Heldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Met een verbrijzeld been wedstrijdjes rijden in het ziekenhuis door de gangen heen, en dan je andere been breken.
Ik ben idd ook een keertje een tand kwijt geraakt toen mn broer en ik met de rolstoel van mn overgrootoma door het berjaardenhuis raceden -.-quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Met een verbrijzeld been wedstrijdjes rijden in het ziekenhuis door de gangen heen, en dan je andere been breken.
omgquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Snakey het volgende:
Nouja, ik was in ieder geval al in het ziekenhuis.quote:
kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef Poeke het volgende:
We hebben samen een hoop lol gehad met allebei onze rechtervoet in het gips..
Ja, als je in een gang een hartaanval krijgt kan je beter 112 bellenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nouja, ik was in ieder geval al in het ziekenhuis.![]()
Je kan trouwens beter iets breken op straat, dan zijn ze eerder bij je.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, als je in een gang een hartaanval krijgt kan je beter 112 bellen
Dat is vrij kansloos.. 1. Legitimatie is verplicht(sowieso als je auto rijdt) 2. Gladde bandenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als financiėle schade ook telt:
Ik moest ooit een keer wachten op een agent die midden op straat een puber van een jaar of 12 zat te bekeuren. Na vijf minuten wachten mijn hoofd uit het raam om hem te vertellen dat hij mij op zat te houden en dat het wel dapper was, zo'n klein menneke de stuipen op het lijf jagen.
Ik had gelijk z'n aandacht en kwam naar mij toe, vroeg papieren die ik niet bij mij had (bekeuring 1) en liep rond de auto en constateerde twee gladde banden (bekeuring 2)![]()
We spreken over ongeveer 1980-1982, de tijd dat geluk nog heel gewoon was en dingen op z'n boerenfluitjes gingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:57 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat is vrij kansloos.. 1. Legitimatie is verplicht(sowieso als je auto rijdt) 2. Gladde banden(oke, wel gezocht, maar terecht)
Ik kan je het geloof niet schenken, maar er is niet één woord van gelogenquote:3. Ik geloof er niks van.
Huh? Dus je zat eerst met je vriendin in de auto.. Maar het is toen uit gegaan en toen kreeg je dat meisje als vriendin?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:32 schreef _Alkaline het volgende:
Ik reed samen met mijn toenmalige vriendin richting haar huis om haar daar af te zetten, onderweg zag ik een erg mooi meisje fietsen en ik keek in de spiegel. Daardoor heb ik een obstakel voor me over het hoofd gezien en zo recht op een tracktor in gereden. Mooi meisje kwam nog even vragen hoe het ging! Later mooi meisje leren kennen via een vriend van me en nu is het mooie meisje mijn vriendin
Ongeluk met een mooi eind, bijna te mooi om waar te zijn.
Helemaal correct!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Huh? Dus je zat eerst met je vriendin in de auto.. Maar het is toen uit gegaan en toen kreeg je dat meisje als vriendin?Of heb ik het dan verkeerd?
Ik heb nog altijd een harry potter litteken op mn hoofd staan , Toen mn broer en ik klein waren, speelden we wel ns tikkertje, en ik sprong op de bank, maar flikkerde er ook weer meteen af xD Op de punt van de verwarming.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Als kind achter de kat aanrennen en met m'n neus op de punt van een oude gaskachel vallen.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Maar dan met versieringen. Lees: stalen punten (was hip in de vroege jaren 80)
Gevolg: Michael Jackson in het klein.19 hechtingen om m'n neus bij elkaar te plakken![]()
Littekens nog altijd zichtbaar wanneer ik iemand er op wijs.
Dan heb ik er ook nog zo 1.. (hoewel koste met uiteindelijk niks).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als financiėle schade ook telt:
Ik moest ooit een keer wachten op een agent die midden op straat een puber van een jaar of 12 zat te bekeuren. Na vijf minuten wachten mijn hoofd uit het raam om hem te vertellen dat hij mij op zat te houden en dat het wel dapper was, zo'n klein menneke de stuipen op het lijf jagen.
Ik had gelijk z'n aandacht en kwam naar mij toe, vroeg papieren die ik niet bij mij had (bekeuring 1) en liep rond de auto en constateerde twee gladde banden (bekeuring 2)![]()
Dat heb ik dus ook 'n keer gehad, alleen had ik gewoon 'n kaasschaaf en die schaafde erg goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:48 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik was een keer brak op een zaterdagochtend, ik had hoofdpijn dus ik kon niet meer slapen. Wat bij mij altijd helpt is een stevig ontbijt om me wakker te maken. Dus ik besloot een kaasomelet in elkaar te gaan zettenMaar toen kon ik de kaasschaaf niet vinden
Ik besloot met behulp van mijn onuitputtelijke creativiteit (
) om dan maar gewoon te kaas te snijden met een mes. Zo gezegd zo gedaan. En in al mijn oneindige wijsheid (
)pakte ik de kaas vast met mijn linkerhand en sneed met mijn rechterhand naar mezelf toe.
Gevolg: stuk huid van mijn hand geschaaft en bloed in mijn omeletEn nu nog een paar littekens op mijn hand.
Ik heb toen ik net kon kruipen mijn hand op die plaat neergelegd. Die was van glas en daarachter zag je mooie flammen. De slierten hingen aan m'n hand en er zat nog aardig wat huid op de kachel zelf. Ik heb daarna tot ik kon lopen altijd gekropen op 1 hand en een elleboog.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Als kind achter de kat aanrennen en met m'n neus op de punt van een oude gaskachel vallen.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Maar dan met versieringen. Lees: stalen punten (was hip in de vroege jaren 80)
Gevolg: Michael Jackson in het klein.19 hechtingen om m'n neus bij elkaar te plakken![]()
Littekens nog altijd zichtbaar wanneer ik iemand er op wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Wees blij, een kaasschaaf gaat veel minder diep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook 'n keer gehad, alleen had ik gewoon 'n kaasschaaf en die schaafde erg goed.
M.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
whehehequote:Op zondag 3 augustus 2008 01:01 schreef rycemasta het volgende:
Toen ik nog heul jong was maakte ik een inschattingsfout en fietste ik frontaal tegen een muurtje aan.
Ik hield er een blauwe zak aan over.
Liep je naakt rond dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Light het volgende:
Uiteraard weet ik het dan voor elkaar te krijgen om daar zo op te vallen dat ik nog steeds een lidteken heb.
Ik zat dit topic te lezen en dacht 'wat saai dat ik niets te vertellen heb', maar dankzij deze herinner ik me ietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:14 schreef Helgi het volgende:
Een appel tegen mijn neus gehad bij een appelgevecht toen was mijn neus gebroken.
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Saillant detail: Het gebeurd op halloween.
Euhm ja ik trok me schoen aanquote:
1) Wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedacht
2. gebeurd is met een t.
Sommige straten in ons dorp hebben een huis dat veel hoger staat dan de weg.. Waardoor je dus een aflopende oprit hebt.. Nou een vriendin van mee heeft dat dus. We waren van plan om te gaan skeeleren. En ik zie haar zonder moeite de berg afrijden, dus ik denk 'Oh ja, dat ziet er simpel uit' , dus ik maak ook nog een extra vaartje door helemaal achterin de garage te beginnen met skeeleren, alleen een klein dingetje over het hoofd gezien; Lantaarnpaal xD Twee voortanden voor de helft afgebroken en 3 weken lang een dikke blauwe bult op je kop hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef RainofDeath het volgende:
Knip...
Jaar of 6 terug was het kermis hier, elk jochie vond de botsautos enorm tof. Ik dus ook. Tijdens een rondje werd ik tegelijk van voor en achter gebotst... blijkbaar ben ik dus met mijn bek op het stuur beland wat dus betekende dat mijn 2 voortanden afbraken. Naja, gewoon oprapen en ik ben maar is naar mijn vader opzoek gegaan die ook ergens rond liep daar.Later bleek bij de tandarts dat de zenuwen net niet geraakt waren dus de tanden konden gewoon worden gelijmd.
