakken is? heb haar ook al zo lang niet meer gezien met die mooie mannen

Casper heet voortaan Dora! Heeft Noah bedachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef texelonia het volgende:
Wat een enge verhalen over enge beesten zeg
Ik heb nog wel een grappig iets over een lief beestje!
Casper, de nieuwe kat van mijn ouders, blijkt een meisje te zijn

Goed zo!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
Over spinnen gesproken. Dat heb ik gisteren weer gedaan.![]()
![]()
En het was best lekker ook nog.

Ik dacht WTF?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
![]()

Ik ga dat denk ik vanavond weer doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
![]()

he, dat zit ik net in jullie eigen topic te lezenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik vanavond weer doen
In ieder geval eerst een uur steps en daarna gaat dezelfde sportleraar door naar spinnen en ik denk dat ik dan weer meega. Aan het eind ben je dan wel doodmoe, maar het is wel echt heerlijk
We hebben misschien een beetje geluk met de tegels: ik heb gisteren rondgebeld en gemaild en uiteindelijk heb ik bij een bedrijf in Almelo ( lekker naast de deur ook) een hele aardige mevrouw gesproken. Ze had niets volgens de computer, maar toen ik had uitgelegd dat we met 2 doosjes al blij zouden zijn (kunnen we iig de badkamer afmaken, toilet zonder tegels aan de wand is minder erg) ging ze even in het magazijn kijken. Uiteindelijk heeft ze zeer waarschijnlijk ruim 2 doosjes op de kop getikt! Nu moeten we er 'even' heen mijn een oude tegel en vergelijken en als het klopt, zijn ze voor ons
Er zou wat kleurverschil in kunnen zitten, zei ze, maar dat zit natuurlijk ook in de nieuwe tegels die nog moeten worden gemaakt.
Probleem is dat we het nog niet zeker weten, omdat er geen duidelijk artikelnummer ofzo door Sanidump is gehanteerd. We moeten ze dus echt vergelijken om te zien of het de goede zijn.
En uitgerekend gistermiddag heeft schaap een opdracht voor 8 dagen aangenomen in den Haag waardoor hij niet vandaag even op en eneer kan naar Almelo...dus zaterdag maar dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |