abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60568063
Snoopy ze moeten jou wel hebben zeg: vieze spinnen en geprikt door een schorpioen!!!

In Toscane klopte in zelfs mijn slippers uit i.v.m. schorpioenen Enge beesten...

O ja mijn ergste ervaring qua vieze beesten is met een kwal in zee bij Andalusie. Een soort die daar normaal gesproken nooit vookwam en die eigenlijk wat tropischer was... Heb er na bijna 3 jaar nog een groot litteken van op mijn arm zitten door de allergische reactie... Ik ga dus echt noooooooooooit meer in zee zwemmen. Dit was de eerste keer dat mijn vriend me na veel overhalen uberhaupt de zee in had gekregen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:24:25 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60569776
Wat een enge verhalen over enge beesten zeg

Ik heb nog wel een grappig iets over een lief beestje!
Casper, de nieuwe kat van mijn ouders, blijkt een meisje te zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:42:40 #203
5428 crew  miss_sly
pi_60570129
Iemand nog een tip voor hele goede tegelhandel met grote voorraad? Onze tegels kunnen door Sanidump pas eind week 35 geleverd worden, wat inhoudt dat er pas ergens in september getegeld kan worden Dan moeten we er al wonen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:44:11 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60570178
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef texelonia het volgende:

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60570181
hahaha dat had een vriendin van me ooit ook. en ze kwam er pas achter toen ze 'hem' weg had gebracht voor castratie.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:47:37 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60570260
Oh dat is nog erger bix Ik weet eigenlijk niet hoe ze erachter zijn gekomen, las het toevallig op hyves
Maar het is een langharige kat, dus dan valt het misschien wat minder snel op
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:48:30 #207
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60570275
Iemand nog leuke suggesties voor leuke poeze-namen?
©Dumbo
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:55:37 #208
5428 crew  miss_sly
pi_60570439
Wij hadden dat ook een keer gehad met een konijntje. Wij hadden een mannetje en de buren ook, dus konden ze leuk samen spelen, dachten wij...tot we ineens een enstje van 14 jonge konijntjes hadden
pi_60570460
14!!!
pi_60570491
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor leuke poeze-namen?
snoopy natuurlijk

miss-sly, wat balen van die tegels
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60570546
casperina-de-jong-eh-de-meid.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:04:21 #212
5428 crew  miss_sly
pi_60570647
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:56 schreef bixister het volgende:
14!!!
Ja, dat was ook de reactie van mijn ouders
We hebben wel een hele zomer ons gras niet hoeven maaien Daarna toch maar allemaal weggegeven enzo en het buurkonijn mocht niet mee rop bezoek komen

snoop, ja, heel erg balen. Ik zie het momenteel even niet meer zitten hoor. We zeiden iedere keer voor de grap: dit jaar voor kerst zitten we er wel, maar zelfs dat ga ik betwijfelen
pi_60570749
tsjonge miss_sly, da's een flinke domper zeg. gaat het om tegels voor de woonkamer-vloer? of badkamer? niet iets waar je vast 'omheen' kunt gaan wonen, waarschijnlijk..?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:16:07 #214
5428 crew  miss_sly
pi_60570920
Badkamer en toilet. Verkeerde levering, dus we hebben 7 dozen van het verkeerde formaat. De badkamer is af op enkele tegels na en de toilet moet nog helemaal worden gedaan. Omdat er vrijwel zonder voeg is getegeld, moeten de wanden geimpregneerd worden, en dat kan pas als alles klaar is. Dus moeten we wachten, denk ik...
pi_60571032
ah, zo! hmm, is daar niet een tussenoplossing voor te verzinnen? een tijdje afdekken met landbouwplastic oid? wel erg balen zeg. en stel dat je er inderdaad maanden vertraging door oploopt, kun je zo'n bedrijf dan ergens voor aansprakelijk stellen? het is toch hun fout dat ze verkeerd leveren lijkt me.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:22:44 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60571065
idd is aansprakelijk stellen geen optie? of iig een vergoeding voor het geleden leed
toen de keuken bij pap en mam niet geleverd kon worden (sukkels hadden m elders geplaatst) hebben zij daar een biokachel voor gekregen omdat t allemaal misliep
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:26:32 #217
5428 crew  miss_sly
pi_60571154
Ik ga zeker nog een klacht indienen en een vergoeding op wat voor wijze dan ook claimen, maar op dit moment interesseert me dat allemaal eigenlijk helemaal niets. We hebben al zoveel narigheid gehad met dit huis, en ik wil er gewoon wonen, punt. Ben het zo moe aan het worden.

vandaag sowieso een baaldag, want ook al geen ei op de echo, druk op mijn werk en dan dat gedoe met het huis...kan niet nog meer tegenvallers hebben vandaag
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:26:58 #218
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60571164
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 07:40 schreef Stiemie het volgende:
O ja mijn ergste ervaring qua vieze beesten is met een kwal in zee bij Andalusie. Een soort die daar normaal gesproken nooit vookwam en die eigenlijk wat tropischer was... Heb er na bijna 3 jaar nog een groot litteken van op mijn arm zitten door de allergische reactie...
ik ben voor heel weinig dieren bang, maar kwallen zijn mijn grootste nachtmerrie. Ik dacht dat ik m'n fobie in Australie had overwonnen toen ik een briefje van 50 dollar tussen een school van kwallen uit had gevist (ik was echt arm toen ), maar ik vind ze nog steeds vreselijk

En in de zee zwemmen doe ik ook niet, als ik m'n voeten niet meer kan zien raak ik zelfs al een beetje in paniek

Miss_Sly, wat balen om wat voor soort tegels gaat het? edit - wat een domper.. ik zou ook niet zo snel weten wat ik in zo'n geval zou doen. Misschien laten hertegelen met een andere tegel en alle kosten op dat bedrijf verhalen ofzo? Bah. Het zit je ook niet mee zo

[ Bericht 9% gewijzigd door jellyrose op 05-08-2008 11:33:01 ]
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:30:14 #219
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60571242
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zeker nog een klacht indienen en een vergoeding op wat voor wijze dan ook claimen, maar op dit moment interesseert me dat allemaal eigenlijk helemaal niets. We hebben al zoveel narigheid gehad met dit huis, en ik wil er gewoon wonen, punt. Ben het zo moe aan het worden.

vandaag sowieso een baaldag, want ook al geen ei op de echo, druk op mijn werk en dan dat gedoe met het huis...kan niet nog meer tegenvallers hebben vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:36:37 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60571378
Weet iemand eigenlijk hoe het met Kozakken is? heb haar ook al zo lang niet meer gezien met die mooie mannen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60571426
inderdaad, die is al erg lang spoorloos. ik heb geen idee hoe 't met haar gaat.

miss_sly, ook nog eens geen ei. bah!
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:39:58 #222
5428 crew  miss_sly
pi_60571443
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef jellyrose het volgende:

Miss_Sly, wat balen om wat voor soort tegels gaat het? edit - wat een domper.. ik zou ook niet zo snel weten wat ik in zo'n geval zou doen. Misschien laten hertegelen met een andere tegel en alle kosten op dat bedrijf verhalen ofzo? Bah. Het zit je ook niet mee zo
Mja, de badkamer is klaar op anderhalve m2 na...alles eraf halen enzo is ook een enorm karwei, kost veel tijd en geld en is zoo zonde

Net een andere tegelhandel (Meester Smeets, jouw tip, snoop) aan de telefoon gehad. Van deze tegel is 'gewoon' de volledige voorraad op en dus moet er in Italie opnieuw worden geproduceerd. ook zij kunnen dus niet eerder leveren dan week 35
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:54:42 #223
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60571838
tjonge, wat ontzettend vervelend Miss
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60572869
Miss-sly Kun je toch niet verhuizen als de badkamer en het toilet niet betegeld zijn en dan eventjes op de chape leven?

En wat die beesten hier betreft? Ik durf zelfs geen kikker aanraken Laat staan dat ze met een spin of slak naar me toekomen (en weten dat we vroeger nog kikkervisjes hebben gehouden om de evolutie tot kikker van dichtbij mee te maken )
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:48:14 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_60573147
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Kozakken is? heb haar ook al zo lang niet meer gezien met die mooie mannen
met kozakken is alles goed hoor, die heeft het alleen nogal druk met andere zaken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:55:19 #226
7074 moussy
kuttekop
pi_60573330
Wij hebben dagelijks een muis in huis Gijs, grote kat, denkt dat Dirk, kleine kat, ook muisjes moet... De ene keer ligt er een slepend muisje op tafel, de andere keer alleen een kontje met staartje. En Dirk staat er bij en kijkt er naar...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60576577
nou ja, die rennen in ieder geval niet meer zo hard weg als je probeert te pakken.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:56:39 #228
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60578058
Oi, wat een enge spinnen hier

Ik vind al die beesten met zoveel poten eng, ik roep ook hulptroepen in bij deze:

of deze

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60578210
dan vind je dit vast niet zo'n leuk bericht, PM-girl!
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:07:47 #230
5428 crew  miss_sly
pi_60578257
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:07:57 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_60578261
Ooh gruwel, en niet alleen die reuzenspin, maar vooral dat hij in groepen van honderden stuks zit... Brrrrrrrrrrrrrrrr
pi_60578346
tijd voor een reuzenstofzuiger...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:21:48 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60578555
auto gewassen, ben volgens mij alleen natter geworden dan de auto
best lastig met zon hogedrukspuit
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60581313
Ik heb net in de uitverkoop bij Dungelmann hele fijne bruine leren ballerina's gescoord
Schoenen die je aan kan trekken zonder te hoeven bukken/kijken zijn fijn!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:29:59 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60583771
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef texelonia het volgende:

Casper heet voortaan Dora! Heeft Noah bedacht
©Dumbo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:33:34 #236
94046 PM-girl
pi_60585254
bix! Ik hoorde het gisteren al van mijn broer, die kwam het mij al bibberend vertellen
Maar ik doe dus echt niets met zo''n beest in huis, behalve hulp inroepen. Desnoods vanuit Groningen, maar er móet iemand komen!
*
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:17:10 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60586436
We zijn er weer!
Heerlijke vakantie gehad in de Drôme. Prachtige plek op een camping met een adembenemend uitzicht. Kinderen hebben lekker gespeeld met elkaar en andere kinderen.
En als de kinderen het leuk hebben hč?
Ik ga nog eens gruwelijk terug lezen.

Ik zag wel iets over BE en haar teen. Hoe is het er mee?
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:18:13 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60586463
volgens mij zit die teen in t vliegtuig inmiddels
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60586605
Dutch, welkom terug
Heb je nog enge verhalen over insecten ofzo? Dat hoort nl op dit bankje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:25:43 #240
94046 PM-girl
pi_60586666
Hihi, na de bloem-tegen-de-maaien-tip van BE heb ik kwistig bloem gestrooid in, op en naast onze kliko. Die vandaag geleegd en gereinigd werd.
De schoonmaakploeg had vandaag toch ernstig moeite het wit eraf te krijgen, de bloem was op een vreemde manier op de kliko gaan zitten, in een soort spinnenwebrag leek het wel.

Hoi Dutch!
*
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:18:13 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60588093
Enge beestjes doe ik niet aan hoor.
Hebben wel Cas moeten redden van een mieren-invasie. Zat lekker te spelen bij de tent en ineens kropen ze en masse over hem heen. Vond hij niet zo leuk. Bijna een trauma aan over gehouden dat kind.

Dus BE is toch vertrokken?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_60589306
Over spinnen gesproken. Dat heb ik gisteren weer gedaan.
En het was best lekker ook nog.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60589584
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:05 schreef Webkim het volgende:
Goed zo!!!
ik ga volgende week écht beginnen! Dan is de vakantie van voorbij en is het ook wat minder verleidelijk om te snoepen enzo...
Ga mar voorzichtig beginnen met wat body balance en pump en dan door naar 't steppen en de combat!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60589864
Pump en combat.
Van die eerste heb ik na vorige week een paar dagen aardig last gehad. Kon geen trap meer af. Best ernstig, een jaar niet sporten. Maar er is weer een beginnetje.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 6 augustus 2008 @ 07:07:35 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_60592866
WB Dutch
klinkt als een goeie vakantie! (op de mieren na dan )
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 augustus 2008 @ 07:21:39 #246
94046 PM-girl
pi_60592918
quote:
Ik dacht WTF? Spinnen gegeten?

Onee, Webkim ging s-p-o-r-t-e-n!
*
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 08:01:26 #247
5428 crew  miss_sly
pi_60593086
quote:
Ik ga dat denk ik vanavond weer doen
In ieder geval eerst een uur steps en daarna gaat dezelfde sportleraar door naar spinnen en ik denk dat ik dan weer meega. Aan het eind ben je dan wel doodmoe, maar het is wel echt heerlijk

We hebben misschien een beetje geluk met de tegels: ik heb gisteren rondgebeld en gemaild en uiteindelijk heb ik bij een bedrijf in Almelo ( lekker naast de deur ook ) een hele aardige mevrouw gesproken. Ze had niets volgens de computer, maar toen ik had uitgelegd dat we met 2 doosjes al blij zouden zijn (kunnen we iig de badkamer afmaken, toilet zonder tegels aan de wand is minder erg) ging ze even in het magazijn kijken. Uiteindelijk heeft ze zeer waarschijnlijk ruim 2 doosjes op de kop getikt! Nu moeten we er 'even' heen mijn een oude tegel en vergelijken en als het klopt, zijn ze voor ons Er zou wat kleurverschil in kunnen zitten, zei ze, maar dat zit natuurlijk ook in de nieuwe tegels die nog moeten worden gemaakt.

Probleem is dat we het nog niet zeker weten, omdat er geen duidelijk artikelnummer ofzo door Sanidump is gehanteerd. We moeten ze dus echt vergelijken om te zien of het de goede zijn.
En uitgerekend gistermiddag heeft schaap een opdracht voor 8 dagen aangenomen in den Haag waardoor hij niet vandaag even op en eneer kan naar Almelo...dus zaterdag maar dan.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 08:11:59 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60593131
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ga dat denk ik vanavond weer doen
In ieder geval eerst een uur steps en daarna gaat dezelfde sportleraar door naar spinnen en ik denk dat ik dan weer meega. Aan het eind ben je dan wel doodmoe, maar het is wel echt heerlijk

We hebben misschien een beetje geluk met de tegels: ik heb gisteren rondgebeld en gemaild en uiteindelijk heb ik bij een bedrijf in Almelo ( lekker naast de deur ook ) een hele aardige mevrouw gesproken. Ze had niets volgens de computer, maar toen ik had uitgelegd dat we met 2 doosjes al blij zouden zijn (kunnen we iig de badkamer afmaken, toilet zonder tegels aan de wand is minder erg) ging ze even in het magazijn kijken. Uiteindelijk heeft ze zeer waarschijnlijk ruim 2 doosjes op de kop getikt! Nu moeten we er 'even' heen mijn een oude tegel en vergelijken en als het klopt, zijn ze voor ons Er zou wat kleurverschil in kunnen zitten, zei ze, maar dat zit natuurlijk ook in de nieuwe tegels die nog moeten worden gemaakt.

Probleem is dat we het nog niet zeker weten, omdat er geen duidelijk artikelnummer ofzo door Sanidump is gehanteerd. We moeten ze dus echt vergelijken om te zien of het de goede zijn.
En uitgerekend gistermiddag heeft schaap een opdracht voor 8 dagen aangenomen in den Haag waardoor hij niet vandaag even op en eneer kan naar Almelo...dus zaterdag maar dan.
he, dat zit ik net in jullie eigen topic te lezen
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 08:17:20 #249
5428 crew  miss_sly
pi_60593165
Haha, ja, ik dacht: laat ik het hier ook maar even neerzetten, aangezien ik hier gisteren ook had geklaagd enzo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:49:07 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60593376
We hebben eindelijk na lang sparen, zoeken en wachten gisterenavond ons nieuwe bankstel geleverd gekregen!

(en tot nu toe zonder krassen van de kat, daar ben ik zo bang voor! )
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')