Sorry:Dquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat was dat ene kleine dingetje dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Uit een boom gekukelt en op een afgebroken tak geland met de punt precies tussen mijn reet en balzak zeg maar. Was het iets harder gebeurt had ik een gratis vagina erbij gehad![]()
Op zich wel handig, ben je van alle markten thuis!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Uit een boom gekukelt en op een afgebroken tak geland met de punt precies tussen mijn reet en balzak zeg maar. Was het iets harder gebeurt had ik een gratis vagina erbij gehad![]()
Klinkt (en voelt...quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
Buig je been en denk dan je knieschijf aan de buitenkant van je been.. Dat effect.. AUW!
Picsquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als kleine jongen op een verjaardagsfeestje net een slok van m'n cola willen nemen, als vader van de jarige voor mijn neus iets wil pakken en daarbij met zijn elleboog dat glas in mijn neus duwt. Resultaat stuk glas in de bovenkant van mijn neus en veel bloed. Fijn een dag voor de opnames van Villa Achterwerk.
Op de basisschool een meisje dat ik wel leuk vond op d'r kont slaan en snel wegrennen toen ze me achterna kwam met een grote lineaal (zo'n 1 meter ding). Ik let niet op en ren gewoon vol met mijn kop tegen een zonnewering aan. Winkelhaak in mijn voorhoofd.
Verkeerd vangen van een bal bij Amercian Football, voor altijd botsplintertjes bij de knokkel van mijn ringvinger.
Vechtpartij 's nachts, wil ik net vol uithalen draait die mafkees zich om en sla ik dus vol op zijn achterhoofd. Kapot middenhandsbeentje en geen knokkel meer van mijn pink.
Bekendquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
voorste-kruisband (af)gescheurd.. hele tijd revalideren, fysiotherapie etc.. dan tijdens een lompe actie je andere kruisband (af)scheuren.
joy.
Dan weet je die 'knak' nog wel bij het terug zetten hequote:
Dat had ik ook met mijn vingerquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan weet je die 'knak' nog wel bij het terug zetten he
Als ik in bijv kleermakerzit zit en dan me been weer strek schuift knieschijf weer recht in de kom![]()
Gelukkig geopereerd dus helemaal uit de kom moet niet meer mogelijk zijn.. Zeggen ze..
Dagelijks hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn vinger.
Nog steeds scheef.
De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechtsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd geboren, ik was te diktoen brak ik mn sleutelbeen
dat is toch wel heel sad.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Net even foto's gemaakt:
Links
[ afbeelding ]
Rechts
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechts
Erbse parese? Dan heeft hij geluk gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechts
Eigenlijk niet anders dan voorheen. Alleen als ik een vuist maak schuift dat middenhandsbeentje naar beneden en lijkt die knokkel te missenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu dan op gebied van gewricht enzo?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Erbse parese? Dan heeft hij geluk gehad
Ik ken een jochie waarbij de arm minder ontwikkeld is, hij kan hem ook niet goed gebruikenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij zat goed klem, het had geen 5 minuten langer meer moeten duren en ik dacht zelf trouwens dat hij dood was, toen ik hem voor het eerst zag. Hij was bijna 3 weken te vroeg en woog niet zo gek veel. Was hij zwaarder geweest had het waarschijnlijk mis gegaan. Hij is ook nog eens hoogbegaafd, dus kun je nagaan
![]()
Bij de 2e besloten ze toen maar m'n onderkantje in meerdere richtingen open te knippen voor het geval dat, misschien valt dat ook wel onder 'raarste schade'
Klikpedalenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:35 schreef Palomar het volgende:
(vooral toen ik een keer met mn klikpedalen vast zat die niet snel genoeg los klikten).
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:37 schreef Dzy het volgende:
Ik was een klein manneke van 6 of 7 ofzo, toen al zeer geobsedeerd door computertechnologie. Ik had ook een prachtige computer staan voor die tijd en ik had twee vriendjes van school meegenomen om Commander Keen te gaan spelen. Vette shit natuurlijk en ze keken hun ogen uit. Mams riep naar boven dat ik m'n fiets nog op slot moest doen want m'n ouders waren toen nog niet zo rijk dus pauperbuurt etc. Smalle diepe achtertuin waar helemaal achteraan m'n fiets stond. Ik race die kant op, fiets op slot en ik race weer terug, proberend binnen 2 minuten weer op zolder te zijn.
Mijn mams was ondertussen bezig de glazen te wassen, waaronder ook de buitendeur die voor 90% glas was. Aangezien ik de deur open had laten staan (as usual) had ze hem weer dichtgedaan en hij was brandschoon (moeders kunnen dat). Afijn, ik race dus door de achtertuin terug en op ongeveer 20 cm van de buitendeur met een snelheid van ruim 15 km/h kan ik niet op tijd remmen voor de dichte glazen deur. Ik rem half en ik spring half door het glas! 10 seconden lang lig ik verschrikt op ons nieuwe witte stoffen bankstel dat al snel meer richting rood gaat. Ik bloedde als een rund en ben heel snel naar het ziekenhuis gebracht. Mijn been was helemaal rood, en mijn rechterhand ook. Daar zitten nu ook nog littekens. Op m'n been een behoorlijk grote in de vorm van een Nike teken () en op m'n rechterduim een cirkeltje van zo rond de 1 cm2.
Vind der niks aparts aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Net even foto's gemaakt:
Rechts
[ afbeelding ]
Bij mij was er eerst dus nog een knokkel aanwezig, maar na de klap niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Vind der niks aparts aan![]()
Ik heb beide handen zo.
Welke opnames waren dat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als kleine jongen op een verjaardagsfeestje net een slok van m'n cola willen nemen, als vader van de jarige voor mijn neus iets wil pakken en daarbij met zijn elleboog dat glas in mijn neus duwt. Resultaat stuk glas in de bovenkant van mijn neus en veel bloed. Fijn een dag voor de opnames van Villa Achterwerk.
Aaahhh goeie herinneringen ik krijg gelijk zin om te schommelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben enigst kind en ik vermaakte mij graag met het duwen van de schommel. Wij hadden zo'n grote schommel (waarom weet ik niet, ik zat er toch alleen in) en die belande mooi op mijn smoeltje.
[ afbeelding ]
Gevolg: een gescheurde bovenlip
In het ziekenhuis gehecht door een hele lieve dokter (NOT) die als kado'tje een ballon gaf
Die ik met mijn pijnlijke lip natuurlijk niet kon opblazen![]()
Pff, de titel zou ik niet zeker weten, moet nog ergens een videoband van het programma hebben liggen. Ik geloof iets in de trant van 'De Nachtwaker'.quote:
deden wij altijd expres.. een hele stoofpan vol met kokend en borrelend kaarsvet, en dan vanaf een flinke afstand met een supersoaker (quote:=== Fikkie steken op het balkon.
Plaffertjes mixen met kaarsvet, in de fik steken in een asbak. Kaarsvet is gaan borrelen. Ik spuug erin en krijg een steekvlam van een halve meter over me heen.
Komt mijn moeder in paniek het water doven met een pan vol water. Steekvlam van een anderhalve meter, en het vlammetje vlamde nog. Wimpers weggebrand, deels mn wenkbrauw en wat haar op mn kop. Kon je een hele week ruiken. Want een stank (Ik was 11)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
haha je was net zoals ik[ afbeelding ]
tegenwoordig al die betutteling..kinderen mogen amper buitenspelen
en dit:
[..]
deden wij altijd expres.. een hele stoofpan vol met kokend en borrelend kaarsvet, en dan vanaf een flinke afstand met een supersoaker (![]()
![]()
,nostalgie) of met de tuinslang erin spuiten.. vlammen van _letterlijk_ 10 of 12 meter
![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]![]()
Wel vlogen nog bijna de gordijnen in de fik door de steekvlam. Die hingen er pal naast
Maar jij deed het buiten, ik deed het bijna in mn kamer.
Ook een keer een campeervuurtje op mn bureau gemaakt. Wel stoer.
Dat had ik een keer toen ik gewoon van de trap af liep.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Buig je been en denk dan je knieschijf aan de buitenkant van je been.. Dat effect.. AUW!
ik ben wel benieuwd hoe het er toen uit zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:23 schreef kalinho het volgende:
Ik heb er 2.
Bij de woningbouw een sleutel laten namaken. Vervolgens stap ik het gebouw uit, vergeet ik alleen dat de deur rechts zit ipv recht voor me. Gevolg, ik loop vól door de glazen wand heen en 24 hechtingen in mn knie. De ruit was ook zo goed schoongemaakt, ik zag het echt nietIk heb zowel foto's van toen het net gebeurd was(maar die is niet zo heel smakelijk) en nu ziet het er zo uit
[ afbeelding ]"
Als ik er een sterretje bij denk heb ik de Turkse vlag![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
BijOpa en Oma
logeren eindigde in een gespleten tong. Ik stond mij aan te kleden op de bank, ik struikelde en klapte met mijn hoofd vol op de tafel. Resultaat: tanden door mijn tong. De tong hing nog aan 1 of 2 draadjes en het bloedde verschrikkelijk. Het kon niet gehecht worden dus het was afwachten of het nog goed zou komen. Op dit moment niet echt last meer van. Tong is aangegroeid en werkend
![]()
.
Ga gewoon iets uitproberen wat in dit topic beschreven staat of verzin zelf een leuk ongeluk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef YourBuddy het volgende:
Mooie verhalen allemaal. Waarom overkomt mij dat dan nooit?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef Fredo55 het volgende:
Dat velletje dat tussen je vingers zit, daar heb ik weleens ingeknipt.
Zo zag mijn knie er pak weg 30 minuten nį het ongeluk uit:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het er toen uit zagDesnoods zet je ze achter een linkje / in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:34 schreef kyraaa het volgende:
Dit soort dingen had ik vroeger constantIk was meer een jongen dan een meisje maar moest van mn moeder haar zelf gemaakte jurkjes aandoen met panty's etc. Dat zat me altijd in de weg.
Uit bomen gevallen omdat mn jurk in de weg zat, mn hele oor uitgescheurd. Mijn jurk kwam tussen mn kettingkast, viel met fiets en al om naar de zijkant op een hek, knie gespiesdDe trap oprennen en op je jurk gaan staan, je jurk scheurt en je schrikt en valt zo van de trap af. Rommeldebommeldebommel *KLENG* met je bakkes tegen de verwarming aan.
Het stomste vind ik nog wel, dat ik op vakantie in Tsjechiė ging karten. Mijn broer mocht en ik wou ook persee dus ik klim zo in dat wagentje en alles ging goed, totdat ik mijn arm even wou laten rusten. Ik leg zo mijn arm op het motorblokEn ik voelde er niets van, pas 30 seconden later ofzo
![]()
Het merkje van het motorblok is praktisch vervaagd. Maar soms kun je de littekens zien. Een horizontale streep met 3 bolletjes eronder![]()
Gister nog een bijna ongelukIk wou een trappetje in de stad aflopen, bleef ik met mijn voet in mijn wijde broek hangen en viel ik haast voorover op straat. Kon mezelf nog net redden door mn andere been uit te steken.
Ik ben een klungel!
Kut idd, wat een verhaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:04 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een leuke voor jullie, net gebeurd!
Ik was aan het werk in een nachtcafe als glazenhaler.
Ik liep met een rij glazen en wilde er net een nieuw glas boven op zetten toen een redelijk beschonken jongeman vol tegen me aan beukte(per ongeluk dat wel) en de hele rij glazen klapt kapot in mijn rechter arm...![]()
Dikke diepe snee op een niet zo tactische plek op mijn onderarm. met gang naar het ziekenhuis, geen slagader geraakt en ook geen pezen kapot. Vijf hechtingen en ik mocht weer gaan. En nu kan ik niet slapen want de verdoving begint uit te werken en ik heb voor het ongelukje al alcohol op dus een pijnstiller nemen is gewoon niet wijs. Daarnaast sta ik nog steeds strak van de adrenaline, man toch. Het word ook echt geen mooi litteken want het is niet echt een mooie rechte snee, er zit een hoek in enzo, super kut dus.
Thanks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kut idd, wat een verhaal![]()
Maar ik zou gewoon een pijnstiller pakken als ik jou was, je had al een verdoving in het Z'huis toch? Paracetamol kan weinig kwaad zelfs als je wat alcohol op hebt. Je was in dienst, dus lam ben je niet neem ik aan? Ga anders met een film op de bank liggen, dat litteken is van later zorg. Sterkte....
Yw, rustig aanquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:12 schreef BossFight het volgende:
[..]
Thanks.
Ik pak dan wel een pijnstillertje toch maar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Paar jaar geleden stapte ik uit de tram. Ik wilde naar de andere kant van de weg dus keek links, recht, links en stak over... Knal ik vol op een lantaarnpaal, niet vooruit gekekenResultaat was een flinke hersenschudding
En hoeveel mensen ik wel niet heb moeten overtuigen dat ik gewoon nuchter was...
Heb je nog geluk dat je daarin niet van de trappen bent gelazerd..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef Snakey het volgende:
Onderweg een keer of twaalf gevallen, nog de Maastunnel doorgefietst.
Zijn daar beelden van!quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:55 schreef Alicey het volgende:
Oh en over fietsen met handremmen gesproken. op een vakantie een fiets met handremmen gehuurd. Ik was nogal gewend aan mijn eigen fiets met niet al te beste remmen. Een flink stuk voor een kruising druk ik de remmen maximaal in, waarna ik dus een dubbele salto maak, het asfalt begroet en de fiets bovenop me beland. Wonderbaarlijk genoeg geen hersenschudding en niets gebroken. Ik zag wel hemelsblauw afgewisseld met 2 flinke schaafwonden op een arm en een been.
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..
Scherp, scherp!quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..
Heb jij knieschijven in je kop?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:34 schreef Ered het volgende:
kreeg ik met gym een bal tegen m'n kop en lag mijn knieschijf eruit
Nou, nee, draaide mijn knie verkeerd ofzoquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Zo zag mijn knie er pak weg 30 minuten nį het ongeluk uit:
als je nu aan het eten bent zal ik niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das een flink gat
Geen referral hier.
Kun jij je knieschijf er dan ook uit drukken als je je been gestrekt hebt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:46 schreef Ered het volgende:
[..]
Nou, nee, draaide mijn knie verkeerd ofzo
Mijn broer en vader hebben het dus ook al gehad. Zit volgens mij in de familie, zwakke knieėn/botten.
Kniebanden ingekort? Nou ophangsels van je knieschijf;)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat had ik een keer toen ik gewoon van de trap af liep.
Ik hield de leuning natuurlijk niet vast want ik loop zo vaak op die trap.
Maar van schrik en ook deels van de pijn val ik zo van de trap maar ik kan nog op mijn voet terechtkomen.
Resultaat: middenvoetsbeen gebroken en knie uit de kom.
Door de aardige ambulancemensen is mijn knie weer in de kom gezet en daarna heb ik nog 6 weken met mn hele been in het gips gelegen.
Daarna heb ik nog een paar keer gehad dan mijn knie er wel eens uit ging, dus heb ik vorige maand een operatie aan mijn knie gehad zodat het nu (hopelijk) niet meer gebeurt.
Wel weer 6 weken in het gips, maar ik had klitteband om mijn gips heen dus ik kon het eraf halen. En heb eigenlijk ook maar twee weken met gips gelopen, voor de rest alleen zonder
een cm of 2 meer naar rechts en ik had wat afgescheurd volgens de Docquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |