Met of zonder Goku ernaast?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kwam daarna wel zo'n lekker japans chickie tegen. meteen effe geneukt naturlich.
krijg ik geen problemen als dat in me cache staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB GEZIEN DAT YVONNE VAN HERTUM CP OP HAAR PC HEEFT!
MOET JE KIJKEN WAT IK GEVONDEN HEB!
[ afbeelding ]
kamehamehaquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB GEZIEN DAT YVONNE VAN HERTUM CP OP HAAR PC HEEFT!
MOET JE KIJKEN WAT IK GEVONDEN HEB!
[ afbeelding ]
Zonder, wat moet ik nou met Goku?quote:
Een museum in Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zonder, wat moet ik nou met Goku?
Maar, in welk museum arbeit du?
het seksmuseum hihiquote:
Ah, Sherlock to the rescue.quote:
maar dan kan jij ze toch praktijk informatie gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom komen er zoveel geile touristen hihi![]()
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien wil ik deze jullie niet ontnemen, menig mensch kent hem al maar als je em nog niet gezien hebt, word je lekker giftig
eddy wallyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien wil ik deze jullie niet ontnemen, menig mensch kent hem al maar als je em nog niet gezien hebt, word je lekker giftig
goed idee kunnen we gelijk alle lekkere wijven zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
Als we weten waar de_ananas werkt houden we een KLB bagger meet daarMag die ons rondleiden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
Als we weten waar de_ananas werkt houden we een KLB bagger meet daarMag die ons rondleiden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als iemand zijn echte naam weet/achterhaald is het makkelijk
Limburgers worden altijd bij de deur weggefilterd, net als Duiters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
quote:
we zijn niet allemaal limburgers hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Limburgers worden altijd bij de deur weggefilterd, net als Duiters.
Tevens ben ik geen bagger user.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:00 schreef RickoKun het volgende:
PUUR OP EN TOP UUT GRUN!
Oosterpark is wel ghetow stylowquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:Dat is ook wel een beetje waar!
Nu we het toch over groningen hebben, op de een of andere manier irriteer ik mezelf helemaal kapot aan die usericon van Chipszak
Bent niks anders van me gewend toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed topic D_A!
eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bent niks anders van me gewend toch?
EIgenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bent niks anders van me gewend toch?
Waar is het topic?quote:
Inderdaad, geen lekkere wijvenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, geen lekkere wijvenniks.
Die travestiet was wel grappigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Smeellap in museum
Hij is TE slecht![]()
Hij is echt een kneus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Degene die alle topics van tong80 doorleest krijgt een euro.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Spencer gaat nu achter haar aan.
Audrina en Lauren heb ik het over.quote:
Nee Spencer Prattquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |