De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechtsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd geboren, ik was te diktoen brak ik mn sleutelbeen
dat is toch wel heel sad.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Net even foto's gemaakt:
Links
[ afbeelding ]
Rechts
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechts
Erbse parese? Dan heeft hij geluk gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
De raarste schade van m'n zoon; hij zat klem tijdens de geboorte, werd geboren met een verlamd rechter armpje. Nu 10 jaar later is hij voor het 3e jaar op rij tenniskampioen geworden.. Hij is rechts
Eigenlijk niet anders dan voorheen. Alleen als ik een vuist maak schuift dat middenhandsbeentje naar beneden en lijkt die knokkel te missenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu dan op gebied van gewricht enzo?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Erbse parese? Dan heeft hij geluk gehad
Ik ken een jochie waarbij de arm minder ontwikkeld is, hij kan hem ook niet goed gebruikenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij zat goed klem, het had geen 5 minuten langer meer moeten duren en ik dacht zelf trouwens dat hij dood was, toen ik hem voor het eerst zag. Hij was bijna 3 weken te vroeg en woog niet zo gek veel. Was hij zwaarder geweest had het waarschijnlijk mis gegaan. Hij is ook nog eens hoogbegaafd, dus kun je nagaan
![]()
Bij de 2e besloten ze toen maar m'n onderkantje in meerdere richtingen open te knippen voor het geval dat, misschien valt dat ook wel onder 'raarste schade'
Klikpedalenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:35 schreef Palomar het volgende:
(vooral toen ik een keer met mn klikpedalen vast zat die niet snel genoeg los klikten).
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:37 schreef Dzy het volgende:
Ik was een klein manneke van 6 of 7 ofzo, toen al zeer geobsedeerd door computertechnologie. Ik had ook een prachtige computer staan voor die tijd en ik had twee vriendjes van school meegenomen om Commander Keen te gaan spelen. Vette shit natuurlijk en ze keken hun ogen uit. Mams riep naar boven dat ik m'n fiets nog op slot moest doen want m'n ouders waren toen nog niet zo rijk dus pauperbuurt etc. Smalle diepe achtertuin waar helemaal achteraan m'n fiets stond. Ik race die kant op, fiets op slot en ik race weer terug, proberend binnen 2 minuten weer op zolder te zijn.
Mijn mams was ondertussen bezig de glazen te wassen, waaronder ook de buitendeur die voor 90% glas was. Aangezien ik de deur open had laten staan (as usual) had ze hem weer dichtgedaan en hij was brandschoon (moeders kunnen dat). Afijn, ik race dus door de achtertuin terug en op ongeveer 20 cm van de buitendeur met een snelheid van ruim 15 km/h kan ik niet op tijd remmen voor de dichte glazen deur. Ik rem half en ik spring half door het glas! 10 seconden lang lig ik verschrikt op ons nieuwe witte stoffen bankstel dat al snel meer richting rood gaat. Ik bloedde als een rund en ben heel snel naar het ziekenhuis gebracht. Mijn been was helemaal rood, en mijn rechterhand ook. Daar zitten nu ook nog littekens. Op m'n been een behoorlijk grote in de vorm van een Nike teken () en op m'n rechterduim een cirkeltje van zo rond de 1 cm2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |