Op deze foto niet zo toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die linker lijkt op Monique Smit
Dezelfde hamsterbek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op deze foto niet zo toch?
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik dus ook. Mijn ouders willen dat ik ga werken maar wtf kga geen krantenwijk doen of bij de AH hier vakkenvullen? Daar voelik me te goed voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:54 schreef GasTurbine het volgende:
Weten jullie trouwensnog leuke baantjes om te vinden? Ik ben namelijk hélemaal opgebrandt om de hele dag niks te doen. En dan bedoel ik niet vice co-assistent lege flessen bij de Aldi, of krantenwijken () Maar zoals D_A heeft, een leuke uitdagende (soort) baan.
Hopende op uw reactie,
Blonde hitsige Anoniempje (16 jahr)
Je liegt!quote:
same herequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Mijn ouders willen dat ik ga werken maar wtf kga geen krantenwijk doen of bij de AH hier vakkenvullen? Daar voelik me te goed voor.
noob alsof er 'hoge' onopgeleide baantjes zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Mijn ouders willen dat ik ga werken maar wtf kga geen krantenwijk doen of bij de AH hier vakkenvullen? Daar voelik me te goed voor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
Werken in een museum en lege flessen sorteren in de Jumbo: ik zouhet wel weten!
Bij ons moet je 18 zijn, je verdiend wel veelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
Werken in een museum en lege flessen sorteren in de Jumbo: ik zouhet wel weten!
Jaar of 5 terug kwam met oudjaar een eetwedstrijd op tv, zal het nooit vergetenquote:
Mijn magnetron ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
M'n badkamer ruikt trouwens naar Chinees.
Mijnes niet.quote:
Ok Batman.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ik weet ananas' naam, begin maar met bieden
0,00001 cent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Geert?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Darryl van de Penne, its mequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:24 schreef GasTurbine het volgende:
Darryl?
Herman?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
Het lijkt op Klaas-Michiel maar ook weer niet
Jeugdjournaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Sipke-Jan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |