abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:01:34 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60572018
Als 13-jarige op de fiets, lage zon, hand boven mijn ogen om nog wat te kunnen zien. Ineens een autoneus naast mijn bovenbeen

Ben over mijn stuur geklapt met mijn kin op straat. Meneer van de auto heeft me thuisgebracht. Ouders helemaal verbaasd, hee, een meneer met een schooltas voor de deur?

Keek ik per ongeluk in de spiegel, ging bijna van mijn stokje. Allemaal bloed aan mijn kin, in het ziekenhuis 4 hechtingen erin. Nu een fraai streepje.

Jaren later zit zoonlief van iets meer dan een jaar in de kamer op de grond, papa en mama een paar meter verderop. Ineens gebrul uit de voorkamer. Zoon opgepakt, heeft een snee in zijn kin. Naar het ziekenhuis ermee, wondje geplakt. Ook hij een fraai streepje, op precies dezelfde plek als mama

We zijn er nooit achtergekomen waardoor hij die snee heeft opgelopen. Er was niks in de buurt waaraan hij zich kon stoten en hij zat gewoon op de grond (hij liep nog niet eens).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60572122
Een jaar geleden kwam ik van me werk (23.00uur) en wou even snel de auto instappen. Bij het instappen maak je een soort van draai die bij mij niet helemaal goed ging. Ik verdraaide me knie zover dat mijn knieschijf aan de zijkant van mij knie terecht kwam .
Van de schrik en pijn viel ik op de grond waar ik erachterkwam dat mijn knieschijf een beetje raar zat. Na wat auw geschreeuwd te hebben heb ik me knieschijf terug op zijn plek geduwd ( ) Raar trouwens want hij "schoot" terug op ze plek. Daarna ben ik alsnog ingestapt en weggereden. Hele weg 1 x geschakeld. Volgende dagen naar dokter/ziekenhuis voor scans en onderzoeken. Bleek mijn knieband gescheurd te zijn
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:15:43 #103
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60572349
Pijn aan met kop en bek, niet echt veel schade maar wel op een lompe manier
Wou m'n kop onder de kraan steken Kom ik iets te ver omhoog en knal tegen de kraan, in een schrikreactie boor ik m'n hoofd beneden in de wasbak, om vervolgens in een reflex m'n kop weer omhoog tegen de kraan te rammen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:37:43 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:42:29 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60574467
Huilen dan.
pi_60574727
Wij hebben achter het huis een klein stenen gebouwtje staan van ong 1 tot 1.5meter hoog, waar ook een kraantje uitkomt om planten mee water te geven...

Daar moet ik natuurlijk opklimmen toen ik een jaar of 10 was.
Helaas was het kraantje nat en ik gleed er met 1 voet vanaf en lande met mn ballen op 1 van de 4 hoeken van het huisje.

Vleeswond van 5cm een halve cm naast mn zak.. het scheelde bar weinig
pi_60578352
Ik werd geboren, ik was te dik toen brak ik mn sleutelbeen dat is toch wel heel sad.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:22:28 #108
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60578571
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Pics
Net even foto's gemaakt:
Links

Rechts
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60579743
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd geboren, ik was te dik toen brak ik mn sleutelbeen dat is toch wel heel sad.
De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechts
pi_60580128
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Net even foto's gemaakt:
Links
[ afbeelding ]
Rechts
[ afbeelding ]
Hoe zit dat nu dan op gebied van gewricht enzo?
Geen referral hier.
pi_60580241
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechts
Haha nou gelukkig maar zeg dat het allemaal goed is gekomen!
Er kunnen vervelende dingen gebeuren tijdens de geboorte, dat is 1 ding dat zeker is
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:46:28 #112
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60580442
Toen ik nog een klein Daywalk3rtje was walk3te ik op een "niet opgezette marktkraam" waar dus gewoon 2 van die stalen houders stonden met wat balken. Echter had het geregend en dus was dat hout nat en glad. Uiteraard wist ik dat en deed ik rustig omdat mamma dat zei, totdat ik zwarte piet zag en ik in een impuls naar 'm toe wou rennen, waardoor ik dus weggleed en lomp hard met m'n kop op de grond viel van een meter (of meer) hoogte.

Ook ging ik zo een keer pijltjesblazen en voor de gein op me broer schieten.
Hij wou dus ook op mij schieten en dat deed hij uiteraard. Echter schoot hij precies op mijn hand waardoor ik van schrik me hand terugtrek waarmee ik die pvc pijp nog vast had. Resultaat was dus dat ik die buis achter in me strot druk, waarna ik bloed begin te spugen/braken. Heb er verder niks aan over gehouden en het leuke was dat ik heel veel ijs mocht zodat het bloed sneller stolde
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:55:32 #113
13151 crew  Rewimo
pi_60580642
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Erbse parese? Dan heeft hij geluk gehad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:57:48 #114
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60580693
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hoe zit dat nu dan op gebied van gewricht enzo?
Eigenlijk niet anders dan voorheen. Alleen als ik een vuist maak schuift dat middenhandsbeentje naar beneden en lijkt die knokkel te missen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60581035
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Erbse parese? Dan heeft hij geluk gehad
Hij zat goed klem, het had geen 5 minuten langer meer moeten duren en ik dacht zelf trouwens dat hij dood was, toen ik hem voor het eerst zag. Hij was bijna 3 weken te vroeg en woog niet zo gek veel. Was hij zwaarder geweest had het waarschijnlijk mis gegaan. Hij is ook nog eens hoogbegaafd, dus kun je nagaan

Bij de 2e besloten ze toen maar m'n onderkantje in meerdere richtingen open te knippen voor het geval dat, misschien valt dat ook wel onder 'raarste schade'
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:30:55 #116
83885 Weirdow
Floating in hyperspace
pi_60585187
Wenkbrauw openhalen tijdens tikkertje... rende tegen koprol stang aan.
Potlood in hand gehad...

Oh... en heb ooit iemand in de vinger geknipt. Gast deed vinger tussen schaar.
En ik vond het blijkbaar wel leuk om knip te doen
Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:46:31 #117
13151 crew  Rewimo
pi_60585574
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:13 schreef Miracle_Drug het volgende:

Hij zat goed klem, het had geen 5 minuten langer meer moeten duren en ik dacht zelf trouwens dat hij dood was, toen ik hem voor het eerst zag. Hij was bijna 3 weken te vroeg en woog niet zo gek veel. Was hij zwaarder geweest had het waarschijnlijk mis gegaan. Hij is ook nog eens hoogbegaafd, dus kun je nagaan

Bij de 2e besloten ze toen maar m'n onderkantje in meerdere richtingen open te knippen voor het geval dat, misschien valt dat ook wel onder 'raarste schade'
Ik ken een jochie waarbij de arm minder ontwikkeld is, hij kan hem ook niet goed gebruiken 't Is zijn linker. En hij is links (dat zul je altijd zien). Bij hem zijn echt de zenuwen losgetrokken.
pi_60585798
Op m'n 12e (of zo) op wintersport, jong, overmoedig, en het einde van de vakantie naderde en ik was de hele vakantie op skiles. Toch maar alleen samen met iemand anders van mijn leeftijd iedere keer zo hard mogelijk van de piste af. Het ging twee keer goed, de derde keer ging ik zo enorm hard, over een hobbeltje heen, rechter ski schoot los, nadat m'n lege skischoen zich ingroef in de sneeuw een prachtige zesvoudige salto (zo leek het althans) gemaakt, nog 200-300 meter door de sneeuw gerolt in een prachtige sneeuwwolk (aldus getuigen).

Gelukkig had m'n pa 't allemaal gezien, die kon dus nog snel m'n andere ski redden voor dat de machine (kut, naam kwijt ) die de pistes glad maakt erover heen denderde.

Nooit meer heb geski'd daarna, wel geprobeerd, maar toen ging een slakkengangetje me toch al te hard. Raar genoeg wel die wintersport daarna een slee gekocht en daarmee de piste afgegaan. Dat is dan opeens niet eng, raar eigenlijk, de mens.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60587815
Ook op wintersport.

Was een beetje mistig (nou ja wolken, maar op die hoogte noem je dat mist). Lange piste, waarbij je op het einde wat snelheid moet maken, omdat de lift tien meter hoger stond dan het laagste punt van de piste. Ik dus met een rotvaart in één streep over dat laatste stuk. Ik kwam een sneeuwduintje tegen, waarna de piste ophield en ik tussen de rotsen terechtkwam.

Met de fiets met een vaartje van tegen de dertig over een opgevroren fietsbruggetje proberen te knallen. Voordat ik de brug goed en wel bereikt had, gleed ik al weg, waarna ik met een rotsmak tegen het begin van de railing tot stilstand kwam. Bloeden als een rund, maar verder geen hechtingen nodig.

Weekje bollenpellen zonder handschoenen. Het duurde een maand voordat ik weer een vingerafdruk op m'n duim had.

Ik heb ook wel eens m'n vinger op een autoaansteker gehouden. Ik dacht dat de aansteker al koud was, maar hij was nog warm genoeg om m'n vinger gelijk vast te schroeien. Er hing wel een lekkere barbecuelucht in de auto.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60591172
Jaren geleden in de klas met klasgenoten aan het ouwehoeren als de leraar even weg is. Wil ik naar beneden duiken voor een propje papier dat naar me toekomt, knal ik met mn bek op de rand van een stoelleuning (zo'n harde houten) Gevolg: stuk van mn tand af.

Verder ook af en toe als ik met mn mountainbike probeer wheelies te maken dat ik net even te ver doorga en achterover kukel Heeft me ook al de nodige blauwe plekken opgeleverd (vooral toen ik een keer met mn klikpedalen vast zat die niet snel genoeg los klikten ).
pi_60592987
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:35 schreef Palomar het volgende:
(vooral toen ik een keer met mn klikpedalen vast zat die niet snel genoeg los klikten ).
Klikpedalen

Ik weet het nog wel, mountainbiken in Frankrijk, links gewone weg en meteen rechts een ondiepe greppel. Op een gegeven moment raak ik in problemen en leun teveel naar de greppel toe. Dus ik wil mijn been neerzetten om mezelf op te vangen, gaat dat klikpedaal niet los Flinke blauwe dij aan overgehouden
pi_60595287
Ik ben een keer gestruikeld over mijn eigen veters, gevallen en recht op een houten hek gevallen met mijn knie in de punt van het hek.

Er zit op mijn ene knie een litteken horizontaal en mijn andere knie heeft een verticaal streepje... Allebei van hetzelfde hek Ik geloof dat mijn ouders kort daarna een hoger hek hebben geplaatsd.
pi_60599477
Ik was een klein manneke van 6 of 7 ofzo, toen al zeer geobsedeerd door computertechnologie. Ik had ook een prachtige computer staan voor die tijd en ik had twee vriendjes van school meegenomen om Commander Keen te gaan spelen. Vette shit natuurlijk en ze keken hun ogen uit. Mams riep naar boven dat ik m'n fiets nog op slot moest doen want m'n ouders waren toen nog niet zo rijk dus pauperbuurt etc. Smalle diepe achtertuin waar helemaal achteraan m'n fiets stond. Ik race die kant op, fiets op slot en ik race weer terug, proberend binnen 2 minuten weer op zolder te zijn.

Mijn mams was ondertussen bezig de glazen te wassen, waaronder ook de buitendeur die voor 90% glas was. Aangezien ik de deur open had laten staan (as usual) had ze hem weer dichtgedaan en hij was brandschoon (moeders kunnen dat). Afijn, ik race dus door de achtertuin terug en op ongeveer 20 cm van de buitendeur met een snelheid van ruim 15 km/h kan ik niet op tijd remmen voor de dichte glazen deur. Ik rem half en ik spring half door het glas! 10 seconden lang lig ik verschrikt op ons nieuwe witte stoffen bankstel dat al snel meer richting rood gaat. Ik bloedde als een rund en ben heel snel naar het ziekenhuis gebracht. Mijn been was helemaal rood, en mijn rechterhand ook. Daar zitten nu ook nog littekens. Op m'n been een behoorlijk grote in de vorm van een Nike teken ( ) en op m'n rechterduim een cirkeltje van zo rond de 1 cm2.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_60600018
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:37 schreef Dzy het volgende:
Ik was een klein manneke van 6 of 7 ofzo, toen al zeer geobsedeerd door computertechnologie. Ik had ook een prachtige computer staan voor die tijd en ik had twee vriendjes van school meegenomen om Commander Keen te gaan spelen. Vette shit natuurlijk en ze keken hun ogen uit. Mams riep naar boven dat ik m'n fiets nog op slot moest doen want m'n ouders waren toen nog niet zo rijk dus pauperbuurt etc. Smalle diepe achtertuin waar helemaal achteraan m'n fiets stond. Ik race die kant op, fiets op slot en ik race weer terug, proberend binnen 2 minuten weer op zolder te zijn.

Mijn mams was ondertussen bezig de glazen te wassen, waaronder ook de buitendeur die voor 90% glas was. Aangezien ik de deur open had laten staan (as usual) had ze hem weer dichtgedaan en hij was brandschoon (moeders kunnen dat). Afijn, ik race dus door de achtertuin terug en op ongeveer 20 cm van de buitendeur met een snelheid van ruim 15 km/h kan ik niet op tijd remmen voor de dichte glazen deur. Ik rem half en ik spring half door het glas! 10 seconden lang lig ik verschrikt op ons nieuwe witte stoffen bankstel dat al snel meer richting rood gaat. Ik bloedde als een rund en ben heel snel naar het ziekenhuis gebracht. Mijn been was helemaal rood, en mijn rechterhand ook. Daar zitten nu ook nog littekens. Op m'n been een behoorlijk grote in de vorm van een Nike teken ( ) en op m'n rechterduim een cirkeltje van zo rond de 1 cm2.

Kan je je lelijk mee bezeren die ruiten. Vriend van mijn ouders is daar dus gewoon aan overleden, die kwam er niet doorheen maar had er een hersenbloeding door opgelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Phaelanx_NL op 07-08-2008 15:44:47 ]
Geen referral hier.
pi_60601228
als klein mannetje, kon nog niet zelf m'n veters strikken, dus pappa moest dat doen, trekt ie aan m'n voet, dat ik zo achterover op de tafel donder, gat in m'n kop, en de kapper denkt iedere keer dat ze iets fout heeft gedaan

jaren later, ff inspringen op de airtumbling (een soort opblaasbare lange mat) spring een radslagje, en scheur de kapsels in m'n voorvoet af, 2 weken voor een belangrijke wedstrijd

nog weer later, sprint ik de trap af omdat er iemand voor de deur staat, spring ik vol met m'n kop tegen het randje van de volgende trap aan, sta je daar met je bebloede kop de deur open te doen, schrok de TNT meneer wel van Zit nu nog steeds een deuk in m'n kop op die plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')