quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vertel het, als jij recht typt, in ieder geval in het vervolg in deze SC
FAIL!!!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn OP was wel beter:
[ afbeelding ]
Zo goed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn OP was wel beter:
[ afbeelding ]
Omg, nu is het of ik dat een lekker wijf vindquote:
Jij moet je ogen op doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Je bent de triangeljosti vergeten faalhaas
Hayden Penetratiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet je ogen op doenDie staat naast Hayden Penetratie
WTFquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet je ogen op doenDie staat naast Hayden Penetratie
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Scherpkoekje het volgende:
''Wat schetst mijn verbazing''
Hoe moeilijk is het om goed te lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 | ?> |
En dat Juicyhil stopt met in bold typen. Ook ná zijn ban.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:32 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wil het jullie wel zeggen hoor, maar met de enige voorwaarde dat 1136 recht typt in alleen deze reeks.
Ga je doen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga er denk ik zo ongeveer er dadelijks maar eens vandoor.
Weet ik nog nietquote:
Whehehe dat doe ik wel een keer. Als ik bijna op vakantie ga ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef GasTurbine het volgende:
De eerste de stiekem een lemonparty of tubgirl tussen de avatars zet is een heerser
Dat mag de volgende doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef GasTurbine het volgende:
De eerste de stiekem een lemonparty of tubgirl tussen de avatars zet is een heerser
Gast..quote:
quote:
quote:
quote:
neenquote:
wassup homiequote:
*kras*quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Hey Juup is hier geweest en hij heeft niet eens wat gezegd dat ik zijn ava in de OP banner heb verwerkt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Hey Juup is hier geweest en hij heeft niet eens wat gezegd dat ik zijn ava in de OP banner heb verwerkt
Hahaquote:
Ik maak de lemming alvast.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben gepwnd op het werk vandaag, komt zo een topic
Koop maar alvast een grote pan dan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
Ja, als dat de vriendin is van Gasturbine(dat lekkere wijf onder die link that is), dan eet ik Pres. Bush op.
oh god. Hadden ze een frituur bash opgezet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben gepwnd op het werk vandaag, komt zo een topic
De eerste lemming die er eerder is dan het originele topic, dat zou een prestatie zijn.quote:
Dan stond nu dat er 5 doden waren gevallen in Amsterdam op de frontpage.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh god. Hadden ze een frituur bash opgezet?
Dan valt het wel mee dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan stond nu dat er 5 doden waren gevallen in Amsterdam op de frontpage.
ohnee jij bent toch niet de nieuwe aandachtshoer hè?quote:
boh dan is ze wel goed natquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
MIJN OMA IS SPAANS!!!!
ik mocht niet meer bold typen van een modquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ohnee jij bent toch niet de nieuwe aandachtshoer hè?
Juicyhil ben jij het?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
ik mocht niet meer bold typen van een mod
ik ben geen kloonquote:
Welless! * Paaskonijn kloonreport!quote:
Die van mij is/zijn dood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
MIJN OMA IS SPAANS!!!!
ik zal het niet doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve het niet te verbaggeren
Gers
Ik heb er nog 1, ik zal wel vragen of ze nog een kleinkind wil adopteren. Vinnet zielig voor jequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, ik zal wel vragen of ze nog een kleinkind wil adopteren. Vinnet zielig voor je![]()
Ik dacht dat je de pook van je leraar vastpaktequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:25 schreef Triptamine het volgende:
Vandaag ook een *FACEPALM* moment van mezelf. Ik reed voor het eerst op de snelwegIk mezelf helemaal de p.i.m.p voelend, wil naar de 6de versnelling. Dus ik pak(
dacht ik
) de koppeling, niet dus. Ging ik dus op een redelijk volle snelweg met mensen achter me ineens vol op de rem
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:25 schreef Triptamine het volgende:
Vandaag ook een *FACEPALM* moment van mezelf. Ik reed voor het eerst op de snelwegIk mezelf helemaal de p.i.m.p voelend, wil naar de 6de versnelling. Dus ik pak(
dacht ik
) de koppeling, niet dus. Ging ik dus op een redelijk volle snelweg met mensen achter me ineens vol op de rem
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de pook van je leraar vastpakte
Die spellingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:27 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik moet dus opletten als ik in oss fiets dat ik niet word platgereden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kwam daarna wel zo'n lekker japans chickie tegen. meteen effe geneukt naturlich.
kwaks werken niet bevorderend op me spellingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die spelling![]()
![]()
![]()
Maar de auto valt wel op, zo een nieuwe BMW 5-serie met een L op het dak, zie je die? Rennuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |