quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vertel het, als jij recht typt, in ieder geval in het vervolg in deze SC
FAIL!!!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn OP was wel beter:
[ afbeelding ]
Zo goed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn OP was wel beter:
[ afbeelding ]
Omg, nu is het of ik dat een lekker wijf vindquote:
Jij moet je ogen op doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Je bent de triangeljosti vergeten faalhaas
Hayden Penetratiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet je ogen op doenDie staat naast Hayden Penetratie
WTFquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet je ogen op doenDie staat naast Hayden Penetratie
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Scherpkoekje het volgende:
''Wat schetst mijn verbazing''
Hoe moeilijk is het om goed te lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 | ?> |
En dat Juicyhil stopt met in bold typen. Ook ná zijn ban.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:32 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wil het jullie wel zeggen hoor, maar met de enige voorwaarde dat 1136 recht typt in alleen deze reeks.
Ga je doen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga er denk ik zo ongeveer er dadelijks maar eens vandoor.
Weet ik nog nietquote:
Whehehe dat doe ik wel een keer. Als ik bijna op vakantie ga ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef GasTurbine het volgende:
De eerste de stiekem een lemonparty of tubgirl tussen de avatars zet is een heerser
Dat mag de volgende doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef GasTurbine het volgende:
De eerste de stiekem een lemonparty of tubgirl tussen de avatars zet is een heerser
Gast..quote:
quote:
quote:
quote:
neenquote:
wassup homiequote:
*kras*quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Hey Juup is hier geweest en hij heeft niet eens wat gezegd dat ik zijn ava in de OP banner heb verwerkt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Hey Juup is hier geweest en hij heeft niet eens wat gezegd dat ik zijn ava in de OP banner heb verwerkt
Hahaquote:
Ik maak de lemming alvast.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben gepwnd op het werk vandaag, komt zo een topic
Koop maar alvast een grote pan dan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
Ja, als dat de vriendin is van Gasturbine(dat lekkere wijf onder die link that is), dan eet ik Pres. Bush op.
oh god. Hadden ze een frituur bash opgezet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben gepwnd op het werk vandaag, komt zo een topic
De eerste lemming die er eerder is dan het originele topic, dat zou een prestatie zijn.quote:
Dan stond nu dat er 5 doden waren gevallen in Amsterdam op de frontpage.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh god. Hadden ze een frituur bash opgezet?
Dan valt het wel mee dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan stond nu dat er 5 doden waren gevallen in Amsterdam op de frontpage.
ohnee jij bent toch niet de nieuwe aandachtshoer hè?quote:
boh dan is ze wel goed natquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
MIJN OMA IS SPAANS!!!!
ik mocht niet meer bold typen van een modquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ohnee jij bent toch niet de nieuwe aandachtshoer hè?
Juicyhil ben jij het?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
ik mocht niet meer bold typen van een mod
ik ben geen kloonquote:
Welless! * Paaskonijn kloonreport!quote:
Die van mij is/zijn dood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
MIJN OMA IS SPAANS!!!!
ik zal het niet doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve het niet te verbaggeren
Gers
Ik heb er nog 1, ik zal wel vragen of ze nog een kleinkind wil adopteren. Vinnet zielig voor jequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, ik zal wel vragen of ze nog een kleinkind wil adopteren. Vinnet zielig voor je![]()
Ik dacht dat je de pook van je leraar vastpaktequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:25 schreef Triptamine het volgende:
Vandaag ook een *FACEPALM* moment van mezelf. Ik reed voor het eerst op de snelwegIk mezelf helemaal de p.i.m.p voelend, wil naar de 6de versnelling. Dus ik pak(
dacht ik
) de koppeling, niet dus. Ging ik dus op een redelijk volle snelweg met mensen achter me ineens vol op de rem
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:25 schreef Triptamine het volgende:
Vandaag ook een *FACEPALM* moment van mezelf. Ik reed voor het eerst op de snelwegIk mezelf helemaal de p.i.m.p voelend, wil naar de 6de versnelling. Dus ik pak(
dacht ik
) de koppeling, niet dus. Ging ik dus op een redelijk volle snelweg met mensen achter me ineens vol op de rem
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de pook van je leraar vastpakte
Die spellingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:27 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik moet dus opletten als ik in oss fiets dat ik niet word platgereden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kwam daarna wel zo'n lekker japans chickie tegen. meteen effe geneukt naturlich.
kwaks werken niet bevorderend op me spellingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die spelling![]()
![]()
![]()
Maar de auto valt wel op, zo een nieuwe BMW 5-serie met een L op het dak, zie je die? Rennuh!
Met of zonder Goku ernaast?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kwam daarna wel zo'n lekker japans chickie tegen. meteen effe geneukt naturlich.
krijg ik geen problemen als dat in me cache staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB GEZIEN DAT YVONNE VAN HERTUM CP OP HAAR PC HEEFT!
MOET JE KIJKEN WAT IK GEVONDEN HEB!
[ afbeelding ]
kamehamehaquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB GEZIEN DAT YVONNE VAN HERTUM CP OP HAAR PC HEEFT!
MOET JE KIJKEN WAT IK GEVONDEN HEB!
[ afbeelding ]
Zonder, wat moet ik nou met Goku?quote:
Een museum in Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zonder, wat moet ik nou met Goku?
Maar, in welk museum arbeit du?
het seksmuseum hihiquote:
Ah, Sherlock to the rescue.quote:
maar dan kan jij ze toch praktijk informatie gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom komen er zoveel geile touristen hihi![]()
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien wil ik deze jullie niet ontnemen, menig mensch kent hem al maar als je em nog niet gezien hebt, word je lekker giftig
eddy wallyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien wil ik deze jullie niet ontnemen, menig mensch kent hem al maar als je em nog niet gezien hebt, word je lekker giftig
goed idee kunnen we gelijk alle lekkere wijven zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
Als we weten waar de_ananas werkt houden we een KLB bagger meet daarMag die ons rondleiden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
Als we weten waar de_ananas werkt houden we een KLB bagger meet daarMag die ons rondleiden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als iemand zijn echte naam weet/achterhaald is het makkelijk
Limburgers worden altijd bij de deur weggefilterd, net als Duiters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
quote:
we zijn niet allemaal limburgers hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Limburgers worden altijd bij de deur weggefilterd, net als Duiters.
Tevens ben ik geen bagger user.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:00 schreef RickoKun het volgende:
PUUR OP EN TOP UUT GRUN!
Oosterpark is wel ghetow stylowquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:Dat is ook wel een beetje waar!
Nu we het toch over groningen hebben, op de een of andere manier irriteer ik mezelf helemaal kapot aan die usericon van Chipszak
Bent niks anders van me gewend toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed topic D_A!
eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bent niks anders van me gewend toch?
EIgenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bent niks anders van me gewend toch?
Waar is het topic?quote:
Inderdaad, geen lekkere wijvenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, geen lekkere wijvenniks.
Die travestiet was wel grappigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Smeellap in museum
Hij is TE slecht![]()
Hij is echt een kneus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Degene die alle topics van tong80 doorleest krijgt een euro.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Spencer gaat nu achter haar aan.
Audrina en Lauren heb ik het over.quote:
Nee Spencer Prattquote:
The Hills.quote:
Afgelopen.!quote:
Met lekkere wijven, jazeker.quote:
De Amerikaanse Ananas Heidi?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Heidi moet in Las Vegas blijven.
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De Amerikaanse Ananas Heidi?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De Amerikaanse Ananas Heidi?
Zelf maak je het ook niet beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef elfzesendertig het volgende:
Ja, zo komt het topic wel vol. Ga maar door, want dit is toch een kutdeel.
Die stonden hier al een keer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:03 schreef gers het volgende:
pics van die lekkere wijven van de hills?
Net afgelopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR VIND IK DEZE SERIE?!?!![]()
![]()
![]()
WOAR'ST FLEISCH!?!
quote:
Heb ik allemaal al ooit gepost hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:03 schreef gers het volgende:
pics van die lekkere wijven van de hills?
fapfapfapquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR VIND IK DEZE SERIE?!?!![]()
![]()
![]()
WOAR'ST FLEISCH!?!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef BigKahuna het volgende:
Tvp.
Omg word de hills hier ook besproken tegenwoordig! Volgende keer doe ik ook mee.
sta je te liften?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef elfzesendertig het volgende:
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Forum.fok.nl/forum/5 --> Control+f --> De_Ananas
Lekkere wijven in Van Wilder, Tara Reid!!!!
The Hills pwnd. Vooral ook omdat ik het kijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Gaat de volgende over The Hills dan? Of is dat al geweest?
En ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
The Hills pwnd. Vooral ook omdat ik het kijk.
Sad inderdaad.quote:
nog niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef GasTurbine het volgende:
heeft PK mijn 'controversiele' topic over negert trouwens gelezen?
Geef het linkje eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef GasTurbine het volgende:
heeft PK mijn 'controversiele' topic over negert trouwens gelezen?
Wie nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
whehehe BigKahuna wil De_Ananas op msn
Op deze foto niet zo toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die linker lijkt op Monique Smit
Dezelfde hamsterbek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op deze foto niet zo toch?
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik dus ook. Mijn ouders willen dat ik ga werken maar wtf kga geen krantenwijk doen of bij de AH hier vakkenvullen? Daar voelik me te goed voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:54 schreef GasTurbine het volgende:
Weten jullie trouwensnog leuke baantjes om te vinden? Ik ben namelijk hélemaal opgebrandt om de hele dag niks te doen. En dan bedoel ik niet vice co-assistent lege flessen bij de Aldi, of krantenwijken () Maar zoals D_A heeft, een leuke uitdagende (soort) baan.
Hopende op uw reactie,
Blonde hitsige Anoniempje (16 jahr)
Je liegt!quote:
same herequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Mijn ouders willen dat ik ga werken maar wtf kga geen krantenwijk doen of bij de AH hier vakkenvullen? Daar voelik me te goed voor.
noob alsof er 'hoge' onopgeleide baantjes zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Mijn ouders willen dat ik ga werken maar wtf kga geen krantenwijk doen of bij de AH hier vakkenvullen? Daar voelik me te goed voor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
Werken in een museum en lege flessen sorteren in de Jumbo: ik zouhet wel weten!
Bij ons moet je 18 zijn, je verdiend wel veelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
Werken in een museum en lege flessen sorteren in de Jumbo: ik zouhet wel weten!
Jaar of 5 terug kwam met oudjaar een eetwedstrijd op tv, zal het nooit vergetenquote:
Mijn magnetron ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
M'n badkamer ruikt trouwens naar Chinees.
Mijnes niet.quote:
Ok Batman.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ik weet ananas' naam, begin maar met bieden
0,00001 cent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Geert?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Darryl van de Penne, its mequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:24 schreef GasTurbine het volgende:
Darryl?
Herman?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
Het lijkt op Klaas-Michiel maar ook weer niet
Jeugdjournaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Sipke-Jan?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jeugdjournaal
Ik vond hem vroegre altijd cool
Welke bedoel je daarmee?quote:
Ik zal het je laten zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke bedoel je daarmee?
* Paaskonijn heeft ook BK op msn![]()
DIe zijn breezer ja.quote:
Huh, ballen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje jonkies, hebben jullie al haar op je ballen?
Je ondertitel, is die van rocket power?!quote:
Rocket Powerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je ondertitel, is die van rocket power?!
Pas op hoor, BK is lid van de enige echte rocket power fanhyve!!quote:
Hyvesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pas op hoor, BK is lid van de enige echte rocket power fanhyve!!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaar of 5 terug kwam met oudjaar een eetwedstrijd op tv, zal het nooit vergeten
5 liter mayonaise
1.5 meter sushi
Iets van 50 hamburgers
6 stierenballen ()
Daar bestaan scheerspullen voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje jonkies, hebben jullie al haar op je ballen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit na 1 hamburger al vol.
Je post schopje [HOMO]2146 als een kudde roze olifanten in een porceleinkastquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit na 1 hamburger al vol.
Zoveel dat ze niet eens allemaal bekend zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jij hebt heel veel ziektes niet waar?
Mn sig wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je ondertitel, is die van rocket power?!
Die heb ik ook gezien!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaar of 5 terug kwam met oudjaar een eetwedstrijd op tv, zal het nooit vergeten
5 liter mayonaise
1.5 meter sushi
Iets van 50 hamburgers
6 stierenballen ()
Amen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:06 schreef De_Ananas het volgende:
Flikker op met je kut pringles gezonde tyfuszooi!!!!!
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoveel dat ze niet eens allemaal bekend zijn.
royal sadness.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mn sig wel!
En idd, ik ben trots lid van de Rocket Power Fanhyve
brand los.quote:
Was ik ook. Die gele fernandes is het lekkerste. Superquote:
Ff je grote waffel houden he, kutbraboquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:35 schreef gers het volgende:
waarom trouwens zoveel van die [b[nepchips[/b] ?
Ik kwam er ook pas een paar dagen terug achterquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Sinds wanneer bestaat dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |