SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Linkje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik heb het ff gegoogled en het is heul wel goed
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef IBAZ het volgende:
schertst is goed.
quote:Bedoelde u: schetst verbazing
Bron?quote:
Je had het wel fout. En geef eens een link naar een betrouwbare site die dit betwist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
Schertst is ook goed
Dus ik had het niet helemaal fout
Sorry
Zoals die gast (topic in GC ergens) een tijd terug die klaagde dat mensen Seat (automerk) als Se-at uitspraken ipv het engelse seat wat het volgens hem moest zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:08 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die andere mensen willen verbeteren en dan vervolgens zelf een grote fuckup maken.
Echt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals die gast (topic in GC ergens) een tijd terug die klaagde dat mensen Seat (automerk) als Se-at uitspraken ipv het engelse seat wat het volgens hem moest zijn.
JA! maar dat komt toch gewoon doordat iedereen het verkeerd doet, duhquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes googled 'wat schertst mijn verbazing'...
Resultaat:
Bedoelde u: wat schetst mijn verbazing
Die kan ik me ook nog herinneren jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals die gast (topic in GC ergens) een tijd terug die klaagde dat mensen Seat (automerk) als Se-at uitspraken ipv het engelse seat wat het volgens hem moest zijn.
Je bent zelf een schertsfiguur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een schertsfiguur.
Kijk maar naar de post eronder. (Zei hij schertsend).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Kuch*quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
[me=Brighteyes] googled '
Niet? Het komt toch van Google af en niet van Googel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:40 schreef Frollo het volgende:
Eh, nee.
Ja hoor. Het is immers een bekend feit dat in het Engels de derde persoon enkelvoud ott op een -d eindigt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:Oeps!
Ehm... kom ik er mee weg dat ik in een engelstalige omgeving werk?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Googelt al helemaal niet, gezien het feit dat de zoekmachine Google heet en niet Googel
Ben ik met jullie eens hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
Niet? Het komt toch van Google af en niet van Googel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |