Krijgen jullie ook die spam-site er voor?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik baal ookHad me er best op verheugd, aangezien de training nog spannender wordt als de race..
Met dat Oktoberfest gebeuren enzo? Yup.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:13 schreef Giem het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook die spam-site er voor?
Is meestal het eerste half uur.quote:
Het grafiekje van Wet/Dry staat al die tijd al op 0, dus ik verwacht niet dat dat het kan zijn. Misschien staat er wel een harde wind ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef Atreidez het volgende:
Nah, volgens mij is het nat ofzo.. Ze moeten toch echt die supersoft gaan testen, want het verhaal gaat dat die niet zo lang meegaan als ze zouden willen (rondje of 15?).
Als die dan ook nog eens heel snel zou zijn..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef Atreidez het volgende:
Nah, volgens mij is het nat ofzo.. Ze moeten toch echt die supersoft gaan testen, want het verhaal gaat dat die niet zo lang meegaan als ze zouden willen (rondje of 15?).
Ja, en FP2 ook niet en FP3 ook niet, want je weet nooit hoeveel benzine ze hebben enz.. maarja.. uiteindelijk weet je toch nooit wat het zondag wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:41 schreef Atreidez het volgende:
Fp1 zegt niets.. Ik heb m overigens ook online staan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:04 schreef tv-zoeker het volgende:
is er een goede stream, Ja de bovenstaande bovenstaand is alleen voor mensen in de uk.
Hier staat gewoon wanneer de volgende sessie is dus ik dacht die moet het wel doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Atreidez het volgende:
Die Soccer-live gaat direct naar ITV en dan werkt t dus alleen met britse proxy of host.
het kan altijd een leuke race worden natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...tvp. Niet echt de leukste race van het seizoen maar op de PS3 mijn favo-circuit
Massa rijdt met de shark-fin, dus dat zal misschien het verschil met Raikkonen maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef Giem het volgende:
Zou Ferrari het dan toch gevonden hebben?
Hoop van wel niet, maakt het kampioenschap alleen leuker
Raikkonen rijdt ook met de shark-fin. Of hij ook zonder heeft gereden weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Massa rijdt met de shark-fin, dus dat zal misschien het verschil met Raikkonen maken.
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php , en een zeer goeie zelfsquote:
Het duurde even voordat ie begon maar hij werkt toch echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php, en een zeer goeie zelfs
Dat is de zelfde die ik eerder al poste, hij doet het dus tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Hij doet t bij mij ookThnx voor de link!
alleen met een uk proxyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat is de zelfde die ik eerder al poste, hij doet het dus toch![]()
Nou hier op het werk doet hij het gewoon, en we zijn echt een nederlands bedrijf in nederland.quote:
het is wel zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:36 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je denkt het beter te weten maar is niet zo
Gast, ik woon niet in Engeland dat ik weet en gebruik geen proxy en toch doet ie het bij mij en bij meerdere mensen op dit forum....quote:
Wat ik bedoelde was dat Massa de VT1 met shark-fin reed en Raikkonen zonder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Trystar het volgende:
[..]
Raikkonen rijdt ook met de shark-fin. Of hij ook zonder heeft gereden weet ik niet.
Is dat toevallig de link van Sinister-D? Daar zit een komma aan het eind van de link die er niet hoort.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik krijg gewoon 'The requested document was not found on this server.
Web Server at soccer-live.pl'
Of moet ik nu maar gewoon wachten tot ie ineens tot leven komt?
Ja, had het al gezien. Prima stream zeg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is dat toevallig de link van Sinister-D? Daar zit een komma aan het eind van de link die er niet hoort.
Die supersoft schijnt niet eens een rondje mee te gaan of hij begint al te grainen, althans volgens Bourdais. Ook Kubica schijnt problemen met die band te hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef Atreidez het volgende:
Dat heb ik net gedaan... zul je zien, valt de McLaren uit elkaar in de race.. en Ferrari 1-2..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ga denk ik m'n Ferrai-chassis inwissel voor McLaren...
ik zat al te duimenquote:
Ja maar heidfeld verloor zijn downforcequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:22 schreef NoizEkick het volgende:
Viel wel mee toch, hoe erg Bourdais in de weg reed?
vond het ook wel mee vallen eigenlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:22 schreef NoizEkick het volgende:
Viel wel mee toch, hoe erg Bourdais in de weg reed?
Ok, dus wat had Bourdais moeten doen? Volgens mij kon hij niet veel anders dan gas geven, wat hij dus ook deed...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar heidfeld verloor zijn downforce
ow het maakt mij ook niets uit. Ik constateerde het alleen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:29 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ok, dus wat had Bourdais moeten doen?
Mkayquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ow het maakt mij ook niets uit. Ik constateerde het alleen.
Klopt. Hamilton staat 3e.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:39 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
maar ham staat wel onder glock?
Zou wel grappig zijn als hij het flikt. Tot nu haalde Toyota alleen een pole op Indianapolis in 2005 en daar hadden ze er uiteindelijk niet zo veel aan.quote:
Jarno was wel de eerste die binnen stondquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als hij het flikt. Tot nu haalde Toyota alleen een pole op Indianapolis in 2005 en daar hadden ze er uiteindelijk niet zo veel aan.
Daar zullen ze na afloop dus wel flink gefeest hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jarno was wel de eerste die binnen stond
Lijkt er voorlopig wel op.quote:Piquet gaat het nog leren dit jaar gok ik!
dan kan olav vanavond weer rustig slapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
En daar is Hamilton weer in nog maar zijn 1e snelle rondje
hehequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan kan olav vanavond weer rustig slapen
Precies ik walg van de Lewis-Mania!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:02 schreef Def1987 het volgende:
Joehoe, Olav, haal die hand is uit Hamiltons reet. We weten nu wel dat hij 1 van de snelsten is -.-
Het zal niet even tot hem doordringen van Hamilton waarschijnlijk iets lichter is dan de rest.
Het zit je weer niet mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:07 schreef Atreidez het volgende:
Glock is rap! Laat ik die nou net in me team hebben zitten.. (wat meestal betekent dat ze t juist heel slecht doen, zie vorige race).
We weten t nu wel.. denk aan je hart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Precies ik walg van de Lewis-Mania!!
Ik heb zelf niks tegen Lewis, maar zodra hij de baan oprijd dan haalt hij het beste uit de auto. Dan gebruikt hij elke cm van de baan en is hij een legende. Dan komt Massa op de baan, rijd 0.200 sneller dan Hamilton en dan hoor je niks. Voordat Massa de laatste sector in ging kwam Olav al met het verhaald dat hij waarschijnlijk weer 0.300 zou verliezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Precies ik walg van de Lewis-Mania!!
idd,het word met de race erger heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:08 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En nog even voor de zekerheid voodat ik dalijk alle Hamilton-fans over me heen krijg. Ik heb wat tegen Olav en zijn Hamilton-campagne. Ik heb niks tegen Hamilton zelf
Zo praatte hij ook over Schumacher.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd,het word met de race erger heb ik het idee![]()
een commentator moet gewoon proberen zo objectief mogelijk te zijn maar daarin faalt mol keihard
ik ben fan van de f1 in het algemeen,en niet zo zeer van een coureur of team,dus het heeft weinig met ferrari te maken denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Trouwens ... mensen die hier over vallen zijn toch vaak Ferrari-fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie Olav al zo erg vinden, kijk dan eens wat vaker op de Duitse RTL. Die blijven maar kansloos doorlullen over Schumacher ookal speelt hij niet meer mee....Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Fout. Het zit mij niet mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zit je weer niet mee.
Update: Hongarije telt gewoon mee
QFTquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:58 schreef Def1987 het volgende:
Ik gun het Hamilton natuurlijk wel. Ik ben namelijk maar tegen 1 coureur en dat is Alonso
quote:Bourdais penalised for Heidfeld block
A surprising result from the Stewards in Hungary
02/08/08 17:35
A strange decision against Bourdais in Hungary
Sebastien Bourdais has been demoted five positions on the grid for the Hungarian Grand Prix.
The Frenchman qualified his Toro Rosso in 14th position on Saturday, but BMW Sauber competitor Nick Heidfeld - who subsequently dropped out of the initial 'Q1' segment - complained that he was held up through the final corner.
F1 rookie Bourdais, who will now start the Grand Prix from P19 following the stewards' enquiry, was on an out-lap at the time.
"Sebastien was right in my way," an angry Heidfeld, who did not get out of his car immediately after missing the cut, said.
He explained: "I was hoping it was so obvious he would be penalised right away and I could still get into Q2."
heel apart jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zeker een vage beslissing.
Ligt dus niet aan de auto ... Die maakt wel een goede kans nogquote:Raikkonen rues costly driving error
By Pablo Elizalde Saturday, August 2nd 2008, 15:27 GMT
Kimi Raikkonen in HungaryKimi Raikkonen blamed a driving error for his disappointing result in qualifying for the Hungarian Grand Prix.
The Finn will start the race from sixth position, on the dirty side, at a circuit where overtaking is virtually impossible.
World champion Raikkonen is under no illusions about the difficulty of the task ahead of him tomorrow, but he has vowed not to give up.
"I made a mistake on my final flying lap which cost me precious time, and that followed on from not having got a great lap on my previous attempt, which explains why I'm sixth," said Raikkonen.
"Of course I am not happy and, starting from the third row, my race will be an uphill struggle. I will try and make the most of this situation, given that the car today was not that bad.
"We are going through a bit of a difficult time but we mustn't give up: all we need to do is put together all the pieces of the jigsaw and then the results will come to us again."
ben geen vriend van die Franse heer maar dit is echt compleet gestoord!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ach, kan gebeuren. Mijn manager was dit jaar toch al niet veel soeps, dus voor mij maakt het niet zo enorm uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fout. Het zit mij niet mee.Check de laatste update.
Rare beslissing inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ahwquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fout. Het zit mij niet mee.Check de laatste update.
heikki ziet het niet meer zitten zo te zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Trystar het volgende:
Een beetje laat maar hier is ie dan;
Kwalificatie persconferentie Grand Prix Hongarije 2008:
[ link | afbeelding ]
Download: Klik hier
Waarom is mij niet helemaal duidelijk, maar net de hele persconf. zitten kijken en hij is idd niet echt vrolijk.. Nou zijn we dat wel gewend met finnen, maar ook Lewis overlegt met m tijdens interview Massa en er kan geen lachje af. Lewis zegt ook in het begin "Great to be on the front row with Heikki, its about time we did that... for the team"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef Schunckelstar het volgende:
heikki ziet het niet meer zitten zo te zien
Heb het niet gezien maar P2 is nou ook niet bepaalt een gunstige plek om vanaf te beginnen en dat geldt helemaal voor Hongarije. Stof All Over The Place en 0% aan grip. P3 is heir een betere plek om vanaf te beginnen. Weet natuurlijk niet of dat de reden is maar het zou natuurlijk kunnen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom is mij niet helemaal duidelijk, maar net de hele persconf. zitten kijken en hij is idd niet echt vrolijk.. Nou zijn we dat wel gewend met finnen, maar ook Lewis overlegt met m tijdens interview Massa en er kan geen lachje af. Lewis zegt ook in het begin "Great to be on the front row with Heikki, its about time we did that... for the team"
Idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)m-de-race-te-winnen/
"De Fin zal morgen naast zjn teamgenoot vanaf de eerste rij starten en is van zins om de race te winnen"
Wat een grapjas.. heeft hij toch gevoel voor humor.. of hij ooit een race zou mogen winnen van Ron D. over Hammilton.
Aan de voorkant van zijn helm zitten in totaal 5 ventilatiegaten, waarvan 2 bij de neus en 3 bovenop de helm. Om lucht erin te krijgen moet er ook lucht uit de helm, dus zitten er enkele gaten in de achterkant. Daar overheen zit de helmspoiler met de inkepingen, die voor een vacuüm zorgt achter de helm. Door de vacuüm wordt de lucht in de helm als het ware naar buiten gezogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:09 schreef tv-zoeker het volgende:
klopt het dat er in de helm van hamilton een soort inkeping zit aan de achterkant, en zoja waarvoor is dat?
Wat is er verkeerd aan als een coureur die op de tweede plek op de grid staat de intentie heeft om te willen winnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)m-de-race-te-winnen/
"De Fin zal morgen naast zjn teamgenoot vanaf de eerste rij starten en is van zins om de race te winnen"
Wat een grapjas.. heeft hij toch gevoel voor humor.. of hij ooit een race zou mogen winnen van Ron D. over Hammilton.
Dat was toch ook DE echte reden dat Alonso vertrok?? Dat ze aan het eind gelijk stonden was omdat hamilton de laaste 2 races 2 punten haalde.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan als een coureur die op de tweede plek op de grid staat de intentie heeft om te willen winnen?
Ben je trouwens 2007 vergeten? Waarbij zowel Alonso als Hamilton het kampioenschap konden winnen, maar dit niet lukte omdat volgens jou diezelfde "Ron D." niemand voortrok?
Achterlijke mongool.
Of een brandend kruis in zn achtertuinquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:51 schreef Atreidez het volgende:
Als Kovalainen denkt dat ie kan winnen weet ie misschien meer als ons. Beetje zout in de brandstof tank van Hamilton, of ze veters half doorgesneden![]()
waarschijnlijk kent hij dat nog van vorig jaarquote:
Ja dat mag alleen als de motor uitstaat. En dat gebeurde volgens Molquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef NED het volgende:
Heeft overigens iemand nog iets gehoord over die mobiele tankinstallatie die ze bij (dacht ik) BMW gebruikte tijdens de kwalificatie?
Dat was geen FIA goedgekeurd ding en vorige race is daar nog een boete van 5000 dollar voor uitgedeeld.
Iemand daar nog iets over gehoord?
Okay, dan had ik dat ff niet mee gekregen, ik luister meestal niet zo goed naar die flapdrolquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat mag alleen als de motor uitstaat. En dat gebeurde volgens Mol
Ik zie m liever gewoon finishen op p9 na ingehaald te worden door een paar jonkies omdat ie een foutje maakt..quote:
ik zie hem liever na bocht 1 in de bandenstapelsquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zie m liever gewoon finishen op p9 na ingehaald te worden door een paar jonkies omdat ie een foutje maakt..
Hij is er in ieder geval niet.quote:
Sjongejonge, als het zo erg is, zap je toch naarquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:42 schreef Giem het volgende:
Jaaa dat het ooit mocht gebeuren!! Geen Olav! Nou eens kijken of we nu een beetje normaal commentaar kunnen krijgen zonder al dat 'gekontenlik'..
beeld bij canvas ziet er bij ons erg slecht uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:44 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Sjongejonge, als het zo erg is, zap je toch naar
[ afbeelding ]
?
pardon? Olav is een fucking drama maar die allard kalf is echt de grootste randdebiel die er rond looptquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:43 schreef Ticket het volgende:
Geen Olavhopelijk eindelijk eens wat objectief commentaar.
Ook met digitale TV?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beeld bij canvas ziet er bij ons erg slecht uit.
En als je die niet kan ontvangen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:44 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Sjongejonge, als het zo erg is, zap je toch naar
[ afbeelding ]
?
Reken maar van yes.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:45 schreef Schunckelstar het volgende:
geen olav?
wie gaat er nu commentaar geven? toch niet allard?
Mjah ... Allard heeft nogal moeite met niet z'n mond kunnen houden, vinnik. Dat wordt non-stop lullen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Reken maar van yes.
Of we er blij mee moeten zijn is een ander verhaal.
Ook de reden waarom ik hem na een tijdje lichtelijk vervelend ga vinden. Voor de rest vind ik hem altijd wel enthousiast en niet zo doods als die Vlamingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... Allard heeft nogal moeite met niet z'n mond kunnen houden, vinnik. Dat wordt non-stop lullen.
ik vind het ook niet storend als er positief over hamilton gepraat word,hij is gewoon erg goed,maar het gaat me wel te ver dat hij in olavs ogen werkelijk helemaal niks fout kan doen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:49 schreef Googolplexian het volgende:
D'r gaan denk ik een flink aantal mensen hard op hun muil als Allard net zo ophemelend over Lewis praat als Olav (en Tom ... en Damon ... en Jeremy .. en ... en ...).
Dat dus.. zelfs het stoplicht insident werd nog goed gepraat en lag aan kimi en kubika omdat hun stopten voor rood.. en Kimi zou best kunnen door rijden met een kapotte auto.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het ook niet storend als er positief over hamilton gepraat word,hij is gewoon erg goed,maar het gaat me wel te ver dat hij in olavs ogen werkelijk helemaal niks fout kan doen...
als hamilton een fout maakt ligt dat nooit aan hem,maar aan andere factoren,en als een ronde later een andere coureur precies zo'n zelfde fout maakt word ie tot op de grond afgebrand
doe dat azijnpisserquote:
Dat laatste is (bijna) altijd zo als je favoriete team voorop ligt. Zo vond ik seizoen 2002 en 2004 best leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:11 schreef LeXX het volgende:
[..]
Gehoopt, al had ik de optocht ook anders ervaren met een McLaren op kop...
Hij lult tenminste niet door de teamradioquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef tv-zoeker het volgende:
dit is pas echt erg, ik mis mol
alard weet niks van de f1 en vraagt wie er vanaf ging, commentator moet je dat kunnen zien.
....
Maar becommentarieert de gehele start foutquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:14 schreef Giem het volgende:
[..]
Hij lult tenminste niet door de teamradio
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:17 schreef LeXX het volgende:
Zelfs mijn moeder begint nu te klagen over Kalff...
Nee maar ik denk dat dit ook niet de bedoeling was Mol zat er gister immers nog.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:21 schreef tv-zoeker het volgende:
lijkt wel alsof hij alle namen op een blaadje moet opzoeken, niet goed voorbereid.
Die dit sinds het begin van dit seizoen en bevalt veel beter. Erg objectief verslag met nuttige informatie. Het is wel even wennen, dat Belgisch, maar eenmaal gewend wil ik niet meer terug. Veel beter dan die Olav die net met dat interview van Hamilton als een klein kind stond te glunderen en zeker weten met een stijve plasser zijn moeder belde dat hij Hamilton een hand had gegeven en hem zelfs mocht interviewen. En grootste voordeel is natuurlijk; géén reklamequote:
waarschijnlijk laten ze allard het commentaar doen omdat vanochtend de gp 2 was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zap er net in, maar weet iemand de echte reden dat Olav er niet is?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:24 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
waarschijnlijk laten ze allard het commentaar doen omdat vanochtend de gp 2 was.
omdat allard voor de gp2 toch al op locatie moest zijn, kan hij ook makelijk de f1 doen en dat scheelt rtl want dan hoeven ze niet mol en kalf te laten komen.
Dat zal het zijn idd. Kansloosquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:24 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
waarschijnlijk laten ze allard het commentaar doen omdat vanochtend de gp 2 was.
omdat allard voor de gp2 toch al op locatie moest zijn, kan hij ook makelijk de f1 doen en dat scheelt rtl want dan hoeven ze niet mol en kalf te laten komen.(anders hadden ze mol+kalf moeten laten komen ipv alleen kalf)
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:24 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
omdat allard voor de gp2 toch al op locatie moest zijn, kan hij ook makelijk de f1 doen en dat scheelt rtl want dan hoeven ze niet mol en kalf te laten komen.(anders hadden ze mol+kalf moeten laten komen ipv alleen kalf)
het scheelt voor rtl wel, of je kalf laat komen voor de gp2 en mol voor de f1 op dezelfde dag en hetzelfde circuit of dat je alleen kalf laat komen voor beide race`s.(scheelt weer een vlucht en een hotelkamer)quote:
Ben je nou serieus want Mol zat er gisteren al gewoonquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:26 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
het scheelt voor rtl wel, of je kalf laat komen voor de gp2 en mol voor de f1 op dezelfde dag en hetzelfde circuit of dat je alleen kalf laat komen voor beide race`s.(scheelt weer een vlucht en een hotelkamer)
ik ga er vanuit dat je dit niet serieus meent?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:26 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
het scheelt voor rtl wel, of je kalf laat komen voor de gp2 en mol voor de f1 op dezelfde dag en hetzelfde circuit of dat je alleen kalf laat komen voor beide race`s.(scheelt weer een vlucht en een hotelkamer)
Olav was er al dus wat jij nu zegt is bullshitquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:24 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon niet op me bek gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat je dit niet serieus meent?
of is dit de eerste keer dat je autosport kijkt?
De Ferrari's iddquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:35 schreef PPL het volgende:
Mag lijen dat ze elkaar van de baan rossen.
dan had je moeten weten dat (in iig elke europese) gp,de gp2 in het voorprogramma zitquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:34 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon niet op me bek gaan
ik kijk trouwens al bijna 18 jaar f1
dat wou ik net zeggenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef LeXX het volgende:
Cool! Die rook achter de auto bij die infrarode beelden!
Ik had gehoord dat ze geen verbinding met Mol konden leggen. Hij is er natuurlijk wel, genoeg beelden van hem tijdens de voorbeschouwing op lokatie. Waarom de verbinding nog steeds niet gelegd is, is me onduidelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat Allard niet eens op lokatie is.. Hij heeft livetiming en de monitor, maar hij heeft niets gezegd over wat ie om zich heen ziet ?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan had je moeten weten dat (in iig elke europese) gp,de gp2 in het voorprogramma zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |