Dat was het begin van deel 1 ook, maar dat werd ook al snel een vergaarbak van tvp's en 35 reacties op een vernederlandisatie van een film.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:36 schreef zovty het volgende:
Begint goed dit topic!
Ik vlag het even als POTENTIETOPIC.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:51 schreef bloodacolyte het volgende:
Omdat ik het vorige deel zo goed vond (en omdat ik ook een ingeving kreeg) hier deeltje 2 alweer
[ afbeelding ]
Full metal Jacket
Linkje naar deel 1
OMGquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Votz het volgende:
Voila, een schop onder z'n kont...
[ afbeelding ]
The Punisher
Ik sterf hierquote:
sorry, ik was op mn werk en ik had vanavond een feestjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zoek er anders nog ff een paar uit voorgaande topic bij voor in de OP?
Ik ook en ik ga nu slapen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:47 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
sorry, ik was op mn werk en ik had vanavond een feestje
(HA, ik heb vrienden)
quote:
Whehehequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:06 schreef Croupouque het volgende:
Vanaf volgende week in de bioscoop, dus knoop het in je zakdoek:
[ afbeelding ]
(Het origineel)
Geweldig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Votz het volgende:
[ afbeelding ]
The Punisher
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Votz het volgende:
[ afbeelding ]
The Punisher
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:31 schreef Chinjirusu het volgende:
kemip
[ afbeelding ]
origineel: CAMP
Ik verzin liever wat zelf dan dat ik het voorgekauwd krijg...en ik ken geen rapper Winne, misschien ook maar goed zo, want ik gruwel van rap.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef vettehap23 het volgende:
hahaha die laatste is ook geweldig
wie maakt er nog een van rapper winne (the pooh)![]()
ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:07 schreef pindadopje het volgende:
k spuugde bijna mn drinken uit
Ja k moest lachen :'D
Je kijkt niet eens in het topic!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:
Wie maakt er een Donkere Nicht-variant op de nieuwe Batman film?
Ik ga niet drie pagina's doorspittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je kijkt niet eens in het topic!
quote:
quote:
Je hebt de verkeerde links te pakken van imageshack. Je hebt de link gepakt met de thumbnailverwijzing.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:25 schreef barry-man het volgende:
[ link | afbeelding ]
ps. Waarom zie je ze bij kleiner dan bij andere??
gast... op dezelfde pagina als waar je zelf hebt gepost staat ie alquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:48 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik ga niet drie pagina's doorspitten
quote:
Sommige mensen....quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:47 schreef peejdorie het volgende:
[..]
gast... op dezelfde pagina als waar je zelf hebt gepost staat ie al
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:51 schreef bloodacolyte het volgende:
Omdat ik het vorige deel zo goed vond (en omdat ik ook een ingeving kreeg) hier deeltje 2 alweer
[ afbeelding ]
Full metal Jacket
quote:
quote:
quote:
Vooral die Vin Diesel en dan die kop die totaal scheef zit.quote:
quote:
quote:
quote:Er is al 258 dagen niet in dit topic gepost!
Voor dit soort crap kun je wel Paint.NET gebruiken , een gratis photoshop alternatief , wat uiteraard langer niet zoveel fucnties heeft , maar genoeg om dit soort crap te makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:12 schreef HugoChavez het volgende:
Welk programma moet je hiervoor gebruiken, dit zijn echt meesterwerken, mijn pc-kennis is echt ontoereikend. Maar ik wil het wel graag leren, kan iemand mij vertellen welk programma ik hiervoor kan gebruiken en waar dat programma - liefst gratis - te vinden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent dat iemand te lui is om deze topic te bookmarken.quote:
Die fantastische filmquote 'you know the rules and so does he' deed het 'm eigenlijkquote:
Geweldig!quote:
Rick Astley.quote:
"You know the rules"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |